Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Dīzelim vienalga + jo vieglāka izplūde,jo labāk. Bet ja tomēr gribi,tad labāk šādu Image
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by intervall »

Tāds arī bija padomā.
Paldies, tagad vismaz droši zināšu ko labāk likt.

Edit: izrādās katiņš jau ir mainīts(ielikts lētais bosal), bet atkal bija aizaudzis.
Tika ielikts rezonators kā hofmaks ieteica - un sābā atkal parādījās otra dzīvība, cits cēliens un ir klusāks palicis :dance:
Last edited by intervall on Fri Jan 27, 2017 6:43 pm, edited 2 times in total.
User avatar
janis.ziedins
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 29
Joined: Mon May 23, 2016 6:50 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by janis.ziedins »

Hey!
Vēlējos uzvaicāt padomu par sava Saab problēmu.
9-3 1.8t gāz.
Dažkārt jau piešķeļot, dažkārt braucot, pazūd jauda, kaut cik normālu uzrāvienu, lai iekļautos satiksmē, sāk uzņemt tikai ar trešo ātrumu, nav starpības vai brauc ar benz. vai gāzi.
Taču noņemot klemmi, viss bumbās.
Maza saprašana par šo atgadījumu, bet pagaidām krīt aizdomas uz aķīša bateriju, kas pieslēgta pie tā, vai sveču spolēm(kādām no tām), vai pastāv iespēja, ka ir trāpīts, vai tomēr ir kāda cita vaina?
Saprotu, ka šeit jau nav īstā vieta diognostikai, bet tikai vaicāju viedokli, pirms sanāk aizvest uz servisu.
Liels paldies iepriekš!
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Henry »

janis.ziedins wrote:Hey!
Vēlējos uzvaicāt padomu par sava Saab problēmu.
9-3 1.8t gāz.
Dažkārt jau piešķeļot, dažkārt braucot, pazūd jauda, kaut cik normālu uzrāvienu, lai iekļautos satiksmē, sāk uzņemt tikai ar trešo ātrumu, nav starpības vai brauc ar benz. vai gāzi.
Taču noņemot klemmi, viss bumbās.
Maza saprašana par šo atgadījumu, bet pagaidām krīt aizdomas uz aķīša bateriju, kas pieslēgta pie tā, vai sveču spolēm(kādām no tām), vai pastāv iespēja, ka ir trāpīts, vai tomēr ir kāda cita vaina?
Saprotu, ka šeit jau nav īstā vieta diognostikai, bet tikai vaicāju viedokli, pirms sanāk aizvest uz servisu.
Liels paldies iepriekš!
check engine lampiņa deg?

aķi atvienojot tu visas kļūdas nodzēs, tāpēc serviss nevarēs pateikt, kas par vainu, ja atkal neparādīsies tā pati problēma un ECU nesaglabās kļūdu.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo »

Ja nodzēšot adaptācijas viss aiziet, tad jau jāmeklē iemesls tam, kas jauc prātu ECU.
User avatar
janis.ziedins
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 29
Joined: Mon May 23, 2016 6:50 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by janis.ziedins »

elmo wrote:Ja nodzēšot adaptācijas viss aiziet, tad jau jāmeklē iemesls tam, kas jauc prātu ECU.
Dažreiz jau samierinos un dodos tālāk arī bez jaudas, jo ņemot klemmi visi pulskteņi utt. jāatjauno katru reizi, bet jauda atgriežās arī pēc tam, ja mašīna pastāvējusi.
Check engine nav degusi.
Tad pēc idejas kompim vajadzētu uzrādīt, sliktākajā gadījumā vismaz tad, kad tā problēma ir dotajā mirklī!?
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Pabrauc uz benzīna vismaz 2 dienas(pirms tam neņemot nost klemmi). Ja jauda atgriezīsies,tad vaina būs adaptācijās
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by intervall »

Vai FM57 503 kārbas vietā var likt FM57 505?
Kas tur atšķirās - pārnesumu "garumi"?
User avatar
janis.ziedins
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 29
Joined: Mon May 23, 2016 6:50 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by janis.ziedins »

hofmaks wrote:Pabrauc uz benzīna vismaz 2 dienas(pirms tam neņemot nost klemmi). Ja jauda atgriezīsies,tad vaina būs adaptācijās
Bet ja jau tā jauda pazūd tikai dažkārt, tad vai tad ar adaptāciju vajadzētu būt problēmai, ja nav regulāri tas?
User avatar
saab21
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 725
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by saab21 »

Labdien, Saab, pazinēji.
Ir pāris jautājumi par savu saab 9-3 (2008g ar 1.9tdi 8V motoru).

1) Taisos mainīt zobsiksnas komplektu. Kas šiem motoriem pie siksnas maiņas vēl būtu jāmaina papildus, nekas vai, piemēram, ūdens sūknis arī?

2) Kad dod ručkā tad apgriezienu amplitūdā ~1,8-2.0 tūkst. ir jūtama tāda neliela vibrācija (izteiktāk 4, 5 un 6 robā), gribēju zināt vai tas ir spararats vai kaut kas iespējams cits. Tagad itkā šī vibrācija ir pazudusi, bet tāpat uztrauc.

3) Par saloniem, apnicis cīnīties ar to gaišo pusādas sēdekļiem (maniem ir it sevišķi pretīgā drēbe pa vidu, uz kuras katrs pleķis un smērējums paliek :? ), tāpēc ir vēlme nomainīt visus sēdekļus. Tāpēc gribēju zināt, vai facelift modeļiem der saloni no prefacelift un vai modeļiem un vai universālim var ielikt no sedana? Un varbūt kāds zina vietas, kur var ieķert gaišos/pusgaišos, ādas/pusādas(ar melno drēbi pa visu), + apsilde priekšā, sedēkļus? :roll:
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4

Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by lawyer »

Parasti tiem maina zobsiksnas komplektu kopā ar ūdens sūkni :geek:

Simptomi izklausās pēc spararata, bet nu to ir servisā jāpārbauda :wink:

Varbūt lētāk un labāk būs pāršūt to vidu ar ādu atbilstošā krāsā? :think:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever :wink:
User avatar
OSC
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 627
Joined: Wed Jul 29, 2015 11:20 am
Location: Planet Earth

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by OSC »

Ir tādi džeki VELTECK, kuriem noliktāvā ir palikuši ļoti daudz krēsli un ne tikai. Visu laiku posto, ka kāds atbraucis ciemos un ielicis apsildāmos, bīdāmos un ādas. Tā arī neesmu sāņēmies uzrakstīt viņiem, cik maksās jauni benķi. Droši vien, ka ļooooti daudz.
Image

https://www.facebook.com/Velteck.nl/pho ... =3&theater
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM

Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
User avatar
saab21
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 725
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by saab21 »

lawyer wrote:Parasti tiem maina zobsiksnas komplektu kopā ar ūdens sūkni :geek:

Simptomi izklausās pēc spararata, bet nu to ir servisā jāpārbauda :wink:

Varbūt lētāk un labāk būs pāršūt to vidu ar ādu atbilstošā krāsā? :think:
Paldies, par ūdens sūkni un spararatu tā jau arī likās.
Par sēdekļu pāršūšanu, skatīšos, nekad neesmu pāršuvis, tāpēc likās, ka kvalitatīva pāršūšana maksās dārgāk, kā normāla stāvokļa, lietotu sēdekļu iegāde.
Bet ja tomēr pa labu ciparu pagadās tie sēdekļi , tad nu prefacelift tomēr derēs vai nē?
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4

Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
User avatar
saab21
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 725
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by saab21 »

OSC wrote:Ir tādi džeki VELTECK, kuriem noliktāvā ir palikuši ļoti daudz krēsli un ne tikai. Visu laiku posto, ka kāds atbraucis ciemos un ielicis apsildāmos, bīdāmos un ādas. Tā arī neesmu sāņēmies uzrakstīt viņiem, cik maksās jauni benķi. Droši vien, ka ļooooti daudz.
Image

https://www.facebook.com/Velteck.nl/pho ... =3&theater

Jā, VELTEC džeki izskatās ļoti labi, bet nu no Holandes atsūtīt vai braukt eksursijā uz turieni, varētu tiešām salīti izmaksāt.
Bet nu vismaz uzzināju ka pēdējas paaudzes 9-5 ir arī universāļi :o:o:o (izskatās labi) https://www.facebook.com/Velteck.nl/pho ... =3&theater
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4

Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by edijs »

Mm, ja varētu jaunus 9k Aero beņķus iegrābt.. :dance: Bet bail domāt, cik maksātu. Par kādu kilo euro skrietu pakaļ, ilgi nedomājot. Par pusotru brīdi padomātu, bet gan jau arī ņemtu. Ja dārgāk.. tad laikam gan ietu restaurācijas ceļu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Post Reply