Dienas snapšots 2. daļa

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dienas snapšots 2. daļa

Post by elmo »

Es gribēju teikt, ka nav jēga ņemt 2,2 litru dīzeli ar 185zs, ja trīslitrīgs dīzelis ar 286zs iet 3x labāk, bet tērē tikpat!
Ekonomijas nekādas un ekoloģijas arī nekādas, jo sadedzinātās degvielas daudzums vienāds!
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dienas snapšots 2. daļa

Post by lawyer »

Kas Tev tur sastrēgumos iet 3x labāk? :mrgreen:

Un uz šosejas tas 3.0 pie 110km/h ir kaut kā "ātrāks" par to 2.2 pie 110 km/h ? :shock::mrgreen:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever :wink:
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dienas snapšots 2. daļa

Post by elmo »

lawyer wrote:Kas Tev tur sastrēgumos iet 3x labāk? :mrgreen:

Un uz šosejas tas 3.0 pie 110km/h ir kaut kā "ātrāks" par to 2.2 pie 110 km/h ? :shock::mrgreen:
Nu ir starpība vai tu tos 110km/h sasniedz 14sekundēs vai 7 sekundēs.
Un kāda jēga SAABā stumt prelūdes beņķus, ja netaisies braukt ātrāk par atļautajiem 50km/h? Uzvelc sporta kurpes un būs tev sportiska braukšana! :twisted:
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dienas snapšots 2. daļa

Post by Vilcins »

Image
User avatar
bugaboo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 344
Joined: Sat Dec 26, 2015 6:20 pm
Location: Mītava

Re: Dienas snapšots 2. daļa

Post by bugaboo »

elmo wrote:Es gribēju teikt, ka nav jēga ņemt 2,2 litru dīzeli ar 185zs, ja trīslitrīgs dīzelis ar 286zs iet 3x labāk, bet tērē tikpat!
Ekonomijas nekādas un ekoloģijas arī nekādas, jo sadedzinātās degvielas daudzums vienāds!
nu atšķirties var kādas apkopes izmaksas utt., jo daudzi baidās no tā ka lielāks motors, vairāk cilindri, vairāk sprauslu, eļļas. Līdz ar to cilvēks izštuko ka šim noteikti būs lopistisks pateriņš un tādēļ ņemšu 2.0d. :dance: Motora tilpums daudziem virs 3 jau pēc stereotipa liekas āmen ku liels.. :shock:
Bet kopumā jā, līdz kautkādam brīdim ir jēdzīgāk ņemt ko lielāku, taču tas atkarīgs no indivīda. Citam atkal vajag no A uz B punktu un po.
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dienas snapšots 2. daļa

Post by lawyer »

elmo wrote:
lawyer wrote:Kas Tev tur sastrēgumos iet 3x labāk? :mrgreen:

Un uz šosejas tas 3.0 pie 110km/h ir kaut kā "ātrāks" par to 2.2 pie 110 km/h ? :shock::mrgreen:
Nu ir starpība vai tu tos 110km/h sasniedz 14sekundēs vai 7 sekundēs.
Un kāda jēga SAABā stumt prelūdes beņķus, ja netaisies braukt ātrāk par atļautajiem 50km/h? Uzvelc sporta kurpes un būs tev sportiska braukšana! :twisted:
Tu te jauc kopā divas fundamentāli nesavienojamas lietas - ikdienas auto un trases dienu auto :wink:

Kad Tu pēdējo reizi paātrinājies no 0 līdz tiem 110 km/h? :mrgreen:

Piemēram, megajaudīgais auto blakus joslā tos 50-70km/h teorētiski sasniedz 2-3 sekundēs, es ar traktoru to pašu varu izdarīt "nožēlojamās" 4-5 sekundēs, bet tas tam pirmajam gan neko īpaši nedod, jo viņš vai nu atduras nākamajā luksoforā vai arī brauc tik "ātri" vai "lēni", cik priekšā braucošais viņam to ļauj :wink: Kad pienāk 90° līkums, megajaudas auto vadītājs vai nu samīžas, jo māk gāzt tikai taisni, vai arī izbrauc to līkumu ļoti lēni, jo viņa chaina-shit riepas (citas nevar atļauties, jo visa nauda sagāzta čipiņos, turbīnās utt.) ātrāk viņam to neļauj darīt :mrgreen: Tikmēr es ar savu nožēlojamo traktoru (125 zs, 280 Nm) un saviem 50-60km/h jau sen esmu tam garām, jo man pirms līkuma nav jābremzē vai arī ir jābremzē minimāli, un mēs atkal stāvam blakus pie sarkanā 8) Un tālāk tas pats n-reizes :mrgreen:

Tādēļ man ir ph, vai mans ikdienas auto tos 0-100km/h sasniedz teorētiskās 10-11 (kā manam traktoram) vai 6-7 (kā vietējo Saabistu mega jaudas projekti) sekundēs. Kas attiecas uz apdzīšanu uz šosejas, ar traktoru tas tāpat aizņem 1-2 sekundes dēļ labi salāgota dzinēja un MT pārnesumiem, ja to dara prātīgi :roll:

Secinājums te ir viens - ikdienas auto megajaudas der pamatā tikai tam, lai ar to plātītos vai iedomās palielinātu zināmus orgānus :mrgreen:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever :wink:
User avatar
pr1
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 533
Joined: Sun Aug 16, 2015 9:10 pm

Re: Dienas snapšots 2. daļa

Post by pr1 »

Tiek aizmirsts par to, ka iekšā mašīnā sēž dažādi ļaudis, kas pieprasa no tā dažādas lietas. Man, piemēram, dīzeļi nepatīk, lai cik jaudīgi un ekonomiski tie būtu. Bet kāds uzskata ka jābrauc ir tikai un vienīgi ar dīzeli, jo tad var sābu piekrāmēt ar kartupeļiem/kāpostiem/sīpoliem un nejust atšķirību braucot uz tirgu.
sit back and like me...
________________________

http://binaural.lv/ - all things audio
Roberts
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 6
Joined: Sat Oct 31, 2015 11:06 pm

Re: Dienas snapšots 2. daļa

Post by Roberts »

ikdienas auto megajaudas der pamatā tikai tam, lai ar to plātītos vai iedomās palielinātu zināmus orgānus
Varētu veikt aptauju, cik garš ir Saabistiem, kas brauc ar:
1) bezturbo
2) 2.0 turbo
3) 2.3t
4) 2.3T
5)2.3T+ chips

Iespējams tiešām tur ir kāda korelācija
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Dienas snapšots 2. daļa

Post by envoy »

Apgriezti proporcionāla :mrgreen:
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
User avatar
bugaboo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 344
Joined: Sat Dec 26, 2015 6:20 pm
Location: Mītava

Re: Dienas snapšots 2. daļa

Post by bugaboo »

Roberts wrote:
ikdienas auto megajaudas der pamatā tikai tam, lai ar to plātītos vai iedomās palielinātu zināmus orgānus
Varētu veikt aptauju, cik garš ir Saabistiem, kas brauc ar:
1) bezturbo
2) 2.0 turbo
3) 2.3t
4) 2.3T
5)2.3T+ chips

Iespējams tiešām tur ir kāda korelācija
Ir stabili, un nav atkarīgs no auto markas. :mrgreen:
Nejūtat ka dodot čībā stiepjas ? :character-sebastian:
Īstenībā laikam būs jāliek čips... :lol:
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Dienas snapšots 2. daļa

Post by tranquillo »

lawyer wrote:
elmo wrote:
lawyer wrote:Kas Tev tur sastrēgumos iet 3x labāk? :mrgreen:

Un uz šosejas tas 3.0 pie 110km/h ir kaut kā "ātrāks" par to 2.2 pie 110 km/h ? :shock::mrgreen:
Nu ir starpība vai tu tos 110km/h sasniedz 14sekundēs vai 7 sekundēs.
Un kāda jēga SAABā stumt prelūdes beņķus, ja netaisies braukt ātrāk par atļautajiem 50km/h? Uzvelc sporta kurpes un būs tev sportiska braukšana! :twisted:
Tu te jauc kopā divas fundamentāli nesavienojamas lietas - ikdienas auto un trases dienu auto :wink:

Kad Tu pēdējo reizi paātrinājies no 0 līdz tiem 110 km/h? :mrgreen:

Piemēram, megajaudīgais auto blakus joslā tos 50-70km/h teorētiski sasniedz 2-3 sekundēs, es ar traktoru to pašu varu izdarīt "nožēlojamās" 4-5 sekundēs, bet tas tam pirmajam gan neko īpaši nedod, jo viņš vai nu atduras nākamajā luksoforā vai arī brauc tik "ātri" vai "lēni", cik priekšā braucošais viņam to ļauj :wink: Kad pienāk 90° līkums, megajaudas auto vadītājs vai nu samīžas, jo māk gāzt tikai taisni, vai arī izbrauc to līkumu ļoti lēni, jo viņa chaina-shit riepas (citas nevar atļauties, jo visa nauda sagāzta čipiņos, turbīnās utt.) ātrāk viņam to neļauj darīt :mrgreen: Tikmēr es ar savu nožēlojamo traktoru (125 zs, 280 Nm) un saviem 50-60km/h jau sen esmu tam garām, jo man pirms līkuma nav jābremzē vai arī ir jābremzē minimāli, un mēs atkal stāvam blakus pie sarkanā 8) Un tālāk tas pats n-reizes :mrgreen:

