classic 900 clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
Tātad šogad braucam jau ar Trionic T5.5 (nav vēl līdz galam regulēts, bet ir ok). Nekas traks ievilkt nav, bet ir kur iespringt un pačakarēties.
Pie reizes tika uzbūvēta arī big bore drosele (58mm), kam par pamatu tika ņemta 2.1 drosele, kas nepieciešama priekš clean T5.5 install.
Vēl pie reizes tika uzlikt Maptun bypass vārsts, jo vecais plastmasas bosch, lai arī no 911 turbo, bet bija palicis caurs pa 7 gadiem.
Nemazgātas motortelpas telefonbildes:
CPS setup:
Un vakar beidzot saņemos uzlikt Kurbada ražojuma tērauda diferenciāļa vāku - perfekti sapas visi skrūvju caurumi, pēc metināšanas iekšpuse ir tikusi arī frēzēta, lai būtu ideāla plakne. Rezumē - esmu ļoti apmierināts un iesaku visiem, noderēs kārbas ilgmūžības nodrošināšanai. Pie reizes ielēju 10w40 pussintētiku kārbā kā skalojamo eļļu līdz nākamajam pavasarim, jo mainīta nebija gadiem. Noliešanas skrūvi varēja dabūt vaļā tikai ar pneimatisko pistoli
Pie reizes tika uzbūvēta arī big bore drosele (58mm), kam par pamatu tika ņemta 2.1 drosele, kas nepieciešama priekš clean T5.5 install.
Vēl pie reizes tika uzlikt Maptun bypass vārsts, jo vecais plastmasas bosch, lai arī no 911 turbo, bet bija palicis caurs pa 7 gadiem.
Nemazgātas motortelpas telefonbildes:
CPS setup:
Un vakar beidzot saņemos uzlikt Kurbada ražojuma tērauda diferenciāļa vāku - perfekti sapas visi skrūvju caurumi, pēc metināšanas iekšpuse ir tikusi arī frēzēta, lai būtu ideāla plakne. Rezumē - esmu ļoti apmierināts un iesaku visiem, noderēs kārbas ilgmūžības nodrošināšanai. Pie reizes ielēju 10w40 pussintētiku kārbā kā skalojamo eļļu līdz nākamajam pavasarim, jo mainīta nebija gadiem. Noliešanas skrūvi varēja dabūt vaļā tikai ar pneimatisko pistoli
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
Kārtējo reizi secinu, ka sen nekas nav rakstīts.
T5.5 pagājušogad tika pieregulēts, cik nu hardware atļāva. Diezgan tika veiktas korekcijas, pamatā, laikam, palika 9-3og '99 kartes. Man gan vienalga šķiet, ka ar jetronicu bija fiksāks, bet lai jau, pagaidām ir labi un bija jāpievēršas citām lietām.
Pagājušogad trases dienā nobraucu ar bamperi gar betonu ar kādiem 70km/h, kā rezultātā bampers pasauca līdz visu aizmuguri. Pēc tā auto tika nolikts malā, tik cik oktobrī bija uz robota pavilkt to visu atpakaļ.
Šogad? Darbi darbi darbi un auto pieķēros tikai kādu nedēļu pirms kārtējās trases dienas, kas bija 19.06. Nojaukts viss jau bija, bija jāmetina un jākrāso. Jāmetina, jo atnāca šuves vaļā no staipīšanas un arī, jo pirms pāris gadiem šis tas tika atstāts ar domu ''vēlāk sametināšu''. Nu un tagad tad tika metinātas 6 vietas bagažnieka, bez žēlastības - vajag, griežam laukā. Krāsotājs sāka arī paralēli kaut ko jau gatavot, bet pabeigts metināt tika ceturtdienas rītā, nokrāsots tajā pat vakarā un sestdien 14os es biju apskatē, jo tas bija pēdējais mirklis, lai uzspētu uz svētdienu Bet nu viss izdevās, tika ņemtas brīvdienas pa vidam, utt. Nekad vairs neatstāšu visu uz pēdējo brīdi.
Krāsoti abi aizmugures spārni, aizmugures bampers, un visas uzlikas, izņemot priekšas bampera. Uzlikas oem anthracite grey + semi-matt laka. Viss bez lieka fanātisma, trackday, nevis izstādes mašīna. Lai gan, moš sapulēs un būs labi.
Trases diena nobraukta labi, par mani jau smējās, ka es esmu atbraucis meitenes vizināt, nevis uz rezultātu braukt. Rezultāts gan visa starpā neizpalika, uzlaboju savu labāko laiku biķerniekos, kas tagad ir 1:49.4
Un bildes no šī gada trases dienas, ņemtas no youngtimerrally.lv
T5.5 pagājušogad tika pieregulēts, cik nu hardware atļāva. Diezgan tika veiktas korekcijas, pamatā, laikam, palika 9-3og '99 kartes. Man gan vienalga šķiet, ka ar jetronicu bija fiksāks, bet lai jau, pagaidām ir labi un bija jāpievēršas citām lietām.
Pagājušogad trases dienā nobraucu ar bamperi gar betonu ar kādiem 70km/h, kā rezultātā bampers pasauca līdz visu aizmuguri. Pēc tā auto tika nolikts malā, tik cik oktobrī bija uz robota pavilkt to visu atpakaļ.
Šogad? Darbi darbi darbi un auto pieķēros tikai kādu nedēļu pirms kārtējās trases dienas, kas bija 19.06. Nojaukts viss jau bija, bija jāmetina un jākrāso. Jāmetina, jo atnāca šuves vaļā no staipīšanas un arī, jo pirms pāris gadiem šis tas tika atstāts ar domu ''vēlāk sametināšu''. Nu un tagad tad tika metinātas 6 vietas bagažnieka, bez žēlastības - vajag, griežam laukā. Krāsotājs sāka arī paralēli kaut ko jau gatavot, bet pabeigts metināt tika ceturtdienas rītā, nokrāsots tajā pat vakarā un sestdien 14os es biju apskatē, jo tas bija pēdējais mirklis, lai uzspētu uz svētdienu Bet nu viss izdevās, tika ņemtas brīvdienas pa vidam, utt. Nekad vairs neatstāšu visu uz pēdējo brīdi.
Krāsoti abi aizmugures spārni, aizmugures bampers, un visas uzlikas, izņemot priekšas bampera. Uzlikas oem anthracite grey + semi-matt laka. Viss bez lieka fanātisma, trackday, nevis izstādes mašīna. Lai gan, moš sapulēs un būs labi.
Trases diena nobraukta labi, par mani jau smējās, ka es esmu atbraucis meitenes vizināt, nevis uz rezultātu braukt. Rezultāts gan visa starpā neizpalika, uzlaboju savu labāko laiku biķerniekos, kas tagad ir 1:49.4
Un bildes no šī gada trases dienas, ņemtas no youngtimerrally.lv
Last edited by Nauris_t16 on Mon Sep 26, 2016 1:44 pm, edited 2 times in total.
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: classic 900 clubsport #8
Super eksemplārs
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: classic 900 clubsport #8
Cepuri nost skaista SAABa saimniekam!!!
Nospiedu pirmo lapu no shis diskusijas un mazliet pat noshokejos-cauri ir pagajushi 7 gadi.
Cepums vienkarshi par centibu un neatlaidibu!
Kolegim tikko darba paradiju paris bildes no shejienes...labi pateica:" Shitam SAABam vairs nevar but vertibas, jo ta jau ir mashina ar stastu-restauracija, autografi, piedalishanas sacikstes"
Nospiedu pirmo lapu no shis diskusijas un mazliet pat noshokejos-cauri ir pagajushi 7 gadi.
Cepums vienkarshi par centibu un neatlaidibu!
Kolegim tikko darba paradiju paris bildes no shejienes...labi pateica:" Shitam SAABam vairs nevar but vertibas, jo ta jau ir mashina ar stastu-restauracija, autografi, piedalishanas sacikstes"
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: classic 900 clubsport #8
Man jau šķiet, ka krāsojums tīri kvalitatīvs izskatījās - muzejā arī varētu likt!
Ko Tu domā ar "ar jetronicu bija fiksāks"? Ar T5.5 gadījumā nav vienkārši lineārāka zs/nm līkne?
Tu visus šos gadus izmanto vienu un to pašu MT?
Ko Tu domā ar "ar jetronicu bija fiksāks"? Ar T5.5 gadījumā nav vienkārši lineārāka zs/nm līkne?
Tu visus šos gadus izmanto vienu un to pašu MT?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
No restaurācijas tur nav ne smakas, viss ir tīri remonti un apgreidi. Zinu ko runāju, ir nedaudz pieredze Tiesa, gandrīz visam tiek pieiets ar restaurācijas pieeju.
Jā, visu šo laiku ir viena un tā pati kārba, baisi ne? Pagājušogad pirmo reizi tikai eļļu nomainīju, uz skalošan ieleju 10w40, šogad jāpameklē kāda normālāka, jo sūdīgi slēdzas. Ir kurbada pastiprinātais vāks un jorgena short shift. Viss pārējais stock.
Ar jetronic man tā mašīna šķita brutālāka, ar T5.5 itkā vajadzētu iet labāk, bet nu nešķiet tā. Jānomaina degvielas sūknis un atkal varēs tramdīt Janci, lai pieregulē. Man vēl liekas, ka aizdedzi varētu vēl griezt agrāku, jau tā ir, laikam, 3* agrāka kā B204. Iepriekš, man bija 5* agrāka aizdedze, nekā stock B202. Tagad ir tā, ka off-boost ir diezgan tups un uz augšām atkal trūkst degvielas, reāli forši izmantojami ir 2500-4500rpm, baigi mazais diapazons.
Jā, visu šo laiku ir viena un tā pati kārba, baisi ne? Pagājušogad pirmo reizi tikai eļļu nomainīju, uz skalošan ieleju 10w40, šogad jāpameklē kāda normālāka, jo sūdīgi slēdzas. Ir kurbada pastiprinātais vāks un jorgena short shift. Viss pārējais stock.
Ar jetronic man tā mašīna šķita brutālāka, ar T5.5 itkā vajadzētu iet labāk, bet nu nešķiet tā. Jānomaina degvielas sūknis un atkal varēs tramdīt Janci, lai pieregulē. Man vēl liekas, ka aizdedzi varētu vēl griezt agrāku, jau tā ir, laikam, 3* agrāka kā B204. Iepriekš, man bija 5* agrāka aizdedze, nekā stock B202. Tagad ir tā, ka off-boost ir diezgan tups un uz augšām atkal trūkst degvielas, reāli forši izmantojami ir 2500-4500rpm, baigi mazais diapazons.
Re: classic 900 clubsport #8
Aizmirsu, kāds bija APC vārsts, T5, T7?
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
T7, es nevaru atļauties T5.5 vārstu
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
YTR Trases diena 2016-2 veiksmīgi izturēta un, pašam par pārsteigumu, piektdienas nakts mazās modifikācijas nodzina manu apļa laiku no 1:49.4 uz 1:45.0 Statoil 98 ir palicis labi štruntīgs, detonācijas visu laiku - nezinu, vai gribu redzēt sveces pēc 100km pa Biķerniekiem
Laika apstākļus gaidīju sliktākus, līdz ar to riepas bija nedaudz par mīkstu - nejutos līdz galam komfortabli ar tādu ļurkāšanos. Bet nu, kas bijis, bijis, negaidīju vēl gadus divus, ka spēšu pietuvoties 1:45.01
Laika apstākļus gaidīju sliktākus, līdz ar to riepas bija nedaudz par mīkstu - nejutos līdz galam komfortabli ar tādu ļurkāšanos. Bet nu, kas bijis, bijis, negaidīju vēl gadus divus, ka spēšu pietuvoties 1:45.01
Last edited by Nauris_t16 on Mon Sep 26, 2016 1:44 pm, edited 1 time in total.
Re: classic 900 clubsport #8
Tā, tagad jau esi priekšā man 21 sekundi
P.S. Ko tad pamainīji?
P.S. Ko tad pamainīji?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
Šo to, sīkumus, grūti izstāstīt, dzīvē parādīšu, ja atgādināsi
Vēl divas bildes, no tiltiņa bildes vienmēr izskatās episki
Vēl divas bildes, no tiltiņa bildes vienmēr izskatās episki
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
Evolūcija uz clubsport
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
Re: classic 900 clubsport #8
AAAAA, tie crosspoke tik sexīgi izskatās uz c900
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: classic 900 clubsport #8
Es ar balsoju par CS, un te jau vien sanāk kalendāram materiālslawyer wrote:AAAAA, tie crosspoke tik sexīgi izskatās uz c900
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: classic 900 clubsport #8
Tagad smagi nožēloju, ka pārdevu crosspoke'us, bet nu toreiz tas bija normāls lēmums, jo bija jau paņemti qualifier'i. Nu, šobrīd, abi laikam ir vienādi reti Latvijā
Labprāt nopirktu setu ar R16 crosspoke nemaz nedomājot.
Labprāt nopirktu setu ar R16 crosspoke nemaz nedomājot.