Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu nezinu vai labāk ir turēt bremžu pedāli. Auto būtu jāstāv uz stāvbremzes-pat autoskolā tā māca. Personīgi es izslēdzu šo funkciju,kā arī citas. PS autovadītājam katru dienu ir jāveic ārējās apgaismes pārbaude,kā arī teh.šķidrumu līmeņu pārbaude.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Gribu redzēt to cilvēku, kurs KATRU reizi iedarbinot auto, apiet tam rinķī un to visu pārbauda. Plus pieaicina kādu svešo, lai pārbauda bremžu gaismu un atpakaļgaitu.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tomātam tā rokas bremze pilnīgi lieka, labi, ja 2x gadā izmantojama izklaidēm! Vienīgais iemesls paraustīt, lai loki nesarūsē, nesabirst un pakaļējos ratus nenoķīlē!hofmaks wrote:Nu nezinu vai labāk ir turēt bremžu pedāli. Auto būtu jāstāv uz stāvbremzes-pat autoskolā tā māca. Personīgi es izslēdzu šo funkciju,kā arī citas. PS autovadītājam katru dienu ir jāveic ārējās apgaismes pārbaude,kā arī teh.šķidrumu līmeņu pārbaude.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Es praktiski nekad nelietoju roceni stāvēšanai, it īpaši ziemā, kad tā var sasalt - tikai darba bremzes, bet stāvot, atstāju R un viss
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Es roceni lietoju katru dienu un vizmaz 3x. Nu tagad sniedziņš sasnigs-būs 10x
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- Bleizeris
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 105
- Joined: Mon Aug 08, 2016 9:09 pm
- Location: Baloži, Rīga
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tad jau Handbrake hacks ir?hofmaks wrote:Es roceni lietoju katru dienu un vizmaz 3x. Nu tagad sniedziņš sasnigs-būs 10x
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nekad man tāds paziņojums nav rādīts.Arnijs wrote:Tas nav defekts, bet gan programmējama funkcija. Un - manuprāt, itin noderīga lieta. Katrā ziņā - labāk zināt, vai darbojas bremžu apgaismojums, nekā nezināt. Nav jau grūti 1x uzsist pa pedāli.Jenky wrote:
man ir manual. kā tikt vaļā no tā defekta ? vai jātaisa vecais sid ?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kā saremontēt logu tīrītāja slotiņu / mehānismu, kas beidzot laikam ir saplīsis dēļ tā, ka slēdz iekšā, kad slotiņa piesalusi pie loga (noteikti daudzas reizes auto dzīves laikā)? Tagad tik viena slotiņa griežas. Otrai laikam beidzot aprauti kaut kādi zobrati.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nav ko tur remontet, janoperk jauns mehanisms
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tak atslēdz tās slotas, lai neskrāpē stiklus un dzīvo laimīgs! Es 8 gadus nobraukāju ar atslēgtām lukturu slotām un neizjutu pēc viņām nekādu vajadzību!Janis95 wrote:Kā saremontēt logu tīrītāja slotiņu / mehānismu, kas beidzot laikam ir saplīsis dēļ tā, ka slēdz iekšā, kad slotiņa piesalusi pie loga (noteikti daudzas reizes auto dzīves laikā)? Tagad tik viena slotiņa griežas. Otrai laikam beidzot aprauti kaut kādi zobrati.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ne jau lukturu slota...galvenā vējstikla slota negriežas
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
To gan maini nost pret jaunu!Janis95 wrote:Ne jau lukturu slota...galvenā vējstikla slota negriežas
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tak nevar viena griezties, otra nē gan jau izbuksēja uzķīlējuma vietā. Noņem, iztīri no sūdiem, un pievelc stiprāk.
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Šodien radās ķibele ar slēdzeni. Šofera durvīm ļoti grūti var iespiest un izvilkt slēdzenes puļķi, kas ir pie stikla. Līdz ar to arī ar pulti nevar aizslēgt/atslēgt durvis. Labajā pusē arī nestrādā vairs abām durvīm centrālā atslēga, BET kreisā pusē aizmugurējām durvīm strādā! Pašlaik es varu šofera durvis atslēgt/aizslēgt ar atslēgu (smagāk jāgriež). Kas varētu būt noticis? Beidzot pa 16 gadiem slēgšanas mehānisms saplīsa?
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Shodien tada pate problema bija, tikai otradi-visas durvis veras valja un ciet ar pulti, bet kreisas pakalejas ne (bernu nevareja sedekliti tik erti shodien ielikt)Zoom wrote:Šodien radās ķibele ar slēdzeni. Šofera durvīm ļoti grūti var iespiest un izvilkt slēdzenes puļķi, kas ir pie stikla. Līdz ar to arī ar pulti nevar aizslēgt/atslēgt durvis. Labajā pusē arī nestrādā vairs abām durvīm centrālā atslēga, BET kreisā pusē aizmugurējām durvīm strādā! Pašlaik es varu šofera durvis atslēgt/aizslēgt ar atslēgu (smagāk jāgriež). Kas varētu būt noticis? Beidzot pa 16 gadiem slēgšanas mehānisms saplīsa?
Nenaca pulkis valja...pachakareju vinu uz augshu un uz leju, tad durvis veras valja...bet nesledzas ciet ar pulti. Aizsitu ciet durvis ar pulki un parejas aizsledzu ar pulti. Pectam viss naca valja un cieta jau ar pults palidzibu.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA