Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Un lai aizbrauktu uz paakjiem, jaanem naktsmaajas pa vidu celjam jo viena batereja nevelk tik taalu...
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
nu tad pastāsti cik tālu tavi "paakji" atrodas ka 400km pa mazAinars wrote:Un lai aizbrauktu uz paakjiem, jaanem naktsmaajas pa vidu celjam jo viena batereja nevelk tik taalu...
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
nesen TESLA motors izlaida jaunās bačas kuras ar vienu ielādi tagad velk ne 200 bet gan 600 km.Ainars wrote:Un lai aizbrauktu uz paakjiem, jaanem naktsmaajas pa vidu celjam jo viena batereja nevelk tik taalu...
plus, ja nu baigi baidies ka beigsies elektrība, paķer sev "FISKER Karma" tiem ģenerātors iebūvēts
http://www.karmaautomotive.com/
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
es runaju par auto ko varu atljauties... ne jau par tadu kas maksaa tikpat cik mana maaja
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Kamēr tiem autiņiem ir šādas cenas, kāds tur ekonomiskais izdevīgums!? Un, pat, ja kāds no tiem ir daudz maz lietojams ikdienā, domāju, ka nav neviens Tesla, Fisker vai kā nu tur vēl īpašnieks uz šitās planētas, kuram tas ir vienīgais auto garāžā. Un viss pārējais neder pat kā otrais ģimenes auto.. Labākajā gadījumā kā iepirkumu ratiņi.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Palasi par zviedriju. ) http://www.elbilsupphandling.se/en/swed ... y-for-evs/ (piemēram)envoy wrote:Kamēr tiem autiņiem ir šādas cenas, kāds tur ekonomiskais izdevīgums!? Un, pat, ja kāds no tiem ir daudz maz lietojams ikdienā, domāju, ka nav neviens Tesla, Fisker vai kā nu tur vēl īpašnieks uz šitās planētas, kuram tas ir vienīgais auto garāžā. Un viss pārējais neder pat kā otrais ģimenes auto.. Labākajā gadījumā kā iepirkumu ratiņi.
http://newatlas.com/sweden-electric-highway/44028/ (utt)
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Starpību starp pašreizējo Teslu cenu un cenu, kāda ir līdzīga izmēra autiņiem ar iekšdedzes dzinēju, nekādi nevar atgūt uz lētākām (vai tiešām?) apkopēm, teorētiski lētāko enerģijas resursu, kā arī stāvvietas cenu (Vecrīgā no 150 EUR mēnesī)
Rēķināt kaut ko var sākt, ņemot par pamatu e-Golf: http://www.volkswagen.lv/lv/models/Golf ... rview.html
Edit: Raksta, ka nobraucamais attālums ar vienu uzlādi tam e-Golf ir 190km, e-Up 160km Incanti, par cik tas samazinās, ja ārā ir ziema ar -10C un tumšs (jālieto tālie uguņi)? Mūsu gimenei lauki ir 150km no Rīgas - ziemā arī varētu būt par īsu, ja vispār mēs četri ar visām parpalām tajā golfā salīstu Ideāli būtu 9-5 izmēra elektroauto, bet tāda ir tikai Tesla, kas maksā tuvu 100k EUR
Rēķināt kaut ko var sākt, ņemot par pamatu e-Golf: http://www.volkswagen.lv/lv/models/Golf ... rview.html
Edit: Raksta, ka nobraucamais attālums ar vienu uzlādi tam e-Golf ir 190km, e-Up 160km Incanti, par cik tas samazinās, ja ārā ir ziema ar -10C un tumšs (jālieto tālie uguņi)? Mūsu gimenei lauki ir 150km no Rīgas - ziemā arī varētu būt par īsu, ja vispār mēs četri ar visām parpalām tajā golfā salīstu Ideāli būtu 9-5 izmēra elektroauto, bet tāda ir tikai Tesla, kas maksā tuvu 100k EUR
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Paga, paga. Model S jēdzīgā komplektācijā nāk no 100+, līdzvērtīgs auto būs F10 M5. Kurš beigās būs lētāks? (Neņemot vērā prieku, ko dod TTV8 ar skaļu rēkoņu)
Vienu gan es nevaru saprast, ko ar tām Teslām darīs pēc 8 gadiem, kad baterijām beidzas garantija. Ap to laiku turīgo valstu iedzīvotāji varētu būt beiguši maksāt 100 paku līzi par Teslu, bet nu, diezvai bez garantijas tie auto tirgosies par kapeikām. Kurš ieberzīsies vairāk?
Vienu gan es nevaru saprast, ko ar tām Teslām darīs pēc 8 gadiem, kad baterijām beidzas garantija. Ap to laiku turīgo valstu iedzīvotāji varētu būt beiguši maksāt 100 paku līzi par Teslu, bet nu, diezvai bez garantijas tie auto tirgosies par kapeikām. Kurš ieberzīsies vairāk?
