Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Aigars »

Silver wrote:Viss, ieberzies, būs jābrauc uz ArTeh!
Labi, džouks...
Tak pamēģjini ne AUTO rezhīmu un paturi roku iekšā, uzreiz sapratīsi ir vai nav. Varbūt trubinja nomaukusies, kas piegādā gaisu, lai gan tas ir maz ticams, jo viņa stingri uzlien uz puļķa..
Runājot par to kondišku - kā viņu vislabāk darbināt? Nekad neesmu sapratis ko nozīmē tas ECON režīms. Parasti ieslēdzot kondišku sāk strādāt AUTO režīms un tad pēc vajadzības skatos - ja viss labi, tad neko neaiztieku, ja pūš par stipru vai par vāju - manuāli noregulēju un viss. Vispār jocīgi ar tiem ACC - biju pieradis pie vienas kārtības, bet vienam ACC izdega pikseļi, tāpēc ieliku otru, bet tas darbojas pavisam savādāk - vienmēr ieslēdzas uz to režīmu, kāds bija birms mašīnas noslāpēšanas. Iepriekš pašam bija jānospiež AUTO, lai ieslēgtos...
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by jankab »

Aigars wrote: Vispār jocīgi ar tiem ACC - biju pieradis pie vienas kārtības, bet vienam ACC izdega pikseļi, tāpēc ieliku otru, bet tas darbojas pavisam savādāk - vienmēr ieslēdzas uz to režīmu, kāds bija birms mašīnas noslāpēšanas. Iepriekš pašam bija jānospiež AUTO, lai ieslēgtos...
Tas viss ar TECH2 ir konfigurējams un maināms. Šim vienkārši ir uzlikts, lai atcerās pēdējos lietotos iestatījumus.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ainars »

Econ izsledz kondishku.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Highlander »

AUTO rezhims ir, kad tu noregule TIKAI temperaturu, pushanu kompis noregule pats, lai uzturetu temperaturu, kuru uzliki uz SID.
Tikko ka saki pats mainit apgriezienus (pushanas stiprumu), izsledzas AUTO rezhims un tad jau vari pats saslegt-lai push uz gimi un pakalkajam, vai tikai atsevishki. Pashlaik lieku uz AUTO, temp. noreguleju lai ir 4, max 5 gradu starpiba ar ara temperaturu, savadak atri var apauksteties. Pirms jau tulit bushu galapunkta, spiezhu vispar OFF. ECON ir domats, lai stavot probki aiz kada, lai salona nevelk ieksha izmeshus, ka ari, lai degvielas paterins mazaks butu :)
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
saabmats
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 249
Joined: Fri Feb 05, 2016 7:54 pm
Location: Liepāja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by saabmats »

Highlander wrote:Pirms jau tulit bushu galapunkta, spiezhu vispar OFF. ECON ir domats, lai stavot probki aiz kada, lai salona nevelk ieksha izmeshus, ka ari, lai degvielas paterins mazaks butu :)
Nesaprotu kapēc pirms galapunkta spied OFF. :?:
Poga ECON ir domāta-kondiška ieslēgta, ECON uz displeja nav. Kondiška nav ieslēgta - rāda uz displeja ECON.
Lai nevelk iekšā izmešus,tad lieto pogu - iekšējā ventilācija(poga ar mašīnas simbolu un bultiņu salonā),tas ir ,aiztaisās gaisa klape uz ārpasauli.
ACC bloku var saprogramēt kā gribi. Man pa vasaru ir uzreiz auto režīms,lai efektīgi ātri tiktu atdzesēts salons. Pa ziemu gan ieprogramēju,lai iedarbinot nav auto režīms,ventilātora apgriezieni uz diviem kubikiem,šādi ātŗāk uzsilst dzinējs,kad dzinējs ir gandrīz lidz darba temp. tad spiežu AUTO un tad forši arī salons uzsilst,jo pūš karstu. Opcijas esmu mēģinājis dažādas.
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Highlander »

