Vēl neesi sapratis, ka specifiskajām SAAB lietām ir nevis jāprasa iemest linku, bet gan jāpajautā mums? Aizsargs OEM Nr 5056726. Ir uz vietas. Maksā 15Eur.intervall wrote:Kārtējo reizi pēc padoma.
Kāds var iemest linku, kur var pasūtīt 9-3 OG 2.2TiD kreiso priekšējo bremžu aizsargu, dubļu sargu. Nesanāk atrast. Varbūt der no Vectra B?
Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Esmu, gribēju pārliecināties, ka slikti meklējuArnijs wrote:Vēl neesi sapratis, ka specifiskajām SAAB lietām ir nevis jāprasa iemest linku, bet gan jāpajautā mums? Aizsargs OEM Nr 5056726. Ir uz vietas. Maksā 15Eur.intervall wrote:Kārtējo reizi pēc padoma.
Kāds var iemest linku, kur var pasūtīt 9-3 OG 2.2TiD kreiso priekšējo bremžu aizsargu, dubļu sargu. Nesanāk atrast. Varbūt der no Vectra B?
Ja rīt nevarēs pasūtīt uz vietas savā galā(visdrīzāk tā arī būs), zvanīšu jums.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Arnij! Pieskaiti vel pasta sutijumus klat! Cilveks patalu no Rigas dzivoArnijs wrote:Vēl neesi sapratis, ka specifiskajām SAAB lietām ir nevis jāprasa iemest linku, bet gan jāpajautā mums? Aizsargs OEM Nr 5056726. Ir uz vietas. Maksā 15Eur.intervall wrote:Kārtējo reizi pēc padoma.
Kāds var iemest linku, kur var pasūtīt 9-3 OG 2.2TiD kreiso priekšējo bremžu aizsargu, dubļu sargu. Nesanāk atrast. Varbūt der no Vectra B?
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Gribas to dabūt ātri, šodien dabūju ņemt nost, jo sāka grabēt.
Jau entās reizes ir pierādījies, ka nedzīvojot Rīgā, saaba remonti var ievilkties.
Mazliet par iepriekšējo jautājumu. Izrādās tās bukses ir 2u veidu, vienai ap balstu ir papildus gumijas "gredzens", kas vairāk nospriego trosi(laikam traktoram) otrai nav un trose ir krietni vaļīgāka. Tā kā bija steidzami uzliku to bez papildus gumijas verķa.
EDIT: Paldies ArTeh, dubļu sargs jau Pļaviņās.
Nu jau ir arī savā vietā. Pirms tam nolakoju ar melnu laku
Vecās skrūves vaļā dabūt nevarēja, divas atdauzīju ar dorni, trešajai nācās par jaunu iedzīt vītni, atčakarējos 3h ar tādu sīkumu.
Jau entās reizes ir pierādījies, ka nedzīvojot Rīgā, saaba remonti var ievilkties.
Mazliet par iepriekšējo jautājumu. Izrādās tās bukses ir 2u veidu, vienai ap balstu ir papildus gumijas "gredzens", kas vairāk nospriego trosi(laikam traktoram) otrai nav un trose ir krietni vaļīgāka. Tā kā bija steidzami uzliku to bez papildus gumijas verķa.
EDIT: Paldies ArTeh, dubļu sargs jau Pļaviņās.
Nu jau ir arī savā vietā. Pirms tam nolakoju ar melnu laku
Vecās skrūves vaļā dabūt nevarēja, divas atdauzīju ar dorni, trešajai nācās par jaunu iedzīt vītni, atčakarējos 3h ar tādu sīkumu.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kāpēc gan tad to gumijas gabalu neaizstāt ar silikona trubas gabalu?
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tā ir truba uz kakla - no gaisa filtra nevis tā mazā. Tā gofrētā.
No IC uz turbo pasūtīju silikona trubu.
No IC uz turbo pasūtīju silikona trubu.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nu žņauga izpildījums normāls! Mani samulsināja tā mazā,jo manīju ko līdzīgu mazam caurumam pa vidu!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Jā, tur ir arī plaisa.
Esi vērīgs
Bet paliek jautājums par to plato hamutu - vai tas nevar sataisīt kādas ziepes pie turbo izplešanās pie darba t?
Esi vērīgs
Bet paliek jautājums par to plato hamutu - vai tas nevar sataisīt kādas ziepes pie turbo izplešanās pie darba t?
Last edited by intervall on Sun Jul 03, 2016 12:11 pm, edited 1 time in total.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Profesija tāda!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kādu aķi labāk izvēlēties 9-3 OG 2.2 TiD? Stiprinājuma veids tur arī kkā atšķiras? Par aklajiem neko nezinu, saprotu ka vajag vismaz 90Ah un 700A(EN).
Edit: Nopirkts DETA Senator 3. 100Ah, 900A.
Edit: Nopirkts DETA Senator 3. 100Ah, 900A.
Last edited by intervall on Fri Jul 08, 2016 6:59 pm, edited 1 time in total.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Labvakar. Nesen tika iepirkts saab 93 2.2tid 2004.gada. Neilgi pēc nopirkšanas brīdī, kad gribējās pārbaudīt kā iet, pie 3.5k apgriezieniem iedegās check engine, aizbraucu uz servisu, pielika datoru un izmeta kļūdu P0017, kas it kā ir nevienmērīga sūkņa griešanās vai izstiepta ķēde. Atradu, ka tas var būt saistībā ar degvielas filtru, gaisu sūknī vai to pašu izstiepto ķēdi. Degvielas filtru šodien nomainīju(bija netīrs), bet tik un tā pēc kāda laika atkal pabraucot pie 3k apgriezieniem izmeta check engine. Varbūt kāds ir saskāries ar ko tādu?
P.S. Uz Artehu jau pieteicos, bet tur rinda.
P.S. Uz Artehu jau pieteicos, bet tur rinda.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pārbaudīt ka iet vajag pirms pirkšanas:)Lazda wrote:Labvakar. Nesen tika iepirkts saab 93 2.2tid 2004.gada. Neilgi pēc nopirkšanas brīdī, kad gribējās pārbaudīt kā iet, pie 3.5k apgriezieniem iedegās check engine, aizbraucu uz servisu, pielika datoru un izmeta kļūdu P0017, kas it kā ir nevienmērīga sūkņa griešanās vai izstiepta ķēde. Atradu, ka tas var būt saistībā ar degvielas filtru, gaisu sūknī vai to pašu izstiepto ķēdi. Degvielas filtru šodien nomainīju(bija netīrs), bet tik un tā pēc kāda laika atkal pabraucot pie 3k apgriezieniem izmeta check engine. Varbūt kāds ir saskāries ar ko tādu?
P.S. Uz Artehu jau pieteicos, bet tur rinda.
Bet pagaidām brauc šādi:
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Njā. Pirms pirkšanas viss likās forši un labi, check engine arī nedega.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ja man kādu laiku nedeg Check Engine es jau sāku domāt, ka lampiņa izdega:)Lazda wrote:Njā. Pirms pirkšanas viss likās forši un labi, check engine arī nedega.
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin