Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
2.2 TiD var uzčipot uz 180hp, bet pie viena būs jāizprogrammē egr un droseļvārsti. Čips mazliet virs 200 eur, egr, droseļklapes - eur 120.
Agrāk nečipoja, jo vadības bloks atrodas interesantā vietā
PDK Chiptuning cenas.
Agrāk nečipoja, jo vadības bloks atrodas interesantā vietā
PDK Chiptuning cenas.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tieshi del ta ari agrak nechipoja TiD! diezgan smiekligs iemesls manuprat bet ka tur isti ir? Ta chiposhana dzineju nebende atrak nost?
Un atkal atgriezisos pie jautajuma par dzeseshanas shkidruma-nedelu jau ka pieleju antifrizu, katru dienu pacensos pasekot lidzi limenim. Pec pedejas pielieshanas, kad jau teicu, ka limenis leka, shodien pie silta dzineja, limenis palika pie minimuma. Rit ir doma no rita apskatities aukstu dzineju un ja bus tapat par maz, aizbraukt un vel kadu litru ieshaut ieksha. Kas var but par iemeslu, ja gadijuma tur nav kautkas OK ar to dzeseshanas shkidrumu? Vai uzreiz brauk uz Artehu? ka te vairums iesaka
Un atkal atgriezisos pie jautajuma par dzeseshanas shkidruma-nedelu jau ka pieleju antifrizu, katru dienu pacensos pasekot lidzi limenim. Pec pedejas pielieshanas, kad jau teicu, ka limenis leka, shodien pie silta dzineja, limenis palika pie minimuma. Rit ir doma no rita apskatities aukstu dzineju un ja bus tapat par maz, aizbraukt un vel kadu litru ieshaut ieksha. Kas var but par iemeslu, ja gadijuma tur nav kautkas OK ar to dzeseshanas shkidrumu? Vai uzreiz brauk uz Artehu? ka te vairums iesaka
Last edited by Highlander on Sun Jun 19, 2016 10:45 pm, edited 1 time in total.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
To jājautā inženieriem.
Bet konkrētajam 2.2 tid vibratoram egr, droseļklapju izprogrammēšana tiešām nāk par labu.
Bet konkrētajam 2.2 tid vibratoram egr, droseļklapju izprogrammēšana tiešām nāk par labu.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kamer editoju savu postu, jau paspeji uzrakstit atbildi. Varbut tuvaka nakotne, apsvert domu to chipu tomer uzlikt savam vibratoram. Ja jau tur to + ir vairak ka minusu.intervall wrote:To jājautā inženieriem.
Bet konkrētajam 2.2 tid vibratoram egr, droseļklapju izprogrammēšana tiešām nāk par labu.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jautājums par motora spilveniem,kurš no viņiem ir vainīgais pie vibrācijas,kas rodas stāvot uz vietas,tāda sajūta ka motors sajūgts uz cieto.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tikko braucot majas un nokeru lielo lietu. Braucot jau caur Zolikam, kur vietam pelkes bija pari potitem, lenitem maucot tam pari, laikam kautko bushu aizlejis...
Nekadu check engine, nekadu kludu nerada. Bet...ir pazudusi jauda...taka limp mode...visu celu ta ari nobraucu. Lai lidz 60km/h ieskrietos, bija dzinejam japapulas nedaudz. Kas varetu but par vainu? Pagaidishu kad lietus norimsies, izieshu ara un izlaidishu kadu apli, varbut paries.
Nekadu check engine, nekadu kludu nerada. Bet...ir pazudusi jauda...taka limp mode...visu celu ta ari nobraucu. Lai lidz 60km/h ieskrietos, bija dzinejam japapulas nedaudz. Kas varetu but par vainu? Pagaidishu kad lietus norimsies, izieshu ara un izlaidishu kadu apli, varbut paries.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Paskaties vai nav kāda šļauka nomukusi. Ja būtu ierāvis ūdeni, un ar SAABU ieraut ūdeni ir ļoti viegli, tad diez vai būtu ticis tālāk savā hodā.
Es savulaik lielās lietavās esmu ierāvis automātiskās kārbas kļūdu, kas pati pazuda pēc nedēļas.
Es savulaik lielās lietavās esmu ierāvis automātiskās kārbas kļūdu, kas pati pazuda pēc nedēļas.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tagad pa lietu negribas iet muguru mercet zem kapota Velak izieshu paskatishos. Varbut vari ieteikt kadu konkretu trubu jau uzreiz skatities? Nav kautkas saistits ar gaisa filtru? Jo cik zinu, tas atrodas loti neforsha vieta...elmo wrote:Paskaties vai nav kāda šļauka nomukusi. Ja būtu ierāvis ūdeni, un ar SAABU ieraut ūdeni ir ļoti viegli, tad diez vai būtu ticis tālāk savā hodā.
Es savulaik lielās lietavās esmu ierāvis automātiskās kārbas kļūdu, kas pati pazuda pēc nedēļas.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ir bijis,ka gaisa filtrs piesūcās ar ūdeni un jaudas zudums kļūst jūtams.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ko iesaki dart? Mainit vinu tagad?hofmaks wrote:Ir bijis,ka gaisa filtrs piesūcās ar ūdeni un jaudas zudums kļūst jūtams.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Pagaidi rītdienu! Ja viņš ir slapjš-pats izžūs
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Izņem ārā un pažāvē ar fēnuHighlander wrote:Ko iesaki dart? Mainit vinu tagad?hofmaks wrote:Ir bijis,ka gaisa filtrs piesūcās ar ūdeni un jaudas zudums kļūst jūtams.
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
man vainīgs bija augšējais labais. jauns maksā kaut ko ap 100 eursaabmats wrote:Jautājums par motora spilveniem,kurš no viņiem ir vainīgais pie vibrācijas,kas rodas stāvot uz vietas,tāda sajūta ka motors sajūgts uz cieto.
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Izbraucu velreiz apliti pa rajonu, jauda neatgriezas. Cik izlureju visu zem kapota, nevienu trubinu neatradu, viss vieta itka. Vienigais kas mani mazliet uztrauc ir shis te (nezinu kas tas ir):
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Filtru skatījies?
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin