Ražot var, problēmas ar akumulēšanu. Kad es saku, vajag braukt uz gaisa. Uz saspiesta gaisa.elmo wrote:Principā jebkura katlu māja var ražot elektrību, neatkarīgi no tā, vai kurina ar šķeldu, salmiem, bio gāzi vai krievu gāzi!
Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
To gan jau ka varēsAinars wrote:Tu gribi teikt ka nevarees atljauties pat vecu GM ar grozamo pečku?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Saspiestu gaisu iegūs spiežot ar elektro kompresoriem, kurus baros TEC ražota elektrība, sadedzinot cieto vai šķidro kurināmo.Ražot var, problēmas ar akumulēšanu. Kad es saku, vajag braukt uz gaisa. Uz saspiesta gaisa.
Šaubos ,ka varēs saspiesar kājminamo pumpi vai katram būs mājās vējdzirnavas ar piemontētu mehānisko kompresoru
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Saspiestam gaisam kā akumulācijas metodei ir dažas priekšrocības - nenotiek pašizlāde, akumulators (balons) maksā n reizes mazāk, tas nenolietojas, tā ražošana un utilizēšana nreizes dabai draudzīgāka utt., bet vai tam var atrast prakstisku pielietojumu? Diez vai, lai arī kaut kādas prototipu mašīnas ripinās.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Citroenam bija saspiesta gaisa mobīlis un diezgan veiksmīgs. Bremzējot atkal saspiež gaisu un mauc tik tālāk. Kad beidzas gaiss, iebrauc staķikā, uzpumpē balonu un mauc tālāk!
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Pēc būtības, ja var statikā, var arī mājās pielikt pie kompresora. Bet kaut kā vairāk tomēr elektromobīļi aizgajā tautās.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Nu lai saspiestu gaisu līdz tiem 100 bāriem, tur tāpat savas 3h vajag! Nav baigi ātri.
Tad jau vajag kaut kādu tvertni, kur jau ir max spiediens iekšā, un tad pilda jau saspiestu gaisu, savādāk tam kompresoram tur diezgan ilgi jāmocās, kamēr saspiež!
Tad jau vajag kaut kādu tvertni, kur jau ir max spiediens iekšā, un tad pilda jau saspiestu gaisu, savādāk tam kompresoram tur diezgan ilgi jāmocās, kamēr saspiež!
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Pa nakti, kad španis lētāks, aļa elektromībilis, bet baigo izplatību tas diez vai iegūs. Hmm, ziemā tādā autiņā būtu diezgan vēsi Ne velti Indijā tos plāno ražot, ja var ticēt wikipēdijai.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Maarcinja kriit un pie neobrothers ari ap €330 ar visu shippingu
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Ja vēl tam žopelim būtu LSD, tad Rumbulā daudzi dabūtu ierīt!
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Re kā var pielikt aux vadu http://saabworld.net/showthread.php?t=28000
SAAB 9-5 2.3t Aero '02
VW Crafter dīzeļmopēds
VW Crafter dīzeļmopēds
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Pavisam vecs paņēmiens. Domāji,ka neviens to nezināja
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Ko tik netā nevar atrast 2.daļa
Kāds reāli no foruma ir arī izmēģinājis?hofmaks wrote:Pavisam vecs paņēmiens. Domāji,ka neviens to nezināja
SAAB 9-5 2.3t Aero '02
VW Crafter dīzeļmopēds
VW Crafter dīzeļmopēds