Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


Jur4ix
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 34
Joined: Sat Jul 12, 2014 9:38 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Jur4ix »

Jautājums par manuālo ātrumkārbu!

Tika izdarīta liela muļķība - nomainīta eļļa kārbai. It kā no sākuma viss bija kārtībā un vēl pat labāk, bet pēc kāda pusgada, uznākot pirmajam aukstumam, kārba sāka lēnām niķoties un smagi slēgties. Ieslēgt ātrumā ir viegli, bet izņemot no tā, neatlec pa vidu kā iepriekš, bet paliek turpat. Ko varētu lietas labā darīt un kas tur varētu būt noticis?
User avatar
pr1
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 533
Joined: Sun Aug 16, 2015 9:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by pr1 »

šis gan nav no tā ka tika nomainīta eļļa.
Tas tāpat ka tu pateiktu " man riepā ir caurums, tāpēc ka es viņu ar gaisu piepumpēju"
sit back and like me...
________________________

http://binaural.lv/ - all things audio
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Henry »

Nu ja iepildiiji rapshu eļļu tad ir slikti. Bet ja eļļa pareiza tad viss kaartiibaa. Vainai vajadzeetu buut citur.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Jur4ix
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 34
Joined: Sat Jul 12, 2014 9:38 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Jur4ix »

Henry wrote:Nu ja iepildiiji rapshu eļļu tad ir slikti. Bet ja eļļa pareiza tad viss kaartiibaa. Vainai vajadzeetu buut citur.
Bet kas tad tur varētu būt par vainu? Iespējamie varianti? Un kā to salabot?
User avatar
bugaboo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 344
Joined: Sat Dec 26, 2015 6:20 pm
Location: Mītava

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by bugaboo »

iespējamie varianti ir autoserviss, kur noņems kārbu...
šeit ekstrasensu maz :mrgreen:
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
User avatar
pr1
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 533
Joined: Sun Aug 16, 2015 9:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by pr1 »

kārbas diagnostika uzticamā servisā (ArTeh).
sit back and like me...
________________________

http://binaural.lv/ - all things audio
AicisF
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 11
Joined: Sat Oct 17, 2015 7:14 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by AicisF »

AicisF wrote:
Arnijs wrote:
AicisF wrote:
Aizmirsu piebilst: 9-3 2.0/LPG automāts
Auto vēlams minēt arī izlaiduma gadu.
98-99 B204 mot ar T5 vadību
00-02 B205 mot ar T7 vadību
02- < B207 mot ar T8 vadību

Un katrs no viņiem ir atšķirīgs ar tikai sev raksturīgajām problēmām.
2008.gads sportcombi, kāda tur tā modifikācija, nezinu...
2008.gads sportcombi, kāda tur tā modifikācija, nezinu...

Tad nu tā, tas notika atkal... jau trešo reizi. Tika nomainīts termostats, dzesēšanas šķidruma trauka vāciņš(kas tur to spiedienu nolaiž jo bija bojāts), lielais dzinēja ventilators, jo it kā negriezās, temperatūras devējs, jo kad bija 103C tas devis esot tikai 90C. Vadības bloks pārbaudīts tajā vainas neesot un tagad viss slēdzoties iekšā kā vajag(pēc temperatūrām) Dzinējā dz.šķidrums netiek un arī izpūtējā nekas par to neliecina. Dz.šķidrums nekur ārā netek. Kur vēl kaut ko var meklēt? Kapēc uzkarst un spiediens izspiez termostatu? Nav cirkulācijas? :shock::(
AicisF
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 11
Joined: Sat Oct 17, 2015 7:14 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by AicisF »

AicisF wrote:
Arnijs wrote:
AicisF wrote:
Aizmirsu piebilst: 9-3 2.0/LPG automāts
Auto vēlams minēt arī izlaiduma gadu.
98-99 B204 mot ar T5 vadību
00-02 B205 mot ar T7 vadību
02- < B207 mot ar T8 vadību

Un katrs no viņiem ir atšķirīgs ar tikai sev raksturīgajām problēmām.
2008.gads sportcombi, kāda tur tā modifikācija, nezinu...

Tad nu tā, tas notika atkal... jau trešo reizi. Tika nomainīts termostats, dzesēšanas šķidruma trauka vāciņš(kas tur to spiedienu nolaiž jo bija bojāts), lielais dzinēja ventilators, jo it kā negriezās, temperatūras devējs, jo kad bija 103C tas devis esot tikai 90C. Vadības bloks pārbaudīts tajā vainas neesot un tagad viss slēdzoties iekšā kā vajag(pēc temperatūrām) Dzinējā dz.šķidrums netiek un arī izpūtējā nekas par to neliecina. Dz.šķidrums nekur ārā netek. Kur vēl kaut ko var meklēt? Kapēc uzkarst un spiediens izspiez termostatu? Nav cirkulācijas? :shock::(
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Ar cirkulācijas pārbaudi jau parasti viss remonts arī sākās. Un tikai pēc tam meklē pārējos iemeslus.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
fixed
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 160
Joined: Thu Oct 22, 2015 7:56 pm
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by fixed »

No šodienas oficiāli uz diagnostikām vairs nebraukšu :D

Man paprasīja vai tikko neesmu mainījis amortizatorus... man stāv melni bez nekādām īpašām pazīšanas zīmēm.. pēc manām domām oriģinālie :D

Meklējot vainu kāpēc auto ir tik super ciets nonācu pie slēdziena, ka viņš tāds tomēr ir un to, ka man tik 2 bukses itkā vajadzētu nomainīt...

Kad mainīju bremžu klučus noņemot bremžu disku un pagriežot ar roku varēja dzirdēt, ka gultņi nav vēl sabiruši, bet tuvojas tam.
Diagnostika pateica, ka tur visu pārbaudīja un gultņiem esot viss ok ... še tev nu bija diagnostika uz atlaidi :D

Ja maksātu 100 varbūt kaut ko arī atrastu!

Āra temperatūras lasītājs var ietekmēt pečkas padoto siltumu? Man pie 18 tagad ir tā kā pirtī :D
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
Reinis_me
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 71
Joined: Tue Jul 28, 2015 8:23 am
Location: LV-5012

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Reinis_me »

Kādam ir pieredze ar piekabes āķa likšanu (auto parametri parakstā)? Sedanam un Universālim vienādi?

Pirms kāda laika interesējos pie kaut kādiem licējiem, tie teica, ka pēc kataloga ir vienādi. Domāju paņemt lietotu, jo kāda starpība pa lielam.

Kad interesējos par jauno šie teica, ka vadiem uz kontaktu esot kaut kādas klemes, kas iegriežas vados uz lampām un tādā veidā dabū tur špani. Tiešām nav nekāds civilizētāks veids, kur pievienoties?
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P

Image
AicisF
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 11
Joined: Sat Oct 17, 2015 7:14 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by AicisF »

Arnijs wrote:Ar cirkulācijas pārbaudi jau parasti viss remonts arī sākās. Un tikai pēc tam meklē pārējos iemeslus.
It kā pa to šļauku nāca šķidrums atpakaļ(cik daudz jānāk nezinu), varbūt ka sūknis pa maz dzenā? Būs vien jādzen pie Jums. :roll:
lucios
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 20
Joined: Sun May 17, 2015 9:29 pm
Location: LV/BE

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by lucios »

Vai kāds ir sastapies ar šādu,cik pats saprotu imobilaizera problēmu? :roll:
Līdz ar šīs problēmas parādīšanos,priekšā..blakus sedētāja pusē durvis nevar atvert pilnīgi un nekādi vaļā. :shock::evil:
Image
Arcs
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 7
Joined: Sun Jan 25, 2015 6:09 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arcs »

Man bija tieši tāda pati problēma. Pie vainas bija to blakussēdētāja durvju štekeris, tas kas zem abšivkas. Bija aplūzis stiprinājums, kā rezultātā īsti laikam neturējās vietā un nebija kontakta. Pa bedrēm kādā brīdī iespējams bija izlecis ārā. Pievilku ar savilcējiem, un vairāk problēmu nav bijis. Nezinu, var jau būt ka cita vaina, bet pēc apraksta identiska situācija ar manējo.
User avatar
fixed
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 160
Joined: Thu Oct 22, 2015 7:56 pm
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by fixed »

jankab wrote:
fixed wrote: Man vispār nepūš. ziemā max ar roku liku, viss svīda ciet un vēl no iekšpuses sala... vājprātīgs mitrums.
No tā nodomāju, ka kondiška neiet, jo tā sausina gaisu. Iekšējais temperatūras lasītājs izskatās izvarots un nesen ārējais aizgāja... vienlaicīgi ar ārējo sensoru aiziešanu man pie 18 grādiem sviedri tek .. nezinu vai ir related, bet nu tā aizdomīga sakritība. Auto pus gadu ir stāvējis nebrīnos, ka visi kontakti ir apsūbējuši un tml...

Par to plēvi nezinu ... mēģināšu saprast kā tur tikt klāt un apskatīties.

Nepaspēju izžāvēt auto, jo principā ziemā iegādājos. tagad doma visu salonu izravēt ārā un izžāvēt un ķīmisko pie viena...
Vienkārši pasažiera pusē atrauj vaļā to plastmasu zem kapota, kas iet gar vējstiklu. Ja tur apakšā nav vēlviens plastmass, kas nosedz visu, tad tur 95% tava mitruma iemesls. Ja nav, uzreiz vari pataustīt salona filtru(ja ir :mrgreen: ).

Jautājums ir vai pie mīnusiem vispār kondiška strādā!? Man ir aizdoma, ka nē...

Nomaini ārējo devēju sākumam, tas arī palīdzēs ar pielaišanu. Nav dārgs, max 15eur.

Nomainīju salona gaisa filtru ... šausmas nekomentēšu kāds viņš bija .. tagad pečka uz otro robu pūš kā pirms tam uz max. .. tas arī izskaidro ziemas logu svīšanu un mitrumu auto ...

Ir ir tur 2 plastmasi! Tik virsējam neviena stiprinājuma nav :violin:

Izžāvēju paklājus. Tagad viss ok itkā. Vēl aizripošu uz AC diagnostiku un uzpildi un sataisīšu āra temp. sensoram kontaktu!
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
Post Reply