Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Labi, tad kāds ir risinājums? Tiešām skrūvēt klāt lukturus?
Kasko tirgū ir liela konkurence. Cenas vairs praktiski neceļas. Ja ceļ, ej pie nākamā apdrošinātāja.
Kasko tirgū ir liela konkurence. Cenas vairs praktiski neceļas. Ja ceļ, ej pie nākamā apdrošinātāja.
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ne vienmēr. Dažreiz pat prēmija nemainās. Pārsvarā pie tāda 1 gadījuma - detaļu zādzības pieaug maksimums 10-15%.andrejsb wrote:Plus nākamā KASKO pie tā paša apdrošinātāja maksās kosmosu...Gac wrote:Plus pašrisks, ja tāds ir.rzmzr wrote:Tāpēc, ka lai arī lukturus dabūsi jaunus par kasko, tā ir nevajadzīga un ilga jebļa, no rīta aiziet pie auto, un ieraudzīt divus cohterus lukturu vietā
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Vienu brīdi gan uz ielām izteikti biežāk redzēja XC90 bez lukturiem, kā bembjus, pa diviem trim nedēļā. To gan varētu skaidrot tā, ka XC90 īpašnieki atļaujas dažas dienas pavizināties šādā skatā apkārt, kamēr BMW īpašnieki tā nespēj (gluži kā ar saplīsušām biksēm staigāt apkārt) un gāž pa taisno uz servisu.Jurģis wrote:A volvo vispār nav riska grupā. Vismaz nesen vēl nebija. Lukturus statistiski nosper retāk, nekā var gadīties parasta avārija.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ik pa laikam bez lukturiem ir manāmi arī Touregi un Cayennes
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu, tas tāds īstermiņa risinājums. Pat arī ja prēmija 10-15% robežās pieaug, ja biji apmierināts ar izmaksas procesu, labāk nestaigāt apkārt - nākamais apdrošinātājs var būt loterijas biļete.Jurģis wrote:Labi, tad kāds ir risinājums? Tiešām skrūvēt klāt lukturus?
Kasko tirgū ir liela konkurence. Cenas vairs praktiski neceļas. Ja ceļ, ej pie nākamā apdrošinātāja.
Kā man viens klients pirms 2 dienām teica - Gatis, jesļi ja s toboj rabotaju, togda s toboj rabotaju i ņebudu prigaķ kak prosķitutka.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tieši par tēmu - nupat pie manis ciemos bija pārstāvis no Autonama - teica, ka esot tagad kaut kādi rūpnieciski knibuļi, kurus varot piekniedēt un efekts ir. Maksā ap 140-160, atkarībā no modeļa.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Kungi, kā domājiet - būtu vērts aizbraukt šitādu apskatīties? http://latauto.tvnet.lv/sludinajumi/saa ... 84747.html no vienas puses, aizdomīgi lēts, no otras - ja virsbūve tiešām laba, tehniskās lietas tomēr ir taisāmas.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Cayenēm vispār, viens, divi, lukturi ir ārā. Internetā klejoja video, kur džeks 10-15 sekundēs nozog lukturi, viņiem uz vienas skrūves un klipšiem tie lukturi stāv. Smieklīgi.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Hmm! Bundža rādās labāka kā manējiem.. Ieteiktu skriet pirkt, pirms esmu sadomājis to izdarīt tavā vietā. Es nopietni!Gac wrote:Kungi, kā domājiet - būtu vērts aizbraukt šitādu apskatīties? http://latauto.tvnet.lv/sludinajumi/saa ... 84747.html no vienas puses, aizdomīgi lēts, no otras - ja virsbūve tiešām laba, tehniskās lietas tomēr ir taisāmas.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Edij, es to uztveršu kā nodevību bet ok, mēģināšu sazvanīt un sestdien aizbraukt. Vismaz līdz sestdienai pacietīsies?edijs wrote:Hmm! Bundža rādās labāka kā manējiem.. Ieteiktu skriet pirkt, pirms esmu sadomājis to izdarīt tavā vietā. Es nopietni!Gac wrote:Kungi, kā domājiet - būtu vērts aizbraukt šitādu apskatīties? http://latauto.tvnet.lv/sludinajumi/saa ... 84747.html no vienas puses, aizdomīgi lēts, no otras - ja virsbūve tiešām laba, tehniskās lietas tomēr ir taisāmas.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu, ja man tā pilnīgi godīgi jāsaka, tad labprāt kāptu uz moča un skrietu skatīties tūlīt. Bet no deguna nost negrābšu, ja tu nospriestu ņemt. Tu pirmais pamanīji, tev priekšroka. Lai gan kā perekupi saka - kas pirmais brauc ar naudu...
Jā, bet cena tāda, ka zūd jēga veikt lielus krāsošanas darbus savējiem, ja var vienkārši pārmest Aero kitu, salonu, izplūdi, diskus, atsperes/amīšus. Ok, tas nav vienas dienas jautājums un atkal jau sanāktu konstruktors, bet roka tak piešauta.
Jā, bet cena tāda, ka zūd jēga veikt lielus krāsošanas darbus savējiem, ja var vienkārši pārmest Aero kitu, salonu, izplūdi, diskus, atsperes/amīšus. Ok, tas nav vienas dienas jautājums un atkal jau sanāktu konstruktors, bet roka tak piešauta.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Paldies par sapratni. Arī labprāt tūlīt aizskrietu, bet šodien briesmīgi daudz darba, rīt pasmags kvalifikācijas eksāmens... karoče, sarunāju tikšanos sestdien, aizbraukšu un tad jau redzēs.edijs wrote:Nu, ja man tā pilnīgi godīgi jāsaka, tad labprāt kāptu uz moča un skrietu skatīties tūlīt. Bet no deguna nost negrābšu, ja tu nospriestu ņemt. Tu pirmais pamanīji, tev priekšroka. Lai gan kā perekupi saka - kas pirmais brauc ar naudu...
Jā, bet cena tāda, ka zūd jēga veikt lielus krāsošanas darbus savējiem, ja var vienkārši pārmest Aero kitu, salonu, izplūdi, diskus, atsperes/amīšus. Ok, tas nav vienas dienas jautājums un atkal jau sanāktu konstruktors, bet roka tak piešauta.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Katram apdrošinātājam savs algoritms, bet pa lielam tas atkarīgs no nodarītās skādes apjoma, neviens jau negarantē, ka ņemot ārā tos lukturus nenodarīs skādi vēl uz tukstošiem eiro.Gac wrote:Ne vienmēr. Dažreiz pat prēmija nemainās. Pārsvarā pie tāda 1 gadījuma - detaļu zādzības pieaug maksimums 10-15%.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu tak tos jaunos XC90 visi kā sapirkās, tā visiem arī tie lukturi no rīta vairs nebija. Haubi var brīvi atvērt no spārna apakšas, izvelk knibuli un lukturis laukā. Sekunžu jautājums. Tikko kaut kur redzēju reklāmu, kur lukturus nostiprina ar papildus stiprinājumu.edijs wrote:Vienu brīdi gan uz ielām izteikti biežāk redzēja XC90 bez lukturiem, kā bembjus, pa diviem trim nedēļā. To gan varētu skaidrot tā, ka XC90 īpašnieki atļaujas dažas dienas pavizināties šādā skatā apkārt, kamēr BMW īpašnieki tā nespēj (gluži kā ar saplīsušām biksēm staigāt apkārt) un gāž pa taisno uz servisu.Jurģis wrote:A volvo vispār nav riska grupā. Vismaz nesen vēl nebija. Lukturus statistiski nosper retāk, nekā var gadīties parasta avārija.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH