Filtrs nepilnu gadu mainits, mazliet netirs un sauss. Vispar sakeru tagad krenki-pacelot kasti kas uz akumulatora stav, atradu vakumnieku...kada raka vinsh tur noluzis tika (foto neustaisiju jo tumsh) vienu trubinu atradu, otru neatradu kur vina tur ir. Izbraucot velreiz apli, paradijas vismaz CE lampina. Jauda ka nebija, ta nav. Saabam patik saplist pirms svetkiem. Rit un parit uz servisiem netieki...nejauks dienas nobeigumsSilver wrote:Filtru skatījies?
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Rīt veikali strādā, nopērc 4mm vakuumtrubas un saliec par jaunu.
Pats vakuumsūknis nolūzis?
Ja tik vien tās bēdas, tad jau sīkums, ja vien abas rokas nav kreisās Vai atrodi kādu izpalīdzīgu biedru, kas var izlīdzēt.
Pats vakuumsūknis nolūzis?
Ja tik vien tās bēdas, tad jau sīkums, ja vien abas rokas nav kreisās Vai atrodi kādu izpalīdzīgu biedru, kas var izlīdzēt.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vilcins pm atsutija, pieteicas sniegt padomu. Tik vien ka jaaizmoca SAABs lidz vinam.intervall wrote:Rīt veikali strādā, nopērc 4mm vakuumtrubas un saliec par jaunu.
Pats vakuumsūknis nolūzis?
Ja tik vien tās bēdas, tad jau sīkums, ja vien abas rokas nav kreisās Vai atrodi kādu izpalīdzīgu biedru, kas var izlīdzēt.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kā tad nokonstatēji,ka vainīgs ir tieši tas spilvens,es te pētu pētu,liekas visi ir ok.Brand wrote:man vainīgs bija augšējais labais. jauns maksā kaut ko ap 100 eursaabmats wrote:Jautājums par motora spilveniem,kurš no viņiem ir vainīgais pie vibrācijas,kas rodas stāvot uz vietas,tāda sajūta ka motors sajūgts uz cieto.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
noņemot augšējo lielo bumerangu un pakustinot.saabmats wrote:Kā tad nokonstatēji,ka vainīgs ir tieši tas spilvens,es te pētu pētu,liekas visi ir ok.Brand wrote:man vainīgs bija augšējais labais. jauns maksā kaut ko ap 100 eursaabmats wrote:Jautājums par motora spilveniem,kurš no viņiem ir vainīgais pie vibrācijas,kas rodas stāvot uz vietas,tāda sajūta ka motors sajūgts uz cieto.
SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu tad izstasishu ka man shovakar pec darba sanaca ar savu problemu:
Kamer biju darba, pazistamais iepirka 2m vakuma trubinu. Atklepoju bez jaudas lidz vinam un sakam petit to vakumnieku, kur tad tas trubinas ir nonakushas nost. Vilcins jau no rita izskaidroja kas un ka jadara, ari Arnijs visas dienas laika, sarakstoties man deva kadu padomus. Bet...2h kasijam galvas un ta ari nesapratam un neatradam, kur tas trubinas iet. Pirmais kas noshokeja bija tas, ka nevarejam saprast, kur tie noplisusie stiprinajumi vispar stiprinas? Teikshu ka ir...vinsh vispar tur bezmaz vai ir lieks, jo trubinas nekur vinam nepienak un tas vakumnieks ir piestirpinats tikai ar shtekeri no kompja (skatit 1 foto)
Tad ari atradam parejos vakumniekus, kas sava starpa loti labi turejas un bija kartigi savienoti ar trubinam (otrais foto ir tuvak vejstikalm, bet tresais fot ir tuvak dzinejam)
Beigas sakam domat par gaisa filtru...Noskruvejam gofru un iznemam gaisa masas meritaju (diezgan gruti bija atshtekeret no kompja vada) pameginajam piedarbinat SAABu bez tas gofras...kluda palika, dzinejs ristijas un drebeja. Izbraucu paris simtus metrus, jaudas vispar nebija, vilkos pa pagalmu ka gliemezis Paputam gaisa masas shtekeri no putekliem, piestiprinajam visu atpakal un piedarbinajam autinu velreiz...jau uz vietas pagazejot, jutama bija jauda Izlaidu mazu likuminu...SAABs aizlidoja ka pakala parauts merkakis (pat piespradzejos) Tada sajuta, ka jaudigaks raviens ka pirmstam bija. Visu salikam atpakal, to vakumnieku, kur vinsh bija ta ari bez trubinam atstajam Kluda CE palika. Pec svetkiem braukshu pie cita pazistama, ar KTS520 izdiagnosticesim kludu un pameginasim to nonemt, ja vairs ta neparadisies, tad viss ir chikenieka Jauda atpakal plesot uz majam nepazuda. Tagad jatiek gudram, kas ir ar to mistisko vakumnieku??? Varbut jau kads te var ieteikt kautko, vai varbut varat pateikt vietu, kur ar dizela dzinejiem strada gudri cilveki? Paldies ka visu palagu izlasijat! Priecigus visiem svetkus un velreiz paldies par padomiem, ko rakstija, lai man palidzetu! Esmu priecigs, ka te apgrozas tik loti atsaucigi cilveki un ir gatavi palidzet!!!
Kamer biju darba, pazistamais iepirka 2m vakuma trubinu. Atklepoju bez jaudas lidz vinam un sakam petit to vakumnieku, kur tad tas trubinas ir nonakushas nost. Vilcins jau no rita izskaidroja kas un ka jadara, ari Arnijs visas dienas laika, sarakstoties man deva kadu padomus. Bet...2h kasijam galvas un ta ari nesapratam un neatradam, kur tas trubinas iet. Pirmais kas noshokeja bija tas, ka nevarejam saprast, kur tie noplisusie stiprinajumi vispar stiprinas? Teikshu ka ir...vinsh vispar tur bezmaz vai ir lieks, jo trubinas nekur vinam nepienak un tas vakumnieks ir piestirpinats tikai ar shtekeri no kompja (skatit 1 foto)
Tad ari atradam parejos vakumniekus, kas sava starpa loti labi turejas un bija kartigi savienoti ar trubinam (otrais foto ir tuvak vejstikalm, bet tresais fot ir tuvak dzinejam)
Beigas sakam domat par gaisa filtru...Noskruvejam gofru un iznemam gaisa masas meritaju (diezgan gruti bija atshtekeret no kompja vada) pameginajam piedarbinat SAABu bez tas gofras...kluda palika, dzinejs ristijas un drebeja. Izbraucu paris simtus metrus, jaudas vispar nebija, vilkos pa pagalmu ka gliemezis Paputam gaisa masas shtekeri no putekliem, piestiprinajam visu atpakal un piedarbinajam autinu velreiz...jau uz vietas pagazejot, jutama bija jauda Izlaidu mazu likuminu...SAABs aizlidoja ka pakala parauts merkakis (pat piespradzejos) Tada sajuta, ka jaudigaks raviens ka pirmstam bija. Visu salikam atpakal, to vakumnieku, kur vinsh bija ta ari bez trubinam atstajam Kluda CE palika. Pec svetkiem braukshu pie cita pazistama, ar KTS520 izdiagnosticesim kludu un pameginasim to nonemt, ja vairs ta neparadisies, tad viss ir chikenieka Jauda atpakal plesot uz majam nepazuda. Tagad jatiek gudram, kas ir ar to mistisko vakumnieku??? Varbut jau kads te var ieteikt kautko, vai varbut varat pateikt vietu, kur ar dizela dzinejiem strada gudri cilveki? Paldies ka visu palagu izlasijat! Priecigus visiem svetkus un velreiz paldies par padomiem, ko rakstija, lai man palidzetu! Esmu priecigs, ka te apgrozas tik loti atsaucigi cilveki un ir gatavi palidzet!!!
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tas ir solenoīds nevis vakuumsūknis
Viens uz EGR, viens uz droseļklapēm, viens uz turbo. Man ir 4 vai pieci kopā. Skaties vai pie nosauktajām lietām ir vakuumtrubas.
Viens uz EGR, viens uz droseļklapēm, viens uz turbo. Man ir 4 vai pieci kopā. Skaties vai pie nosauktajām lietām ir vakuumtrubas.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Bus velreiz japaskatas. Bet jauda jau otro dienu nav pazudusi, viss strada ka vajag, tikai CE palika.intervall wrote:Tas ir solenoīds nevis vakuumsūknis
Viens uz EGR, viens uz droseļklapēm, viens uz turbo. Man ir 4 vai pieci kopā. Skaties vai pie nosauktajām lietām ir vakuumtrubas.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nekur ta ari neatradu, kur no ta nolausta solenoida varetu iet trubinas. Nokachaju WIS, tur ari neko neatradu. Caur google pameklejot, vismaz sarpatu, kur jastiprinas tam solenoidam butu
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu un kā ir braukt bez laba Intercoolera pie +35!?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nav ne vainas, plūsmā var iekļauties:)elmo wrote:Nu un kā ir braukt bez laba Intercoolera pie +35!?
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja tas auto brauc un darbojas, tad nekur nelien un neko neaiztiec:)Highlander wrote:Nekur ta ari neatradu, kur no ta nolausta solenoida varetu iet trubinas. Nokachaju WIS, tur ari neko neatradu. Caur google pameklejot, vismaz sarpatu, kur jastiprinas tam solenoidam butu
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tomer biju aizticis gribeju nonemt no ta solenoida nolauztos stiprinajumus (vini jau izsenis bija nolauzti) jo istos stiprinajumus atradu, rur pat uzgriezhni ir svaigi. Solenoidu biju pat nonemis no shtepsela. Vecie stiprinajumi ir pieaugushi klat, viskautka meginaju tas skruves atdabut valja bet neka. Zhel ka majas fleksha nav nosplavos un saliku visu atpakal (tikai bez trubinam, jo ta ari nesapratu kur vinas tur jaliek) iedarbinot autinu, viss iekurbulejas ka vajag...un CE pat nodzisa. Jauda nepazuda, viss itka sava vieta. Tapat nevaru likties miera, kur tas trubinas jaliek
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tak gāzes barošana vai NOS
Bet ja nopietni, aizved pie Vilka, un miers.
Bet ja nopietni, aizved pie Vilka, un miers.
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vilks man bija pedejais salminsh Ta ari darishu laikam. Jo biju te ieskrejis vietejaja servisa, kur chali man meginaja iestastit, ka to solenoidu var mierigi raut nost un vinsh nafig nav vakadzigs!Silver wrote:Tak gāzes barošana vai NOS
Bet ja nopietni, aizved pie Vilka, un miers.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA