Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Atgriezhoties pie manas shnakshanas-cik nu pie majas vareju paskruveties lidz tumsai, ar gaisa filtru visam vajadzetu but ok. Izbraucu locinu pa rajonu. Shnakshana vairak nak no kreisas puses, uz vietas gazejot var mazlietin ari dzirdet. Vairak to shnakshanu dzird kad uzdod pa bardu (kad te viens otrs saka) tagad vairak iet aizdoma nevis uz iepludi bet uz izpludi, pabazhot degunu apaksha, neko nevareja redzet tadu aizdomigu. Starpcitu, dzinejs sacis est vairak ellu. Shodien pat SID iedegas, check oil level, labi ka bija lidzi kannina, lai pielietu klat. Varbut ta ir tikai sakritiba, kautgan biju kadu menesi atpakal chekojis limeni, viss bija ok.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vecīt, kur problēma - kaut vai sievai pajautā, lai tukšgaitā pagāzē, bet tu čeko skaņu.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Uz vietas stavot, to troksni nedzird...tikai braucot un atri ieskrienoties.intervall wrote:Vecīt, kur problēma - kaut vai sievai pajautā, lai tukšgaitā pagāzē, bet tu čeko skaņu.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
A tev gadījumā nešauj, kad raustās?Man ar sākumā raustījās, tad raustījās un šāva un tad jau bij motors uz galda!bugaboo wrote:Ir problēma. Vilkatim dodot bārdā šis kautkādā diapazonā sāk rīstīties un neiet. Itkā no starta viss kārtībā.. vēlāk moz ap ~ 100 vai nedaudz virs rīstās tākā trūktu degvielai.. tāda kā bedre.. nedaudz atmeties atkal itkā iet pēc laika atkal noraustās/norīstās... vienvārdsakot grūti aprakstīt. Šitā sūda pēc padir*su kautkadam e46 330d šodien Mož šodienas karstums pie vainas ? Iepriekš neko tādu nebiju novērojis.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kautkas nav ar gaisa masas attiecibam.
Arteha saremonteja droseli,nopirku jaunu mafu un problema pazuda.
Arteha saremonteja droseli,nopirku jaunu mafu un problema pazuda.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nešauj. Mož par skarbu aprakstīju bet principā parasti braucot nav nekādu problēmu. Taa raustišanās parādās dodot spēcīgi ručkā... kautkādā diapazonā. Būs jāpavēro vai tas tikai sport modā vai visulaiku. Nebūtu arī pamanījis ja nebūtu sanācis mērīties ar bmw.elmo wrote: A tev gadījumā nešauj, kad raustās?Man ar sākumā raustījās, tad raustījās un šāva un tad jau bij motors uz galda!
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Varētu sākt ar MAF iztīrīšanu un sprauslu tīrītāju. Vienkāršākās lietas. Tālāk jau jāskatās. Iespējamības ir daudz
Sākumā auto diez gan pa BAGĀTO laida. Ap 3.5k RPM minot grīdā bija tāda kā pauze it kā fuel cut, bet nekas neraustijās. Tagad tāda problēma neparādās. Divas reizes tikai sajūgs izslīdējis
Sākumā auto diez gan pa BAGĀTO laida. Ap 3.5k RPM minot grīdā bija tāda kā pauze it kā fuel cut, bet nekas neraustijās. Tagad tāda problēma neparādās. Divas reizes tikai sajūgs izslīdējis
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
ņemšu vērā.. varbūt DI kasete vai sveces.. mjaa interneta diagnostika te nebūs!tranquillo wrote:Varētu sākt ar MAF iztīrīšanu un sprauslu tīrītāju. Vienkāršākās lietas. Tālāk jau jāskatās. Iespējamības ir daudz
Sākumā auto diez gan pa BAGĀTO laida. Ap 3.5k RPM minot grīdā bija tāda kā pauze it kā fuel cut, bet nekas neraustijās. Tagad tāda problēma neparādās. Divas reizes tikai sajūgs izslīdējis
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Biju ticis SAABu uz bedres uzvest-gaisa filtrs kartiba un kaste ari kartiba. Tiri netisham, 3 viru sastava pamanijam caurumu. Gumijas truba, kas iet no turbinas uz intercooleri. Atrodas nejedzigi pasha apaksha bez aizsardzibas! Ar Vilcinu sazvanijos, pakonsultejos, remonts un darbs nebus ipashi dargs un sarezhgits. Tikai laiks vajadzigs mazs jaudas zudums tomer ir. Otraja roba, melnais makonis rodas, ed vairak ellas un soljaras. Vilcin! Drizuma gaidi ciemos!
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiki! izbeidzās vienā pusē priekšējā tilta rāmja aizmugurējā bukse, cik liels čakars pašam nomainīt. Man servisā draud , ka jāņem nost viss rāmis ,lai nomainītu. Neticu ,ka tā .
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nevajag braukt uz servisiem, kur draud!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Lai normali to uzdaritu, javeic kautkadas papildus darbibas lai tas notiktu skaistaak un vieglaak.. tas nav spuldzi nomainiit... kau gan lai to izdaritu ari janoskruve lukturis.
Lai izkaptu no mashiinas ir jaatver durvis vai sliktakaja gadijumaa logs.
Nevajag visu uztvert kaa draudu. Iespejams ir cilveki kas ar plikaam rokaam tikai pabazhot roku zem mashinas var nomainit to buksi... es tadus nezinu
Lai izkaptu no mashiinas ir jaatver durvis vai sliktakaja gadijumaa logs.
Nevajag visu uztvert kaa draudu. Iespejams ir cilveki kas ar plikaam rokaam tikai pabazhot roku zem mashinas var nomainit to buksi... es tadus nezinu
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Es tas bukses mainu rami nenonemot,bet daleji atskruvejot pa perimetru,ka teikt ir sava tehnika ka to paveikt
PS:90% parejas bukses ari ir beiktas,kopa 6sas
PS:90% parejas bukses ari ir beiktas,kopa 6sas
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nevajag jau vārdu "draud" ņemt tik nopietni.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
mini, mini mīkliņu...
vilkacis auksts lec kā suns pie kājas.
pārsvarā aukstam knapi pieskaros pie aizdedzes atslēgas - starta pozīcijas un jau rūc.
kas tas ir par jociņu?
silts kā parasti 2-3x uzgriež līdz piestartējas.
vilkacis auksts lec kā suns pie kājas.
pārsvarā aukstam knapi pieskaros pie aizdedzes atslēgas - starta pozīcijas un jau rūc.
kas tas ir par jociņu?
silts kā parasti 2-3x uzgriež līdz piestartējas.