Tirgus cena
-
- Jauniņais
- Posts: 10
- Joined: Wed Apr 06, 2016 12:00 pm
Tirgus cena
Sveiki!
Pastāv teorētiska iespēja pievienoties SAAB saimei un pazīstami cilvēki piedāvā nopirkt savu 9-3 2008. gada (1.9TiD) automāts, āda, jauda palielināta uz 170zs. Nobraukms 145K. Nomainīta zobziksna, bet protams ir sīkumi, ko pielabot.
1. Jautājums pieredzējušiem kluba biedriem, kāda būtu aptuvenā tirgus cena, jo veicot nelielu aptauju ciparus nosauc no 4.5 līdz 7K EUR. Negribās pārmaksāt, bet negribu arī nosaukt savu ciparu, kas būtu nepieklājīgi zems.
2. Otrs jautājums. Vai tie streotipi, kas valda apkārt ir kaut cik pamatoti - SAAB neuzticams, dārgs remontos, bieži pieviļ elektronika, detaļas ilgi jāgaida utt. Saprotu, ka šasija ir no Opel un tur viss +-/ būs OK, bet motoru un pārējo nav ne jausmas.
Otra alternatīva, ko izskatām ir Lexus RX pilnīgi cita klase, bet tur ir pazīstams specializēts serviss, kas šo mašīnu uzturētu par ļoti sakarīgām naudām, bet nu uzradās šis SAAB piedāvājums un palikām pārdomās, jo pēc testa brauciena ir skaidrs, ka SAABs rada patīkamas emocijas , lai gan ir braukts ar krienti jaunākām mašīnām un līdzīgas jaudas mašīnām, bet tām pietrūkst sava "es".
Gaidīšu Jūsu pārdomas par tēmu
Pastāv teorētiska iespēja pievienoties SAAB saimei un pazīstami cilvēki piedāvā nopirkt savu 9-3 2008. gada (1.9TiD) automāts, āda, jauda palielināta uz 170zs. Nobraukms 145K. Nomainīta zobziksna, bet protams ir sīkumi, ko pielabot.
1. Jautājums pieredzējušiem kluba biedriem, kāda būtu aptuvenā tirgus cena, jo veicot nelielu aptauju ciparus nosauc no 4.5 līdz 7K EUR. Negribās pārmaksāt, bet negribu arī nosaukt savu ciparu, kas būtu nepieklājīgi zems.
2. Otrs jautājums. Vai tie streotipi, kas valda apkārt ir kaut cik pamatoti - SAAB neuzticams, dārgs remontos, bieži pieviļ elektronika, detaļas ilgi jāgaida utt. Saprotu, ka šasija ir no Opel un tur viss +-/ būs OK, bet motoru un pārējo nav ne jausmas.
Otra alternatīva, ko izskatām ir Lexus RX pilnīgi cita klase, bet tur ir pazīstams specializēts serviss, kas šo mašīnu uzturētu par ļoti sakarīgām naudām, bet nu uzradās šis SAAB piedāvājums un palikām pārdomās, jo pēc testa brauciena ir skaidrs, ka SAABs rada patīkamas emocijas , lai gan ir braukts ar krienti jaunākām mašīnām un līdzīgas jaudas mašīnām, bet tām pietrūkst sava "es".
Gaidīšu Jūsu pārdomas par tēmu
Re: Tirgus cena
Jādomā, ka Saab Tev viens pazīstams un uzticams serviss uzturēs par vismaz tikpat, vai vēl sakarīgākām naudām. Lexus detaļas, jādomā, būs nesalīdzināmi dārgākas. Saab detaļas nav ilgi jāgaida, ja nav kaut kas mega specifisks. Gaidīt var nākties detaļas, kuras nav tik būtiskas, lai ar auto nevarētu braukt. Viss ātri nepieciešamais ir arī ātri pieejams, vajag tikai remontēties pareizajā servisā.
Domāju, ka 1.9 TiD vilšanos nesagādās (pats braucu ar 9-5 1.9). Pa nepilniem 2 gadiem nekas dīzeļspecifisks nav nobiris.
Par Saab kā markas neuzticamību un dārdzību nekas nav dzirdēts.
Domāju, ka 1.9 TiD vilšanos nesagādās (pats braucu ar 9-5 1.9). Pa nepilniem 2 gadiem nekas dīzeļspecifisks nav nobiris.
Par Saab kā markas neuzticamību un dārdzību nekas nav dzirdēts.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Tirgus cena
Tas auto ir pirkts jauns LV, ja esi tik pārliecināts par noskrējiena atbilstību īstenībai?
Pēc diagnostikas ARTEH arī varētu spriest par to, cik par to auto ir vērts maksāt
Pēc diagnostikas ARTEH arī varētu spriest par to, cik par to auto ir vērts maksāt
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus cena
Vai ir ļoti liela nozīme noskrējienam, ja pēc ARTEH diagnostikas varam saprast par auto stāvokli? Protams, ja tur nav 500tkm.lawyer wrote:Tas auto ir pirkts jauns LV, ja esi tik pārliecināts par noskrējiena atbilstību īstenībai?
Pēc diagnostikas ARTEH arī varētu spriest par to, cik par to auto ir vērts maksāt
SAAB 9-5 2.3t B235E 125kw/170hp MT 1998 [color 268] [tirgojas 9-5 '98 2.3t MT rez. daļas]
Re: Tirgus cena
Tas ir stereotips.kontradmiral wrote:2. Otrs jautājums. Vai tie streotipi, kas valda apkārt ir kaut cik pamatoti - SAAB neuzticams, dārgs remontos, bieži pieviļ elektronika, detaļas ilgi jāgaida utt. Saprotu, ka šasija ir no Opel un tur viss +-/ būs OK, bet motoru un pārējo nav ne jausmas.
SAAB 9-5 2.3t B235E 125kw/170hp MT 1998 [color 268] [tirgojas 9-5 '98 2.3t MT rez. daļas]
-
- Jauniņais
- Posts: 10
- Joined: Wed Apr 06, 2016 12:00 pm
Re: Tirgus cena
Par stereotipiem - šajā gadījumā, man nebija viedokļa, bet daudziem ir, gandrīz katram otrajam ir kāds ļoti attāls paziņa, kurš mocījies ar SAABu:) Nedaudz palasīju forumu un tapa skaidrs, ka ir motori SAABiem, kurus nevejadzētu pirkt varbūt šie motori palīdz veidot slikot tēlu.
Tāpat stereotipi par Lexusiem, ja zina pareizo servisu, kurš ir atradis labu neorģinālo daļu ražotaju, tad šī auto uzturēšana kļūst ļoti pieņemama, bet arī ar nosacījumu kā visiem auto, ja tas pirms tam ir normāli uzturēts/
Tāpat stereotipi par Lexusiem, ja zina pareizo servisu, kurš ir atradis labu neorģinālo daļu ražotaju, tad šī auto uzturēšana kļūst ļoti pieņemama, bet arī ar nosacījumu kā visiem auto, ja tas pirms tam ir normāli uzturēts/
-
- Jauniņais
- Posts: 10
- Joined: Wed Apr 06, 2016 12:00 pm
Re: Tirgus cena
lawyer wrote:Tas auto ir pirkts jauns LV, ja esi tik pārliecināts par noskrējiena atbilstību īstenībai?
Pēc diagnostikas ARTEH arī varētu spriest par to, cik par to auto ir vērts maksāt
Auto pirmos 4 gadus nav bijis LV un pēc tam ir labi aprūpēts. Tā kā domāju, ka nobraukums ir tuvu patiesajam. Šogad nomainīta zobene, ir otrs disku komplekts un ritošā arī ir uzturēta labā stāvoklī. Nestrādā parkinga un pagriezienu rādītāju skaņu signāls, blakus sēdētāja krēsla apsilde un check engine laikam ir par EGR.
Esot hirch čipots, tādēļ 170zs - tas laikam labi:)
Pirms vest pārbaudīt gribēju saprast vai varēsim atrast kopsaucēju par cenu, jo es ikdienā neesmu Rīgā un pirms vest pārbaudīt no zinošiem cilvēkiem gribēju noskaidrot, kas būtu taisnīga cena par šādu auto. Ja Jūs teiksiet, ka viss zem 5.5K ir OK, pieņemot, ka mašīnā ir labā stāvoklī tikai ar manis minētajiem trūkumiem, bet pārdevējs gribēs 7K, tad netērēšu laiku pārbaudēm.
ss.lv ap šo gadu, dīzeļi automāti maksā no 4.7 līdz 8K, domāju, ka reālie darījumi par daudz maz normāliem notiek ap 6K, bet es domāju, ka šeit kāds zinās labāk.
Re: Tirgus cena
7k ir pilnīgi adekvāta summa par labā stāvoklī esošu auto! Ss. LV ar saviem tītajiem odometriem nav nekāds rādītājs!
Ja pārdod draugs un auto kā konča 6-6,5 k ir normāla drauga cena. 5k jau limonāde.
Bet pie nosacījuma, ka arī Arteh auto atzīst par konču.
Ja pārdod draugs un auto kā konča 6-6,5 k ir normāla drauga cena. 5k jau limonāde.
Bet pie nosacījuma, ka arī Arteh auto atzīst par konču.
Re: Tirgus cena
Tas, manuprāt, neliecina par konču..kontradmiral wrote:Nestrādā parkinga un pagriezienu rādītāju skaņu signāls, blakus sēdētāja krēsla apsilde un check engine laikam ir par EGR.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Tirgus cena
Ja nedarbojas skaņa virzienu rādītājiem un parkingam, tad vaina ir SID skaļrunim. Nebūtu liela problēma.
Nedarbojas sēdekļu apsilde. Varbūt nedarbojas apsildes slēdzis vai savienojums kaut kur pušu. Nebūtu liela problēma.
Check engine. Tas būtu cits stāsts. Pirms nezin 100%, kas izraisa šo kļūdu, cena ir nezināma. Pirms nosauc savu cenu, aizved uz diagnostiku, lai zinātu ar ko jārēķinās. Domāju, ka pašam draugam nevajadzētu būt iebildumu mašīnu nodiagnosticēt. Kļūdu var izmest vienu, iemesli var būt dažādi.
