Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
9-3 '99. Kāda ražotāja gultņus likt ģeneratorā? pa pāris gadiem FAG gultnis (aizmugurējais) galīgi izbeidzās, Koyo (priekšējais) +/- dzīvs, bet arī padilis.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Negāzē redlainā, tad gultņi turēs. Aizbrauc uz Ūnijas ielas SKF un pasūti augstu apgriezienu rūpnieciskos gultņus ciparā x10. Auto mūžam pietiksKoreFun wrote:9-3 '99. Kāda ražotāja gultņus likt ģeneratorā? pa pāris gadiem FAG gultnis (aizmugurējais) galīgi izbeidzās, Koyo (priekšējais) +/- dzīvs, bet arī padilis.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Motors regulāri griežās 6k, tas tiesa
Tiešām gultņi tik ātri var izjukt, vai tomēr "krutka" trāpījās ?
Labi, pagaidām ieliksim SKF parastus gaultņus
Tiešām gultņi tik ātri var izjukt, vai tomēr "krutka" trāpījās ?
Labi, pagaidām ieliksim SKF parastus gaultņus
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Protams, ka var izjukt. SAAB motori vidēji griežās ar 3-4k rpm. Ģenerators - vismaz x5. Vai nu jāliek nopietnāki gultņi, vai jāmeklē lielāks skriemelis ģeneratoram, kas samazina ģeneratora apgriezienus.KoreFun wrote:Motors regulāri griežās 6k, tas tiesa
Tiešām gultņi tik ātri var izjukt, vai tomēr "krutka" trāpījās ?
Labi, pagaidām ieliksim SKF parastus gaultņus
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Man te pēdējās pāris dienas dīvaini noraustās auto, pateicoties kam pievērsu uzmanību turbo rādītājam. Un ievēroju, ka pat stāvot uz vietas pie iedarbināta motora, tas nenokrīt līdz apakšai, bet rāda apm. uz 3-4.iedaļu. Iepriekš nekad nebiju tam pievērsusi uzmanību un pat nezinu, kā ir jābūt
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tā jābūt. Nokritīs viņš "atmetoties" gaitā.Karina wrote:Man te pēdējās pāris dienas dīvaini noraustās auto, pateicoties kam pievērsu uzmanību turbo rādītājam. Un ievēroju, ka pat stāvot uz vietas pie iedarbināta motora, tas nenokrīt līdz apakšai, bet rāda apm. uz 3-4.iedaļu. Iepriekš nekad nebiju tam pievērsusi uzmanību un pat nezinu, kā ir jābūt
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Labs piektdienas vakars visiem!
9-3 OG
Gribu saprast vai man viss ok ar priekšējā loga logu šķidruma izsmidzinātājiem?
Kā ir - tie vairāk čurā ar spiedienu uz nelielu virsmu vai tomēr tiem būtu jāuzsmidzinās uz lielu loga laukumu?
9-3 OG
Gribu saprast vai man viss ok ar priekšējā loga logu šķidruma izsmidzinātājiem?
Kā ir - tie vairāk čurā ar spiedienu uz nelielu virsmu vai tomēr tiem būtu jāuzsmidzinās uz lielu loga laukumu?
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
mosh nofilmē un pateiksim, vai mums ir tāpāt.martinnos wrote:Labs piektdienas vakars visiem!
9-3 OG
Gribu saprast vai man viss ok ar priekšējā loga logu šķidruma izsmidzinātājiem?
Kā ir - tie vairāk čurā ar spiedienu uz nelielu virsmu vai tomēr tiem būtu jāuzsmidzinās uz lielu loga laukumu?
9-3 saliidzinot ar 9-5 tā kā vairāk lej virsuu nevis smidzina.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
jap, manam 9-3og ir tieši tāpat.martinnos wrote:https://www.youtube.com/watch?v=CxVdJ82 ... e=youtu.be
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nav izdomātas normālas sprauslas uz ko nomainīt? Godīgi - bik apnicis, ka jāuzlej bez maz puslitrs, lai notīrītu visu stiklu...
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Uz lampaam arii churaa?ja jaa tad jau litra nevis puslitrs
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Piekrītu, ka tie smidzinātāji, kas pūš vairāk tā kā miglu, ir efektīvāki, bet ir viens bet.
Mīnusu grādos viņi vairāk gļučī, ja nav apsildāmi, un ir jūtīgāki uz mikrogružiem. Tobiš, ātrāk aizdiršas.
Mīnusu grādos viņi vairāk gļučī, ja nav apsildāmi, un ir jūtīgāki uz mikrogružiem. Tobiš, ātrāk aizdiršas.
9-5 Aero AT stage sleeper