Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem
Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem
problema ir tada ka pie bremzu sistemas kompis netiek klat. man ir 9k 93.gada
Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem
Ar kuru kompi netiek? Vikingos esi bijis?kipils wrote:problema ir tada ka pie bremzu sistemas kompis netiek klat. man ir 9k 93.gada
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem
Visi slēdži un trubiņas.vasjad wrote:Man arii kruiizs ir atteicies.Esmu dzirdeejis ,ka vaina vareetu buut kaadaa no pedaalja datchikiem-''ljagushkaam''. eskpert Arnij ,tas laikam ir pirmais ,kas man jaaapskata.
Te http://faq.saabnet.ru/_9000/ ir ĻOTI daudz lasāmvielas par ne tikai ABS un kruiziem.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem
esmu no Liepajas uz rigu speciali nebrauksu slegt pie kompisa... nu tas calis pie kaa biju ir diezgan gudrs, labas atsauksmes par vinu ir... vel vieniigais var meginat velviena servisa iebraukt varbut ka tiem kompis tiek talak...
Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem
Kādreiz SAAB sadarbības partneris bij Grobiņas autoserviss. Varbūt pamēģini tur?kipils wrote:esmu no Liepajas uz rigu speciali nebrauksu slegt pie kompisa... nu tas calis pie kaa biju ir diezgan gudrs, labas atsauksmes par vinu ir... vel vieniigais var meginat velviena servisa iebraukt varbut ka tiem kompis tiek talak...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem
kurus sleedzus tu domaaji- pie pedaaljiem?.tajaa krievu maajaslapaa ,ko iedevi ir teikts ,ka taa trubinja ,kas iet gar klimatu akvaarijaa ir kruiizam(gumijas trubinja gara).Jaameklee pliisums?a kur veel ir trubinjas ,saistiitas ar kruiizu ,vai tad kruiizs neiesleedzas elktroniski.starp citu man pirms tam metaa aaraa no kruiiza ,taatad vainai nevajadzeetu buut sleedzos ,bet tajaas trubinjaas .apskaidro luudzu mani ,ja nav slinkums:)Arnijs wrote:Visi slēdži un trubiņas.vasjad wrote:Man arii kruiizs ir atteicies.Esmu dzirdeejis ,ka vaina vareetu buut kaadaa no pedaalja datchikiem-''ljagushkaam''. eskpert Arnij ,tas laikam ir pirmais ,kas man jaaapskata.
Te http://faq.saabnet.ru/_9000/ ir ĻOTI daudz lasāmvielas par ne tikai ABS un kruiziem.
Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem
Jā - slēdžus pie pedāļiem. Vnk norādu uz ko vērst uzmanību! Tur Krievu saitā kkur bija jābūt arī principiālajai shēmai. Kruīzs ieslēdzas elektroniski, bet tikai tad, kad arī slēdži ir kārtībā. Ja met ārā, tad visticamāk vaakums
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem
grobinas servissa visi elektriki pamukusi, nav kas nemas ar elektribu...
Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem
Kaut kur taču viņi dzīvo! Nav taču tā, ka pavisam pamukuši :Dkipils wrote:grobinas servissa visi elektriki pamukusi, nav kas nemas ar elektribu...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem
atklaaju ,ka uz taa mazaa sleedza pie stuures ir on ,off ,un res. taa nu es pieradis borta kompim dzeest araa kaarteejos degvielas raadiitaajus ar to res. pogu nospiedu un mazliet patureeju arii kruiiza pogu res. veelaak braucu un nemaz nedomaadams iesleedzu kruiizu un IET!:Tas res izdzeesh kaut kaadas kljuudas tam cruiizam?
Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem
"Reset" atceļ iepriekš iestādīto režīmu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem
Es ar savu TCS`a problēmu aizdzinos beidzot līdz Vikingiem. Klik klak, piesprauda, palūrēja, ka tiešām abs dačiku problēma, saprauda visu pareizi, viss tagad notiek. Ņemot vērā, ka ārā un super pretīgs laiks un, lai arī man teorētiski ir garāža kur iebraukt, bet tur ir tāpat drēgns un auksts - un attiecīgi mana vēlme pašam meklēt problēmu bija tuvu nullei jau - tad 12 Ls par pieslēgšanu pie kompja un vēl 12 par pusstundas darbu man likās ļoti demokrātiski. Sen bija laiks. :) Un man tur vēl kaut kāds vads kaut kur ne pa tēmu esot gājis or smth, pēc kodiem tagad skatos, ka problēma ar Throttli - tjipa low voltage, tad ets`am vispār nepienākot grounds, throttles potenciometrā arī low voltage laikam. Vai tik tur nebija pie vainas tas viens melnais vads, kas karājās gaisā, biju par viņu aizmirsis. :D
Nu jā, es tak Vikingos biju pirmo reizi. Tā ka aplausus studijā. Tas, kas man likās tā savdabīgi - tu aizbrauc, atdot atslēgas, tad pusstundu siekalojies gar turboX aero, tad tev atdod atslēgas un vari braukt. Reāli tu neesi blakus tajā remontprocesā. Nē nu var jau saprast: 1) es kaut ko programmējot arī negribu, lai man klients stāv aiz muguras un blenž kodā, man nav vēlme viņam vēl kaut ko skaidrot; 2) ja remonts ir tāds ilgāks, tad ne jau katrs klients grib to visu no a-z noskatīties tiešsaistē. Bet nu šajā gadījumā.. ja esmu blakus brīdī, kad speciālists lasa kļūdas no kompja, tad varu teiksim piebilst, ka lūk ar throttli man bija tādi un tādi brīnumi, tad es mainīju to un šito - tak šī informācija var palīdzēt. Jo to visu pirms auto nodošanas tak neizstāstīsi.
Bet lai nu kā - esmu apmierināts. Kad izgāju ārā un iekāpu savā Saabiņā, es neticēju, ka viņam by default ir TIK mīksts gāzes pedālis. :) Man likās, ka ir tīri ok viņš, nebija gluži tāds cietais kā limpmodes gadījumā. Bet nē, pēc noklusējuma ir tik mīksts, ka šķiet, ka ar kāju min govs pļekā. Nu jā, un kā viņš tagad iet! Ufff! Taisni tā kā agrāk - rāviens labs, nekas neraustās, tikko iedarbināts neslāpst vairs nost, tur apgriezienus normālus. Tā ka - ja ir uznācis besis problēmu cēloņu meklējumos, tad silti iesaku braukt un lasīt kompja kļūdas! ;) Es tagad zinu, ka braukšu vēl un vēl (labāk jau, protams, lai nav jābrauc), jo 12 lati nav nauda šajos trakajos laikos. Jo paša patērētais laiks tomēr arī ir nauda.
Nu jā, es tak Vikingos biju pirmo reizi. Tā ka aplausus studijā. Tas, kas man likās tā savdabīgi - tu aizbrauc, atdot atslēgas, tad pusstundu siekalojies gar turboX aero, tad tev atdod atslēgas un vari braukt. Reāli tu neesi blakus tajā remontprocesā. Nē nu var jau saprast: 1) es kaut ko programmējot arī negribu, lai man klients stāv aiz muguras un blenž kodā, man nav vēlme viņam vēl kaut ko skaidrot; 2) ja remonts ir tāds ilgāks, tad ne jau katrs klients grib to visu no a-z noskatīties tiešsaistē. Bet nu šajā gadījumā.. ja esmu blakus brīdī, kad speciālists lasa kļūdas no kompja, tad varu teiksim piebilst, ka lūk ar throttli man bija tādi un tādi brīnumi, tad es mainīju to un šito - tak šī informācija var palīdzēt. Jo to visu pirms auto nodošanas tak neizstāstīsi.
Bet lai nu kā - esmu apmierināts. Kad izgāju ārā un iekāpu savā Saabiņā, es neticēju, ka viņam by default ir TIK mīksts gāzes pedālis. :) Man likās, ka ir tīri ok viņš, nebija gluži tāds cietais kā limpmodes gadījumā. Bet nē, pēc noklusējuma ir tik mīksts, ka šķiet, ka ar kāju min govs pļekā. Nu jā, un kā viņš tagad iet! Ufff! Taisni tā kā agrāk - rāviens labs, nekas neraustās, tikko iedarbināts neslāpst vairs nost, tur apgriezienus normālus. Tā ka - ja ir uznācis besis problēmu cēloņu meklējumos, tad silti iesaku braukt un lasīt kompja kļūdas! ;) Es tagad zinu, ka braukšu vēl un vēl (labāk jau, protams, lai nav jābrauc), jo 12 lati nav nauda šajos trakajos laikos. Jo paša patērētais laiks tomēr arī ir nauda.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem
Alleluja!!! :laugh: Es vēl ar 9k brauco, pie ši secinājuma nonācu, ka sirdsmiers ir svarīgāks par naudu+ tika konstatēts, ka visvairāk sirdsmira var saņemt braucot uz Vikingiem+ jau minētais bonuss- pasiekaloties ap X :) Pa visiem gadiem tikai trīs aizrādijumi no manas puses samējiem
Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem
Kāp otrajā stāv, lasi žurnālu un skaties kā remontē :)edijs wrote:Es ar savu TCS`a problēmu aizdzinos beidzot līdz Vikingiem. Klik klak, piesprauda, palūrēja, ka tiešām abs dačiku problēma, saprauda visu pareizi, viss tagad notiek. Ņemot vērā, ka ārā un super pretīgs laiks un, lai arī man teorētiski ir garāža kur iebraukt, bet tur ir tāpat drēgns un auksts - un attiecīgi mana vēlme pašam meklēt problēmu bija tuvu nullei jau - tad 12 Ls par pieslēgšanu pie kompja un vēl 12 par pusstundas darbu man likās ļoti demokrātiski. Sen bija laiks. :) Un man tur vēl kaut kāds vads kaut kur ne pa tēmu esot gājis or smth, pēc kodiem tagad skatos, ka problēma ar Throttli - tjipa low voltage, tad ets`am vispār nepienākot grounds, throttles potenciometrā arī low voltage laikam. Vai tik tur nebija pie vainas tas viens melnais vads, kas karājās gaisā, biju par viņu aizmirsis. :D
Nu jā, es tak Vikingos biju pirmo reizi. Tā ka aplausus studijā. Tas, kas man likās tā savdabīgi - tu aizbrauc, atdot atslēgas, tad pusstundu siekalojies gar turboX aero, tad tev atdod atslēgas un vari braukt. Reāli tu neesi blakus tajā remontprocesā. Nē nu var jau saprast: 1) es kaut ko programmējot arī negribu, lai man klients stāv aiz muguras un blenž kodā, man nav vēlme viņam vēl kaut ko skaidrot; 2) ja remonts ir tāds ilgāks, tad ne jau katrs klients grib to visu no a-z noskatīties tiešsaistē. Bet nu šajā gadījumā.. ja esmu blakus brīdī, kad speciālists lasa kļūdas no kompja, tad varu teiksim piebilst, ka
lūk ar throttli man bija tādi un tādi brīnumi, tad es mainīju to un šito - tak šī informācija var palīdzēt. Jo to visu pirms auto nodošanas tak neizstāstīsi.
Bet lai nu kā - esmu apmierināts. Kad izgāju ārā un iekāpu savā Saabiņā, es neticēju, ka viņam by default ir TIK mīksts gāzes pedālis. :) Man likās, ka ir tīri ok viņš, nebija gluži tāds cietais kā limpmodes gadījumā. Bet nē, pēc noklusējuma ir tik mīksts, ka šķiet, ka ar kāju min govs pļekā. Nu jā, un kā viņš tagad iet! Ufff! Taisni tā kā agrāk - rāviens labs, nekas neraustās, tikko iedarbināts neslāpst vairs nost, tur apgriezienus normālus. Tā ka - ja ir uznācis besis problēmu cēloņu meklējumos, tad silti iesaku braukt un lasīt kompja kļūdas! ;) Es tagad zinu, ka braukšu vēl un vēl (labāk jau, protams, lai nav jābrauc), jo 12 lati nav nauda šajos trakajos laikos. Jo paša patērētais laiks tomēr arī ir nauda.
Re:Gluki ar tcs ctrl un apgriezieniem
Jā, par Vikingiem pēdējā laikā neko sliktu nevar pateikt! agrāk gan gadījās pa brīnumam...
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO