eeKa wrote:9-5 1.9TiD Hirsch tomāts 189000km pēc autoDNA datiem vajadzētu jābūt +30000km, patiesībā xxxxxx...
2gadi ~40000km
Nomainīti:
Aizmugurējie amotriņi
Visi bremžu diski + kluči
Zobsiksna + ūdenssūknis
Iztīrīts ieplūdes kolektors, SWIRL, DPF, EGR izrvēti un atprogrammēti
Kārbai eļļa
Akumulators
Priekšējā stabilizatora atsaites
Aizmugurē divas lodbukses
Balstrāmim aizmugurējās bukses
Xenon spuldzītes
Gaisa filtrs 2x
Salona filtrs
Regulāras eļļas maiņas
+visādi nenozīmīgi sīkumi
Šobrīd ArTehā gaida saremontētas visas sprauslas
kkā tā...
Labs setaps. Kolektora tīrīšana jau daudz ko nozīmē. Mapots ir ar Hirša failiem? Man sprauslas oriģinālās bija ''159'', (jaunākiem sākot ar aptuveni 2008 ir ''243''), biju taisijis testu uz obratku vasarā, padaudz bija devuši jau. Galvenais ka to izdarīt man izmaksāja vietējā aptiekā 1.37 eur Tad arī aizgāja tā doma ka varbūt ir iespējams kaut ko ņiprāku dabūt.. Žēl ka dīzeļu tūningā saprot ļoti maz cilvēku un reāli lai atrast gan informāciju, gan risinājumus ir reali japacenšas, jo cik pats nebiju jautājis daudziem, neko jau lāgu dziļi nezin gandrīz neviens. Tā arī biju sācis to darīt ar domu '' a ja nederēs un neiedarbināsi?'' Izņemot ''299'' no Z19DTR, der arī ''327'' no 2.0 cdti opeļa insignijas, bet tad ir jāģenerē jauni kalibrācijas kodi, jo tur ir edc17, a 1.9 motoram edc16 vadība, tam sprauslām ir vienāds iesmidzināšanas leņķis un vidēji degvielas iesmidzināšana lielāka uz 7-10% nekā ''243''. Pa lielam ja pareizi norediģēt mapus, un dabūt 1800 bar reikā (vairāk vienkārši jau nelasīs sensors un ir grūtības to izdarīt) tad ir iespējams dabūt ar 2260 turbīnu pie 280-290 hp. Tikai neprasiet kam tas ir vajadzīgs..