Tādēļ man ir ph, vai mans ikdienas auto tos 0-100km/h sasniedz teorētiskās 10-11 (kā manam traktoram) vai 6-7 (kā vietējo Saabistu mega jaudas projekti) sekundēs. Kas attiecas uz apdzīšanu uz šosejas, ar traktoru tas tāpat aizņem 1-2 sekundes dēļ labi salāgota dzinēja un MT pārnesumiem, ja to dara prātīgi :roll:

Secinājums te ir viens - ikdienas auto megajaudas der pamatā tikai tam, lai ar to plātītos vai iedomās palielinātu zināmus orgānus :mrgreen:
Ta mums Latvijā būtu ļoti daudz tādu ceļu, kur var izbaudīt līkumus un saķeri... Ir ļoti maz tādu ceļu, kur apvienojas labs ceļa segums un ātri līkumi (uzreiz prātā nāk Suntaži-Ērgļi un pārītis ceļu Latgalē). Tu pavisam noteikti ikdienā pa tādiem nebrauc :mrgreen: Rīgā ar SAAB braucu zig zag veidā, jo ceļi ir vienkārši ***** . Tāpēc cenšos max reti SAAB pa Rīgu kustināt (vismaz ziemā), bet kad jābrauc tālāki gabali, tad to prieku, ko mans 9-3 WOT režīmā dod neviens dīzelis nesniegs. Stūri tikai grūti noturēt rokās :) . Jebkurā gadījumā 9-3 OG, bez pāris modifikācijām būs viena vienīga laiva... Kupejas tad vēl OK, bet hetčbekiem stingrība ir ļoti švaka...
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dienas snapšots 2. daļa

Post by elmo »

Lawyer sarakstīja milzīgu palagu, bet tā arī nepateica vai traktors viņam sniedz "to" smaidu pēc brauciena, kāds ir "tiem" čipoto benzīnnieku īpašniekiem, kuri pēc brauciena noliek savu benzīnnieku stāvvietā, bet projām ejot uz viņu atskatās vairākkārtīgi!

Pakaļu pārvietot no punkta A uz punktu B var arī ar zapiņu, tam nav vajadzīgs ne traktors, ne čipots airis.
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Dienas snapšots 2. daļa

Post by jankab »

lawyer wrote: Tu te jauc kopā divas fundamentāli nesavienojamas lietas - ikdienas auto un trases dienu auto :wink:
Hmm, tavai "fundamentāli nesavienojamai lietai"(aka tavam trases auto) ir TA un VN... tālāk nemaz neizteikšos...
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dienas snapšots 2. daļa

Post by Vilcins »

Tad jau pec Lawyer vardiem mans hirsch janodo naglas,un jaieker kads moskvics unversalis :mrgreen:
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Dienas snapšots 2. daļa

Post by edijs »

Gribētos gan nedaudz oponēt viedoklim, kad jaudīgs auto Rīgas ielās nav vajadzīgs. Lai arī reti, tomēr regulāri ir situācijas, kur, tikai pateicoties lielākai jaudai, vari paspēt ieskrieties, ielekt vajadzīgajā šķirbā, pēc tam pie krustojuma tik pāri, kamēr citi paliek aiz strīpas, utml. Vai, ja esi pirmā joslā, kur aiz krustojuma gabaliņu tālāk stāv autobuss, tad iespied un aizbrauc, nevis funktierē, starp kuriem auto tev atļausies iespiesties, mainot joslu. Var jau teikt, ka tas viss nahren nav vajadzīgs, jo galā jau nonākam vien ar dažu minūšu starpību. Bet tas smaids sejā, par kuru Elmo runā, lūk tā ir štelle! Ir atšķirība, vai izkāp no auto viegli sašņurcis, jo esi nokratījies pamatīgu gabalu čut ne kā sabiedriskajā transportā, vai tomēr izkāp ar nezūdošu smaidu uz lūpām.

Par to, ka "megajaudīgie" auto bieži vien netiek tālāk par tuvāko līkumu, kurā baidās ieiet normālā tempā, vai arī tuvākajām sliedēm / bruģi / nedaudz nelīdzenu ceļu - piekrītu. Bet neba jau mērķis ir viņus visus noķert. Es paātrinos žiperīgi arī tad, jad esmu viens pats uz ceļa. Īstenībā, pat biežāk tā, jo skrieties nav luste, taču vienkārši izbaudīt paātrinājumu gan prasās.

Lai būtu kas atbilstošāks topika tēmai - iekš 9-5 universāļa bez krēslu nolaišanas var iemest vienu brangu ofisa beņķi? :dance:

Image
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Post Reply