Man nav čipota DI ar čokuelmo wrote:Janka, cik reizes jāsaka - izvelc čoku!
Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
a pa bruģi jau brauci?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Smejies nesmejies... 5 dienas atpakaļ kā izlaidu pa bruģi tā man kruīzs iet nevainojami
Jātiek ātrāk pie meistara un jāskatas vai iepriekšējais saimnieks tos vadus launagā ēdis vai zem pasažiera sēdekļa kokteiļus jaucis
Jātiek ātrāk pie meistara un jāskatas vai iepriekšējais saimnieks tos vadus launagā ēdis vai zem pasažiera sēdekļa kokteiļus jaucis
SAAB 9-3 2004 2.2 TiD
[EGR=Off][ReMap]
[EGR=Off][ReMap]
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kāds ir saskaries ar 9-3og klimata bloka apgaismojumu? Lampiņas pārdodas kopā ar patroniņu, vai meklēt tikai lampiņas? Paris auto bodēs nebija, tad kur meklēt?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
ArTEH? Noteikti pateiks kādas nāk, un ļoti iespējams, ka viņiem arī būs!KoreFun wrote:Kāds ir saskaries ar 9-3og klimata bloka apgaismojumu? Lampiņas pārdodas kopā ar patroniņu, vai meklēt tikai lampiņas? Paris auto bodēs nebija, tad kur meklēt?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vēršos pie jums ar kārtejo jautājumu !
Saab 93 2.2tdi
Pirms nepilnas nedēlas ar auto biju pie ArTeh,sadarīja vis visādus darbus,rezūltātā pilna A4 lapa ar paveikto..
Pirms viesojos tur, bija problēma ar Check engine kurš ik pa laikam iedegās un tik pat atri arī pazuda..
Servisā tieši arī bija tas bridis kad bija iesledzies checks,nolasīja klūdu -EGR...bet parbaudot varstu viss strādajot itkā..
Nu lūk šobrid ir pagājusi nepilna nedela un esmu nobraucis 2300km ,un šobrid Check engine ir iesledzies un neslēdzas ara un nav vairak jaudas auto...pirmajas reizes izsledzot/iesledzot aizdedzi atkal ,jauda paradijas atkal ...bet lidz noteiktam laikam...
bet no ritiem kad motors ir auksts jaudas ir ,bet checks deg....kad tempr. ir uzgājusi lidz normai ...vienā bridi jauda pazūd..(parasti pie luksafora apstājoties)....
un tikkos meiginot izslegt/ieslegt aizdedzi pie luksafora ,kad uzsāku kustību bija sajūta kad kkas kkur takā aizgajis ciet,jo bija kā mazi grūdieni un gandriz noslāpa ....kad ar mokām uzsāku tad vis aizgāja..
Tā lūk,ir idejas/risinājumi?
Saab 93 2.2tdi
Pirms nepilnas nedēlas ar auto biju pie ArTeh,sadarīja vis visādus darbus,rezūltātā pilna A4 lapa ar paveikto..
Pirms viesojos tur, bija problēma ar Check engine kurš ik pa laikam iedegās un tik pat atri arī pazuda..
Servisā tieši arī bija tas bridis kad bija iesledzies checks,nolasīja klūdu -EGR...bet parbaudot varstu viss strādajot itkā..
Nu lūk šobrid ir pagājusi nepilna nedela un esmu nobraucis 2300km ,un šobrid Check engine ir iesledzies un neslēdzas ara un nav vairak jaudas auto...pirmajas reizes izsledzot/iesledzot aizdedzi atkal ,jauda paradijas atkal ...bet lidz noteiktam laikam...
bet no ritiem kad motors ir auksts jaudas ir ,bet checks deg....kad tempr. ir uzgājusi lidz normai ...vienā bridi jauda pazūd..(parasti pie luksafora apstājoties)....
un tikkos meiginot izslegt/ieslegt aizdedzi pie luksafora ,kad uzsāku kustību bija sajūta kad kkas kkur takā aizgajis ciet,jo bija kā mazi grūdieni un gandriz noslāpa ....kad ar mokām uzsāku tad vis aizgāja..
Tā lūk,ir idejas/risinājumi?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Protams, ka ir gan idejas, gan risinājumi. Jānolasa atkārtoti kļūda un ja tas ir EGR, jāpieņem, ka brīnumi nenotiek un viņš nepašsalabosies. Tātad - sākotnēji jātīra. Ja tas nepalīdz, tad jāmaina. Ja būs cita kļūda, tad attiecīgi citi risinājumi.lucios wrote:Vēršos pie jums ar kārtejo jautājumu !
Saab 93 2.2tdi
Pirms nepilnas nedēlas ar auto biju pie ArTeh,sadarīja vis visādus darbus,rezūltātā pilna A4 lapa ar paveikto..
Pirms viesojos tur, bija problēma ar Check engine kurš ik pa laikam iedegās un tik pat atri arī pazuda..
Servisā tieši arī bija tas bridis kad bija iesledzies checks,nolasīja klūdu -EGR...bet parbaudot varstu viss strādajot itkā..
Nu lūk šobrid ir pagājusi nepilna nedela un esmu nobraucis 2300km ,un šobrid Check engine ir iesledzies un neslēdzas ara un nav vairak jaudas auto...pirmajas reizes izsledzot/iesledzot aizdedzi atkal ,jauda paradijas atkal ...bet lidz noteiktam laikam...
bet no ritiem kad motors ir auksts jaudas ir ,bet checks deg....kad tempr. ir uzgājusi lidz normai ...vienā bridi jauda pazūd..(parasti pie luksafora apstājoties)....
un tikkos meiginot izslegt/ieslegt aizdedzi pie luksafora ,kad uzsāku kustību bija sajūta kad kkas kkur takā aizgajis ciet,jo bija kā mazi grūdieni un gandriz noslāpa ....kad ar mokām uzsāku tad vis aizgāja..
Tā lūk,ir idejas/risinājumi?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Arni, PM!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sestdien beidzot bija izdeviiba izjaukt 9-3og aizmugureejos lukturus. kā jau ieprieksh mineeju tad uudens teceeja bagazhniekaa un vainiigs bija lukturu blīvējums.
paldies Korefun par instrukcijaam un padomu.
tā nu es tos lukturus dabūju nost no korpusa un secinaaju ka starp lukturi un korpusu ir blīve, kas ir švamme... nezinu ko toreiz pīpēja zviedru inženieri, bet gumijas blīve manuprāt te būtu loģiskāk kā mitrumu uzsūcošs materiāls.
mēģināju kā blīvi likt jumta hermētiķi - bitumu, bet tā uzklāšana bija pārāk sarežģīta tāpēc paņēmu silikonu. 3-4 silikona kārtām vajadzētu savienot lukturi ar korpusu.
pēc pirmās avtomoikas vai lietus gāzēm varēs redzēt kāds ir rezultāts, bet domāju ka būs daudz labāk kā ar to švammi.
daži foto vieglākai informācijas uztverei.
paldies Korefun par instrukcijaam un padomu.
tā nu es tos lukturus dabūju nost no korpusa un secinaaju ka starp lukturi un korpusu ir blīve, kas ir švamme... nezinu ko toreiz pīpēja zviedru inženieri, bet gumijas blīve manuprāt te būtu loģiskāk kā mitrumu uzsūcošs materiāls.
mēģināju kā blīvi likt jumta hermētiķi - bitumu, bet tā uzklāšana bija pārāk sarežģīta tāpēc paņēmu silikonu. 3-4 silikona kārtām vajadzētu savienot lukturi ar korpusu.
pēc pirmās avtomoikas vai lietus gāzēm varēs redzēt kāds ir rezultāts, bet domāju ka būs daudz labāk kā ar to švammi.
daži foto vieglākai informācijas uztverei.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Īsa pumpējoša/sūknējoša skaņa pie tikko pilnībā atlaista sajūga. Parādās ne vienmēr bet pēdējā laikā aizvien biežāk. Restartējot dzinēju pazūd līdz kādam brīdim. Kāds no hidr.sajūga cilindriem iet uz galu?
Varbūt, Arnij, saistībā ar jau plānoto apkopi otrdien 12.aprīlī 9.00, var savlaicīgi piefiksēt šo problēmu?
Varbūt, Arnij, saistībā ar jau plānoto apkopi otrdien 12.aprīlī 9.00, var savlaicīgi piefiksēt šo problēmu?
9-3 SS Aero TTiD MT (2008)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Piefiksēju šo darbu kalendārā. Paskatīsimies.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Jau kādu laiku novēroju tādu tizlu auto reakciju uz to, ka pie ātruma 100 - 120 Km/h atlaiž akseleratoru, sākas kaut kāda dīvaina vibrācija, kura sastāv no tādiem kā sitiniem (aptuveni kā tad, ja uz priekšējās riepas ir pumpa). Pārmetot uz N, ripo normāli, pat viegli pieskaroties akseleratora pedālim, šis pazūd, kruīzā arī.
Idejas?
Auto detaļas parakstā.
Idejas?
Auto detaļas parakstā.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Bija savulaik līdzīgi ar 9000, bet manuālo kārbu, salonā parādījās vibrācija starp 100-120 km/h.
Problēma bija jau pavecās un nevienmērīgi nodilušās riepās, nomainīju riepas un problēma pazuda.
Problēma bija jau pavecās un nevienmērīgi nodilušās riepās, nomainīju riepas un problēma pazuda.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Bija identiska situācija,nomainīju visas riepas ,problēmas pazuda!Reinis_me wrote:Jau kādu laiku novēroju tādu tizlu auto reakciju uz to, ka pie ātruma 100 - 120 Km/h atlaiž akseleratoru, sākas kaut kāda dīvaina vibrācija, kura sastāv no tādiem kā sitiniem (aptuveni kā tad, ja uz priekšējās riepas ir pumpa). Pārmetot uz N, ripo normāli, pat viegli pieskaroties akseleratora pedālim, šis pazūd, kruīzā arī.
Idejas?
Auto detaļas parakstā.
Iemesls- bija nevienmērigi nodilušas riepas , no iepriekšeja saimnieka palikušas+mazs ''bumbulis '' uz vienas no priekšejam riepām..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Jautājums par loga tīrītājiem. Ir lietus sensors, un ir auto režīms. It kā jau darbojas, taču ir tā, ka ja man slēdzis paliek automātiskajā režīmā, bet automobilis tiek pārstartēts, tad tie tīrītāji paši neslēdzas iekšā ne pie kāda lietus, jāuzslēdz kāds cits režīms, tad atkal auto un viss atkal notiek. Tā ir jābūt?
Otrs jautājums - vai ir iespējams saprogrammēt, lai bagāžnieka vāks slēgtos ciet vienlaicīgi ar centrālo atslēgu un vaļā arī (t.i. darbotos kā piektās durvis, bez īpašas gudrības)? Jo šobrīd tas dzīvo savu dzīvi un es ar savām čaiņika smadzenēm vēl neesmu iebraucis tā darbības principos, tikvien kā konstatējis, ka 85% gadījumu, kad gribu to atvērt, tas ir ciet, un man ir vai nu jāmeklē pults vai jāvelkas pie vadītāja durvīm, kas mani pamatīgi besī.
Otrs jautājums - vai ir iespējams saprogrammēt, lai bagāžnieka vāks slēgtos ciet vienlaicīgi ar centrālo atslēgu un vaļā arī (t.i. darbotos kā piektās durvis, bez īpašas gudrības)? Jo šobrīd tas dzīvo savu dzīvi un es ar savām čaiņika smadzenēm vēl neesmu iebraucis tā darbības principos, tikvien kā konstatējis, ka 85% gadījumu, kad gribu to atvērt, tas ir ciet, un man ir vai nu jāmeklē pults vai jāvelkas pie vadītāja durvīm, kas mani pamatīgi besī.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P