Smuks. Bet 400 000 mailidžs un kondiškas nav.lawyer wrote:Arī izskatās sakarīgs eksemplārs: http://www.nettiauto.com/en/saab/9000/8011653
P.S. Kaut kā nedaudz esmu pavilcies uz pirmsfeislifta 9k šobrīd, bet tas nekas, drīz jau atdzisīšu - vispirms ir daudz maz līdz galam jānoved viens projekts
Offtop 2. daļa
Re: Offtop 2. daļa
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Offtop 2. daļa
Ok. DizelSaabu a.k.a. vibratoru brauceju utt. Te domaju ir samera pamaz, bet nu tomer. Soreiz jautajums tiem, kas soljaru lej ieksha baka paris dienas atpakal iepilinaju to Nestes nano super duper dieseli. Nekadu labaku uzravienu nejutu un ari SID man videjo paterinu rada vairak (gandriz pa 1L vairak) ka citiem ir ar pieredzi?
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Offtop 2. daļa
Es pāris reizes ielēju kaškajam. Jaudas/patēriņa ziņā nekādas starpības, vienīgi likās, ka auto klusāks paliek un mazāk vibrē tukšgaitā. Bet kaut kur citā forumā (neatceros kurā) lasīju, ka vienam esot bijis mazāks patēriņš un labāks rāviens.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Offtop 2. daļa
Zinu vienu kam 1.9 tid ar nestes saljaru eed vairaak kaa ar stakjika
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Offtop 2. daļa
Vot man izskatas tapat. Tikai ar 2.2 TiD. Klusaks ari nav palicis un vibre ari ka vibreja. Masazhas kreslus nevajagHenry wrote:Zinu vienu kam 1.9 tid ar nestes saljaru eed vairaak kaa ar stakjika
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Offtop 2. daļa
Behai ielēju jau otro bāku, nu jāsaka ka iet labāk par stock Aero! Es pat teiktu ka ar to kosmisko dīzeli iet vienādi ar 300hp Hiršu.
Degvielas ekonomija pagaidām netiek novērota.
PS: ar Lukoil dīzeli arī gāja tik pat labi.
Degvielas ekonomija pagaidām netiek novērota.
PS: ar Lukoil dīzeli arī gāja tik pat labi.
Re: Offtop 2. daļa
Iegāzu TTID nesti parasto. Pirmos 20 km kompis sāka rādīt kosmosu. Šoseja 110km/h ap 8-8,5. Pēc tam normalizējās. Pirms tam bākā bija Beļģijas zupa.
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Offtop 2. daļa
Jankab, par ko Tu strādā?
jankab wrote:Kamēr telefoni nedarbosies masīvā Peer-to-peer režīmā ar end-to-end kriptēšanu(kā, piemēram, TOR), tikmēr noklausīšanās iespēja ir neizbēgama, viss tā pat iet caur "centrāli"...
Protams, vecais telefons būs nedaudz drošāks, to tīri OS līmenī nevar eksploitēt tik viegli(nav jau arī daudz tur ko eksploitēt), trojāņu iespējamība pavisam maza, bet GPS neesamība savas lokācijas slēpšanai - tas ir milzīgs sevis apmāns. Jā, tas izbēg exploitētu GPS rādījumu lasīšanas gadījumus, bet noteikt atrašanās vietu var gandrīz tikpat precīzi izmantojot sakaru torņu "triangulāciju"...
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Offtop 2. daļa
Šonedēļ ar Arteh palīdzību uzstādītas jaunas trubiņas Uz pedāli pavisam noteikti var just starpību. Rīt jāiztīra MAFs un jāuzpilda degvielas sistēmas tīrītājs
Tikmēr kupejai nomainītas šāles pie 315 000 km nobraukuma.
Tikmēr kupejai nomainītas šāles pie 315 000 km nobraukuma.
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Offtop 2. daļa
Šīs dienas škrobe. Biju jau sataisījusies braukt uz Bauskas pusi no Rīgas, jau savācu radus mašīnā un tad dzirdu, kaut kāda dīvaina skaņa. Apstājos. Auto apakšā kaut kas pēc visa spriežot vairs neturas savā vietā.
Brr. Braucienu atcēlu - līdzbraucējus aizvedu uz mājām un pati arī. Bailīgi braukt. Tādās dienās to auto gribas pārdot.
Svētdienas plāni vējā
Arteh - es jau nāku
Brr. Braucienu atcēlu - līdzbraucējus aizvedu uz mājām un pati arī. Bailīgi braukt. Tādās dienās to auto gribas pārdot.
Svētdienas plāni vējā
Arteh - es jau nāku
Re: Offtop 2. daļa
Varbūt vienkārši kāda aizsargpannas daļa atskrūvējusies
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Offtop 2. daļa
Nu es jau par to pašu. šim auto vājā vietā ir blīve (tā pati, kas starp stūrī un..)
Re: Offtop 2. daļa
starpcitu kā iet tam saab biedrams kurš iegādājās alfa romeo 159? kādas atsauksmes par to alfu? bija tā vērts?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re: Offtop 2. daļa
Šodien pie Turaidas pamatskolas ievērtējo Arteh šefa jauno auto VOLVO V70 Nu neko, pēc Alfas tas virziens pareizais! Gan jau notiks brīnums un pēc laika, viņam būs kāds pēdējo gadu SAAB!
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re: Offtop 2. daļa
Vai tik nav xc70?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...