SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Negribi pameklēt 9-3ss kabrio?
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
vai 900og ?elmo wrote:Negribi pameklēt 9-3ss kabrio?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Pāris gadus atpakaļ braukāju ar 900NG 2.5 v6. Kopumā, vismaz priekš manis, jaudas par maz, bet fantastiski atsaucīgs no apakšām. Ceturtajā robā varēja izbraukt gandrīz jebkuru krustojumu, pagriezienu un mierīgi lēnām aizčunčināt bez jebkādām emocijām, škaudīšanas vai sprauslāšanas! Man gan bija manuālis.kurmis wrote: Kādas ir atsauksmes par 2.5 V6 dzinēju?
Cik izmaksātu kārbas nomaiņa (vai nav deficīts pie šāda dzinēja?)?
Vai ar jumta problēmu var tikt galā tikai ar programmēšanu?
Skatos, ka sludinājumā piedāvā vēl vienu motoru ar kārbu, ja domāts bija par šo konkrēto auto. Ja tā kārba ir OK, tad atliek tikai nomaiņa.
Jumts ir pietiekoši sarežģīta konstrukcija un diez vai tur būs kas darāms tikai ar programmēšanu. Gana jau ka ir kāda fiziska vaina, bet nu pa lielam jau viss ir salabojams.
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
No visiem Saab kabriem, šis 900ng ir visneiekārojamākais - tādu Tu nevienam pēc tam nekad nepārdosikurmis wrote:Nu ko, gads riņķī, bet kabrioleta man vēl nav. Esmu sapratis, ka cenā līdz 5k eur, vairāk vai mazāk, visi auto ir ar defektiem. Tāpēc skatos uz kaut ko lētu ar domu salāpīt un tad lietot. Vismaz zini, ko un kā esi lāpījis.
Skatos, ka viens SAABists "dāvina" savu 900to un nevaru saprast vai riskēt, vai nē. Stāsta, ka kārba "bremzē/slīd", kā arī, ka pēc jumta nomaiņas, tas neveic precīzas darbības. Priekšējie sēdekļi jāpāršuj, bet tas ok pie šādas cenas.
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... fohgm.html
Jautājumi:
Kādas ir atsauksmes par 2.5 V6 dzinēju?
Cik izmaksātu kārbas nomaiņa (vai nav deficīts pie šāda dzinēja?)?
Vai ar jumta problēmu var tikt galā tikai ar programmēšanu?
2.5 V6 dzinējs ir no Opel.
Bet vispārīgi runājot, no šī auto Tev visticamāk prieka nekāda nebūs - tik vien varbūt no sākuma par to, ka iesipi kapeiku
Ja esi gatavs pie tiem 5k EUR piemest vēl 1-2k EUR, vari skatīties uz labiem c900 kabriem, kuri te LV ir pieejami - varu iedot kontaktus
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Kāpēc visneiekārojamākais? Dēļ dzinēja, jo nekas daudz no tā paša 9-3 tur neatšķiras? Vēl daži gadi un būs VS.
5k eur ir pati, pati sarkanā līnija. Saprotu, ka ar autiņu nobraukšu dažus tūkstošus gadā, tāpēc negribu neko vairāk tajā ieguldīt.
5k eur ir pati, pati sarkanā līnija. Saprotu, ka ar autiņu nobraukšu dažus tūkstošus gadā, tāpēc negribu neko vairāk tajā ieguldīt.
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Pameklēt jau var, bet atrast nevarelmo wrote:Negribi pameklēt 9-3ss kabrio?
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
kurmis wrote:Kāpēc visneiekārojamākais? Dēļ dzinēja, jo nekas daudz no tā paša 9-3 tur neatšķiras? Apm. 200 uzlabojumi par labu 9-3OG Vēl daži gadi un būs VS. Aha... Apaļi 10 gadi.