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
ir tač arī budžeta klases elektroauto - Nissan leaf, Ford focus, Mercedes W242.
ja nemaldos tad pat kautkadas ladas izlaida ar elektromotoru
ja nemaldos tad pat kautkadas ladas izlaida ar elektromotoru
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Līdzvērtīgs pēc kādiem parametriem?rzmzr wrote:Paga, paga. Model S jēdzīgā komplektācijā nāk no 100+, līdzvērtīgs auto būs F10 M5. Kurš beigās būs lētāks? (Neņemot vērā prieku, ko dod TTV8 ar skaļu rēkoņu)
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Nu jāgaida Tesla Model C, kas būs jauna Volvo s60 cenā! Nabagiem, kas nevar nopirkt jaunu auto, nebūs sapņot par jaunu teslu, tāpat kā par jaunu biznesa klases auto! Nāksies vien braukt ar lietotiem nojāteņiem!
Vispār jau tiem EV var dabūt ES finansējumu, tā kā jāpapēta tikai cik liels ir līdzfinansējums! Pilna Rīga ar ES fondu līdzfinansētajiem E-Up!
Vispār jau tiem EV var dabūt ES finansējumu, tā kā jāpapēta tikai cik liels ir līdzfinansējums! Pilna Rīga ar ES fondu līdzfinansētajiem E-Up!
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Cena, +-. Nekas jau mūsdienās vairs nerēķinās pēc citiem parametriem, tik vien kā cenu kategorija un klase. Jā, M5 ir super-sedans, bet kas ir Tesla? Elektro-Super-Sedans, jo veiktspējas ziņā, ja nemaldos, Tesla tur līdzi, ja ne pat līdz ~150, iet pa priekšu. (P90D toč, tagadējais P100D varētu būt pat vēl zvērīgāks)andrejsb wrote:Līdzvērtīgs pēc kādiem parametriem?rzmzr wrote:Paga, paga. Model S jēdzīgā komplektācijā nāk no 100+, līdzvērtīgs auto būs F10 M5. Kurš beigās būs lētāks? (Neņemot vērā prieku, ko dod TTV8 ar skaļu rēkoņu)
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Rīgā arī padaudz Teslu jau ir, tiesa, plikie un mazjaudīgie modeļi, es tikai vienu P90D esmu redzējis, to pašu, pie darba. Model 3 Amišu zemē ies par 30-35, atkaribā no štata piemaksas/atlaides par e-auto pirkumu.elmo wrote:Nu jāgaida Tesla Model C, kas būs jauna Volvo s60 cenā! Nabagiem, kas nevar nopirkt jaunu auto, nebūs sapņot par jaunu teslu, tāpat kā par jaunu biznesa klases auto! Nāksies vien braukt ar lietotiem nojāteņiem!
Vispār jau tiem EV var dabūt ES finansējumu, tā kā jāpapēta tikai cik liels ir līdzfinansējums! Pilna Rīga ar ES fondu līdzfinansētajiem E-Up!
Teslas plānotais lainaps gan ir tāds S-3-X-Y. Cipars 3, jo par E bija domstarpības ar citu kompāniju.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
To pašu E-Up! Varēja ar KPFI atbalstu nopirkt par pus cenu, sanāk ka no 20000 eur bija jāmaksā tikai 10000. Pa to naudu jau tikai Lada sanāk, tā kā priekš braukšanas pa Rīgu pietiek atliektiem galiem!
Drīzāk problēma ir nevis iegādes cenā, bet uzlādes infrastruktūrā! Ar to ir nopietnas problēmas! Ja pa vidu starp Liepāju un Rīgu būtu superchargers, varētu uzlādēt baterijas, kamēr iedzer kafiju un aiziet uz tualeti. Gaidīt 16h ar parasto uzlādi no tīkla ir nenopietni.
Drīzāk problēma ir nevis iegādes cenā, bet uzlādes infrastruktūrā! Ar to ir nopietnas problēmas! Ja pa vidu starp Liepāju un Rīgu būtu superchargers, varētu uzlādēt baterijas, kamēr iedzer kafiju un aiziet uz tualeti. Gaidīt 16h ar parasto uzlādi no tīkla ir nenopietni.
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Mazās valstis, īstenībā, ir super tirgus elektro auto, distances ir mazas, un bateriju tilpums ir pilnīgi atbilstošs ikdienas braukšanai, ar nosacījumu, ka ir kur lādēt, kā jau minēji.elmo wrote:To pašu E-Up! Varēja ar KPFI atbalstu nopirkt par pus cenu, sanāk ka no 20000 eur bija jāmaksā tikai 10000. Pa to naudu jau tikai Lada sanāk, tā kā priekš braukšanas pa Rīgu pietiek atliektiem galiem!
Drīzāk problēma ir nevis iegādes cenā, bet uzlādes infrastruktūrā! Ar to ir nopietnas problēmas! Ja pa vidu starp Liepāju un Rīgu būtu superchargers, varētu uzlādēt baterijas, kamēr iedzer kafiju un aiziet uz tualeti. Gaidīt 16h ar parasto uzlādi no tīkla ir nenopietni.
Laiku atpakaļ, ja nemaldos, bija publiskais iepirkums, a la lobēšana, par elektro-auto infrastruktūras attīstību Latvijā, kā tur viss beidzās, vai iet uz priekšu, grūti teikt, baigais klusums. Teslas superčārdžers pusotrā stundā, laikam, var pilnu pielādēt, bet ar tiem arī ir problēma - Amsterdamā Teslas izmanto kā takšus. Tur ir daudz lādēšanas staciju, un pat ar visu to, ka cilvēki ir godīgi, un uzlādējot uzreiz tinās prom, nevis bezjēdzīgi tur auto pie vada, visu dienu, rindas ir diezgan anormālas.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā