SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā


User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Post by elmo »

Negribi pameklēt 9-3ss kabrio?
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Post by defektivais »

elmo wrote:Negribi pameklēt 9-3ss kabrio?
vai 900og ? :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
bio
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 445
Joined: Tue Aug 17, 2010 8:41 am
Location: Rîga

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Post by bio »

kurmis wrote: Kādas ir atsauksmes par 2.5 V6 dzinēju?
Cik izmaksātu kārbas nomaiņa (vai nav deficīts pie šāda dzinēja?)?
Vai ar jumta problēmu var tikt galā tikai ar programmēšanu?
Pāris gadus atpakaļ braukāju ar 900NG 2.5 v6. Kopumā, vismaz priekš manis, jaudas par maz, bet fantastiski atsaucīgs no apakšām. Ceturtajā robā varēja izbraukt gandrīz jebkuru krustojumu, pagriezienu un mierīgi lēnām aizčunčināt bez jebkādām emocijām, škaudīšanas vai sprauslāšanas! Man gan bija manuālis.
Skatos, ka sludinājumā piedāvā vēl vienu motoru ar kārbu, ja domāts bija par šo konkrēto auto. Ja tā kārba ir OK, tad atliek tikai nomaiņa.
Jumts ir pietiekoši sarežģīta konstrukcija un diez vai tur būs kas darāms tikai ar programmēšanu. Gana jau ka ir kāda fiziska vaina, bet nu pa lielam jau viss ir salabojams.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Post by lawyer »

kurmis wrote:Nu ko, gads riņķī, bet kabrioleta man vēl nav. Esmu sapratis, ka cenā līdz 5k eur, vairāk vai mazāk, visi auto ir ar defektiem. Tāpēc skatos uz kaut ko lētu ar domu salāpīt un tad lietot. Vismaz zini, ko un kā esi lāpījis.
Skatos, ka viens SAABists "dāvina" savu 900to un nevaru saprast vai riskēt, vai nē. Stāsta, ka kārba "bremzē/slīd", kā arī, ka pēc jumta nomaiņas, tas neveic precīzas darbības. Priekšējie sēdekļi jāpāršuj, bet tas ok pie šādas cenas.

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... fohgm.html

Jautājumi:

Kādas ir atsauksmes par 2.5 V6 dzinēju?
Cik izmaksātu kārbas nomaiņa (vai nav deficīts pie šāda dzinēja?)?
Vai ar jumta problēmu var tikt galā tikai ar programmēšanu?
No visiem Saab kabriem, šis 900ng ir visneiekārojamākais - tādu Tu nevienam pēc tam nekad nepārdosi :snooty:

2.5 V6 dzinējs ir no Opel.

Bet vispārīgi runājot, no šī auto Tev visticamāk prieka nekāda nebūs - tik vien varbūt no sākuma par to, ka iesipi kapeiku :wink:

Ja esi gatavs pie tiem 5k EUR piemest vēl 1-2k EUR, vari skatīties uz labiem c900 kabriem, kuri te LV ir pieejami - varu iedot kontaktus :roll:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever :wink:
kurmis
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 23
Joined: Tue Apr 07, 2015 10:43 am

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Post by kurmis »

Kāpēc visneiekārojamākais? Dēļ dzinēja, jo nekas daudz no tā paša 9-3 tur neatšķiras? Vēl daži gadi un būs VS.

5k eur ir pati, pati sarkanā līnija. Saprotu, ka ar autiņu nobraukšu dažus tūkstošus gadā, tāpēc negribu neko vairāk tajā ieguldīt.
kurmis
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 23
Joined: Tue Apr 07, 2015 10:43 am

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Post by kurmis »

elmo wrote:Negribi pameklēt 9-3ss kabrio?
Pameklēt jau var, bet atrast nevar :)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Post by Arnijs »

kurmis wrote:Kāpēc visneiekārojamākais? Dēļ dzinēja, jo nekas daudz no tā paša 9-3 tur neatšķiras? Apm. 200 uzlabojumi par labu 9-3OG Vēl daži gadi un būs VS. Aha... Apaļi 10 gadi.

5k eur ir pati, pati sarkanā līnija. Saprotu, ka ar autiņu nobraukšu dažus tūkstošus gadā, tāpēc negribu neko vairāk tajā ieguldīt.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
kurmis
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 23
Joined: Tue Apr 07, 2015 10:43 am

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Post by kurmis »

Gan jau, ka ir 200 uzlabojumi, bet jautājums, cik no tiem ir pamanāmi auto lietotājam. Līdz VS tikai 8, nevis 10 gadi 8)

Bet, ja nopietni, kāpēc neiekārojams, kapēc nebūs prieka? Lai saprastu, ar ko salīdzinām - ar sekojošo 9-3?
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Post by lawyer »

kurmis wrote:Gan jau, ka ir 200 uzlabojumi, bet jautājums, cik no tiem ir pamanāmi auto lietotājam. Līdz VS tikai 8, nevis 10 gadi 8)

Bet, ja nopietni, kāpēc neiekārojams, kapēc nebūs prieka? Lai saprastu, ar ko salīdzinām - ar sekojošo 9-3?
Kādēļ Tev to auto vispār vajag? Lai vasarā pabraukātos nedaudz bez jumta taču var arī nopirkt žiguli vai moskviču pa dažiem simtiem EUR un nofleksēt to jumtu - tā pat vairāk uzmanības sev pievērsīsi! :mrgreen:

9-3og ir pavisam cita virsbūves stingrība, MT ir ar hidraulisko sajūgu, nevis trosi, 9-3og var iegūt ar jaudīgākiem dzinējiem, subjektīvi varbūt, bet 9-3og ir daudz vairāk pie detaļām piestrādāts, kādēļ tas izskatās nesalīdzināmi labāk :think:

Bet parastam 9-3og cabrio (kas nav Aero/Viggen) tāpat vērtība krīt, atšķirībā no c900 cabrio :wink:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever :wink:
kurmis
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 23
Joined: Tue Apr 07, 2015 10:43 am

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Post by kurmis »

lawyer wrote:
kurmis wrote:Gan jau, ka ir 200 uzlabojumi, bet jautājums, cik no tiem ir pamanāmi auto lietotājam. Līdz VS tikai 8, nevis 10 gadi 8)

Bet, ja nopietni, kāpēc neiekārojams, kapēc nebūs prieka? Lai saprastu, ar ko salīdzinām - ar sekojošo 9-3?
Kādēļ Tev to auto vispār vajag? Lai vasarā pabraukātos nedaudz bez jumta taču var arī nopirkt žiguli vai moskviču pa dažiem simtiem EUR un nofleksēt to jumtu - tā pat vairāk uzmanības sev pievērsīsi! :mrgreen:

9-3og ir pavisam cita virsbūves stingrība, MT ir ar hidraulisko sajūgu, nevis trosi, 9-3og var iegūt ar jaudīgākiem dzinējiem, subjektīvi varbūt, bet 9-3og ir daudz vairāk pie detaļām piestrādāts, kādēļ tas izskatās nesalīdzināmi labāk :think:

Bet parastam 9-3og cabrio (kas nav Aero/Viggen) tāpat vērtība krīt, atšķirībā no c900 cabrio :wink:
Jā, lai vasarā pabraukātos bez jumta :dance:

ok, ja virsbūes stingrība ir cita, tad tas ir daudz. Nesen braucu ar Volvo C70, kas visādi citādi bija kopts utt, bet uz bedraina ceļa likās, ka izjuks gabalos, pat ne uz pusēm, bet gabalos.

