Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Vilcins »

elmo wrote:
Vilcins wrote:Elmo,griffinam galvas blives. ;);)
Nu bet tur jau nebija saab motors, bet Opel omega!
Nu labi,pierunaji
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by lawyer »

Gunča wrote:Labdien kungi.

Man ir iespēja tikt pie SAAB 9-5 2,3t AERO.
Kad par to ieminējos paziņam kuram pieder serviss, viņš teica, ka Saabu nedrīkstot pirkt, jo visiem esot problēmas ar spiedienu dzesēšanas sistēmā un nevienu labu motoru šis neesot redzējis.

Tā ir kāda slimība? Vai tās ir muļķības? Komentāri?
Jāpievienojas envoy jautājumā par Tava paziņas pieredzi ar SAAB :roll:

Bet, ja nopietni, tad šāda problēma var piemeklēt jebkuru auto un tās cēlonis parasti ir galvas blīve. Tipiska SAAB dzinēju problēma būs, piemēram, kartera aizaugšana, bet to arī var vienkārši novērst - uzstādīt jauno kartera ventilācijas komplektu un ik pa 50k km vai cik tur to karteri iztīrīt :roll:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Gunča
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 31
Joined: Tue Mar 01, 2016 3:26 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Gunča »

Labi, paldies par atbildēm.
Vēl daži jautājumi:
Ko īsti nozīmē AERO komplektācija
Kas ir ar to motora ķēdi? Cik bieži jāmaina? Cik maksā? Kadas pazīmes, ka jāmaina? Kur jāskatās?
Kam vēl japievērš uzmanība iegādājoties šādu SAABU.

Paldies!
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by mrpinkeyes »

Gunča wrote:Labi, paldies par atbildēm.
Vēl daži jautājumi:
Ko īsti nozīmē AERO komplektācija
Kas ir ar to motora ķēdi? Cik bieži jāmaina? Cik maksā? Kadas pazīmes, ka jāmaina? Kur jāskatās?
Kam vēl japievērš uzmanība iegādājoties šādu SAABU.

Paldies!
Aero nozīmē sportiskākā SAAB versija! Pazemināta šasija, cietākas atsperes, papildus spoileri, īpaši diski R17, nopietnākas bremzes. Atkarībā no gadiem, arī interjerā var būt nianses.Tas pazeminājums nav baigi tur liels kādi 10-12 mm, ja nemaldos? Bet vadāmība un braukšanas prieks daudz lielāks nekā ar parastajiem 9-5. Pasažieriem vienīgi varbūt no cietās piekares mazāks prieks.
Motors 2.3 T ar augstspiediena turbīnu un 230 zs jaudu (modeļiem līdz 2001.g.), 250 zs (2002.g. - 2005.g.) , 260 zs (2006-2010.g.).

Ķēdes nodilumu var nomērīt Arteh servisā. Es mainīju svaigi atdzītam no Vācijas pie 140k, bet parasti jau pirmā maiņa ir ap 170k. Katrā ziņā noteicošais ir darba stundas ne jau nobrauktie km.

Es nezinu vai kam īpaši būtu jāpievērš uzmanība. Ja pērkot nedeg nekādas identifikācijas piktogrammas un auto iet tad jau viss ok! Nu labi, ritošā būs iespējams jāpārlasa, it īpaši, ja auto ekspluatēts LV. Modeļiem līdz 2002.g. vajadzētu nomainīt kartera ventilāciju.

Man pašam ir Aero un nākamo 9-5 (Vilkati) arī ļoti gribu Aero, tikai nevaru atrast! Man patīk!
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by lawyer »

Izvēlies, kas vizuāli patīk, neliekas aizdomīgs, un tad dzen to uz diagnostiku ARTEH - bez diagnostikas var būt pilnīgi kapi ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
saabmats
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 249
Joined: Fri Feb 05, 2016 7:54 pm
Location: Liepāja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by saabmats »

Kā jums pečka silda? Uz vietas stāvot nāk tikai remdens,paturot gāzi uz apm 1700-2000 rpm,tad tikai pūš karstu. 2.3 t motors.Un no rīta kaut ir pārslēdzies uz gāzi (30C),bet vel pūš aukstu. Brr....
Kādu hermētiķi lietojat jūs?Biju noņēmis karteri,iztīrīju sietiņu ,kurš bija drausmīgs,uzliku uz hermētiķi sarkano,bet skatos grib vietām tomēr stumt ārā eļļu.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

saabmats wrote:Kā jums pečka silda? Uz vietas stāvot nāk tikai remdens,paturot gāzi uz apm 1700-2000 rpm,tad tikai pūš karstu. 2.3 t motors.Un no rīta kaut ir pārslēdzies uz gāzi (30C),bet vel pūš aukstu. Brr....
Kādu hermētiķi lietojat jūs?Biju noņēmis karteri,iztīrīju sietiņu ,kurš bija drausmīgs,uzliku uz hermētiķi sarkano,bet skatos grib vietām tomēr stumt ārā eļļu.
1. Izmetīsi gāzi - sildīs kā nākas.
2. Loctite 5910
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Brand
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 690
Joined: Wed May 07, 2014 10:37 pm
Location: Ogre/Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Brand »

