SAAB 9-5 Blue arrow
Re: SAAB 9-5 Blue arrow
Iet tāpat labi, bet ies vēl Labāk
Re: SAAB 9-5 Blue arrow
Tur tas klikskis tavam saabam dzineja ari bija,
saales sarkanas
saales sarkanas
Re: SAAB 9-5 Blue arrow
stāsts ar bēdīgām beigām. Kur bildes ar dzinēja galvu?
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: SAAB 9-5 Blue arrow
Bet, kur ir tas stāsts? Kāpēc vispār izvilki to motoru? Gribēji nomainīt ķēdi vai kaut ko citu, lai būtu drošs, ka ar motoru viss kārtībā, vienkārši gribēji paskatīties kādā stāvoklī iekšas, vai arī bija kaut kādas pazīmes, ka jāceļ laukā un jāremontē? Domājat, ka diletanti neko negrib zināt un viņiem nav interesanti?
Re: SAAB 9-5 Blue arrow
Palasi no sākuma, tur ir izklāsts.
Par auto - bēdīgi ka šitā.
Par auto - bēdīgi ka šitā.
Re: SAAB 9-5 Blue arrow
Būs iemesls uzbūvēt kaut ko jēdzīgu!
Bet tas nebūs lēti!
Bet tas nebūs lēti!
Re: SAAB 9-5 Blue arrow
Domā, ka nelasīju? Tur ir rakstīts tikai ieplānotais, kas tiks darīts, bet kāpēc? Vai arī no sākuma bija domāta tikai ķēdes maiņa un pārējais jau skaitās pie tūningošanas?aleksis wrote:Palasi no sākuma, tur ir izklāsts.
Par auto - bēdīgi ka šitā.
Re: SAAB 9-5 Blue arrow
Bija troksnis, kas lika aizdomas uz ķēdes mitrinātāju, bet izjaucot viss savās vietās un tad atklājās šī problēma kas bija otrs variants troksnim...
Re: SAAB 9-5 Blue arrow
Jāatvainojas par pareizrakstību
Mans SwiftKey vēl nav pieradināts
Mans SwiftKey vēl nav pieradināts
Re: SAAB 9-5 Blue arrow
Tieši tas mani biedē - tu briesti vienam nebūt ne lētam ķēdes maiņas procesam, bet tev izceļ motoru un pasaka, ka viss ir divreiz sūdīgāk... Pēc tam domā ko darīt - maksāt tikai par motora izcelšanu, apskati un atpakaļiecelšanu, vai izgrūst divreiz lielāku summu par sākotnēji ieplānoto... Laikam visvienkāršākais ir braukt, kamēr iet un nelikties ne zinis. Bet, ja nu tomēr būtu pieticis tikai ar ķēdes maiņu? Nu vot kā lai tiek gudrs?Druvis wrote:Bija troksnis, kas lika aizdomas uz ķēdes mitrinātāju, bet izjaucot viss savās vietās un tad atklājās šī problēma kas bija otrs variants troksnim...
Re: SAAB 9-5 Blue arrow
Nebūtu pieticis, bija tpt ieplānota galvas blīve, jo man bija aizdomas ka sāk pust garām un tā arī bija gar 3 cilindru un tam ir arī šāles uz tītas....
Es jau vienmēr esmu braucis ar kādām problēmām uz ArTEH, bet šoreiz sapratu ka nespēšu samaksāt par darbu... Nesaku neko sliktu ka ArTEH būtu dārgi vai vēl kas, bet par šādu darbu ir attiecīga summa kas nav maza.
Tāpēc kopā ar kolēģi izcēlām darbā un sākām defektēt visas vainas. Daudzas no tām ko biju domājis arī visas būs jāmaina.
Es jau vienmēr esmu braucis ar kādām problēmām uz ArTEH, bet šoreiz sapratu ka nespēšu samaksāt par darbu... Nesaku neko sliktu ka ArTEH būtu dārgi vai vēl kas, bet par šādu darbu ir attiecīga summa kas nav maza.
Tāpēc kopā ar kolēģi izcēlām darbā un sākām defektēt visas vainas. Daudzas no tām ko biju domājis arī visas būs jāmaina.
Re: SAAB 9-5 Blue arrow
Nu tā, beidzot esmu ko padarījis. Vecais motors bija jānoraksta un tika iegādāts cits kuram samainīju šāles, kloķenes blīvslēgus Vārstu blīvslēgus, noslīpēju galvu, nopulēju T5.5 sadalenes un procesā ir ķēdes maiņa un pārlasītās galvas uzlikšana... Vēl ir nomainīts jauns Sajūga kompl. Un izspiedējgultnis