Vērtības kritums autiņam ir ok, un tas jau ir gana lēzens no 5k eur, ja salīdzina ar jaunu auto, kurš kā minimums zaudē savus 3k eur gadā :(
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Post by KoreFun »

lawyer wrote:
... 9-3og var iegūt ar jaudīgākiem dzinējiem...
Neņemot vērā nesasniedzamus AERO/Viggen, par +/-10k, kuri tad dzinēji iekš 9-3 ir jaudīgāki par GM900? Tas pats B204 vien ir.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Post by edijs »

Par pieciem kilo sanāk reku šāds svētdienas braucamais http://m.nettiauto.com/saab/900/7457573 ... 9&vifNav=Y :dance: Tiešām vajag to 900ng kabri?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
kurmis
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 23
Joined: Tue Apr 07, 2015 10:43 am

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Post by kurmis »

Nē, nē, vienkārši vecu auto, to nē! Vecu kabrio, to gan!
Mr_Pardaugava
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 1
Joined: Fri Mar 18, 2016 6:57 pm
Location: Rīga

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Post by Mr_Pardaugava »

Ja gribi pērc 900 cabrio,
Tāpat vairāk ir tādu, kas gribētu Cabri un mazāk kam tādi ir.
Diez vai dzīvē tā virsbūves stingrības atšķirība būs tik ļoti jūtama, tā pat jau centīsies braukt pa labu asfaltu nevis pa izdangātu zeminieku un diez vai kāds pērk 90gada 900Cabrio un tad katru dienu bēdājas, ka viņam nav visi tie uzlabojumi, kas 2008 gada 9-5, motors griežas švakāk u.c.
Par to zilo exemplāru grūti teikt, bet cik man liecina pieredze, tad vērtība ir sīkumos, ja beigta kārba, to būs vieglāk samainīt, nekā tad ja būs noskrandis ātrumkloķis, kāda stikla gumija beigta, krēsliem salauzta regulācija, automātiskā radio antena nestrādā u.c.
Jumtam gan vēlams strādāt, daudz gala slēdžu un citas nianses, kā arī detaļas pa zemi nemētājas + arī ir cits mehānisms kā 98-2003g 9-3.
Andžus
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 12
Joined: Fri Aug 22, 2014 5:29 pm

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Post by Andžus »

kurmis wrote:
lawyer wrote:
kurmis wrote:Gan jau, ka ir 200 uzlabojumi, bet jautājums, cik no tiem ir pamanāmi auto lietotājam. Līdz VS tikai 8, nevis 10 gadi 8)

Bet, ja nopietni, kāpēc neiekārojams, kapēc nebūs prieka? Lai saprastu, ar ko salīdzinām - ar sekojošo 9-3?
Kādēļ Tev to auto vispār vajag? Lai vasarā pabraukātos nedaudz bez jumta taču var arī nopirkt žiguli vai moskviču pa dažiem simtiem EUR un nofleksēt to jumtu - tā pat vairāk uzmanības sev pievērsīsi! :mrgreen:

9-3og ir pavisam cita virsbūves stingrība, MT ir ar hidraulisko sajūgu, nevis trosi, 9-3og var iegūt ar jaudīgākiem dzinējiem, subjektīvi varbūt, bet 9-3og ir daudz vairāk pie detaļām piestrādāts, kādēļ tas izskatās nesalīdzināmi labāk :think:

Bet parastam 9-3og cabrio (kas nav Aero/Viggen) tāpat vērtība krīt, atšķirībā no c900 cabrio :wink:
Jā, lai vasarā pabraukātos bez jumta :dance:

ok, ja virsbūes stingrība ir cita, tad tas ir daudz. Nesen braucu ar Volvo C70, kas visādi citādi bija kopts utt, bet uz bedraina ceļa likās, ka izjuks gabalos, pat ne uz pusēm, bet gabalos.

Vērtības kritums autiņam ir ok, un tas jau ir gana lēzens no 5k eur, ja salīdzina ar jaunu auto, kurš kā minimums zaudē savus 3k eur gadā :(
Arī pagajušo vasaru pabraukaju ar c70 08gads-pie lielakām bedrēm durvis sprāga vaļā :)
Post Reply