Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

User avatar
Jurģis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 267
Joined: Thu Apr 07, 2016 9:21 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Jurģis »

Labi, tad kāds ir risinājums? Tiešām skrūvēt klāt lukturus?

Kasko tirgū ir liela konkurence. Cenas vairs praktiski neceļas. Ja ceļ, ej pie nākamā apdrošinātāja.
9-5 Aero AT stage sleeper
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Gac »

andrejsb wrote:
Gac wrote:
rzmzr wrote:Tāpēc, ka lai arī lukturus dabūsi jaunus par kasko, tā ir nevajadzīga un ilga jebļa, no rīta aiziet pie auto, un ieraudzīt divus cohterus lukturu vietā :mrgreen:
Plus pašrisks, ja tāds ir.
Plus nākamā KASKO pie tā paša apdrošinātāja maksās kosmosu...
Ne vienmēr. Dažreiz pat prēmija nemainās. Pārsvarā pie tāda 1 gadījuma - detaļu zādzības pieaug maksimums 10-15%.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by edijs »

Jurģis wrote:A volvo vispār nav riska grupā. Vismaz nesen vēl nebija. Lukturus statistiski nosper retāk, nekā var gadīties parasta avārija.
Vienu brīdi gan uz ielām izteikti biežāk redzēja XC90 bez lukturiem, kā bembjus, pa diviem trim nedēļā. To gan varētu skaidrot tā, ka XC90 īpašnieki atļaujas dažas dienas pavizināties šādā skatā apkārt, kamēr BMW īpašnieki tā nespēj (gluži kā ar saplīsušām biksēm staigāt apkārt) un gāž pa taisno uz servisu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by lawyer »

Ik pa laikam bez lukturiem ir manāmi arī Touregi un Cayennes :geek:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Gac »

Jurģis wrote:Labi, tad kāds ir risinājums? Tiešām skrūvēt klāt lukturus?

Kasko tirgū ir liela konkurence. Cenas vairs praktiski neceļas. Ja ceļ, ej pie nākamā apdrošinātāja.
Nu, tas tāds īstermiņa risinājums. Pat arī ja prēmija 10-15% robežās pieaug, ja biji apmierināts ar izmaksas procesu, labāk nestaigāt apkārt - nākamais apdrošinātājs var būt loterijas biļete.

Kā man viens klients pirms 2 dienām teica - Gatis, jesļi ja s toboj rabotaju, togda s toboj rabotaju i ņebudu prigaķ kak prosķitutka. :mrgreen:
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Gac »

Tieši par tēmu - nupat pie manis ciemos bija pārstāvis no Autonama - teica, ka esot tagad kaut kādi rūpnieciski knibuļi, kurus varot piekniedēt un efekts ir. Maksā ap 140-160, atkarībā no modeļa.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
User avatar
Jurģis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 267
Joined: Thu Apr 07, 2016 9:21 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Jurģis »

Bison līme sanāk lētāk :mrgreen:
9-5 Aero AT stage sleeper
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Gac »

Kungi, kā domājiet - būtu vērts aizbraukt šitādu apskatīties? http://latauto.tvnet.lv/sludinajumi/saa ... 84747.html no vienas puses, aizdomīgi lēts, no otras - ja virsbūve tiešām laba, tehniskās lietas tomēr ir taisāmas.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 444
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by rzmzr »

Cayenēm vispār, viens, divi, lukturi ir ārā. Internetā klejoja video, kur džeks 10-15 sekundēs nozog lukturi, viņiem uz vienas skrūves un klipšiem tie lukturi stāv. Smieklīgi.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by edijs »

Gac wrote:Kungi, kā domājiet - būtu vērts aizbraukt šitādu apskatīties? http://latauto.tvnet.lv/sludinajumi/saa ... 84747.html no vienas puses, aizdomīgi lēts, no otras - ja virsbūve tiešām laba, tehniskās lietas tomēr ir taisāmas.
Hmm! Bundža rādās labāka kā manējiem.. Ieteiktu skriet pirkt, pirms esmu sadomājis to izdarīt tavā vietā. :D Es nopietni!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Gac »

edijs wrote:
Gac wrote:Kungi, kā domājiet - būtu vērts aizbraukt šitādu apskatīties? http://latauto.tvnet.lv/sludinajumi/saa ... 84747.html no vienas puses, aizdomīgi lēts, no otras - ja virsbūve tiešām laba, tehniskās lietas tomēr ir taisāmas.
Hmm! Bundža rādās labāka kā manējiem.. Ieteiktu skriet pirkt, pirms esmu sadomājis to izdarīt tavā vietā. :D Es nopietni!
Edij, es to uztveršu kā nodevību :) bet ok, mēģināšu sazvanīt un sestdien aizbraukt. Vismaz līdz sestdienai pacietīsies? :)
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by edijs »

Nu, ja man tā pilnīgi godīgi jāsaka, tad labprāt kāptu uz moča un skrietu skatīties tūlīt. :) Bet no deguna nost negrābšu, ja tu nospriestu ņemt. Tu pirmais pamanīji, tev priekšroka. Lai gan kā perekupi saka - kas pirmais brauc ar naudu... :D

Jā, bet cena tāda, ka zūd jēga veikt lielus krāsošanas darbus savējiem, ja var vienkārši pārmest Aero kitu, salonu, izplūdi, diskus, atsperes/amīšus. Ok, tas nav vienas dienas jautājums un atkal jau sanāktu konstruktors, bet roka tak piešauta.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Gac »

edijs wrote:Nu, ja man tā pilnīgi godīgi jāsaka, tad labprāt kāptu uz moča un skrietu skatīties tūlīt. :) Bet no deguna nost negrābšu, ja tu nospriestu ņemt. Tu pirmais pamanīji, tev priekšroka. Lai gan kā perekupi saka - kas pirmais brauc ar naudu... :D

Jā, bet cena tāda, ka zūd jēga veikt lielus krāsošanas darbus savējiem, ja var vienkārši pārmest Aero kitu, salonu, izplūdi, diskus, atsperes/amīšus. Ok, tas nav vienas dienas jautājums un atkal jau sanāktu konstruktors, bet roka tak piešauta.
Paldies par sapratni. Arī labprāt tūlīt aizskrietu, bet šodien briesmīgi daudz darba, rīt pasmags kvalifikācijas eksāmens... karoče, sarunāju tikšanos sestdien, aizbraukšu un tad jau redzēs.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by andrejsb »

Gac wrote:Ne vienmēr. Dažreiz pat prēmija nemainās. Pārsvarā pie tāda 1 gadījuma - detaļu zādzības pieaug maksimums 10-15%.
Katram apdrošinātājam savs algoritms, bet pa lielam tas atkarīgs no nodarītās skādes apjoma, neviens jau negarantē, ka ņemot ārā tos lukturus nenodarīs skādi vēl uz tukstošiem eiro.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by envoy »

edijs wrote:
Jurģis wrote:A volvo vispār nav riska grupā. Vismaz nesen vēl nebija. Lukturus statistiski nosper retāk, nekā var gadīties parasta avārija.
Vienu brīdi gan uz ielām izteikti biežāk redzēja XC90 bez lukturiem, kā bembjus, pa diviem trim nedēļā. To gan varētu skaidrot tā, ka XC90 īpašnieki atļaujas dažas dienas pavizināties šādā skatā apkārt, kamēr BMW īpašnieki tā nespēj (gluži kā ar saplīsušām biksēm staigāt apkārt) un gāž pa taisno uz servisu.
Nu tak tos jaunos XC90 visi kā sapirkās, tā visiem arī tie lukturi no rīta vairs nebija. Haubi var brīvi atvērt no spārna apakšas, izvelk knibuli un lukturis laukā. Sekunžu jautājums. Tikko kaut kur redzēju reklāmu, kur lukturus nostiprina ar papildus stiprinājumu.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Post Reply