Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem


kipils
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 39
Joined: Thu Nov 27, 2008 5:43 am
Location: Liepaja

Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem

Post by kipils »

problema ir tada ka pie bremzu sistemas kompis netiek klat. man ir 9k 93.gada
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem

Post by Arnijs »

kipils wrote:problema ir tada ka pie bremzu sistemas kompis netiek klat. man ir 9k 93.gada
Ar kuru kompi netiek? Vikingos esi bijis?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem

Post by Arnijs »

vasjad wrote:Man arii kruiizs ir atteicies.Esmu dzirdeejis ,ka vaina vareetu buut kaadaa no pedaalja datchikiem-''ljagushkaam''. eskpert Arnij ,tas laikam ir pirmais ,kas man jaaapskata.
Visi slēdži un trubiņas.
Te http://faq.saabnet.ru/_9000/ ir ĻOTI daudz lasāmvielas par ne tikai ABS un kruiziem.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
kipils
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 39
Joined: Thu Nov 27, 2008 5:43 am
Location: Liepaja

Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem

Post by kipils »

esmu no Liepajas uz rigu speciali nebrauksu slegt pie kompisa... nu tas calis pie kaa biju ir diezgan gudrs, labas atsauksmes par vinu ir... vel vieniigais var meginat velviena servisa iebraukt varbut ka tiem kompis tiek talak...
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem

Post by Arnijs »

kipils wrote:esmu no Liepajas uz rigu speciali nebrauksu slegt pie kompisa... nu tas calis pie kaa biju ir diezgan gudrs, labas atsauksmes par vinu ir... vel vieniigais var meginat velviena servisa iebraukt varbut ka tiem kompis tiek talak...
Kādreiz SAAB sadarbības partneris bij Grobiņas autoserviss. Varbūt pamēģini tur?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 307
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem

Post by vasils »

Arnijs wrote:
vasjad wrote:Man arii kruiizs ir atteicies.Esmu dzirdeejis ,ka vaina vareetu buut kaadaa no pedaalja datchikiem-''ljagushkaam''. eskpert Arnij ,tas laikam ir pirmais ,kas man jaaapskata.
Visi slēdži un trubiņas.
Te http://faq.saabnet.ru/_9000/ ir ĻOTI daudz lasāmvielas par ne tikai ABS un kruiziem.
kurus sleedzus tu domaaji- pie pedaaljiem?.tajaa krievu maajaslapaa ,ko iedevi ir teikts ,ka taa trubinja ,kas iet gar klimatu akvaarijaa ir kruiizam(gumijas trubinja gara).Jaameklee pliisums?a kur veel ir trubinjas ,saistiitas ar kruiizu ,vai tad kruiizs neiesleedzas elktroniski.starp citu man pirms tam metaa aaraa no kruiiza ,taatad vainai nevajadzeetu buut sleedzos ,bet tajaas trubinjaas .apskaidro luudzu mani ,ja nav slinkums:)
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem

Post by Arnijs »

Jā - slēdžus pie pedāļiem. Vnk norādu uz ko vērst uzmanību! Tur Krievu saitā kkur bija jābūt arī principiālajai shēmai. Kruīzs ieslēdzas elektroniski, bet tikai tad, kad arī slēdži ir kārtībā. Ja met ārā, tad visticamāk vaakums
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
kipils
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 39
Joined: Thu Nov 27, 2008 5:43 am
Location: Liepaja

Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem

Post by kipils »

grobinas servissa visi elektriki pamukusi, nav kas nemas ar elektribu...
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem

Post by Arnijs »

kipils wrote:grobinas servissa visi elektriki pamukusi, nav kas nemas ar elektribu...
Kaut kur taču viņi dzīvo! Nav taču tā, ka pavisam pamukuši :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 307
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem

Post by vasils »

atklaaju ,ka uz taa mazaa sleedza pie stuures ir on ,off ,un res. taa nu es pieradis borta kompim dzeest araa kaarteejos degvielas raadiitaajus ar to res. pogu nospiedu un mazliet patureeju arii kruiiza pogu res. veelaak braucu un nemaz nedomaadams iesleedzu kruiizu un IET!:Tas res izdzeesh kaut kaadas kljuudas tam cruiizam?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem

Post by Arnijs »

"Reset" atceļ iepriekš iestādīto režīmu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem

Post by edijs »

Es ar savu TCS`a problēmu aizdzinos beidzot līdz Vikingiem. Klik klak, piesprauda, palūrēja, ka tiešām abs dačiku problēma, saprauda visu pareizi, viss tagad notiek. Ņemot vērā, ka ārā un super pretīgs laiks un, lai arī man teorētiski ir garāža kur iebraukt, bet tur ir tāpat drēgns un auksts - un attiecīgi mana vēlme pašam meklēt problēmu bija tuvu nullei jau - tad 12 Ls par pieslēgšanu pie kompja un vēl 12 par pusstundas darbu man likās ļoti demokrātiski. Sen bija laiks. :) Un man tur vēl kaut kāds vads kaut kur ne pa tēmu esot gājis or smth, pēc kodiem tagad skatos, ka problēma ar Throttli - tjipa low voltage, tad ets`am vispār nepienākot grounds, throttles potenciometrā arī low voltage laikam. Vai tik tur nebija pie vainas tas viens melnais vads, kas karājās gaisā, biju par viņu aizmirsis. :D

Nu jā, es tak Vikingos biju pirmo reizi. Tā ka aplausus studijā. Tas, kas man likās tā savdabīgi - tu aizbrauc, atdot atslēgas, tad pusstundu siekalojies gar turboX aero, tad tev atdod atslēgas un vari braukt. Reāli tu neesi blakus tajā remontprocesā. Nē nu var jau saprast: 1) es kaut ko programmējot arī negribu, lai man klients stāv aiz muguras un blenž kodā, man nav vēlme viņam vēl kaut ko skaidrot; 2) ja remonts ir tāds ilgāks, tad ne jau katrs klients grib to visu no a-z noskatīties tiešsaistē. Bet nu šajā gadījumā.. ja esmu blakus brīdī, kad speciālists lasa kļūdas no kompja, tad varu teiksim piebilst, ka lūk ar throttli man bija tādi un tādi brīnumi, tad es mainīju to un šito - tak šī informācija var palīdzēt. Jo to visu pirms auto nodošanas tak neizstāstīsi.

Bet lai nu kā - esmu apmierināts. Kad izgāju ārā un iekāpu savā Saabiņā, es neticēju, ka viņam by default ir TIK mīksts gāzes pedālis. :) Man likās, ka ir tīri ok viņš, nebija gluži tāds cietais kā limpmodes gadījumā. Bet nē, pēc noklusējuma ir tik mīksts, ka šķiet, ka ar kāju min govs pļekā. Nu jā, un kā viņš tagad iet! Ufff! Taisni tā kā agrāk - rāviens labs, nekas neraustās, tikko iedarbināts neslāpst vairs nost, tur apgriezienus normālus. Tā ka - ja ir uznācis besis problēmu cēloņu meklējumos, tad silti iesaku braukt un lasīt kompja kļūdas! ;) Es tagad zinu, ka braukšu vēl un vēl (labāk jau, protams, lai nav jābrauc), jo 12 lati nav nauda šajos trakajos laikos. Jo paša patērētais laiks tomēr arī ir nauda.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Gregers
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4086
Joined: Thu Jul 10, 2008 11:05 am
Location: Riga
Contact:

Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem

Post by Gregers »

Alleluja!!! :laugh: Es vēl ar 9k brauco, pie ši secinājuma nonācu, ka sirdsmiers ir svarīgāks par naudu+ tika konstatēts, ka visvairāk sirdsmira var saņemt braucot uz Vikingiem+ jau minētais bonuss- pasiekaloties ap X :) Pa visiem gadiem tikai trīs aizrādijumi no manas puses samējiem
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem

Post by mixeris »

edijs wrote:Es ar savu TCS`a problēmu aizdzinos beidzot līdz Vikingiem. Klik klak, piesprauda, palūrēja, ka tiešām abs dačiku problēma, saprauda visu pareizi, viss tagad notiek. Ņemot vērā, ka ārā un super pretīgs laiks un, lai arī man teorētiski ir garāža kur iebraukt, bet tur ir tāpat drēgns un auksts - un attiecīgi mana vēlme pašam meklēt problēmu bija tuvu nullei jau - tad 12 Ls par pieslēgšanu pie kompja un vēl 12 par pusstundas darbu man likās ļoti demokrātiski. Sen bija laiks. :) Un man tur vēl kaut kāds vads kaut kur ne pa tēmu esot gājis or smth, pēc kodiem tagad skatos, ka problēma ar Throttli - tjipa low voltage, tad ets`am vispār nepienākot grounds, throttles potenciometrā arī low voltage laikam. Vai tik tur nebija pie vainas tas viens melnais vads, kas karājās gaisā, biju par viņu aizmirsis. :D

Nu jā, es tak Vikingos biju pirmo reizi. Tā ka aplausus studijā. Tas, kas man likās tā savdabīgi - tu aizbrauc, atdot atslēgas, tad pusstundu siekalojies gar turboX aero, tad tev atdod atslēgas un vari braukt. Reāli tu neesi blakus tajā remontprocesā. Nē nu var jau saprast: 1) es kaut ko programmējot arī negribu, lai man klients stāv aiz muguras un blenž kodā, man nav vēlme viņam vēl kaut ko skaidrot; 2) ja remonts ir tāds ilgāks, tad ne jau katrs klients grib to visu no a-z noskatīties tiešsaistē. Bet nu šajā gadījumā.. ja esmu blakus brīdī, kad speciālists lasa kļūdas no kompja, tad varu teiksim piebilst, ka
lūk ar throttli man bija tādi un tādi brīnumi, tad es mainīju to un šito - tak šī informācija var palīdzēt. Jo to visu pirms auto nodošanas tak neizstāstīsi.

Bet lai nu kā - esmu apmierināts. Kad izgāju ārā un iekāpu savā Saabiņā, es neticēju, ka viņam by default ir TIK mīksts gāzes pedālis. :) Man likās, ka ir tīri ok viņš, nebija gluži tāds cietais kā limpmodes gadījumā. Bet nē, pēc noklusējuma ir tik mīksts, ka šķiet, ka ar kāju min govs pļekā. Nu jā, un kā viņš tagad iet! Ufff! Taisni tā kā agrāk - rāviens labs, nekas neraustās, tikko iedarbināts neslāpst vairs nost, tur apgriezienus normālus. Tā ka - ja ir uznācis besis problēmu cēloņu meklējumos, tad silti iesaku braukt un lasīt kompja kļūdas! ;) Es tagad zinu, ka braukšu vēl un vēl (labāk jau, protams, lai nav jābrauc), jo 12 lati nav nauda šajos trakajos laikos. Jo paša patērētais laiks tomēr arī ir nauda.
Kāp otrajā stāv, lasi žurnālu un skaties kā remontē :)
User avatar
Bārda
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1052
Joined: Thu Jan 17, 2008 11:36 am
Location: Baltezers

Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem

Post by Bārda »

Jā, par Vikingiem pēdējā laikā neko sliktu nevar pateikt! agrāk gan gadījās pa brīnumam...
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Post Reply