5k eur ir pati, pati sarkanā līnija. Saprotu, ka ar autiņu nobraukšu dažus tūkstošus gadā, tāpēc negribu neko vairāk tajā ieguldīt.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Gan jau, ka ir 200 uzlabojumi, bet jautājums, cik no tiem ir pamanāmi auto lietotājam. Līdz VS tikai 8, nevis 10 gadi
Bet, ja nopietni, kāpēc neiekārojams, kapēc nebūs prieka? Lai saprastu, ar ko salīdzinām - ar sekojošo 9-3?
Bet, ja nopietni, kāpēc neiekārojams, kapēc nebūs prieka? Lai saprastu, ar ko salīdzinām - ar sekojošo 9-3?
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Kādēļ Tev to auto vispār vajag? Lai vasarā pabraukātos nedaudz bez jumta taču var arī nopirkt žiguli vai moskviču pa dažiem simtiem EUR un nofleksēt to jumtu - tā pat vairāk uzmanības sev pievērsīsi!kurmis wrote:Gan jau, ka ir 200 uzlabojumi, bet jautājums, cik no tiem ir pamanāmi auto lietotājam. Līdz VS tikai 8, nevis 10 gadi
Bet, ja nopietni, kāpēc neiekārojams, kapēc nebūs prieka? Lai saprastu, ar ko salīdzinām - ar sekojošo 9-3?
9-3og ir pavisam cita virsbūves stingrība, MT ir ar hidraulisko sajūgu, nevis trosi, 9-3og var iegūt ar jaudīgākiem dzinējiem, subjektīvi varbūt, bet 9-3og ir daudz vairāk pie detaļām piestrādāts, kādēļ tas izskatās nesalīdzināmi labāk
Bet parastam 9-3og cabrio (kas nav Aero/Viggen) tāpat vērtība krīt, atšķirībā no c900 cabrio
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Jā, lai vasarā pabraukātos bez jumtalawyer wrote:Kādēļ Tev to auto vispār vajag? Lai vasarā pabraukātos nedaudz bez jumta taču var arī nopirkt žiguli vai moskviču pa dažiem simtiem EUR un nofleksēt to jumtu - tā pat vairāk uzmanības sev pievērsīsi!kurmis wrote:Gan jau, ka ir 200 uzlabojumi, bet jautājums, cik no tiem ir pamanāmi auto lietotājam. Līdz VS tikai 8, nevis 10 gadi
Bet, ja nopietni, kāpēc neiekārojams, kapēc nebūs prieka? Lai saprastu, ar ko salīdzinām - ar sekojošo 9-3?
9-3og ir pavisam cita virsbūves stingrība, MT ir ar hidraulisko sajūgu, nevis trosi, 9-3og var iegūt ar jaudīgākiem dzinējiem, subjektīvi varbūt, bet 9-3og ir daudz vairāk pie detaļām piestrādāts, kādēļ tas izskatās nesalīdzināmi labāk
Bet parastam 9-3og cabrio (kas nav Aero/Viggen) tāpat vērtība krīt, atšķirībā no c900 cabrio
ok, ja virsbūes stingrība ir cita, tad tas ir daudz. Nesen braucu ar Volvo C70, kas visādi citādi bija kopts utt, bet uz bedraina ceļa likās, ka izjuks gabalos, pat ne uz pusēm, bet gabalos.
Vērtības kritums autiņam ir ok, un tas jau ir gana lēzens no 5k eur, ja salīdzina ar jaunu auto, kurš kā minimums zaudē savus 3k eur gadā
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Neņemot vērā nesasniedzamus AERO/Viggen, par +/-10k, kuri tad dzinēji iekš 9-3 ir jaudīgāki par GM900? Tas pats B204 vien ir.lawyer wrote:
... 9-3og var iegūt ar jaudīgākiem dzinējiem...
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Par pieciem kilo sanāk reku šāds svētdienas braucamais http://m.nettiauto.com/saab/900/7457573 ... 9&vifNav=Y Tiešām vajag to 900ng kabri?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Nē, nē, vienkārši vecu auto, to nē! Vecu kabrio, to gan!
-
- Jauniņais
- Posts: 1
- Joined: Fri Mar 18, 2016 6:57 pm
- Location: Rīga
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Ja gribi pērc 900 cabrio,
Tāpat vairāk ir tādu, kas gribētu Cabri un mazāk kam tādi ir.
Diez vai dzīvē tā virsbūves stingrības atšķirība būs tik ļoti jūtama, tā pat jau centīsies braukt pa labu asfaltu nevis pa izdangātu zeminieku un diez vai kāds pērk 90gada 900Cabrio un tad katru dienu bēdājas, ka viņam nav visi tie uzlabojumi, kas 2008 gada 9-5, motors griežas švakāk u.c.
Par to zilo exemplāru grūti teikt, bet cik man liecina pieredze, tad vērtība ir sīkumos, ja beigta kārba, to būs vieglāk samainīt, nekā tad ja būs noskrandis ātrumkloķis, kāda stikla gumija beigta, krēsliem salauzta regulācija, automātiskā radio antena nestrādā u.c.
Jumtam gan vēlams strādāt, daudz gala slēdžu un citas nianses, kā arī detaļas pa zemi nemētājas + arī ir cits mehānisms kā 98-2003g 9-3.
Tāpat vairāk ir tādu, kas gribētu Cabri un mazāk kam tādi ir.
Diez vai dzīvē tā virsbūves stingrības atšķirība būs tik ļoti jūtama, tā pat jau centīsies braukt pa labu asfaltu nevis pa izdangātu zeminieku un diez vai kāds pērk 90gada 900Cabrio un tad katru dienu bēdājas, ka viņam nav visi tie uzlabojumi, kas 2008 gada 9-5, motors griežas švakāk u.c.
Par to zilo exemplāru grūti teikt, bet cik man liecina pieredze, tad vērtība ir sīkumos, ja beigta kārba, to būs vieglāk samainīt, nekā tad ja būs noskrandis ātrumkloķis, kāda stikla gumija beigta, krēsliem salauzta regulācija, automātiskā radio antena nestrādā u.c.
Jumtam gan vēlams strādāt, daudz gala slēdžu un citas nianses, kā arī detaļas pa zemi nemētājas + arī ir cits mehānisms kā 98-2003g 9-3.
Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā
Arī pagajušo vasaru pabraukaju ar c70 08gads-pie lielakām bedrēm durvis sprāga vaļākurmis wrote:Jā, lai vasarā pabraukātos bez jumtalawyer wrote:Kādēļ Tev to auto vispār vajag? Lai vasarā pabraukātos nedaudz bez jumta taču var arī nopirkt žiguli vai moskviču pa dažiem simtiem EUR un nofleksēt to jumtu - tā pat vairāk uzmanības sev pievērsīsi!kurmis wrote:Gan jau, ka ir 200 uzlabojumi, bet jautājums, cik no tiem ir pamanāmi auto lietotājam. Līdz VS tikai 8, nevis 10 gadi
Bet, ja nopietni, kāpēc neiekārojams, kapēc nebūs prieka? Lai saprastu, ar ko salīdzinām - ar sekojošo 9-3?
9-3og ir pavisam cita virsbūves stingrība, MT ir ar hidraulisko sajūgu, nevis trosi, 9-3og var iegūt ar jaudīgākiem dzinējiem, subjektīvi varbūt, bet 9-3og ir daudz vairāk pie detaļām piestrādāts, kādēļ tas izskatās nesalīdzināmi labāk
Bet parastam 9-3og cabrio (kas nav Aero/Viggen) tāpat vērtība krīt, atšķirībā no c900 cabrio
ok, ja virsbūes stingrība ir cita, tad tas ir daudz. Nesen braucu ar Volvo C70, kas visādi citādi bija kopts utt, bet uz bedraina ceļa likās, ka izjuks gabalos, pat ne uz pusēm, bet gabalos.
Vērtības kritums autiņam ir ok, un tas jau ir gana lēzens no 5k eur, ja salīdzina ar jaunu auto, kurš kā minimums zaudē savus 3k eur gadā