Saab 9-5 ERROR/CHECK ENGINE
- Bleizeris
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 105
- Joined: Mon Aug 08, 2016 9:09 pm
- Location: Baloži, Rīga
Saab 9-5 ERROR/CHECK ENGINE
Sveiki.
Nu ir pienākusi diena kad manam Saab kaut kas atgadījies. Braucu un iedegās check engine.
SID2 rāda, ka ir 1 error un DEC kods ir 369
DEC convertējot uz HEX sanāk 171 tātat P0171, bet tas ir tikai mans pieņēmums pēc man zināmā info par Open SID2
+ Vel Amul rādijums ir +2500 kas itkā liecina par vakuma problēmu vai O2 sensoru. +25% degviela tiek pievienota ilgtermiņa rādijumā pēc man pieejamā info. Ar vakumu liekas viss ok un Mreq un Mair ir apmērma vienādi vislaik.
Ar visu check engine protams jau esmu nobraucis 200km, kas nav labi.
Varbūt kāds varētu palīdzēt šajā jautājumā jo nevēlos vel zvanīt Arteh. Kaut zinu ka šie atrisinās, bet ziemassvētki izputina + vēl šāda dāvana no Saab.
Nu ir pienākusi diena kad manam Saab kaut kas atgadījies. Braucu un iedegās check engine.
SID2 rāda, ka ir 1 error un DEC kods ir 369
DEC convertējot uz HEX sanāk 171 tātat P0171, bet tas ir tikai mans pieņēmums pēc man zināmā info par Open SID2
+ Vel Amul rādijums ir +2500 kas itkā liecina par vakuma problēmu vai O2 sensoru. +25% degviela tiek pievienota ilgtermiņa rādijumā pēc man pieejamā info. Ar vakumu liekas viss ok un Mreq un Mair ir apmērma vienādi vislaik.
Ar visu check engine protams jau esmu nobraucis 200km, kas nav labi.
Varbūt kāds varētu palīdzēt šajā jautājumā jo nevēlos vel zvanīt Arteh. Kaut zinu ka šie atrisinās, bet ziemassvētki izputina + vēl šāda dāvana no Saab.
Last edited by Bleizeris on Tue Dec 27, 2016 10:03 pm, edited 1 time in total.
Re: Saab 9-5 ERROR/CHECK ENGINE
Cik google piedāvāja, GM'a kods:
P0873 Transmission Fluid Pressure Sensor/Switch "C" Circuit High
P0873 Saab OBD2 reports a sensor fault
Vēl pavīdēja saistībā ar emission system, bet atkārtoti nekur neizdevās atrast.
Es sāktu ar vienkāršāko, O2 sensoru, sensora provodku. Citus iemeslus +25% degvielai es nevaru iedomāties, ja nu vienīgi netiek kompensēts knocks.
**
Vakuumu apčamdi un ar aci aplūko klātienē, varbūt kaut kur kāda šļauka jau satrupējusi vai nomaukusies nost.
Varbūt noder
P0873 Transmission Fluid Pressure Sensor/Switch "C" Circuit High
P0873 Saab OBD2 reports a sensor fault
Vēl pavīdēja saistībā ar emission system, bet atkārtoti nekur neizdevās atrast.
Es sāktu ar vienkāršāko, O2 sensoru, sensora provodku. Citus iemeslus +25% degvielai es nevaru iedomāties, ja nu vienīgi netiek kompensēts knocks.
**
Vakuumu apčamdi un ar aci aplūko klātienē, varbūt kaut kur kāda šļauka jau satrupējusi vai nomaukusies nost.
Varbūt noder
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
- Bleizeris
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 105
- Joined: Mon Aug 08, 2016 9:09 pm
- Location: Baloži, Rīga
Re: Saab 9-5 ERROR/CHECK ENGINE
Arī aizdomas par O2 sensoru. bet tikai kuru? domāju ka gan jau tas kam visvairāk karstums iet virsū pirmo jeb laikam frontrzmzr wrote:Cik google piedāvāja, GM'a kods:
P0873 Transmission Fluid Pressure Sensor/Switch "C" Circuit High
P0873 Saab OBD2 reports a sensor fault
Vēl pavīdēja saistībā ar emission system, bet atkārtoti nekur neizdevās atrast.
Es sāktu ar vienkāršāko, O2 sensoru, sensora provodku. Citus iemeslus +25% degvielai es nevaru iedomāties, ja nu vienīgi netiek kompensēts knocks.
**
Vakuumu apčamdi un ar aci aplūko klātienē, varbūt kaut kur kāda šļauka jau satrupējusi vai nomaukusies nost.