Nedarbojas sēdekļu apsilde. Varbūt nedarbojas apsildes slēdzis vai savienojums kaut kur pušu. Nebūtu liela problēma.
Check engine. Tas būtu cits stāsts. Pirms nezin 100%, kas izraisa šo kļūdu, cena ir nezināma. Pirms nosauc savu cenu, aizved uz diagnostiku, lai zinātu ar ko jārēķinās. Domāju, ka pašam draugam nevajadzētu būt iebildumu mašīnu nodiagnosticēt. Kļūdu var izmest vienu, iemesli var būt dažādi.
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Tirgus cena
Man ar 1.9TID nepilnu 3 gadu laikā nobraukti jau gandrīz 90K km, par pašu motoru ir tikai vislabākās atsauksmes, problemu nekādu.
Ar EGR vārstu jabūt uzmanīgam.
Tirgus cena - vieta, kur pieprasījums ar piedāvājumu satiekas, vardu sakot kā jūs paši vienosieties.
Ar EGR vārstu jabūt uzmanīgam.
Tirgus cena - vieta, kur pieprasījums ar piedāvājumu satiekas, vardu sakot kā jūs paši vienosieties.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Tirgus cena
Ņemot vērā, ka auto ir ticis ievests LV, tad nebūsim naivi un reizināsim noskrējienu mierīgi ar 2, jo 8 gadīgam dīzelim noskrējiens 145k km ir drausmīgi mazs - tas ir mazāk par 20k gadā Bet ARTEH arī to varēs pateikt šim modelim - vai odometrā redzamais cipars kaut aptuveni atbilst reālajamkontradmiral wrote:lawyer wrote:Tas auto ir pirkts jauns LV, ja esi tik pārliecināts par noskrējiena atbilstību īstenībai?
Pēc diagnostikas ARTEH arī varētu spriest par to, cik par to auto ir vērts maksāt
Auto pirmos 4 gadus nav bijis LV un pēc tam ir labi aprūpēts. Tā kā domāju, ka nobraukums ir tuvu patiesajam. Šogad nomainīta zobene, ir otrs disku komplekts un ritošā arī ir uzturēta labā stāvoklī. Nestrādā parkinga un pagriezienu rādītāju skaņu signāls, blakus sēdētāja krēsla apsilde un check engine laikam ir par EGR.
Esot hirch čipots, tādēļ 170zs - tas laikam labi:)
Pirms vest pārbaudīt gribēju saprast vai varēsim atrast kopsaucēju par cenu, jo es ikdienā neesmu Rīgā un pirms vest pārbaudīt no zinošiem cilvēkiem gribēju noskaidrot, kas būtu taisnīga cena par šādu auto. Ja Jūs teiksiet, ka viss zem 5.5K ir OK, pieņemot, ka mašīnā ir labā stāvoklī tikai ar manis minētajiem trūkumiem, bet pārdevējs gribēs 7K, tad netērēšu laiku pārbaudēm.
ss.lv ap šo gadu, dīzeļi automāti maksā no 4.7 līdz 8K, domāju, ka reālie darījumi par daudz maz normāliem notiek ap 6K, bet es domāju, ka šeit kāds zinās labāk.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Tirgus cena
Nu ir jau visādi brīnumi. Man pirmais auto bija 17 gadus vecs 99 Combi Coupe ar oriģināliem 177K km, vidēji gadā sanāk 10.4K km, otrais auto bija 900og gandrīz 10gadus vecs un ar oriģinālo noskrējienu nepilnus 84K km, kas būtu 8400km gadā. Abi nāca no droša avota un var teikt no pirmā īpašnieka.
SAABam noskrējiens manuprāt nav īpaši svarīgs, svarīgāk ir zināt kāds tas ir nevis cik liels tas ir. Ja nemaldos 2009.g. ar nelielu kluba biedru pulciņu bijām ieskrējuši Stokholmā SAAB dīlera - ANA lietoto auto laukumā. Pamatā tur bija 2-3 gadus veci 9-5, kas izskatījās kā jauni, bet mazākais noskrējiens, ko tiem atradu bija 450K km, lielāku gan par 600K arī neatradu, tā kā vidēji ap pusmiljonu.
SAABam noskrējiens manuprāt nav īpaši svarīgs, svarīgāk ir zināt kāds tas ir nevis cik liels tas ir. Ja nemaldos 2009.g. ar nelielu kluba biedru pulciņu bijām ieskrējuši Stokholmā SAAB dīlera - ANA lietoto auto laukumā. Pamatā tur bija 2-3 gadus veci 9-5, kas izskatījās kā jauni, bet mazākais noskrējiens, ko tiem atradu bija 450K km, lielāku gan par 600K arī neatradu, tā kā vidēji ap pusmiljonu.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Tirgus cena
Bet dīzeli jau neizvēlas tāpēc, ka tas patīk - to izvēlas, lai samazinātu izmaksas, bet tās kļūst mazākas tikai pie nobraukuma 25-30k km un uz augšu. Benzīnnieki ir pilnīgi cits stāsts
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever