Es atradu apzīmējumu šim auto, salīdzinājumā ar 9000 (un 9-5),- tas ir uzbūvēts: pavirši! Cietas plastmasas, kas grab uz bedrēm un audio skaņām, spraugas paspārņos, atklātas, nenoslēptas skrūvju vietas, nu tāds "pa lēto" iespaids pēc kvalitatīvāk un rūpīgāk uzbūvēto 9000 un 9-5 lietošanas rodas. Kruīzkontroles, aizmugurējās slotas, audio pogu un kloķu darbināšana ir neergonomiskāka kā 9-5, un tas nav jautājums par pierašanu.
Lietus sensors man patīk, var saregulēt jutību atbilstoši vēlmēm.
Sēdekļi ir ērti.
Stūre ar īkšķa izvirzījumiem ir ērta.
ESP nevar atslēgt pa fikso ar pogu, jālien caur settingiem.
Telefona BT darbojas labāk kā jauniem KIA, tomēr skaņa vienalga brīžiem ir tāda, kā zona raustītos.
Par radio ne"ķeršanu" jau minēju - ieguglējot ārzemēs par to daudzi lamājušies savulaik.
Defa 220V apsilde uz šī konkrētā modeļa silda karteri. Silstoša plāksne no ārpuses. Stulbs risinājums, bet DEFA tieši TTiD neatbalsta tosola sildīšanu. Ieliktais 220V gaisa pūtējs salonā gan esot priecējis saimnieci tajā vienā aukstajā dienā, kad man to izdevās laicīgi no rīta palaist
Dīzeļa motora lēnā uzsilšana gan nepriecē sirdi. Vislabāk silst braucot, ti, jābūt motora apriezieniem, vissliktāk - stāvot uz vietas tukšgaitā, kad motora t bultiņa krītas.
Ērtībām tika ieinstalētas 2USB ligzdas telefonu uzlādei. Iegriezu tajā viduskonsoles sienā, kas zem pelnu trauka. Zaļā krāsā izskatās pieskaņoti, iphonu lādējot, tad jau ir OK un nav vairs jāčakarējas ar piepīpētājā spraužamajiem telefona lādētājiem.
Un bērnu priekam tika iepirkts šāds sū: Dīvainā kārtā pat strādā un var klausīties no telefona džastinu bīberu, pasakas un citus audio failus.