Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Jautājums par manuālo ātrumkārbu!
Tika izdarīta liela muļķība - nomainīta eļļa kārbai. It kā no sākuma viss bija kārtībā un vēl pat labāk, bet pēc kāda pusgada, uznākot pirmajam aukstumam, kārba sāka lēnām niķoties un smagi slēgties. Ieslēgt ātrumā ir viegli, bet izņemot no tā, neatlec pa vidu kā iepriekš, bet paliek turpat. Ko varētu lietas labā darīt un kas tur varētu būt noticis?
Tika izdarīta liela muļķība - nomainīta eļļa kārbai. It kā no sākuma viss bija kārtībā un vēl pat labāk, bet pēc kāda pusgada, uznākot pirmajam aukstumam, kārba sāka lēnām niķoties un smagi slēgties. Ieslēgt ātrumā ir viegli, bet izņemot no tā, neatlec pa vidu kā iepriekš, bet paliek turpat. Ko varētu lietas labā darīt un kas tur varētu būt noticis?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
šis gan nav no tā ka tika nomainīta eļļa.
Tas tāpat ka tu pateiktu " man riepā ir caurums, tāpēc ka es viņu ar gaisu piepumpēju"
Tas tāpat ka tu pateiktu " man riepā ir caurums, tāpēc ka es viņu ar gaisu piepumpēju"
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nu ja iepildiiji rapshu eļļu tad ir slikti. Bet ja eļļa pareiza tad viss kaartiibaa. Vainai vajadzeetu buut citur.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Bet kas tad tur varētu būt par vainu? Iespējamie varianti? Un kā to salabot?Henry wrote:Nu ja iepildiiji rapshu eļļu tad ir slikti. Bet ja eļļa pareiza tad viss kaartiibaa. Vainai vajadzeetu buut citur.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
iespējamie varianti ir autoserviss, kur noņems kārbu...
šeit ekstrasensu maz
šeit ekstrasensu maz
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
kārbas diagnostika uzticamā servisā (ArTeh).
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
2008.gads sportcombi, kāda tur tā modifikācija, nezinu...AicisF wrote:2008.gads sportcombi, kāda tur tā modifikācija, nezinu...Arnijs wrote:Auto vēlams minēt arī izlaiduma gadu.AicisF wrote:
Aizmirsu piebilst: 9-3 2.0/LPG automāts
98-99 B204 mot ar T5 vadību
00-02 B205 mot ar T7 vadību
02- < B207 mot ar T8 vadību
Un katrs no viņiem ir atšķirīgs ar tikai sev raksturīgajām problēmām.
Tad nu tā, tas notika atkal... jau trešo reizi. Tika nomainīts termostats, dzesēšanas šķidruma trauka vāciņš(kas tur to spiedienu nolaiž jo bija bojāts), lielais dzinēja ventilators, jo it kā negriezās, temperatūras devējs, jo kad bija 103C tas devis esot tikai 90C. Vadības bloks pārbaudīts tajā vainas neesot un tagad viss slēdzoties iekšā kā vajag(pēc temperatūrām) Dzinējā dz.šķidrums netiek un arī izpūtējā nekas par to neliecina. Dz.šķidrums nekur ārā netek. Kur vēl kaut ko var meklēt? Kapēc uzkarst un spiediens izspiez termostatu? Nav cirkulācijas?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
2008.gads sportcombi, kāda tur tā modifikācija, nezinu...AicisF wrote:Arnijs wrote:Auto vēlams minēt arī izlaiduma gadu.AicisF wrote:
Aizmirsu piebilst: 9-3 2.0/LPG automāts
98-99 B204 mot ar T5 vadību
00-02 B205 mot ar T7 vadību
02- < B207 mot ar T8 vadību
Un katrs no viņiem ir atšķirīgs ar tikai sev raksturīgajām problēmām.
Tad nu tā, tas notika atkal... jau trešo reizi. Tika nomainīts termostats, dzesēšanas šķidruma trauka vāciņš(kas tur to spiedienu nolaiž jo bija bojāts), lielais dzinēja ventilators, jo it kā negriezās, temperatūras devējs, jo kad bija 103C tas devis esot tikai 90C. Vadības bloks pārbaudīts tajā vainas neesot un tagad viss slēdzoties iekšā kā vajag(pēc temperatūrām) Dzinējā dz.šķidrums netiek un arī izpūtējā nekas par to neliecina. Dz.šķidrums nekur ārā netek. Kur vēl kaut ko var meklēt? Kapēc uzkarst un spiediens izspiez termostatu? Nav cirkulācijas?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ar cirkulācijas pārbaudi jau parasti viss remonts arī sākās. Un tikai pēc tam meklē pārējos iemeslus.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
No šodienas oficiāli uz diagnostikām vairs nebraukšu
Man paprasīja vai tikko neesmu mainījis amortizatorus... man stāv melni bez nekādām īpašām pazīšanas zīmēm.. pēc manām domām oriģinālie
Meklējot vainu kāpēc auto ir tik super ciets nonācu pie slēdziena, ka viņš tāds tomēr ir un to, ka man tik 2 bukses itkā vajadzētu nomainīt...
Kad mainīju bremžu klučus noņemot bremžu disku un pagriežot ar roku varēja dzirdēt, ka gultņi nav vēl sabiruši, bet tuvojas tam.
Diagnostika pateica, ka tur visu pārbaudīja un gultņiem esot viss ok ... še tev nu bija diagnostika uz atlaidi
Ja maksātu 100 varbūt kaut ko arī atrastu!
Āra temperatūras lasītājs var ietekmēt pečkas padoto siltumu? Man pie 18 tagad ir tā kā pirtī
Man paprasīja vai tikko neesmu mainījis amortizatorus... man stāv melni bez nekādām īpašām pazīšanas zīmēm.. pēc manām domām oriģinālie
Meklējot vainu kāpēc auto ir tik super ciets nonācu pie slēdziena, ka viņš tāds tomēr ir un to, ka man tik 2 bukses itkā vajadzētu nomainīt...
Kad mainīju bremžu klučus noņemot bremžu disku un pagriežot ar roku varēja dzirdēt, ka gultņi nav vēl sabiruši, bet tuvojas tam.
Diagnostika pateica, ka tur visu pārbaudīja un gultņiem esot viss ok ... še tev nu bija diagnostika uz atlaidi
Ja maksātu 100 varbūt kaut ko arī atrastu!
Āra temperatūras lasītājs var ietekmēt pečkas padoto siltumu? Man pie 18 tagad ir tā kā pirtī
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kādam ir pieredze ar piekabes āķa likšanu (auto parametri parakstā)? Sedanam un Universālim vienādi?
Pirms kāda laika interesējos pie kaut kādiem licējiem, tie teica, ka pēc kataloga ir vienādi. Domāju paņemt lietotu, jo kāda starpība pa lielam.
Kad interesējos par jauno šie teica, ka vadiem uz kontaktu esot kaut kādas klemes, kas iegriežas vados uz lampām un tādā veidā dabū tur špani. Tiešām nav nekāds civilizētāks veids, kur pievienoties?
Pirms kāda laika interesējos pie kaut kādiem licējiem, tie teica, ka pēc kataloga ir vienādi. Domāju paņemt lietotu, jo kāda starpība pa lielam.
Kad interesējos par jauno šie teica, ka vadiem uz kontaktu esot kaut kādas klemes, kas iegriežas vados uz lampām un tādā veidā dabū tur špani. Tiešām nav nekāds civilizētāks veids, kur pievienoties?
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
It kā pa to šļauku nāca šķidrums atpakaļ(cik daudz jānāk nezinu), varbūt ka sūknis pa maz dzenā? Būs vien jādzen pie Jums.Arnijs wrote:Ar cirkulācijas pārbaudi jau parasti viss remonts arī sākās. Un tikai pēc tam meklē pārējos iemeslus.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vai kāds ir sastapies ar šādu,cik pats saprotu imobilaizera problēmu?
Līdz ar šīs problēmas parādīšanos,priekšā..blakus sedētāja pusē durvis nevar atvert pilnīgi un nekādi vaļā.
Līdz ar šīs problēmas parādīšanos,priekšā..blakus sedētāja pusē durvis nevar atvert pilnīgi un nekādi vaļā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Man bija tieši tāda pati problēma. Pie vainas bija to blakussēdētāja durvju štekeris, tas kas zem abšivkas. Bija aplūzis stiprinājums, kā rezultātā īsti laikam neturējās vietā un nebija kontakta. Pa bedrēm kādā brīdī iespējams bija izlecis ārā. Pievilku ar savilcējiem, un vairāk problēmu nav bijis. Nezinu, var jau būt ka cita vaina, bet pēc apraksta identiska situācija ar manējo.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
jankab wrote:Vienkārši pasažiera pusē atrauj vaļā to plastmasu zem kapota, kas iet gar vējstiklu. Ja tur apakšā nav vēlviens plastmass, kas nosedz visu, tad tur 95% tava mitruma iemesls. Ja nav, uzreiz vari pataustīt salona filtru(ja ir ).fixed wrote: Man vispār nepūš. ziemā max ar roku liku, viss svīda ciet un vēl no iekšpuses sala... vājprātīgs mitrums.
No tā nodomāju, ka kondiška neiet, jo tā sausina gaisu. Iekšējais temperatūras lasītājs izskatās izvarots un nesen ārējais aizgāja... vienlaicīgi ar ārējo sensoru aiziešanu man pie 18 grādiem sviedri tek .. nezinu vai ir related, bet nu tā aizdomīga sakritība. Auto pus gadu ir stāvējis nebrīnos, ka visi kontakti ir apsūbējuši un tml...
Par to plēvi nezinu ... mēģināšu saprast kā tur tikt klāt un apskatīties.
Nepaspēju izžāvēt auto, jo principā ziemā iegādājos. tagad doma visu salonu izravēt ārā un izžāvēt un ķīmisko pie viena...
Jautājums ir vai pie mīnusiem vispār kondiška strādā!? Man ir aizdoma, ka nē...
Nomaini ārējo devēju sākumam, tas arī palīdzēs ar pielaišanu. Nav dārgs, max 15eur.
Nomainīju salona gaisa filtru ... šausmas nekomentēšu kāds viņš bija .. tagad pečka uz otro robu pūš kā pirms tam uz max. .. tas arī izskaidro ziemas logu svīšanu un mitrumu auto ...
Ir ir tur 2 plastmasi! Tik virsējam neviena stiprinājuma nav
Izžāvēju paklājus. Tagad viss ok itkā. Vēl aizripošu uz AC diagnostiku un uzpildi un sataisīšu āra temp. sensoram kontaktu!
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]