Tehniskās apskates 99, 90, 900OG


User avatar
janelsk
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 49
Joined: Wed Feb 10, 2016 4:32 pm
Contact:

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by janelsk »

mrpinkeyes wrote:Nu malacis!

Vienīgi cik atceros, tas auto bija ļoti labā vizuālā stāvoklī! Varbūt sen neesmu redzējis!
Nu,daudz Latvijas sāli redzējis. Un dauzītās vietas nekvalitatīvi nošpaktelētas/nokrāsotas.
KG-1901
User avatar
ZZ_ZingZeng
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 294
Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by ZZ_ZingZeng »

Vai šis auto būtu Arņa Blodoņa ex og900?
Ja tā, tad tas vēl pašā ievešanas sākumā, stāvot Rumbulas placī, mani diez ko neuzrunāja, bet pēc tam Arnis tam pielika roku un sanāca gana smuks eksemplārs. Daudziem gan nepatika, ka tas bija pārbūvētais auto no LPT uz HOT.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by lawyer »

TA uzlīmes iegūšana nav nekāds dižais rādītājs auto tehniskajam stāvoklim ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
janelsk
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 49
Joined: Wed Feb 10, 2016 4:32 pm
Contact:

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by janelsk »

ZZ_ZingZeng wrote:Vai šis auto būtu Arņa Blodoņa ex og900?
Ja tā, tad tas vēl pašā ievešanas sākumā, stāvot Rumbulas placī, mani diez ko neuzrunāja, bet pēc tam Arnis tam pielika roku un sanāca gana smuks eksemplārs. Daudziem gan nepatika, ka tas bija pārbūvētais auto no LPT uz HOT.
Tas ir tas pats, jā. Tas builds ir diezgan mistisks, kolekcionāram neiesmērēsi, bet pašam ir gana labs.
KG-1901
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by ifka »

Eech, galvenais, ka darbojas & brauc!

Dievs devis cilveekam 80 gadus, inzjenieri automobilim 20, max. 25 gadus bez nesameerigiem ieguldiijumiem. Viss kas paari - tiiraa veiksme, vai arii irracionaalu puulinju auglis.

Biezji vien ljaudis tiek pie vaagja, kas n-gadus ekspluateets un spiitiigi censhas to padariit atkal svaigu. Visi mani miskastes vaagji tam piemeers ;) Bet nu vilina tas dzelzis :):)
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by Henry »

ifka wrote: Bet nu vilina tas dzelzis :):)
dzelzs trūkums organismā :D
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by maris »

bet kā var tā atstāt mašīnu ???
Domā , ja klasiskais Saabs tad dzeltenos plāksterus nelime :D . Ieteiktu kamēr nav par vēlu pārbraukt uz citu vietu ...
User avatar
Yukki
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2459
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:19 pm
Location: Teika

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by Yukki »

Dīvains jums te topics - veltīts tehniskajai apskatei, ne braukšanai :dance: , nebiju tādu lasījis!
Bet nu nācās no noliktavas izcelt 1987.gada SAAB 900 un vadz'i- izgāja TA ar pirmo! Nu, eļļu nācās paslaucīt pirms tam, kā ta bez tā, bet citādi čalītim tas dikti patika!
Un ziniet, ko? Es ar 900-to braucu bezmaz pirmo reizi mūžā, jo, teikšu godīgi, man tie nekad nav uzrunājuši! Interesanti likās tā dīvāngaita, neskatoties uz KONI. Stūres pastiprinātāja darbība, kad stūre griežas pilnīgi bez piepūles, arī pārsteidza, bet labāk, kad ir pretestība, kautkā drošāka sajūta. Uz ielas patika, ka visi laiž bez ierunām, lai gan nekādu dižo laimi pretī nedabū, kad tā nesadegušā benzīna truba pa priekšu kūļājas:)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by lawyer »

Tu runā par to c900 FF heču, kas stāv pie Leinod? :roll:

Tas tagad ir Tavs dienesta auto? :mrgreen:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by ifka »

Nu vajadzeeja man te pavauksjeet.

Shodien vedu savu dzelzi uz skati. Par visaam taam reizeem, kur ieprieksj bija pretim viiiri ar izpratni, shodien gadiijaas viens pareizais. Viss ar buutu beidzies labi, jo piesieties nebij kur. Taksj, protams, sev vien zinaamu iemeslu deelj, dzineejs tuksjgaitaa saaka pipeet taa kaa baltu, taa taa zilganu duuminju. Nekaadi argumenti, ka nobraukts vien 300 km un, iespeejams, elljas gredzeni nav iestraadaajushies neliidzeeja - tinies vecais.

