SAAB LPG topiks
Re: SAAB LPG topiks
Arteh ,autogaze. LV utt.
Re: SAAB LPG topiks
\Smith wrote:Nav tik traki. Tagad Vialli remontē arī Latvijā. Ir pat veselas 2 vietas - Sigulda un Rīga. Es iesaku Rīgas meistaru - kur man nevarēja palīdzēt ne Lietuviešu spečuki (vai drīzāk negribēja), Sigulda arī atkratijās, tad "Spārni pluss" meistars nenobijās un visu sataisīja. Cik zinu, tad Vialli nevajag apkopt... Ja tev ir 5. paaudze, tad vari iedarbināt motoru uzreiz ar gāzi?
Nē, motors iedarbinās/uzsilst ar benzīnu un pēc tam automātiski pārslēdzas uz gāzi. Ko tev vajadzēja taisīt, tev arī Vialle?
Re: SAAB LPG topiks
Jā, man ir Vialle. Man bija smalks pasākums. LT teica, ka jāmaina DI kasete, Arteh to noliedza, jo braucot ar benzīnu viss bija kārtībā, Siguldā ieteica nomainīt sūkni, kas tika paprovēts, bet problēmu neatrisināja. Izrādījās pie vainas sprauslā ir tādi "pipsiki", kas bija salocījušies un tas izraisīja raustīšanos. To atklāja "Spārni pluss" meistars pamocoties ar manu mašīnu 2 dienas. Paldies viņam.
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re: SAAB LPG topiks
Tas pats, kas manam OG9-3. "Spārnu" meistars pārlasīja arī visas gumijas - vairs ne miņas no iepriekš jūtamās gāzes smakas.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re: SAAB LPG topiks
Vai tad tev arī ir Vialle!?Grippen wrote:Tas pats, kas manam OG9-3. "Spārnu" meistars pārlasīja arī visas gumijas - vairs ne miņas no iepriekš jūtamās gāzes smakas.
Re: SAAB LPG topiks
juu.. kopaa ar visu caurumu spārna vidūelmo wrote:Vai tad tev arī ir Vialle!?Grippen wrote:Tas pats, kas manam OG9-3. "Spārnu" meistars pārlasīja arī visas gumijas - vairs ne miņas no iepriekš jūtamās gāzes smakas.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: SAAB LPG topiks
aaa, tak nepamanīju ka runa ir par 9-3 og nevis ss.
Re: SAAB LPG topiks
Man, savukārt, ir sekojoša problēma. Kad mašīna ir auksta, slikti "pielec". Kādas 3 sekundes jāgriež, bet kad uzsilusi, ja vajag izslēgt un pēc pieņemsim 30 min piedarbināt, pielec it kā normāli. Novēroju, ka uznāca lielais aukstums, -10, -15 grādi, mašīna, var teikt, leca ideāli, tad temperatūra atkal uzkāpa plusos, atkal sūdīgi "lec". Man jau sāk lēnām piegriezties. Ko Jūs varat ieteikt? Varbūt kāds ir dzirdējis ko līdzīgu kādam, ka ir atgadījies?Smith wrote:Jā, man ir Vialle. Man bija smalks pasākums. LT teica, ka jāmaina DI kasete, Arteh to noliedza, jo braucot ar benzīnu viss bija kārtībā, Siguldā ieteica nomainīt sūkni, kas tika paprovēts, bet problēmu neatrisināja. Izrādījās pie vainas sprauslā ir tādi "pipsiki", kas bija salocījušies un tas izraisīja raustīšanos. To atklāja "Spārni pluss" meistars pamocoties ar manu mašīnu 2 dienas. Paldies viņam.
Re: SAAB LPG topiks
Man pie līdzīgiem simptomiem tika mainīts benzīna atplūdes vārsts. Nezinu vai tavā gadījumā palīdzēs, katrā ziņā tā nav gāze, jo startējas uz benzīna.
Re: SAAB LPG topiks
degvielas (benzīna) piegādātāju nomainīji? sāc ar to. man Nestē lejot jāgriež ilgāk, kā ar Statoil beņu. pārbaudīts vairākas reizes. ar statoil zampu piešķiļās momentāli. diezvai sakritība. citiem atkal ir otrādi.
atplūdes vārsts arī ir variants.
atplūdes vārsts arī ir variants.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: SAAB LPG topiks
Atradu tādu pašu pāreju komplektu, kā Statoil lieto. Bāc, bet sālīti. Laikam nopirkšu parasto puļķi, tik pagarināto versiju.
Hmm, vai arī jāpasūta no poļiem http://nagaz24.pl/tightened-upper-part- ... ,p,en.html
Hmm, vai arī jāpasūta no poļiem http://nagaz24.pl/tightened-upper-part- ... ,p,en.html
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: SAAB LPG topiks
Pamēgjini piešķilt uz sekundi, tad izsleedz aizdedzi un startee atkal. Ar otro parasti pielecJur4ix wrote:Man, savukārt, ir sekojoša problēma. Kad mašīna ir auksta, slikti "pielec". Kādas 3 sekundes jāgriež, bet kad uzsilusi, ja vajag izslēgt un pēc pieņemsim 30 min piedarbināt, pielec it kā normāli. Novēroju, ka uznāca lielais aukstums, -10, -15 grādi, mašīna, var teikt, leca ideāli, tad temperatūra atkal uzkāpa plusos, atkal sūdīgi "lec". Man jau sāk lēnām piegriezties. Ko Jūs varat ieteikt? Varbūt kāds ir dzirdējis ko līdzīgu kādam, ka ir atgadījies?
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: SAAB LPG topiks
No Nagaz var droši sūtīt, atnāk mazāk kā nedēļas laikā.edijs wrote: Hmm, vai arī jāpasūta no poļiem http://nagaz24.pl/tightened-upper-part- ... ,p,en.html
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: SAAB LPG topiks
Man dīzelim bija šis simptoms... tiesa gan, pārgāja pats no sevis.Jur4ix wrote:Man, savukārt, ir sekojoša problēma. Kad mašīna ir auksta, slikti "pielec". Kādas 3 sekundes jāgriež, bet kad uzsilusi, ja vajag izslēgt un pēc pieņemsim 30 min piedarbināt, pielec it kā normāli. Novēroju, ka uznāca lielais aukstums, -10, -15 grādi, mašīna, var teikt, leca ideāli, tad temperatūra atkal uzkāpa plusos, atkal sūdīgi "lec". Man jau sāk lēnām piegriezties. Ko Jūs varat ieteikt? Varbūt kāds ir dzirdējis ko līdzīgu kādam, ka ir atgadījies?Smith wrote:Jā, man ir Vialle. Man bija smalks pasākums. LT teica, ka jāmaina DI kasete, Arteh to noliedza, jo braucot ar benzīnu viss bija kārtībā, Siguldā ieteica nomainīt sūkni, kas tika paprovēts, bet problēmu neatrisināja. Izrādījās pie vainas sprauslā ir tādi "pipsiki", kas bija salocījušies un tas izraisīja raustīšanos. To atklāja "Spārni pluss" meistars pamocoties ar manu mašīnu 2 dienas. Paldies viņam.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.