Arnijs wrote:
saabmats wrote:Kā jums pečka silda? Uz vietas stāvot nāk tikai remdens,paturot gāzi uz apm 1700-2000 rpm,tad tikai pūš karstu. 2.3 t motors.Un no rīta kaut ir pārslēdzies uz gāzi (30C),bet vel pūš aukstu. Brr....
Kādu hermētiķi lietojat jūs?Biju noņēmis karteri,iztīrīju sietiņu ,kurš bija drausmīgs,uzliku uz hermētiķi sarkano,bet skatos grib vietām tomēr stumt ārā eļļu.
1. Izmetīsi gāzi - sildīs kā nākas.
2. Loctite 5910
pričom te gāze? man ir poh - vai uz gāzi vai uz e98; silda labi. (2.3t)

profilakses pēc jau nekad nenāktu par ļaunu nomainīt dzeses šķidrumu+termostatu. varbūt klimata kontrolei kāds errors (bloks vai kāds temp devējs). varbūt pečkas radiators daļēji aizaudzis...

ieteiktu nomainīt termostatu, dzeses škidrumu un izskalot pečkas radiatoru ar spēcīgu ķīmiju.
SellParts
+37128710049


9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
User avatar
saabmats
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 249
Joined: Fri Feb 05, 2016 7:54 pm
Location: Liepāja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by saabmats »

Brand wrote:
Arnijs wrote:
saabmats wrote:Kā jums pečka silda? Uz vietas stāvot nāk tikai remdens,paturot gāzi uz apm 1700-2000 rpm,tad tikai pūš karstu. 2.3 t motors.Un no rīta kaut ir pārslēdzies uz gāzi (30C),bet vel pūš aukstu. Brr....
Kādu hermētiķi lietojat jūs?Biju noņēmis karteri,iztīrīju sietiņu ,kurš bija drausmīgs,uzliku uz hermētiķi sarkano,bet skatos grib vietām tomēr stumt ārā eļļu.
1. Izmetīsi gāzi - sildīs kā nākas.
2. Loctite 5910
pričom te gāze? man ir poh - vai uz gāzi vai uz e98; silda labi. (2.3t)

profilakses pēc jau nekad nenāktu par ļaunu nomainīt dzeses šķidrumu+termostatu. varbūt klimata kontrolei kāds errors (bloks vai kāds temp devējs). varbūt pečkas radiators daļēji aizaudzis...

ieteiktu nomainīt termostatu, dzeses škidrumu un izskalot pečkas radiatoru ar spēcīgu ķīmiju.
Iepriešējam SAAB arī bija gāze,Sildija bez bēdas.
Termostats ir mainīts,klimata bloks kļūdas neuzrāda,pečkas radiātors jauns. Idejas?
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

Antifrīzam līmeni skatījies?
User avatar
saabmats
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 249
Joined: Fri Feb 05, 2016 7:54 pm
Location: Liepāja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by saabmats »

elmo wrote:Antifrīzam līmeni skatījies?
ir līmenis.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Brand wrote:
pričom te gāze? man ir poh - vai uz gāzi vai uz e98; silda labi. (2.3t)
Ja piedodot apgriezienus, sāk sildīt, tad praktiski TIKAI šķībi ielikta reduktora apsilde (pārāk liela plūsma sākotnēji aiziet uz reduktoru un pečkai nepietiek) Protams - paliek arī aizaugusi pečka un tmldz lietas, bet es sāktu ar reduktora trubām.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
saabmats
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 249
Joined: Fri Feb 05, 2016 7:54 pm
Location: Liepāja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by saabmats »

Arnijs wrote:
Brand wrote:
pričom te gāze? man ir poh - vai uz gāzi vai uz e98; silda labi. (2.3t)
Ja piedodot apgriezienus, sāk sildīt, tad praktiski TIKAI šķībi ielikta reduktora apsilde (pārāk liela plūsma sākotnēji aiziet uz reduktoru un pečkai nepietiek) Protams - paliek arī aizaugusi pečka un tmldz lietas, bet es sāktu ar reduktora trubām.
Man reduktors ir ielikts paralēli pečkai.
Image
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Tad paņem un aizspied vienu posmu reduktora ķēdē un paskaties - silda tukšgaitā vai ne.
P.S. Tas, ko rādi zīmējumā pa lielam nav tik svarīgi, cik,- kādi šķērsgriezumi izmantoti.
Vēl jau var būt nosprūdis arī by-pass vārsts
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
saabmats
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 249
Joined: Fri Feb 05, 2016 7:54 pm
Location: Liepāja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by saabmats »

Arnijs wrote:Tad paņem un aizspied vienu posmu reduktora ķēdē un paskaties - silda tukšgaitā vai ne.
P.S. Tas, ko rādi zīmējumā pa lielam nav tik svarīgi, cik,- kādi šķērsgriezumi izmantoti.
Vēl jau var būt nosprūdis arī by-pass vārsts
By-pass bija noņemts,tur viss strādā. šodien paeksperimentēšu.
Post Reply