Labaakais saakaas peec tam - paarbraucu Salu tiltam, apstaajos pieturaa un skatos - duumu nav. Paarvilkos maajaas un teju 1/2h darbinaaju tuksjgaitaa pa laikam noslaapeejot, lai atdarinaatu rindaa staaveeshanas ciklu - atkal nekaa. Tagad jautaajums - kaa tos duumus no jauna izprovoceet jo servisaa domaas ka kuup man galvaa, kas, droshi vien, daljeeji taa arii ir ;)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by Arnijs »

ifka wrote:Nu vajadzeeja man te pavauksjeet.

Shodien vedu savu dzelzi uz skati. Par visaam taam reizeem, kur ieprieksj bija pretim viiiri ar izpratni, shodien gadiijaas viens pareizais. Viss ar buutu beidzies labi, jo piesieties nebij kur. Taksj, protams, sev vien zinaamu iemeslu deelj, dzineejs tuksjgaitaa saaka pipeet taa kaa baltu, taa taa zilganu duuminju. Nekaadi argumenti, ka nobraukts vien 300 km un, iespeejams, elljas gredzeni nav iestraadaajushies neliidzeeja - tinies vecais.

Labaakais saakaas peec tam - paarbraucu Salu tiltam, apstaajos pieturaa un skatos - duumu nav. Paarvilkos maajaas un teju 1/2h darbinaaju tuksjgaitaa pa laikam noslaapeejot, lai atdarinaatu rindaa staaveeshanas ciklu - atkal nekaa. Tagad jautaajums - kaa tos duumus no jauna izprovoceet jo servisaa domaas ka kuup man galvaa, kas, droshi vien, daljeeji taa arii ir ;)
Es tajā pat brīdī būtu griezies apkārt un gājis pa jaunu un - lai rāda tos dūmus, ja var parādīt. Tb sauktu kaut vai maiņas vecāko.
Iemesls tam var būt ieķēries kāds gruzis uz turbības gliemeža un palaida bik eļļu karstajā daļā. Parasti palīdz izgāzēšana un kādu pāris km pabraukšana, kamēr viss, kas ticis izpūtējā, iztīrās.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by Nauris_t16 »

Yukki wrote:Dīvains jums te topics - veltīts tehniskajai apskatei, ne braukšanai :dance: , nebiju tādu lasījis!
Bet nu nācās no noliktavas izcelt 1987.gada SAAB 900 un vadz'i- izgāja TA ar pirmo! Nu, eļļu nācās paslaucīt pirms tam, kā ta bez tā, bet citādi čalītim tas dikti patika!
Un ziniet, ko? Es ar 900-to braucu bezmaz pirmo reizi mūžā, jo, teikšu godīgi, man tie nekad nav uzrunājuši! Interesanti likās tā dīvāngaita, neskatoties uz KONI. Stūres pastiprinātāja darbība, kad stūre griežas pilnīgi bez piepūles, arī pārsteidza, bet labāk, kad ir pretestība, kautkā drošāka sajūta. Uz ielas patika, ka visi laiž bez ierunām, lai gan nekādu dižo laimi pretī nedabū, kad tā nesadegušā benzīna truba pa priekšu kūļājas:)

Tur koni ir uz standarta settingiem, šķiet, ka uz pašu mīkstāko.

Un stūre viegla, jo purns viegls, man arī tas ārprātīgi pārsteidza, kad pirmo reiz ar to izbraucu. 16 vārstu turbo stūre ir krietni smagāka. UN - piekares iestatījumi - ja liek pēc dotajiem lielumiem, stūre ir viegla, neatsaucīga, līkumos neturas un ēd riepu ārmalas. Līdzko sagāzumu uztaisa uz kādu -1* līdz -1,5*, tā mašīna brauc pavisam savādāk. Tikai vot atrodi savirzes speciālistu, kas atļausies uzticēties lietotājam, nevis savai svētajai datu bāzei :D
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by lawyer »

Nez, man Auto Plus Purčikā pirms savirzes taisīšanas džeki pajautāja, kā vajag - un es pateicu šos ciparus, ko man toreiz nosauci - atbildēja, OK, kā klients vēlas! :roll:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by Nauris_t16 »

lawyer wrote:Nez, man Auto Plus Purčikā pirms savirzes taisīšanas džeki pajautāja, kā vajag - un es pateicu šos ciparus, ko man toreiz nosauci - atbildēja, OK, kā klients vēlas! :roll:

Un kādas sajūtas?
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re: Tehniskās apskates 99, 90, 900OG

Post by KurBads »

Mans c900 uz stock savirzi mēdz neizskaidrojami ļoti uzkrītoši apēst iekšmalas vasarenēm. Ziemas riepas iet.
Nauris_t16 wrote: UN - piekares iestatījumi - ja liek pēc dotajiem lielumiem, stūre ir viegla, neatsaucīga, līkumos neturas un ēd riepu ārmalas. Līdzko sagāzumu uztaisa uz kādu -1* līdz -1,5*, tā mašīna brauc pavisam savādāk. Tikai vot atrodi savirzes speciālistu, kas atļausies uzticēties lietotājam, nevis savai svētajai datu bāzei :D
Post Reply