Ta nevaretu but turbina?Vilcins wrote:Ja, jāatdzen uz servisu
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Viskautkas tur var būt, tik pat labi turbinas vadība, un citi mēsli
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Es sāku ar turbīnas remontu, eļļas ēšana un zilais dūms pie starta turpinājās, un 1,5L uz 1000km. Tad jau šāles un gredzens plus vel kaudze ar blīvēm. Šobrīd zilo dūmu neredz. Redzēs kāds būs eļļas patēriņš.saabmats wrote:Pirms 20 tk,mainiju galvas blīvi,piereizes nomainiju vārstu blīvslēgus.Tie atkrīt. Ja būtu gredzeni,tad vajadzētu dūmot katru reizi. Tad jau laikam turbīna varētu būt. Nu vismaz man tā liekas .Wilsons wrote:Daudz saabiem ir tāda pati problēma , kam vairak kam mazāk ! Man vins dūmo pie auksta starta 1,5 gadu ! Uz priekšu iet , bet jauda vaira nav tāda un ella ar garaho ! Turbina, blivslegi , gredzeni , vai nu viss kopā vai atsevisks elements ! Iegdit isti netaisos jo ir savu laiku nokalpojis !saabmats wrote: Būsts ir, sūdzos par zilo dūmu esamību. Ja tiek pabraukts lielāks gabals zilo dūmu nav. Bet ja tiek padarbīnāts bet nebraukts,tad zilos dūmus var gaidīt nākamajā startā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Paskaidrojat man kā botam vai pēc pilna izplūdes upgreida ir nepieciešamas izmaiņas softā ?
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nav vajadzība.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nav, protams, nepieciešams, bet tad kāpēc mainīt izplūdi, ja no tās neiegūt labumu (pārrakstīt softu)!?bugaboo wrote:Paskaidrojat man kā botam vai pēc pilna izplūdes upgreida ir nepieciešamas izmaiņas softā ?
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Turbīnas pretspiedienam mainoties, mainās tās griešanās ātruma parametri. Vai ņemt to galvā, tas katra paša ziņā. Procents nav liels, bet aprēķināms tas ir.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nūuu tāpēc vēl jau ka šī ir tā stipri nopuvusi, un neceļās roka likt jaunu stock atpakaļ.... vēl ja visu skaisti sadara skaņa būs sirdij tīkamāka... tad arī braucējs laimīgāks.jankab wrote: Nav, protams, nepieciešams, bet tad kāpēc mainīt izplūdi, ja no tās neiegūt labumu (pārrakstīt softu)!?
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tīri tehniski nekam sliktam nevajadzētu notikt.bugaboo wrote: Nūuu tāpēc vēl jau ka šī ir tā stipri nopuvusi, un neceļās roka likt jaunu stock atpakaļ.... vēl ja visu skaisti sadara skaņa būs sirdij tīkamāka... tad arī braucējs laimīgāks.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nav obligāti, bet ieteicami!bugaboo wrote:Paskaidrojat man kā botam vai pēc pilna izplūdes upgreida ir nepieciešamas izmaiņas softā ?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Lai iegūtu jūtamu atšķirību,tad arī ieplūde jāpalielina - ar pliku izplūdi būs par maz
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Downpipe jūt ar pēcpusi, pat ja ieplūdē neko nedara!hofmaks wrote:Lai iegūtu jūtamu atšķirību,tad arī ieplūde jāpalielina - ar pliku izplūdi būs par maz
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jaliek T5 sadalenes ar 3.5 bāru degvielas spiediena regulatoru un jāsteidžo uz nākamo levelu
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu man kad uztaisīju downpipe un vēl nebija čipšu tā pat ar dirsu jutu ka krietni ātrāk iegriežas!hofmaks wrote:Lai iegūtu jūtamu atšķirību,tad arī ieplūde jāpalielina - ar pliku izplūdi būs par maz
Hofmak cik liela Tev bija atšķirība jūtama kad uztaisīji ieplūdi?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vajag normālas sprauslas Mārupes gurķu lielumā, nav ko tur ar to regulatoru lāpīties!Vilcins wrote:Jaliek T5 sadalenes ar 3.5 bāru degvielas spiediena regulatoru un jāsteidžo uz nākamo levelu
Un sadalenes no B234i,pašas agresīvākās!