Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Pildīt var kaut daudzstāvu nama pagalmā!
Pa liekam to cik daudz iepildīts var redzēt pēc svariem, uz kuriem liek freona balonu.
Normāls kantoris parasti pārbauda spiedienu sistēmā un ielaiž kontrastvielu, un tad ar ultravioleto lampu un speciālām brillēm nočeko, vai nav redzamas noplūdes, kuras jānovērš pirms pildīšanas.
9euro izklausās pārāk lēti, kaut gan, kas Neriskē, tas nedzer šampanieti.
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ainars »

pa lielam normaals aparaats pats paraada vai ir sisteema vesela vai neee, paradot cik labi tur vakuumu..
ja netur, tad tikai meklee kur nopluust..
vecaam mashiinaam nopluude var buut jebkur, jo sisteema ir diezgan neaizsargaata no apkartejaas vides.
teoreetiski veselaa sisteemaa gaaze turaas muuzhiigi.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Un - kā zinās, cik vajag piepildīt? Sistēma sākumā ir jāatsūc, jāvakuumē, tad pārbauda uz spiedienu un tikai tad uzpilda kopā ar vajadzīgā daudzuma eļļu un fluoriscentu. Ja eļļas pa daudz, tā traucē saldēšanai - ja pa maz - bojā kompresoru. Arī reaģentam jābūt attiecīgi paredzētā daudzumā, lai sistēma strādātu optimāli. Tad vēl ekspansijas vārsts un sausinātāja stāvoklis/caurlaidība. (sausinātāja normāls darba mūžs ir apm. 3gadi, bet reti kurš tam pievērš uzmanību) Tad vēl - kā jau Ainārs minēja - sistēmas hermētiskums var būt mūžigs, ja tas ir kaktā iemests ledusskapis un tam nav kustīgo detaļu. Uz auto sistēma ir pakļauta motora vibrācijām un dažādām noslodzēm uz caurulēm, kas rodas paātrinājuma/bremzēšanas rezultātā, jo motors nav statisks elements, bet diezgan daudz padodas motora stiprinājumos.

Un visu šo sabaudīt un uzpildīt pa 9Euro ? :doh:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Nu pa lielam jau nav starpības, vai pilda refrežeratoru vai kondišku, tas pats ledusskapis uz riteņiem jau vien ir! :mrgreen:
Ledusskapju meistari parasti piekhaltūrē pildot kondiškas, bet nu 9Euro arī pie viņiem neierakstīsies.
User avatar
saabmats
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 249
Joined: Fri Feb 05, 2016 7:54 pm
Location: Liepāja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by saabmats »

Sveiki saab guru,var kāds man pastāstīt ,kā darbojas pečkas by pass vārsts.Un kā noteikt ka iet uz galu??? :think:

Vel no manas puses saab īpašnieki,ja nopērkat saabu noraujiet karteri,jo tur savācēj sietiņs mēdz būt aizaudzis, manam saab ir 181 tk, simt punktu tur neviens degunu nebija bāzis,bet sietiņš bija aizaudzis,tagad no rīta eļļas lampiņa uzreiz nodziest un dzinējs rūc ,kā jauns-klusi. :P
User avatar
pr1
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 533
Joined: Sun Aug 16, 2015 9:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by pr1 »

Arnijs wrote:Un - kā zinās, cik vajag piepildīt? Sistēma sākumā ir jāatsūc, jāvakuumē, tad pārbauda uz spiedienu un tikai tad uzpilda kopā ar vajadzīgā daudzuma eļļu un fluoriscentu. Ja eļļas pa daudz, tā traucē saldēšanai - ja pa maz - bojā kompresoru. Arī reaģentam jābūt attiecīgi paredzētā daudzumā, lai sistēma strādātu optimāli. Tad vēl ekspansijas vārsts un sausinātāja stāvoklis/caurlaidība. (sausinātāja normāls darba mūžs ir apm. 3gadi, bet reti kurš tam pievērš uzmanību) Tad vēl - kā jau Ainārs minēja - sistēmas hermētiskums var būt mūžigs, ja tas ir kaktā iemests ledusskapis un tam nav kustīgo detaļu. Uz auto sistēma ir pakļauta motora vibrācijām un dažādām noslodzēm uz caurulēm, kas rodas paātrinājuma/bremzēšanas rezultātā, jo motors nav statisks elements, bet diezgan daudz padodas motora stiprinājumos.

Un visu šo sabaudīt un uzpildīt pa 9Euro ? :doh:

nu vot kautko tādu es arī domāju, ka vai nu neko nepārbaudos vienkārši iepūtīs minimālo spiedienu lai kondiška sāk strādāt, bet ja pēc nedēļas atkail izbeigsies, tā jau nav viņu vaina :D

Tā kā labāk artehā iebraukšū.
sit back and like me...
________________________

http://binaural.lv/ - all things audio
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Henry »

blakus oranžgaražam ir iestāde ar nosaukumu express serviss Nr.1 vai kaut kas tamliidziigs, kur pilda kondišku. tur neiesaku. attieksme pret klientiem kaa pret atkritumiem. iipashnieks baigais biznesmenis.

par oranžgaraž arī nav dzirdēts nekas labs. bet varbuut situaacija ir mainiijusies un tagad viss forshi. 9 eur ir vilinoshi bet katraa zinjaa ja saka ka jaaremontee ACC sisteema jo tur tachu viss ir beigts un labi ka liidz shim saabs nav uzpraadzis tad vispirms paarbaudi kaadaa citaa vietaa vai taa tieshaam ir. to laikam sauc par "iipasha pieeja katram klientam".

pr1 wrote:kāda ir adekvāta cena kondiškas uzpildīšanai?
Jo te kaimiņi OranžGaražā piedāvā pa 9 eiro to izdarīt :D
Un es kautkā baigi šaubos ka tur kautkas sakarīgs sanāks :D
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
pr1
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 533
Joined: Sun Aug 16, 2015 9:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by pr1 »

Henry wrote:blakus oranžgaražam ir iestāde ar nosaukumu express serviss Nr.1 vai kaut kas tamliidziigs, kur pilda kondišku. tur neiesaku. attieksme pret klientiem kaa pret atkritumiem. iipashnieks baigais biznesmenis.

par oranžgaraž arī nav dzirdēts nekas labs. bet varbuut situaacija ir mainiijusies un tagad viss forshi. 9 eur ir vilinoshi bet katraa zinjaa ja saka ka jaaremontee ACC sisteema jo tur tachu viss ir beigts un labi ka liidz shim saabs nav uzpraadzis tad vispirms paarbaudi kaadaa citaa vietaa vai taa tieshaam ir. to laikam sauc par "iipasha pieeja katram klientam".
Man tur strādāja draugs, pastāstīja kā tur viss notiek, un es uz turieni nebraukšu. :)
braukšu uz artehu, jo tur teiksā kā ir, neviss mēģinās pārmest pāri loceklim. :dance:
sit back and like me...
________________________

http://binaural.lv/ - all things audio
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Gac »

Nu, ne velti Oranžgaraž vairāk tiek lietots kā lamuvārds... nu, līdzīgi kā optima līnija un tamlīdzīgi Zīmoli :D
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Ušpelis
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 20
Joined: Sun Dec 09, 2012 9:18 am
Location: Ogre - Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ušpelis »

Sveiki! Kāds Saab gudrais var izpalīdzt ar padomu/konsultāciju? Man ir 9-5 2002.g. facelift sedns 2.3t 136kW. Nepieciesama donora atrumkārba. Man ir automāts, tiptronic. Kāds var pateikt, kādu man meklēt un no kādiem modļiem, gads, utt..? Iepriekš saku paldies!
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by lawyer »

Nu, nederēs noteikti līdz 2001.gadam, nez vai vilkačiem no 2005.gada bija kaut kas citādāks AT :think:

Varbūt var apsvērt saremontēt esošo? Citādi var sanākt, ka uzliekot lietotu, pēc pus gada nonāksi tajā pašā punktā ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Ušpelis
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 20
Joined: Sun Dec 09, 2012 9:18 am
Location: Ogre - Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ušpelis »

Man jau vienu reizi 4 gadus atpakaļ restaurēja šo kārbu un atkal nobruka :( katrā ziņā meklēju pēc iespējas lētāku risinājumu, jo auto uzreiz tiks pārdots par pieņemamu cenu, nevis kā tagad ar kārbas defektu man par to dod 700-800 eur. Ja būtu priekš sevis, tad, protams, restaurētu veco.
User avatar
Mahmuds
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 305
Joined: Wed Sep 19, 2012 7:20 pm
Location: Latvija, Liepâja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Mahmuds »

Šodien saskāros ar sekojošu problēmu - noslāpējot auto un izņemot atslēgu no aizdedzes, radio paliek skanot. Kādu mēnesi atpakaļ, kad bija auksts un mitrs, vienu rītu atslēga grūtāk griezās, bet pēc tam viss bija kārtībā. Tagad skatos, arī tā plāksnīte, kurai vajadzētu aizvērt slēdzenes caurumu pēc atslēgas izvilkšanas, arī neaizveras. Auto SAAB 9-5 2001.gads. Ir iespēja slēdzeni ārdīt, tīrīt, jeb jāmeklē cita (jauna?)?
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Aigars »

Uzspied ar pirkstu un izlēks atpakaļ - man arī vienu brīdi tā bija, bet tagad normāli.
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by envoy »

Mahmuds wrote:Šodien saskāros ar sekojošu problēmu - noslāpējot auto un izņemot atslēgu no aizdedzes, radio paliek skanot. Kādu mēnesi atpakaļ, kad bija auksts un mitrs, vienu rītu atslēga grūtāk griezās, bet pēc tam viss bija kārtībā. Tagad skatos, arī tā plāksnīte, kurai vajadzētu aizvērt slēdzenes caurumu pēc atslēgas izvilkšanas, arī neaizveras. Auto SAAB 9-5 2001.gads. Ir iespēja slēdzeni ārdīt, tīrīt, jeb jāmeklē cita (jauna?)?
Var mēģināt tīrīt, tik pasarg dies' negāz WD40 iekšā. Vislabāk jau iedot meistariem. Drošāk jau gan jaunu, lai kādā brīdī pavisam neiestrēgst.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Post Reply