Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta


Post Reply
ugga
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 5
Joined: Mon Jun 13, 2016 8:58 pm

Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Post by ugga »

Sveiki visiem!

Plānoju iegādāties SAAB un skatos uz 9-3 ar 2.8L V6. Bet (kam ir emocijas, lūdzu paturiet pie sevis, es zinu, ka daudziem tā liekās ņirģāšanaās, pornogrāfija utt.) ir doma uzstādīt gāzes iekārtu, lai pilsētas režīmā varētu ietaupīt. Vai ir kādi padomi, kā un kur to labāk darīt, vai var būt kādas problēmas un vissvarīgākais, vai ar uzstādīto iekārtu varēšu droši pārvietoties arī par citām Eiropas valstīm? Jebšu vai varēšu uzpildīties.

Esmu SAABamatieris, bet priecāšos par jebkuru padomu.

Paldies un lai labi ripo!
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Post by hofmaks »

Arteh uzstāda gāzes iekārtas! Ir protams vēl 30 citi gazinieki,bet uz cenu nevajag iekrist. Galvenais kvalitāte!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
Silver
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 724
Joined: Fri Mar 15, 2013 12:22 am

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Post by Silver »

Ja gribi ietaupīt neņem Saabu. Vai ņem dīzeli. Vai jau ar uzliktu gāzi.
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Post by hofmaks »

Jau uzlikta gāze parasti pārvēršas problēmās! Dīzeļu auto arī ne vienmēr sanāk lētāki ekspluatācijā. It sevišķi ar nogrieztu spido uz 200 t mīnusā!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
Silver
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 724
Joined: Fri Mar 15, 2013 12:22 am

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Post by Silver »

hofmaks wrote:Jau uzlikta gāze parasti pārvēršas problēmās! Dīzeļu auto arī ne vienmēr sanāk lētāki ekspluatācijā. It sevišķi ar nogrieztu spido uz 200 t mīnusā!
LOL tas tiesa.
Ņem sarkanu OG kabri. Būs lētāk :twisted:
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Post by elmo »

Droši ņem un liec gāzi! Mani te arī sākumā ķengāja, bet tiko kā benzīna cenas uzkāpa debesīs, tā gāzes nīdēji pēkšņi sāka dziedāt slavas dziesmas gāzei! Jārēķinās ka gāze mēdz niķoties, bet ja ar to var sadzīvot, tad ekonomija atsver dzīves sīkumus!
ugga
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 5
Joined: Mon Jun 13, 2016 8:58 pm

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Post by ugga »

Paldies par komentāriem un diskusiju!

Nu bija divi varianti, vai nu palikt pie TTiD dzinēja, lai varētu baudīt SAABu, bet ietaupīt :) , vai nu paņemt ko ņiprāku, bet ielikt gāzes iekārtu. Lieta tāda, ka es labprāt uzturētu vismaz 2 SAABus, vienu ikdienai (TTiD, piemēram), bet otru tad, kad gribas izvēdināt galvu un aizbraukt uz kādu SAAB saietu. Tā nu apsvēru un domāju šobrīd par 2.8 V6, bet ar gāzi. Auto pirktu Vācijā vai Nīderlandē visdrīzāk. Nav man lielas pieredzes, bet tomēr skatoties uz cenām ticu, ka noskrējiens varētu būt īstais.

Savējos esat pirkuši jaunus/lietotus? Latvija, Skandināvija vai Rietumeiropa?
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Post by Vilcins »

Daleji nojatus te pat uz vietas :mrgreen:
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Post by jankab »

Apsveicami, labprāt redzētu 2.8 9-3 mūsu pulkā. :dance:

Gāzes nīdējus neņem galvā, viņiem ir subjektīvs viedoklis par to, kas ir pieņemams un kas nav, piemēram, gāzi un čipot nedrīkst, bet...nu bet prelūdbeņķ trak edišen drīkst... :twisted:
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
ZZ_ZingZeng
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 295
Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Post by ZZ_ZingZeng »

Esmu pircis gan uz vietas, gan paris auto no ASV, bet tagad no turienes vairs nav izdevīgi vest iekšā.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Post by lawyer »

jankab wrote:Apsveicami, labprāt redzētu 2.8 9-3 mūsu pulkā. :dance:

Gāzes nīdējus neņem galvā, viņiem ir subjektīvs viedoklis par to, kas ir pieņemams un kas nav, piemēram, gāzi un čipot nedrīkst, bet...nu bet prelūdbeņķ trak edišen drīkst... :twisted:
ugga, noteikumu nav nekādu - viss ir atkarīgs no Tava maka biezuma/plānuma un trakuma līmeņa ;)

Bet kādēļ Tev šķiet, ka tas 2.8t V6 būs kaut kādā mērā labāks par 2.0T? :roll: Ja skaties uz TURBOX, tad cita lieta, bet FWD variantā tas 2.8t V6 neliekas jēdzīgi, turklāt, ir dzirdēts no tiem, kas ir braukuši, ka pēc sajūtām tas 2.8t V6 nav dinamiskāks par 2.0T, turklāt tam 2.8t V6 Holden dzinējam ir jāmaina ķēde, jo tā stiepjas, atšķirībā no 2.0 Opel Ecotec :roll:

jankab, mans c900 labāk donora orgānus saņem no hondām, nevis no opeļiem :mrgreen:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Post by jankab »

lawyer wrote: jankab, mans c900 labāk donora orgānus saņem no hondām, nevis no opeļiem :mrgreen:
:twisted: Galvenais, lai pašam sniedz to ko sagaida no sava auto, vai tā gāze, vai tas čips, vai tie beņki... 8)

Par 2.8t - es tiešām nezinu, no kurienes tas info, bet ārzemju forumos "hands down" iesaka izvēlēties 2.8T pār 2.0T, un tas sevī iekļauj gan dinamikas rādītājus, gan dzinēja potenciālu(Stage 1 jau rezultējas ~310hp ~470nm ).
Par ķēdi, tik tiešām nezinu, ir dzirdēts, ka mēdz izbeigties spoles, bet tās, salīdzinot ar DI un B207 dzinēju spolēm, maksā kapeikas.
Bet kopumā jau būtu jārēķinās ar to, ka 2.8(B284) ilgtermiņā varētu būt dārgāk uzturami, kā 2.0(B207) dzinēji.

P.S. Braucis neesmu ne ar 2.8t, ne ar 2.0T Aero(lai gan mans esošais čipsis būtu līdzvērtīgs stock 2.0T Aero ).
Last edited by jankab on Tue Jun 14, 2016 2:36 pm, edited 1 time in total.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Post by andrejsb »

DI un B207!?
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Post by jankab »

andrejsb wrote:DI un B207!?
Domāts "B207 dzinējiem domātajām spolēm".
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
ugga
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 5
Joined: Mon Jun 13, 2016 8:58 pm

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Post by ugga »

Paldies par viedokļiem, tie noteikti palīdzēs izdarīt pareizo izvēli. :)
Post Reply