Rīt no rīta mēģināšu nofilmēt. Cerams, ka būs ko filmēt.rzmzr wrote:Tranquillo, kā tev izpaužas rausteklis sākumā?
Man, kamēr auksts, sajūta, ka kāds pods kārtīgi nešautu, takā dubultā skaņa ir, burbuļojoša.
Sapņi un cerības, ka tas ir no aukstā laika, un Trionics nesaprot, ko darīt ar mīnusgrādiem ieplūdē
SAAB piedarbināšana / COLD START
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: SAAB piedarbināšana / COLD START
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: SAAB piedarbināšana / COLD START
Uzmetīšu aci. It kā kā nesen nomainītas spiediena caurules Turbo->Droselei, kā arī vakuuma trubiņas un vārsti. Turbo diez gan paskaļi pūš. Jālien rīt, jāpēta.Jancis wrote:Skaties, vai kāda vakuuma trubiņa nav nošauta nost vai defektīva. Izklausās pēc gaisa noplūdes/piesūkšanas.tranquillo wrote:Es šorīt atkal novēroju, ka piedarbinot it kā visi cilindri nešansētu. Pēc 10 sek viss smuki aiziet. Otrā reize jau. Pielec gan ātri
Pirms nedēļas atvelkot pie 5500 RPM kārtīgi detonējās ar mirgojošu check engine ar P1300. Sprauslas ???
mreq un mair ir gandrīz identiski, Amul ap -200
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: SAAB piedarbināšana / COLD START
Pirmās man padevās aizmugurējās labās durvis. Tad nu izmantoju automāta priekšrocības un "lastočkas" pozā piedarbināju Saab. Pieleca uzreiz kaut arī bija nostāvējis trīsarpus dienas. Bet vadītājdurvis tā arī vaļā nedabūju. No iekšpuses mēğinot, sapratu, ka nenoskan tas klikšķis, kad durvis tiek atvērtas paraujot aiz roktura. Mēğināju no ārpuses ar atslēgu. Atslēga iegāja tikai līdz pusei un tālāk nē. Ložņāju caur pasažierdurvīm.
- Bleizeris
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 105
- Joined: Mon Aug 08, 2016 9:09 pm
- Location: Baloži, Rīga
Re: SAAB piedarbināšana / COLD START
Īstais Saab? nav kaimiņa?Karina wrote:Pirmās man padevās aizmugurējās labās durvis. Tad nu izmantoju automāta priekšrocības un "lastočkas" pozā piedarbināju Saab. Pieleca uzreiz kaut arī bija nostāvējis trīsarpus dienas. Bet vadītājdurvis tā arī vaļā nedabūju. No iekšpuses mēğinot, sapratu, ka nenoskan tas klikšķis, kad durvis tiek atvērtas paraujot aiz roktura. Mēğināju no ārpuses ar atslēgu. Atslēga iegāja tikai līdz pusei un tālāk nē. Ložņāju caur pasažierdurvīm.
Re: SAAB piedarbināšana / COLD START
Ne tikai apsmērē ar silikonu, bet pēc tam arī noslauki, jo ir bijis tā, ka pēc apsmērēšanas piesalst arī pats silikonsHenry wrote:nu tad sildi durvis ar ķermeņa siltumuKarina wrote:Centrālatslēga darbojas. Pašas durvis aizsalušas.
bet ja nopietni, tad tiklīdz dabūsi vaļā, apsmērē ar silikonu durvju gumijas.
Re: SAAB piedarbināšana / COLD START
Hmmm... visiem 9-3ss tādas problēmas ar durvju aizsalšanu? Manam 9-3og nekad durvis nav aizsalušas 10 gadu laikā, pat pēc automazgātuves apmeklējuma šādos aukstumos kā tagad
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: SAAB piedarbināšana / COLD START
Varbūt Tev jau tur gumiju vairs nav?
Pašam ir 9-3 OG, pēc moikas, ja izvirina visas, tad viss ok, bet ja kādu nedēļu šādā salā netiek virinātas, tad gan iesalst.
Edit:
Šī rīta starts. Arī ir tas pārsitiens.
https://youtu.be/tgbaGy17a9s
Saabam mazliet nepareizi temp rāda, uz SID brīžiem - 25-28 C, bet āra termometrs rāda ko citu.
Pilnā aizsargpanna traucē vai tas ka auto piestumts ar purnu pie mājas sienas?
Pašam ir 9-3 OG, pēc moikas, ja izvirina visas, tad viss ok, bet ja kādu nedēļu šādā salā netiek virinātas, tad gan iesalst.
