SAAB 9-5, 2.3 turbo
Re: SAAB 9-5, 2.3 turbo vs Toyota RAV4
Man liels prieks, ka viens posts ir izraisījis tik lielu sajūsmu vētru! Ticiet vai ne, bet SAABs ir bijusi labākā mašīna, kas man ir bijusi. Iemesls kāpēc tika nolemts to mainīt bija sekojoši: 1. Vecums nenāk viens: ne tikai man, bet arī mašīnai... Tās uzturēšanas izmaksas bija pārāk augstas, bet to zina visi, kuri braukā ar SAABu. 2. Gribējās ko jaunāku, bet kā zinām, tad SAABam nav nākotnes un labi eksemplāri apkārt nemētājās. 3. Gribējos ko ekonomiskāku un izmēģināt džipveidīgāku, tāpēc izvēle krita uz šo!
Jums ir taisnība, tas neiet tik labi kā SAABs. Apdzīšana ārpus pilsētas ir grūtāka, bet ne neiespējama. Pilsētā startu paņem labi, teiktu, ka tik labi kā mana ex-Ziemeļmeita, ir pat patīkami, ka tas motors tā ierūcās, šķiet, ka ir ieslēgts kaut kāds "sport mode". Pāri sliedēm un citur, kur ceļš ir bedraināks, turās uz ceļa labāk nekā SAABs. To, ka citi to uzskata par sieviešu auto, man ir gluži pie kājās, galvenais, ka man patīk. Starp citu ir redzētas pietiekami daudz dāmītes pie SAAB stūrēm, tā kā šis iedalījums šķiet muļķīgs...
Galvenais, ko es gribēšu salīdzināt, ir uzturēšanas izmaksas un degvielas ekonomija (neskatoties uz to, ka ir 4x4). Es savā Ziemeļmeitā pa 8 gadiem iegūldīju ~10 000 eur, man viss pierakstīts...
Jums ir taisnība, tas neiet tik labi kā SAABs. Apdzīšana ārpus pilsētas ir grūtāka, bet ne neiespējama. Pilsētā startu paņem labi, teiktu, ka tik labi kā mana ex-Ziemeļmeita, ir pat patīkami, ka tas motors tā ierūcās, šķiet, ka ir ieslēgts kaut kāds "sport mode". Pāri sliedēm un citur, kur ceļš ir bedraināks, turās uz ceļa labāk nekā SAABs. To, ka citi to uzskata par sieviešu auto, man ir gluži pie kājās, galvenais, ka man patīk. Starp citu ir redzētas pietiekami daudz dāmītes pie SAAB stūrēm, tā kā šis iedalījums šķiet muļķīgs...
Galvenais, ko es gribēšu salīdzināt, ir uzturēšanas izmaksas un degvielas ekonomija (neskatoties uz to, ka ir 4x4). Es savā Ziemeļmeitā pa 8 gadiem iegūldīju ~10 000 eur, man viss pierakstīts...
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: SAAB 9-5, 2.3 turbo vs Toyota RAV4
Uz vasaru met ārā reduktoru un lai paliek FWDSmith wrote:Man liels prieks, ka viens posts ir izraisījis tik lielu sajūsmu vētru! Ticiet vai ne, bet SAABs ir bijusi labākā mašīna, kas man ir bijusi. Iemesls kāpēc tika nolemts to mainīt bija sekojoši: 1. Vecums nenāk viens: ne tikai man, bet arī mašīnai... Tās uzturēšanas izmaksas bija pārāk augstas, bet to zina visi, kuri braukā ar SAABu. 2. Gribējās ko jaunāku, bet kā zinām, tad SAABam nav nākotnes un labi eksemplāri apkārt nemētājās. 3. Gribējos ko ekonomiskāku un izmēģināt džipveidīgāku, tāpēc izvēle krita uz šo!
Jums ir taisnība, tas neiet tik labi kā SAABs. Apdzīšana ārpus pilsētas ir grūtāka, bet ne neiespējama. Pilsētā startu paņem labi, teiktu, ka tik labi kā mana ex-Ziemeļmeita, ir pat patīkami, ka tas motors tā ierūcās, šķiet, ka ir ieslēgts kaut kāds "sport mode". Pāri sliedēm un citur, kur ceļš ir bedraināks, turās uz ceļa labāk nekā SAABs. To, ka citi to uzskata par sieviešu auto, man ir gluži pie kājās, galvenais, ka man patīk. Starp citu ir redzētas pietiekami daudz dāmītes pie SAAB stūrēm, tā kā šis iedalījums šķiet muļķīgs...
Galvenais, ko es gribēšu salīdzināt, ir uzturēšanas izmaksas un degvielas ekonomija (neskatoties uz to, ka ir 4x4). Es savā Ziemeļmeitā pa 8 gadiem iegūldīju ~10 000 eur, man viss pierakstīts...
Tā viens ļoti labs mehs dara, kuram ir Rav4. Kad mammas Rav4 nobruka reduktors, tad Toyota dīleris piedāvāja pa 2k latu jaunu, jo teica, ka nav jaucams. Onkulis sataisīja par kapeikām (neatceros ko tieši mainīja), bet pieļauju, ka 100 LVL robežās detaļas bija .
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: SAAB 9-5, 2.3 turbo
104 eur mēnesī jau nav nekāds kosmoss!
Re: SAAB 9-5, 2.3 turbo
Smith, uz Nissan X-trail neskatījies? Ja neskatījies, tad kāpēc? Man pašam nepatīk tas panelis un biedē ķēdes piedziņa, bet tā jau it kā skaisti priekš tās cenas...
Re: SAAB 9-5, 2.3 turbo
Atkarīgs no tā, kas tajā tiek ierēķinātselmo wrote:104 eur mēnesī jau nav nekāds kosmoss!
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB 9-5, 2.3 turbo
Smith, nošārē savu uzskaites *.xls failu!
Desmit kilo tik tiešām izklausās padaudz, taču pareizi Lawyer jautā - kas tiek ierēķināts? Negribētos ticēt, ka tie ir tikai remontdarbi. Uzskaitīts viss līdz pēdējam sīkumam, lai varētu sarēķināt, cik izmaksā viens kilometrs?
Desmit kilo tik tiešām izklausās padaudz, taču pareizi Lawyer jautā - kas tiek ierēķināts? Negribētos ticēt, ka tie ir tikai remontdarbi. Uzskaitīts viss līdz pēdējam sīkumam, lai varētu sarēķināt, cik izmaksā viens kilometrs?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: SAAB 9-5, 2.3 turbo
Nezinu kā Jūs rēķināt, bet man tie cipari sanāk vismaz 3x lielāki!lawyer wrote:Atkarīgs no tā, kas tajā tiek ierēķinātselmo wrote:104 eur mēnesī jau nav nekāds kosmoss!
Ediju es vēl saprotu, pašam savs šrots un darba laiks netiek skaitīts!
Re: SAAB 9-5, 2.3 turbo
Ne jau visiem lokās klaņielmo wrote:Nezinu kā Jūs rēķināt, bet man tie cipari sanāk vismaz 3x lielāki!lawyer wrote:Atkarīgs no tā, kas tajā tiek ierēķinātselmo wrote:104 eur mēnesī jau nav nekāds kosmoss!
Ediju es vēl saprotu, pašam savs šrots un darba laiks netiek skaitīts!
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB 9-5, 2.3 turbo
Tu tagad lielieska tev daudz naudas vai staasti kads tavs auto ir shrots?elmo wrote:Nezinu kā Jūs rēķināt, bet man tie cipari sanāk vismaz 3x lielāki!lawyer wrote:Atkarīgs no tā, kas tajā tiek ierēķinātselmo wrote:104 eur mēnesī jau nav nekāds kosmoss!
Ediju es vēl saprotu, pašam savs šrots un darba laiks netiek skaitīts!
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: SAAB 9-5, 2.3 turbo
Lawyer skaties kad tavam turbo kiselim ar neiemetas kadas metala cermes vedera
Isti saabisti nebrauc ar turbospiedienu zemaku par 1,4 bari
Un kas tas par saabistu ja saabam dzinejs nav remontets uz galda
Isti saabisti nebrauc ar turbospiedienu zemaku par 1,4 bari
Un kas tas par saabistu ja saabam dzinejs nav remontets uz galda
Re: SAAB 9-5, 2.3 turbo
Vilciņ, cik jau izdzēri?Vilcins wrote:Lawyer skaties kad tavam turbo kiselim ar neiemetas kadas metala cermes vedera
Isti saabisti nebrauc ar turbospiedienu zemaku par 1,4 bari
Un kas tas par saabistu ja saabam dzinejs nav remontets uz galda
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: SAAB 9-5, 2.3 turbo
Kadu glazi udens
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: SAAB 9-5, 2.3 turbo
Katram savas prioritātes!Vilcins wrote:Lawyer skaties kad tavam turbo kiselim ar neiemetas kadas metala cermes vedera
Isti saabisti nebrauc ar turbospiedienu zemaku par 1,4 bari
Un kas tas par saabistu ja saabam dzinejs nav remontets uz galda
Es pat būtu ar mieru ik dienā braukt ar 1.4 l benzīnu un salīdzinoši pa lēto priekš weekendiem uzķīlētu BX4 ar kaltām iekšām
Cik lasīts, tad BX5 ar stock iekšām limits ir 300 ZS...
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: SAAB 9-5, 2.3 turbo
Ainār, es izmaksās iekļauju visu, kas saistīts ar auto, tai skaitā degvielu, nodokļus, apdrošināšanu utt.
Jo ja man nebūtu auto, man nebūtu arī visu ar auto saistīto izmaksu.
Tā kā sanāk ka tu pats lielies, ka nekad mašīnu neremontē, neko viņā neieguldi un brauc uz plika gaisa! Kas tur beigās no tā auto paliek pāri?
Jo ja man nebūtu auto, man nebūtu arī visu ar auto saistīto izmaksu.
Tā kā sanāk ka tu pats lielies, ka nekad mašīnu neremontē, neko viņā neieguldi un brauc uz plika gaisa! Kas tur beigās no tā auto paliek pāri?