Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nonemsi karbu nomainisi sajuga izspiedejgultni.
Tālāk, diez kas zina kad tas sajugs ir mainīts, droši vien rupnica pirmo un pēdējo reizi līdz šim.
Sajuga disks padilis, atsperes grab, piespiedejdiskam diafragmas arī atslābusas , un pedalis ciets.
Spried pats vai pēc kāda laika vēlēsies saabam vēlreiz karbu ņemt nost
Tālāk, diez kas zina kad tas sajugs ir mainīts, droši vien rupnica pirmo un pēdējo reizi līdz šim.
Sajuga disks padilis, atsperes grab, piespiedejdiskam diafragmas arī atslābusas , un pedalis ciets.
Spried pats vai pēc kāda laika vēlēsies saabam vēlreiz karbu ņemt nost
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Vilcins wrote:Nonemsi karbu nomainisi sajuga izspiedejgultni.
Tālāk, diez kas zina kad tas sajugs ir mainīts, droši vien rupnica pirmo un pēdējo reizi līdz šim.
Sajuga disks padilis, atsperes grab, piespiedejdiskam diafragmas arī atslābusas , un pedalis ciets.
Spried pats vai pēc kāda laika vēlēsies saabam vēlreiz karbu ņemt nost
Fuck u reaali,i need €€€€€€€
bet nu taisniiba vien tev laikam ir.Sho nomainot vismaz buus droshiiba laikam..
Kaaadi ieteikumi par jaunu sajuugu?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
SACHS komplektiņš - tas laikam arī nāk kā OE
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
intervall wrote:Kā pareizi sauc daļu, kas apzīmēta ar nr.6 un nr.7?
Ideāli, ja kāds varētu iedot ražotāja kodus.
https://www.2carpros.com/forum/automoti ... 5_1_85.jpg
Nr.6 - 4647004 LH
Nr.6 - 4647012 RH
Nr.7 - 4482402
P.S. Auto datus būtu labi norādīt.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Paldies, jau atkalKoreFun wrote:intervall wrote:Kā pareizi sauc daļu, kas apzīmēta ar nr.6 un nr.7?
Ideāli, ja kāds varētu iedot ražotāja kodus.
https://www.2carpros.com/forum/automoti ... 5_1_85.jpg
Nr.6 - 4647004 LH
Nr.6 - 4647012 RH
Nr.7 - 4482402
P.S. Auto datus būtu labi norādīt.
1999., 4d hatch, 2.2 TiD.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pirmais, kas ir domāts "gar kārbu"? Ja tek izspiedējgultnis, tad tecēs kārbai apakšā. Noskrūvē aizsargu un eļļai jābūt no kārbas korpusa puses.
Tiešām tek ne no galvenā cilindra?
Tāpat vien mainīt sajūgu diez vai gribēsies: Gultnis (labs) 100+ €; Sajūga disks ~100€; Komplekts ~150€..
Tiešām tek ne no galvenā cilindra?
Tāpat vien mainīt sajūgu diez vai gribēsies: Gultnis (labs) 100+ €; Sajūga disks ~100€; Komplekts ~150€..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kur atrodas galvenais cilindrs?KoreFun wrote:Pirmais, kas ir domāts "gar kārbu"? Ja tek izspiedējgultnis, tad tecēs kārbai apakšā. Noskrūvē aizsargu un eļļai jābūt no kārbas korpusa puses.
Tiešām tek ne no galvenā cilindra?
Tāpat vien mainīt sajūgu diez vai gribēsies: Gultnis (labs) 100+ €; Sajūga disks ~100€; Komplekts ~150€..
Nu ellja tek arii no korpusa,vismaz cik redzams neko neskruuveejot..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Galvenais cilindrs atrodās uzreiz zem bremžu škdruma bačoka. Uz vakuuma pastiprinātāja. Kā jau gandrīz visiem autiņiem.
Neskrūvējot nost spararata aizsargu nesapratīsi, jo tecēt var arī kloķenes saļniks.
Edit: Bet vispār jānomazgā iztecējošo eļļu, jāpapildina bačoku un jāspaida pedāli pētot, no kurienes tecēs. tā būs drošāk.
Neskrūvējot nost spararata aizsargu nesapratīsi, jo tecēt var arī kloķenes saļniks.
Edit: Bet vispār jānomazgā iztecējošo eļļu, jāpapildina bačoku un jāspaida pedāli pētot, no kurienes tecēs. tā būs drošāk.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Paldies.Ellja no apakshas teceeja,taatad tas nav galvenais cilindrs un ellja no bachoka arii itkaa nebija pazudusi.KoreFun wrote:Galvenais cilindrs atrodās uzreiz zem bremžu škdruma bačoka. Uz vakuuma pastiprinātāja. Kā jau gandrīz visiem autiņiem.
Neskrūvējot nost spararata aizsargu nesapratīsi, jo tecēt var arī kloķenes saļniks.
Edit: Bet vispār jānomazgā iztecējošo eļļu, jāpapildina bačoku un jāspaida pedāli pētot, no kurienes tecēs. tā būs drošāk.
Jaajauc un jaaskataas..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ja gadījumā Tev dīzelis, tad varu uzdāvināt sajūgu bez izspiedējgultņa un spararata. Vēl braucams. Tikai pašam jāštuko, kā savākt.pirmais wrote:Paldies.Ellja no apakshas teceeja,taatad tas nav galvenais cilindrs un ellja no bachoka arii itkaa nebija pazudusi.KoreFun wrote:Galvenais cilindrs atrodās uzreiz zem bremžu škdruma bačoka. Uz vakuuma pastiprinātāja. Kā jau gandrīz visiem autiņiem.
Neskrūvējot nost spararata aizsargu nesapratīsi, jo tecēt var arī kloķenes saļniks.
Edit: Bet vispār jānomazgā iztecējošo eļļu, jāpapildina bačoku un jāspaida pedāli pētot, no kurienes tecēs. tā būs drošāk.
Jaajauc un jaaskataas..
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
°intervall wrote:Ja gadījumā Tev dīzelis, tad varu uzdāvināt sajūgu bez izspiedējgultņa un spararata. Vēl braucams. Tikai pašam jāštuko, kā savākt.pirmais wrote:Paldies.Ellja no apakshas teceeja,taatad tas nav galvenais cilindrs un ellja no bachoka arii itkaa nebija pazudusi.KoreFun wrote:Galvenais cilindrs atrodās uzreiz zem bremžu škdruma bačoka. Uz vakuuma pastiprinātāja. Kā jau gandrīz visiem autiņiem.
Neskrūvējot nost spararata aizsargu nesapratīsi, jo tecēt var arī kloķenes saļniks.
Edit: Bet vispār jānomazgā iztecējošo eļļu, jāpapildina bačoku un jāspaida pedāli pētot, no kurienes tecēs. tā būs drošāk.
Jaajauc un jaaskataas..
Nav gan,bet paldies par piedāvājumu.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pirmais, paskaties PM!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
biedri, sakiet lūdzu vai ar dzeltenu krāsu atzīmētajā vietā ir jābūt kādai trubiņai pievienotai? nekur neatradu vai tam jāpaliek atvērtam vai tomēr jābūt kaut kam pievienotam.
paldies!
paldies!
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tur trubiņu uzliek, kad vajag. Lai neaplietu kājas. Pēc tam noņem.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
danke šūn, Arnij
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero