saab 9-3 1.9 ttdi


User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am

Re: saab 9-3 1.9 ttdi

Post by foxtrot_kilo »

Saab 1.9 (tas ir Fiata motors, ne Opel) ir vājās vietas kā arī citiem dīzeļiem - EGR, DPF un swirl flaps. Pērkot šo jāskatās uz swirliem pirmkārt, ja viņi visi taisās vaļā un ciet. Man viņi šansēja normāli, bet pie ieplūdes kolektora tīrīšanas izņēmu ārā visus swirlus, iepresēju viņu vietā alumīnija korķus, pie reizes EGR visu sistēmu kopā ar EGR dzesi arī amputēju un pie reizes DPF izgriezu un pašu filtru izņēmu, bunduli smuki no augšas atpakaļ sametināju. Pēc tā visa padarīta pāršuvu ECU lai kļūdas nemet un par visām raizēm ir aizmirsts.... Tā jau tie 1.9 ir normāli traktori)) :dance:
User avatar
aleksis
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 74
Joined: Tue Feb 21, 2012 10:58 am
Location: Riga

Re: saab 9-3 1.9 ttdi

Post by aleksis »

foxtrot_kilo wrote:Saab 1.9 (tas ir Fiata motors, ne Opel) ir vājās vietas kā arī citiem dīzeļiem - EGR, DPF un swirl flaps. Pērkot šo jāskatās uz swirliem pirmkārt, ja viņi visi taisās vaļā un ciet. Man viņi šansēja normāli, bet pie ieplūdes kolektora tīrīšanas izņēmu ārā visus swirlus, iepresēju viņu vietā alumīnija korķus, pie reizes EGR visu sistēmu kopā ar EGR dzesi arī amputēju un pie reizes DPF izgriezu un pašu filtru izņēmu, bunduli smuki no augšas atpakaļ sametināju. Pēc tā visa padarīta pāršuvu ECU lai kļūdas nemet un par visām raizēm ir aizmirsts.... Tā jau tie 1.9 ir normāli traktori)) :dance:
Drošivien, braucot aiz tevis, ir fantastisks skats!
User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am

Re: saab 9-3 1.9 ttdi

Post by foxtrot_kilo »

aleksis wrote:
foxtrot_kilo wrote:Saab 1.9 (tas ir Fiata motors, ne Opel) ir vājās vietas kā arī citiem dīzeļiem - EGR, DPF un swirl flaps. Pērkot šo jāskatās uz swirliem pirmkārt, ja viņi visi taisās vaļā un ciet. Man viņi šansēja normāli, bet pie ieplūdes kolektora tīrīšanas izņēmu ārā visus swirlus, iepresēju viņu vietā alumīnija korķus, pie reizes EGR visu sistēmu kopā ar EGR dzesi arī amputēju un pie reizes DPF izgriezu un pašu filtru izņēmu, bunduli smuki no augšas atpakaļ sametināju. Pēc tā visa padarīta pāršuvu ECU lai kļūdas nemet un par visām raizēm ir aizmirsts.... Tā jau tie 1.9 ir normāli traktori)) :dance:
Drošivien, braucot aiz tevis, ir fantastisks skats!
Godīgi sakot, pirms to biju darijis, tāda aizdoma bija, ka būs drausmīgi, bet pa faktu melnā kvēpu mākoņa nav kā no veciem smirdīgiem dīzeļiem, tā kā pats biju pārsteigts. Ja stāvot ilgi uz vietas un uz reiz iedot ručkā, tad bišku izlido tas kas sakrājās izpūtējā... bet tā jau ir visiem traktoriem. Domāju ka ir atkarīgs no degvielas kvalitātes (leju tikai neste pro diesel) un motora tehniskā stāvokļa, un pareizā remapa. Tehniskajā apskatē bija 0.14 dūmainības koeficents... Viss ir relatīvs :think:
User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 444
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: saab 9-3 1.9 ttdi

Post by rzmzr »

Cik ir braukts ar dīzeļiem, stockiem, čipotiem, kvēps lido, ja cilindrā kārtīgi nesadeg degviela=tiek iesmidzināts pārāk daudz=pārāk maz būsta, viss ir atkarīgs, cik tālu grib iet. Protams, iet labāk, ja to degvielu iesmidzina vairāk, bet iet vēl labāk, ja attiecīgu būstu iespiež iekšā.

Tāpēc vien BMW uzcepa tri-turbo 3.0D (M550D), un no 2017, ja nemaldos, būs quad-turbo 3.0D zem tā paša nosaukuma. Ir vieni Nīderlandes entuziasti, kuri E91 touringā iekrāmēja šito monstru, 800NM absolūti bez kvēpa :dance:

Info - 440 PS (323 kW) and 850 Nm (628 lb-ft)
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Post Reply