intervall 9-3 OG rūsiņš
Re: intervall 9-3 OG rūsiņš
Sprauslu arī tāpat kā vāciņus?
Nav iepriekš līsts tik tālu, bet izskatās, ka sprauslu kaklus nevar paregulēt kamēr sadalene nav atlaista.
Edīte: tomēr var. Nevar tikai izņemt, neatlaižot.
Nav iepriekš līsts tik tālu, bet izskatās, ka sprauslu kaklus nevar paregulēt kamēr sadalene nav atlaista.
Edīte: tomēr var. Nevar tikai izņemt, neatlaižot.
Last edited by intervall on Wed Mar 08, 2017 9:28 pm, edited 2 times in total.
Re: intervall 9-3 OG rūsiņš
Last edited by intervall on Wed Mar 08, 2017 9:28 pm, edited 1 time in total.
Re: intervall 9-3 OG rūsiņš
Sen nekas nebija darīts, līdz vienu dienu parādījās interesants gļuks - pie starta īslaicīgi tika norubīts toks pečkai, logiem, sčotkām, egr, piepīpētājam. Zuda reāli uz pāris sek. ilgākais. Līdz šim nebija nekādu el. gļuku, neticējās, ka vadi.
Sākumā likās, varbūt šiem ir kāds kopīgs relejs - bet izrādās, ka nav.
Pakonsultējos ar Arni, vajadzētu būt kontatgrupai pie vainas - šaubu nebija, cilvēks ļoti zinošs, ar lielu pieredzi un zināšanām par Saab - mainīšu grupu.
Pasē, dranduļetam 1999., domāju tā arī ir, taču, kad tika iegādāta grupa no 2000. 9-3 izrādījās, ka mans ir jaunāks
Autiņš tika izdīrāts un 14.00 tika secināts, ka grupa neder, meklējam atbilstošu - tundrā nekur nav, atkal konsultācija ar Arni - paziņam ir 9-5 vilkatis uz jaukšanu, ņemam grupu no tā - vualā, tāda pati
Grupu dabūju 17.00, kamēr tiku mājās jau bija 18.00, nokavēju vakara maiņu par pāris stundām, bet toties saabs ir gatavs
Sākumā likās, varbūt šiem ir kāds kopīgs relejs - bet izrādās, ka nav.
Pakonsultējos ar Arni, vajadzētu būt kontatgrupai pie vainas - šaubu nebija, cilvēks ļoti zinošs, ar lielu pieredzi un zināšanām par Saab - mainīšu grupu.
Pasē, dranduļetam 1999., domāju tā arī ir, taču, kad tika iegādāta grupa no 2000. 9-3 izrādījās, ka mans ir jaunāks
Autiņš tika izdīrāts un 14.00 tika secināts, ka grupa neder, meklējam atbilstošu - tundrā nekur nav, atkal konsultācija ar Arni - paziņam ir 9-5 vilkatis uz jaukšanu, ņemam grupu no tā - vualā, tāda pati
Grupu dabūju 17.00, kamēr tiku mājās jau bija 18.00, nokavēju vakara maiņu par pāris stundām, bet toties saabs ir gatavs
Last edited by intervall on Fri Dec 02, 2016 9:20 am, edited 1 time in total.
Re: intervall 9-3 OG rūsiņš
Saabs tika arī pie jauniem paklājiem
Un tika arī paša aizdedzes slēdzene nomainita, jo veco servisņiki kārtējo reizi sajāja, izraujot no neitrālā atslēgu - sāka krakšķēt, neleca atpakaļ.
Šis arī bija iemesls, kāpēc mainīju visu pats - tundrā nebija citu variantu.
Liels paldies Arnim par konsultāciju un KoreFun par WIS screeniem!
Un tika arī paša aizdedzes slēdzene nomainita, jo veco servisņiki kārtējo reizi sajāja, izraujot no neitrālā atslēgu - sāka krakšķēt, neleca atpakaļ.
Šis arī bija iemesls, kāpēc mainīju visu pats - tundrā nebija citu variantu.
Liels paldies Arnim par konsultāciju un KoreFun par WIS screeniem!
Re: intervall 9-3 OG rūsiņš
Kādu pusgadu braucu ar izdegušām lampiņām tahometrā, biju plānojis mainīt siltākā laikā, bet vakar Rūsiņš izdomāja mani piesmiet - uzmetās night panel efekts - izdega viena lampa spidometrā
Neko darīt - jārauj vaļā. Nervi netur, pabraukt nevar...
Protams, nezināju, ka tur iekšā ir 14V 1.4W T5 spuldzes, iepirku 12V 1.2w T5. Un arī, ja zinātu - tādas laikam te LV tik ArTeh varētu dabūt.
Beigās, kad viss jau uz finiša taisnes - liekot virsū paneli, kkur iekrīt tā metāla ļipa, kurā ievelk skrūvi - tiek lamāts saabs un visi apkārt esošie un neesošie
Iekrita netālu no viduskonsoles, dabūju paraut lieki paneļus nost, bet vismaz tas pipļuks ir vietā.
Jaucot vaļā atklājās, ka panelim trūkst vienas skrūves, tās man ir rezervē - beigās viss tip-top.
Nomainīju 8 gabalas - fasten belts, speedo, taho un temp un fuel lampiņas.
Un beigās hvz no kurienes, bet pazuda paneļa graboņa tukšgaitā, kad dzinējs auksts. Tā laikam Rūsiņa pateicība
Neko darīt - jārauj vaļā. Nervi netur, pabraukt nevar...
Protams, nezināju, ka tur iekšā ir 14V 1.4W T5 spuldzes, iepirku 12V 1.2w T5. Un arī, ja zinātu - tādas laikam te LV tik ArTeh varētu dabūt.
Beigās, kad viss jau uz finiša taisnes - liekot virsū paneli, kkur iekrīt tā metāla ļipa, kurā ievelk skrūvi - tiek lamāts saabs un visi apkārt esošie un neesošie
Iekrita netālu no viduskonsoles, dabūju paraut lieki paneļus nost, bet vismaz tas pipļuks ir vietā.
Jaucot vaļā atklājās, ka panelim trūkst vienas skrūves, tās man ir rezervē - beigās viss tip-top.
Nomainīju 8 gabalas - fasten belts, speedo, taho un temp un fuel lampiņas.
Un beigās hvz no kurienes, bet pazuda paneļa graboņa tukšgaitā, kad dzinējs auksts. Tā laikam Rūsiņa pateicība
Re: intervall 9-3 OG rūsiņš
Vakar saņēmu paciņu - SID1 ribbon cable.
Bija jau baigais prieks, nu būs visi cipari un burti vietā - a skuju, šleife atnāca jau atlīmējusies(tajā vietā vietā vairs nelīp).
Nočakarējos vairākas stundas to lentu koriģēdams - labākajā piegājienā mirgoja pāris burti vidū, bet tas tāpat nebija vēlamais rezultāts.
Beigās pret sienu aizgāja displejs un SID tika izrauts ārā... Šodien saprotot, ka nav signālu un multistūre nedarbojas, sapratu, ka man to verķi vajag kā ēst.
Braucot pie friziera, kosmonautu kantorī(U*O auto)J-pilī tika iegādāts SID2 SID1 vietā.
Bija jau baigais prieks, nu būs visi cipari un burti vietā - a skuju, šleife atnāca jau atlīmējusies(tajā vietā vietā vairs nelīp).
Nočakarējos vairākas stundas to lentu koriģēdams - labākajā piegājienā mirgoja pāris burti vidū, bet tas tāpat nebija vēlamais rezultāts.
Beigās pret sienu aizgāja displejs un SID tika izrauts ārā... Šodien saprotot, ka nav signālu un multistūre nedarbojas, sapratu, ka man to verķi vajag kā ēst.
Braucot pie friziera, kosmonautu kantorī(U*O auto)J-pilī tika iegādāts SID2 SID1 vietā.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: intervall 9-3 OG rūsiņš
Tev tur naudas sods 30 dienu laika jasamaksa! (skatit otro foto)
Ja par temu...cik vispar laika aiznema SIDu nomainit? To otru, kuru pret sienu neizshkaidiji
Ja par temu...cik vispar laika aiznema SIDu nomainit? To otru, kuru pret sienu neizshkaidiji
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: intervall 9-3 OG rūsiņš
Pļac, pat nepamanīju
Izjaukt un nomainīt šleifi - apmēram stunda. Ja nebūtu jākasa nost lentas paliekas, būtu padsmit min.
Pats vecais SID vesels, tikai LCD ekrāns lidoja
Izjaukt un nomainīt šleifi - apmēram stunda. Ja nebūtu jākasa nost lentas paliekas, būtu padsmit min.
Pats vecais SID vesels, tikai LCD ekrāns lidoja
Re: intervall 9-3 OG rūsiņš
Tad kad bija lielie mīnusi - aukstais starts pie -30 C.
https://www.youtube.com/watch?v=tgbaGy1 ... e=youtu.be
Šodien pēc nakts maiņas tika pārbaudīta Saabiņa ietilpība
https://www.youtube.com/watch?v=tgbaGy1 ... e=youtu.be
Šodien pēc nakts maiņas tika pārbaudīta Saabiņa ietilpība
Re: intervall 9-3 OG rūsiņš
Šodien pēc naktsmaiņas 400k miskaste sāka čīkstēt un pazuda būsts(jibio šitāda neierasta kaite dīzelim)
Tika pie jauna kloķenes skriemeļa, siksnas un MAP'a un blīvslēga, kurš vasarā jau bija mainīts. Drošības pēc, lai nākotnē atkal nav jāmaina.
Tika pie jauna kloķenes skriemeļa, siksnas un MAP'a un blīvslēga, kurš vasarā jau bija mainīts. Drošības pēc, lai nākotnē atkal nav jāmaina.
Re: intervall 9-3 OG rūsiņš
Šodien uzlikts koka panelis, kruīzs un jauns vakuumsūknis...Un vēl citas priekšas tumbiņas.
Re: intervall 9-3 OG rūsiņš
nu un kruīzs strādā? nomainīji tikai kloķi?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero