Ja 5mm, tad maini nost, paliks tikai labāk.
Pie ātrumu pārslēgšanās sitienu nav?[/quote]
Sitieni it kā nav izteikti... drīzāk ka kārba aizkavējas ar pārslēgšanos ir sajūta. Starp R un D sitiena nav. Bet liekas ka tas būtu vaininieks.
Vibrē motors
- mikelisvithe
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 85
- Joined: Mon Jan 18, 2016 3:00 pm
Re: Vibrē motors
KUNGI - IR CITA PROBLĒMA!
Tikko pamaniju ka pagriezienā iedegas ellas lampina - pačekoju un eļļas motorā gandriz vispar nav un baigās putas pie šupa!!!
Putas jau bija agrāk - tas no kartera ventilācijas cik konstatējām pie Vilka pirms gada jau...tad pazuda un tagad atkal.
Klab arī kā bez eļļas darbotos...ielēju eļļu bet bez izmaiņām...nu varbūt par maz ieleju BET KUR PALIKA TĀ EĻĻA!?!?
BET EĻĻU+FILTRU PIRMS MĒNEŠA NOMAINIJU un viss bija labi.
Karteris itka vesels, pēc eļļas pieliešanas peļkes nav...
UN man ir gan sitieni starp D un R. Diezgan pat lieli.
Bet to norakstu uz kārbu jo 250tūkst jau noripināti šim Saabam.
Pārslēdzoties gan nav nekadu sitienu kad braucu.
Tikko pamaniju ka pagriezienā iedegas ellas lampina - pačekoju un eļļas motorā gandriz vispar nav un baigās putas pie šupa!!!
Putas jau bija agrāk - tas no kartera ventilācijas cik konstatējām pie Vilka pirms gada jau...tad pazuda un tagad atkal.
Klab arī kā bez eļļas darbotos...ielēju eļļu bet bez izmaiņām...nu varbūt par maz ieleju BET KUR PALIKA TĀ EĻĻA!?!?
BET EĻĻU+FILTRU PIRMS MĒNEŠA NOMAINIJU un viss bija labi.
Karteris itka vesels, pēc eļļas pieliešanas peļkes nav...
UN man ir gan sitieni starp D un R. Diezgan pat lieli.
Bet to norakstu uz kārbu jo 250tūkst jau noripināti šim Saabam.
Pārslēdzoties gan nav nekadu sitienu kad braucu.
Saab 9-5arc, 2.3t, 186hp, LPG
Re: Vibrē motors
Jūtu līdzimikelisvithe wrote:KUNGI - IR CITA PROBLĒMA!
Tikko pamaniju ka pagriezienā iedegas ellas lampina - pačekoju un eļļas motorā gandriz vispar nav un baigās putas pie šupa!!!
Putas jau bija agrāk - tas no kartera ventilācijas cik konstatējām pie Vilka pirms gada jau...tad pazuda un tagad atkal.
Klab arī kā bez eļļas darbotos...ielēju eļļu bet bez izmaiņām...nu varbūt par maz ieleju BET KUR PALIKA TĀ EĻĻA!?!?
BET EĻĻU+FILTRU PIRMS MĒNEŠA NOMAINIJU un viss bija labi.
Karteris itka vesels, pēc eļļas pieliešanas peļkes nav...
UN man ir gan sitieni starp D un R. Diezgan pat lieli.
Bet to norakstu uz kārbu jo 250tūkst jau noripināti šim Saabam.
Pārslēdzoties gan nav nekadu sitienu kad braucu.
Ja eļļa pazudusi, bet noplūdes nav, tad eļļu ēd vai nu dzinējs, vai turbīna. Zili dūmi nav no izpūtēja?
Pārbaudi arī tosola izplešanās trauku, vai nepeld eļļas kārta tosolam pa virsu.
Klabēt pēc eļļas trūkuma var vairākas lietas, ja pēc līmeņa atjaunošanas turpina klabēt, tad parasti tas ir nepatīkami, zinātāji pastāstīs vairāk, bet visticamāk šāles, vārsti.
Par putām nekomentēšu, manā pieredzē ar japāņu auto putas parādījās galvas blīves defekta dēļ.
Kārbai pirmkārt var mēģināt nomainīt eļļu, var būt arī solenoīdu bloks, lēti nav.
2002. 9-5 Aero - Vairs nav, braucu ar Volvo, bet šeit esmu intereses pēc.
Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767
Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767