Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
1,9Tid pēc sajūtām no vietas rauj tā pat kā 3,0t v6. Jo ātrāk brauc, jo kuslāks paliek.
Tāpēc es teiktu, ka pilsētā, no 0-50 dīzelis benzīnam izgriezīs pogas!
Ar Vilciņu patestējām kas fiksāks 300zs saabs vai 286zs divtonnīgs dīzelis. No vietas dīzelis rauj labāk, bet gaitā abi iet pilnīgi vienādi arī pie ātrumiem, kas tuvojas otrajam simtam. Tā kā lawyera teorijā ir robi!
Tāpēc es teiktu, ka pilsētā, no 0-50 dīzelis benzīnam izgriezīs pogas!
Ar Vilciņu patestējām kas fiksāks 300zs saabs vai 286zs divtonnīgs dīzelis. No vietas dīzelis rauj labāk, bet gaitā abi iet pilnīgi vienādi arī pie ātrumiem, kas tuvojas otrajam simtam. Tā kā lawyera teorijā ir robi!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Kaut kā dīvaini, saka ka daudz Saab tirgojas, BET ja paskatas kombināciju 2.3, manual, sedan tad izvēle paliek gaužām maza
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ja vēl piemet klāt parametru "melns", piedāvājums sarūk līdz pavisam niecīgam, lai neteiktu "nekādam". Nav pat sedanam jābūt, tas pats ar universāļiem. Par Aero komplektāciju var pat nesapņot. Nekas daudz nemainās arī tad, ja no parametriem paņem nost "manuālis".
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
pa pa pa...elmo wrote:1,9Tid pēc sajūtām no vietas rauj tā pat kā 3,0t v6. Jo ātrāk brauc, jo kuslāks paliek.
Tāpēc es teiktu, ka pilsētā, no 0-50 dīzelis benzīnam izgriezīs pogas!
Ar Vilciņu patestējām kas fiksāks 300zs saabs vai 286zs divtonnīgs dīzelis. No vietas dīzelis rauj labāk, bet gaitā abi iet pilnīgi vienādi arī pie ātrumiem, kas tuvojas otrajam simtam. Tā kā lawyera teorijā ir robi!
vajag otras puses viedokli.. nevarbūt viss tik slikti
vilks nenāks aizstāvēties ?
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... gjhpl.html Labs ? Ko Arnijs teiks ?, ja jau pabijis artehā ?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
A tur nav ko aiztaveties,ta ari bij,bobikam tik cik starts,ka neka pilnpiedzina nosacita un pec tam iet vienadi,bet bobiks zaude laiku,momenta kad spiez pedali grida,vinam ir aizture,a saabam nav un tikmer es jau biju blakus.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Labs auto. Vienmēr viss nepieciešamais ir ticis remontēts un nauda remontos nav žēlota.alpins wrote:https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... gjhpl.html Labs ? Ko Arnijs teiks ?, ja jau pabijis artehā ?
Tā, ka nākošais pircējs noteikti neiepirksies.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Vispār pēc 2004-2005 gada atrast AERO manuāli ir mission impossible. Arī iekš mobile.deFlesh wrote:Kaut kā dīvaini, saka ka daudz Saab tirgojas, BET ja paskatas kombināciju 2.3, manual, sedan tad izvēle paliek gaužām maza
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Jā, tā aizture reāli kaitina! Wessā ieteica mainīt turbīnas aktuātoru, bet nezinu vai tas palīdzēs. Vispār man ar stg1 uz vilkača bij līdzīgi, kad ar MPS mazdu skrējos! Iespied grīdā un 1,5 sekundes nekas nenotiek. Pa to laiku Mazda jau gabalā. Ja pakačā gāzes pedāli tad ar kādu 3šo reizi aiziet tā, it kā kāds iespertu pa pakaļu. Hvz kas tas ir.Vilcins wrote:A tur nav ko aiztaveties,ta ari bij,bobikam tik cik starts,ka neka pilnpiedzina nosacita un pec tam iet vienadi,bet bobiks zaude laiku,momenta kad spiez pedali grida,vinam ir aizture,a saabam nav un tikmer es jau biju blakus.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nav ko piebilst. Laps bobiks.Vilcins wrote:A tur nav ko aiztaveties,ta ari bij,bobikam tik cik starts,ka neka pilnpiedzina nosacita un pec tam iet vienadi,bet bobiks zaude laiku,momenta kad spiez pedali grida,vinam ir aizture,a saabam nav un tikmer es jau biju blakus.
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tas jau man liekas normali. Manam ar taa ir. Kaa braucot iedod baardaa taa 2 sek. padzeram kafiju un ta aiziet. Buut manualis buutu pirksti gaisaa.elmo wrote:Jā, tā aizture reāli kaitina! Wessā ieteica mainīt turbīnas aktuātoru, bet nezinu vai tas palīdzēs. Vispār man ar stg1 uz vilkača bij līdzīgi, kad ar MPS mazdu skrējos! Iespied grīdā un 1,5 sekundes nekas nenotiek. Pa to laiku Mazda jau gabalā. Ja pakačā gāzes pedāli tad ar kādu 3šo reizi aiziet tā, it kā kāds iespertu pa pakaļu. Hvz kas tas ir.Vilcins wrote:A tur nav ko aiztaveties,ta ari bij,bobikam tik cik starts,ka neka pilnpiedzina nosacita un pec tam iet vienadi,bet bobiks zaude laiku,momenta kad spiez pedali grida,vinam ir aizture,a saabam nav un tikmer es jau biju blakus.
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Turbodzinējam ar vienu augsta spiediena pūtēju tāda aizture ir normāla parādība
Bet nebēdājiet, lasīju, ka autoražotāji jau strādā pie kompresoriem ar elektrisku piedziņu - ar tiem nekādām aizturēm vairs nevajadzētu būt
Bet nebēdājiet, lasīju, ka autoražotāji jau strādā pie kompresoriem ar elektrisku piedziņu - ar tiem nekādām aizturēm vairs nevajadzētu būt
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Vot jāpamēģina manuālajā režīmā, redzēs vai būs labāk! Tā jau parasti slinkoju un braucu kā blondīne, pilnīgi automātiski.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Lawyer, nevis strādā,bet jau sen ir izstrādāts 2 turbīnas + elektriskais kompresors.lawyer wrote:Turbodzinējam ar vienu augsta spiediena pūtēju tāda aizture ir normāla parādība
Bet nebēdājiet, lasīju, ka autoražotāji jau strādā pie kompresoriem ar elektrisku piedziņu - ar tiem nekādām aizturēm vairs nevajadzētu būt
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Bāc, tas ir precīzi tas, ko meklēju, kad meklēju nākamo auto. Tā krāsa... Damn it! Stūre gan būtu jānomaina jau pirmajā dienā.Arnijs wrote:Labs auto. Vienmēr viss nepieciešamais ir ticis remontēts un nauda remontos nav žēlota.alpins wrote:https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... gjhpl.html Labs ? Ko Arnijs teiks ?, ja jau pabijis artehā ?
Tā, ka nākošais pircējs noteikti neiepirksies.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH