Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


Archibalts
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 89
Joined: Fri Jan 25, 2008 8:45 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Archibalts »

MarisJ wrote:Kaut kā dīvaini. Manu SAABinju piemeklējušas kādas liekas neārstējamas problēmas:
1) Ik pa laikam pazūd gāzes pedālis (brīvgaitā). Ar šo problēmu apstaigāju Arteh un Alfa motors - rezultātā nekādu kļūdu, nekas. drošības pēc nomainīju pedāli, bet arī nepalīdzēja..
2) Motors nedaudz raustās - nevis apgriezieni bet rūkšanā + piebiedrojas kondicionieris (raustās). Liekas arī smird pēc gumijas no izpūtējiem (eļļa?). Alfā likvidēju visas eļļas noplūdes - bija vairākas gan no kārbas, gan motora. Nepalīdzēja.
Baigi patīk SAABiņš (gaiši zils 93 TTID Aero :), tikai liekas tāds problemātisks kļuvis..
Jābrauc uz servisiem un jāmēģina izstāstīt ka tomēr ir issue, lai arī datori neko nesaka?
Idejas, ko lai dara?
Māri, Jūsu auto bija pierakstīts Artehā uz diagnostiku 03.02.2016, bet nav ieradies...
User avatar
Kabrio
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 454
Joined: Wed Jan 16, 2008 12:29 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Kabrio »

vai 900NG OE maģis ar kaseti der 9-3OG OE maģa vietā?
Pēc ziemas stāvvēšanas konstatēju, ka atkal CD neiet.. :( domāju, ka jāliek tik kasete un tad caur telefonu, jo CD tāpat vairs nav, kur ierakstīt.. :D
MarisJ
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 3
Joined: Thu Dec 17, 2015 11:37 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by MarisJ »

Archibalts wrote:
MarisJ wrote:Kaut kā dīvaini. Manu SAABinju piemeklējušas kādas liekas neārstējamas problēmas:
1) Ik pa laikam pazūd gāzes pedālis (brīvgaitā). Ar šo problēmu apstaigāju Arteh un Alfa motors - rezultātā nekādu kļūdu, nekas. drošības pēc nomainīju pedāli, bet arī nepalīdzēja..
2) Motors nedaudz raustās - nevis apgriezieni bet rūkšanā + piebiedrojas kondicionieris (raustās). Liekas arī smird pēc gumijas no izpūtējiem (eļļa?). Alfā likvidēju visas eļļas noplūdes - bija vairākas gan no kārbas, gan motora. Nepalīdzēja.
Baigi patīk SAABiņš (gaiši zils 93 TTID Aero :), tikai liekas tāds problemātisks kļuvis..
Jābrauc uz servisiem un jāmēģina izstāstīt ka tomēr ir issue, lai arī datori neko nesaka?
Idejas, ko lai dara?
Māri, Jūsu auto bija pierakstīts Artehā uz diagnostiku 03.02.2016, bet nav ieradies...
Jā, nevarēju ierasties, liekas ka padevu par to zinju?. Jebkrua gadijuma problema paliek aktuala.
melnis1990
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 40
Joined: Sat Mar 02, 2013 9:44 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by melnis1990 »

Saab 9-3 2.02 benzīns/gāze. No rītiem aukstu darbinot pielec ļoti labi. Pēc noslāpēšanas darbinot uzreiz lec arī labi. Bet ja pastāv kādu laiku 20 min un uz augšu baigi ilgi jāgriež kamēr pielec. Problēma ir vienāda gan ar benzīnu, gan gāzi. Varbūt kādam ir bijis kas līdzīgs?
User avatar
martinnos
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
Location: Rīga, Pļavnieki

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by martinnos »

melnis1990 wrote:Problēma ir vienāda gan ar benzīnu, gan gāzi.
Kā gan Tu to noteici? Kā Tu spēji piedarbināt "uz gāzes"?
SAAB 9-5 Aero 2006
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by tranquillo »

martinnos wrote:
melnis1990 wrote:Problēma ir vienāda gan ar benzīnu, gan gāzi.
Kā gan Tu to noteici? Kā Tu spēji piedarbināt "uz gāzes"?
Es pieļauju, ka ar gāzi arī ir iespējams piedarbināt. Šis mani labi izručīja, kad Kauņā nomira benzīna sūknis...
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Es domāju, ka cilvēks to ir domājis, ka brauc ikdienā uz gāzes, vai arī pārslēdzot un pabraukājot TIKAI uz benzīna.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Mahmuds
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 305
Joined: Wed Sep 19, 2012 7:20 pm
Location: Latvija, Liepâja

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Mahmuds »

martinnos wrote:
melnis1990 wrote:Problēma ir vienāda gan ar benzīnu, gan gāzi.
Kā gan Tu to noteici? Kā Tu spēji piedarbināt "uz gāzes"?
Vasarā diezgan viegli var piedarbināt uz gāzes. Es 4 dienas visu Sarema salu izbraukāju un 1/2 Igaunijas ar beigtu benzīna sūkni!
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by tranquillo »

Pie cik lielas dzesēšanas šķidruma temperatūras būtu jāieslēdzas ventilatoram? Cik zinu ir divi ātrumi, tāpēc jautājums pie cik lielām t abi ieslēdzas. Man ,šķiet, ir palicis tikai ātrākais režīms, ieslēdzas pie 99/100 grādiem
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

2001.gadam:
Attachments
Untitled.jpg
Reinis_me
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 71
Joined: Tue Jul 28, 2015 8:23 am
Location: LV-5012

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Reinis_me »

Ok, turpināsim par piekabes āķiem... Tātad - universālim un sedadam tas ir it kā vienāds, un ir jau pienācis. Poļu uzņēmuma Auto HAK ražojums - kārtīgs dzelzis ar visiem sertifikātiem. :mrgreen: Tuvāko nedēļu laikā stellēšu augšā.

Tālākais jautājums - vadi. Kāds ir risks viņus vienojot pa taisno - var parādīties kaut kādas kļūdas un/vai izsisti drošinātāji?

Skaidrs, ka civilizēti tas notiek caur SAAB oriģinālo bloku ar numuru 12803356, bet nu viņš ir, teiksim tā, neadekvāti padārgs.

Ir visādi aftermarket varianti, kurus pagaidām atrodu tikai ārzemju internetā un pie tam nebūt ne milzu skaitā. Principā, ja viņš maksā vairāk par padsmit EUR, sanāk izdevīgāk pašam tur kaut ko uzlodēt no relejiem vai tamlīdzīgi.

Viedokļi? :twisted:
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P

Image
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by tranquillo »

KoreFun wrote:2001.gadam:
Paldies! :dance:
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by tranquillo »

Sveiciens!
Lieta sekojoša: 9-3 OG nevar ielikt piektajā ātrumā (sit atpakaļ). Visi pārējie slēdzās smuki. Kāds tam varētu būt iemesls?
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
User avatar
Silver
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 724
Joined: Fri Mar 15, 2013 12:22 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Silver »

Vispār nevar, vai dažreiz sanāk?
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
User avatar
pr1
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 533
Joined: Sun Aug 16, 2015 9:10 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by pr1 »

te izdomāja cupholderi priekš 9-3og
http://www.saabplanet.com/3d-print-proj ... -og-900ng/
sit back and like me...
________________________

http://binaural.lv/ - all things audio
Post Reply