Off spiezhu, lai kermenis jau sak pierast pie karstuma, lai nav ta, ka no aukstas mashinas karstuma izkapju ara, lai straujas temp. mainas nav Atri shita var apauksteties.
Ja, par ECON, mazliet sajaucu ar to citu pogu :)
p.s. mazliet rebus ar to ECON pogu, tikko krievu saab saita palasiju. Nezinaju, ka to paturot, vel var vinu uzstellet, ka mashina ritiga saldetava iesledzas :D
Pasham ertak tomer vienkarshi auto nospiest un lai kompis pats spriezh, kadu temp. uzturet salona.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
saabmats
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 249
Joined: Fri Feb 05, 2016 7:54 pm
Location: Liepāja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by saabmats »

Tā jau ir brīžos,brauc ar autiņu un nezini pat kādas funkcijas viņam ir iespējams izpildīt. Un tās aktivizējas tikai nospiežot pareizās pogu kombinācijas.
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Highlander »

saabmats wrote:Tā jau ir brīžos,brauc ar autiņu un nezini pat kādas funkcijas viņam ir iespējams izpildīt. Un tās aktivizējas tikai nospiežot pareizās pogu kombinācijas.
Tas gan! Gandriz gadu braukaju ar savejo SAABu un gandriz katru menesi uzzinu ko jaunu, ko vel nebiju atklajis :)
Nemot vera, ka esmu pat visu manuali izshkirstijis :)
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
Silver
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 724
Joined: Fri Mar 15, 2013 12:22 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Silver »

Highlander wrote:
saabmats wrote:Tā jau ir brīžos,brauc ar autiņu un nezini pat kādas funkcijas viņam ir iespējams izpildīt. Un tās aktivizējas tikai nospiežot pareizās pogu kombinācijas.
Tas gan! Gandriz gadu braukaju ar savejo SAABu un gandriz katru menesi uzzinu ko jaunu, ko vel nebiju atklajis :)
Nemot vera, ka esmu pat visu manuali izshkirstijis :)
Kā? Tu brauc ar auto nezinot tà lietošanas instrukciju? :twisted:
Tikai nemēģini divreiz nospiest aizslēgšanas pogu :)
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
naidzels
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 88
Joined: Tue Sep 29, 2015 1:25 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by naidzels »

Par to ledusskapi. Tur ir jānāk visu laiku aukstam gaisam, kamēr kondicionieris ir ieslēgts. Tas nav atkarīgs, kāda temperatūra tev ir uzstādīa salonam, jo gaisa trubiņa ir pielikta tieši pie paša kondicioniera radiatora.
Skaties, vai tiešām trubiņa nav nost. Varbūt nav pielikta atpakaļ.
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Highlander »

naidzels wrote:Par to ledusskapi. Tur ir jānāk visu laiku aukstam gaisam, kamēr kondicionieris ir ieslēgts. Tas nav atkarīgs, kāda temperatūra tev ir uzstādīa salonam, jo gaisa trubiņa ir pielikta tieši pie paša kondicioniera radiatora.
Skaties, vai tiešām trubiņa nav nost. Varbūt nav pielikta atpakaļ.
Bus tagad jamekle, kur ta trubina ir. Varbut tomer tagad jaspiezh ari ta ECON poga bus, tad tur tas aukstums paradisies?
Braukt jau ar SAAB maku, ari parsvara visas funkcijas zinu, sikumos vel neesmu tik daudz iedzilinajies, tur man ir tie lielie atklajumi! :)
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Aigars »

[/quote]
Kā? Tu brauc ar auto nezinot tà lietošanas instrukciju? :twisted:
Tikai nemēģini divreiz nospiest aizslēgšanas pogu :)[/quote]

Silver, nav tik traki - pirmos gadus pēc iegādes visu laiku spiedu divas reizes, bet pēc tam, kad nācās izsist vienu stiklu, lai tiktu iekšā, tomēr pārgāju uz vienu reizi :)
naidzels
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 88
Joined: Tue Sep 29, 2015 1:25 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by naidzels »

Ar ECON pogu tu atslēdz kondicionieri. ECON nozīmē Economical - tātad, ekonomiska braukšana. Jo, kā zināms, kondicionieris strādājot palielina degvielas patēriņu.
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Aigars »

Tad sanāk, ka tas ECON domāts tikai ziemai, vai kā? Vasarā jau man to kondicionieri vajag visu laiku, bet pārējā laikā nē...
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Highlander »

Varetu ludzu sikak par to pogas nospieshanu 2 reizes? :)
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Post Reply