Varbūt noder
Re: Saab 9-5 ERROR/CHECK ENGINE
Es domāju, ka tas, kurš DP iet iekšā. Varbūt nogļukojis, vai izbeidzies, un degvielu lej klāt kā cold startā, jo nav ~14.7 lasījuma.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
- Bleizeris
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 105
- Joined: Mon Aug 08, 2016 9:09 pm
- Location: Baloži, Rīga
Re: Saab 9-5 ERROR/CHECK ENGINE
Biju aizmirsis, ka man mētājas OPCOM ar GM based Saab lasīšanu un tas parādija P0171 un par liesu degviela varētu būt dēļ gāzes vai tas sensors, jo uz benzīna viss ok, bet kad uz gāzi pārslēdzas tā kā bišku sāk raustīties. Jābrauc pie gāzes čaļiem.rzmzr wrote:Es domāju, ka tas, kurš DP iet iekšā. Varbūt nogļukojis, vai izbeidzies, un degvielu lej klāt kā cold startā, jo nav ~14.7 lasījuma.
Re: Saab 9-5 ERROR/CHECK ENGINE
Rekur viens cilvēks arī ir cīnijies ar šo prolbēmu, viss, kas mainīts, aprakstīts, palūko, ko var uz sitiena pārbaudīt.
Viņam problēma pazuda, kad nogapoja sveces, bet nu, tur pirms tam vēl simtunviena lieta mainīta, darīta, tāpēc nav garantijas.
Sensorus, pārbaudi abus, ja nu kas.
Izskrūvē kādu sveci, paskaties, kādā krāsā. Ja baltas, tad jāmeklē, kāpēc ir par maz degvielas, ja brūnas, tad ar degvielas padevi visam vajadzētu būt ok, problēma citur.
Kā variants, ir piedāvājams gļukains MAF's.
Ja raustās uz gāzes, aizbrauc uz kantori gan, jā. Bet ja kodu met arī uz benzīna, ilgi negaidi, mazums, tiešām liesais
Viņam problēma pazuda, kad nogapoja sveces, bet nu, tur pirms tam vēl simtunviena lieta mainīta, darīta, tāpēc nav garantijas.
Sensorus, pārbaudi abus, ja nu kas.
Izskrūvē kādu sveci, paskaties, kādā krāsā. Ja baltas, tad jāmeklē, kāpēc ir par maz degvielas, ja brūnas, tad ar degvielas padevi visam vajadzētu būt ok, problēma citur.
Kā variants, ir piedāvājams gļukains MAF's.
Ja raustās uz gāzes, aizbrauc uz kantori gan, jā. Bet ja kodu met arī uz benzīna, ilgi negaidi, mazums, tiešām liesais
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
- Bleizeris
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 105
- Joined: Mon Aug 08, 2016 9:09 pm
- Location: Baloži, Rīga
Re: Saab 9-5 ERROR/CHECK ENGINE
Labs raksts. Varētu tā būt ka vairs 1,1mm DIC nevelk.... lasījisd esmu ka daudziem uz 0,9 tik normali iet. Mašīna vēl pirms 2 dienām gāja ļoti labi. Kā spied tā iet. Boost arī bija labi. Sveces ir brūnas.rzmzr wrote:Rekur viens cilvēks arī ir cīnijies ar šo prolbēmu, viss, kas mainīts, aprakstīts, palūko, ko var uz sitiena pārbaudīt.
Viņam problēma pazuda, kad nogapoja sveces, bet nu, tur pirms tam vēl simtunviena lieta mainīta, darīta, tāpēc nav garantijas.
Sensorus, pārbaudi abus, ja nu kas.
Izskrūvē kādu sveci, paskaties, kādā krāsā. Ja baltas, tad jāmeklē, kāpēc ir par maz degvielas, ja brūnas, tad ar degvielas padevi visam vajadzētu būt ok, problēma citur.
Kā variants, ir piedāvājams gļukains MAF's.
Ja raustās uz gāzes, aizbrauc uz kantori gan, jā. Bet ja kodu met arī uz benzīna, ilgi negaidi, mazums, tiešām liesais
NGK BPR7ES-11 pirms 2 mēnešiem mainīju vnk sirds mieram.
Amul ir 2500 līdz ar to pēc T7 suit sacītā 25% vairāk degvielas tiek kompensēts. Domāju ka pie vainas būs vai nu gāze vai O2 sensors/i.
Paldies par help un doto info . Arteh jau tik laikam 2. janvārī sāk strādāt. Līdz tam ceru tikt galā pats
Re: Saab 9-5 ERROR/CHECK ENGINE
Atvaino, ka jaucos Tavā topikā, bet arī briest doma iegādāties op-com verķi.Bleizeris wrote:Biju aizmirsis, ka man mētājas OPCOM ar GM based Saab lasīšanu un tas parādija P0171 un par liesu degviela varētu būt dēļ gāzes vai tas sensors, jo uz benzīna viss ok, bet kad uz gāzi pārslēdzas tā kā bišku sāk raustīties. Jābrauc pie gāzes čaļiem.rzmzr wrote:Es domāju, ka tas, kurš DP iet iekšā. Varbūt nogļukojis, vai izbeidzies, un degvielu lej klāt kā cold startā, jo nav ~14.7 lasījuma.
Kā ar šiem ir var ņemt jebkuru - nebūs tā, ka kāds nelasīs Saab kļūdas?
Saprotu, ka labāk būtu kkāds ķinas delfi ds150e klons, bet vajag arī opelim
Kur pirki, ja vari atmet linku.
Re: Saab 9-5 ERROR/CHECK ENGINE
Tā arī sākumā padomāju,ka laikam tev tur gāzes plīts stāv! Tik tiešām,pats ilgi mocījos ar paaugstinātu amul,un tikai uz gāzes. Pabrauc uz zupas kādu dienu + agresīvāk un tad redzēsi kas veido paaugstinātu amul.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- Bleizeris
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 105
- Joined: Mon Aug 08, 2016 9:09 pm
- Location: Baloži, Rīga
Re: Saab 9-5 ERROR/CHECK ENGINE
tagad jau nevar saprast Amul ir uz max +2500 tik tik T7 Ecu spēj parādīt. Jāpabrauc uz benzīnu visu dienu. Nekas jau nenokritīs. Redzēs vai Amul iet zemē, jo tad zinās vai zondes un vakums ir ok.hofmaks wrote:Tā arī sākumā padomāju,ka laikam tev tur gāzes plīts stāv! Tik tiešām,pats ilgi mocījos ar paaugstinātu amul,un tikai uz gāzes. Pabrauc uz zupas kādu dienu + agresīvāk un tad redzēsi kas veido paaugstinātu amul.
- Bleizeris
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 105
- Joined: Mon Aug 08, 2016 9:09 pm
- Location: Baloži, Rīga
Re: Saab 9-5 ERROR/CHECK ENGINE
[/quote]
Atvaino, ka jaucos Tavā topikā, bet arī briest doma iegādāties op-com verķi.
Kā ar šiem ir var ņemt jebkuru - nebūs tā, ka kāds nelasīs Saab kļūdas?
Saprotu, ka labāk būtu kkāds ķinas delfi ds150e klons, bet vajag arī opelim
Kur pirki, ja vari atmet linku.[/quote]
Šitas ir lētais ķīnietis pa 10 Eur. Savu darbu nolasīšanā paveic arī var dzēst. Ja ir open SID2 tad priekš klūdu nolasīšanas pat nevajag. Vnk pašam līki pirksti bija nepareizi konvertēju Fcod 369
Atvaino, ka jaucos Tavā topikā, bet arī briest doma iegādāties op-com verķi.
Kā ar šiem ir var ņemt jebkuru - nebūs tā, ka kāds nelasīs Saab kļūdas?
Saprotu, ka labāk būtu kkāds ķinas delfi ds150e klons, bet vajag arī opelim
Kur pirki, ja vari atmet linku.[/quote]
Šitas ir lētais ķīnietis pa 10 Eur. Savu darbu nolasīšanā paveic arī var dzēst. Ja ir open SID2 tad priekš klūdu nolasīšanas pat nevajag. Vnk pašam līki pirksti bija nepareizi konvertēju Fcod 369
Re: Saab 9-5 ERROR/CHECK ENGINE
Nu tad nodzēs adaptācijas un sāc no jauna!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- Bleizeris
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 105
- Joined: Mon Aug 08, 2016 9:09 pm
- Location: Baloži, Rīga
Re: Saab 9-5 ERROR/CHECK ENGINE
Jānoņem klemme vai kāds drošinātājs uz 5min?hofmaks wrote:Nu tad nodzēs adaptācijas un sāc no jauna!
Re: Saab 9-5 ERROR/CHECK ENGINE
17 drošinātājs reseto ecu
- Bleizeris
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 105
- Joined: Mon Aug 08, 2016 9:09 pm
- Location: Baloži, Rīga
Re: Saab 9-5 ERROR/CHECK ENGINE
Ok! PaldiesVilcins wrote:17 drošinātājs reseto ecu