Edit:
Šī rīta starts. Arī ir tas pārsitiens.
https://youtu.be/tgbaGy17a9s
Saabam mazliet nepareizi temp rāda, uz SID brīžiem - 25-28 C, bet āra termometrs rāda ko citu.
Pilnā aizsargpanna traucē vai tas ka auto piestumts ar purnu pie mājas sienas?
Re: SAAB piedarbināšana / COLD START
Šoreiz es gan vairāk ticētu SAABam. Nu neticu, ka Pļaviņās šorīt bija -35.
Re: SAAB piedarbināšana / COLD START
Kas tur nereāls, Rēzekne šorīt mīnus 33
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: SAAB piedarbināšana / COLD START
Ruc gan tev tas traktors! Biju domajis, ka mans 9-5 jau ir skals! bet shitaja sala, manejais tieshi otradi ir nedaudz pat klusaks palicis. Zato ar nobeigtu odometru un ruchniku edu tagad brokastis, gribu atrak tikt ara, startet savu tizeli!intervall wrote:Varbūt Tev jau tur gumiju vairs nav?
Pašam ir 9-3 OG, pēc moikas, ja izvirina visas, tad viss ok, bet ja kādu nedēļu šādā salā netiek virinātas, tad gan iesalst.
Edit:
Šī rīta starts. Arī ir tas pārsitiens.
https://youtu.be/tgbaGy17a9s
Saabam mazliet nepareizi temp rāda, uz SID brīžiem - 25-28 C, bet āra termometrs rāda ko citu.
Pilnā aizsargpanna traucē vai tas ka auto piestumts ar purnu pie mājas sienas?
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: SAAB piedarbināšana / COLD START
Mans shiiriita shkjiiliens.. mazliet siltaaks ka vakar. Trijos Naktii gan bij -24
https://youtu.be/Sot_4uySPC4
POLO nepieleca.. bet tas gan stavejis kopsh pirmdienas
https://youtu.be/Sot_4uySPC4
POLO nepieleca.. bet tas gan stavejis kopsh pirmdienas
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: SAAB piedarbināšana / COLD START
A Tev katalizators ir?Highlander wrote: Ruc gan tev tas traktors! Biju domajis, ka mans 9-5 jau ir skals! bet shitaja sala, manejais tieshi otradi ir nedaudz pat klusaks palicis. Zato ar nobeigtu odometru un ruchniku edu tagad brokastis, gribu atrak tikt ara, startet savu tizeli!
Tas jau nav pie vainas tik daudz kā skaņas izolācija. Domājams 9-5 tā ir mazliet labāka.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: SAAB piedarbināšana / COLD START
Es neko nesaku. Man jau prikolii tas troksnis! Gan jau ledus karta uz kuzova, absorbe man to troksni?intervall wrote:A Tev katalizators ir?Highlander wrote: Ruc gan tev tas traktors! Biju domajis, ka mans 9-5 jau ir skals! bet shitaja sala, manejais tieshi otradi ir nedaudz pat klusaks palicis. Zato ar nobeigtu odometru un ruchniku edu tagad brokastis, gribu atrak tikt ara, startet savu tizeli!
Tas jau nav pie vainas tik daudz kā skaņas izolācija. Domājams 9-5 tā ir mazliet labāka.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: SAAB piedarbināšana / COLD START
Diez vai ledus, domājams pats auto labāk nopakots.
Un tikko atbraucu no darba - salīdzināju āra termometru rādījumus darbā visi rāda par 2 grādiem mazāk kā manējais mājās.
Ej nu saproti pie vainas termometrs vai tā arī ir, jo mana māja atrodas metrus 40 zemāk kā darbs.
Un tikko atbraucu no darba - salīdzināju āra termometru rādījumus darbā visi rāda par 2 grādiem mazāk kā manējais mājās.
Ej nu saproti pie vainas termometrs vai tā arī ir, jo mana māja atrodas metrus 40 zemāk kā darbs.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: SAAB piedarbināšana / COLD START
Es jokoju par ledus absorbaciju temp. Var radit dazhadi ari del augstuma virs juras limena. Kadas ekai ir sienas? Veja virziens. Salidzinot SID termometru ar teiksim accuweather, atshkiriba 1 grads.intervall wrote:Diez vai ledus, domājams pats auto labāk nopakots.
Un tikko atbraucu no darba - salīdzināju āra termometru rādījumus darbā visi rāda par 2 grādiem mazāk kā manējais mājās.
Ej nu saproti pie vainas termometrs vai tā arī ir, jo mana māja atrodas metrus 40 zemāk kā darbs.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA