Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 444
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by rzmzr »

Un kapēc tieši saabs - jo esmu dīvains un piesaista šie auto.
Ahahha, nosmējos, high five!
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by intervall »

richijs wrote:
richijs wrote:https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/s ... bcemi.html
Kas zināms par šo wanabe vems viggenu?
Esmu atgriezies atpakaļ pie saabiem (nezinu vai pareiz lēmums :D ). Auto ir bez VEMSa, bet nu redzēsim kas notiks ar viņu manās rokās. Katrā ziņā jauda attaisno cerības, jo ne 2008 gada opel astra, ne audi c4 quattro dīzelis neattaisnoja manas liktās cerības. Drīzumā ielikšu bildes kas un kā.
Kāpēc nav VEMS? Kaulējies ļoti stipri? :D
Ja par tēmu, kāds kuzavs? Baganā abšivkas rāvi nost? Pr. glāzes vēl ir?
Cik esmu skatījies 9-3 OG, visi kas ilgāk par pieciem gadiem LV, ir pavisam bēdīgi.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by edijs »

Ir vispār liela jēga no VEMS vai Megasquirt, ja ir Trionic? Tur kaut ko jūtami vairāk var sakonfigurēt? Vai vienkāršāk?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
richijs
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 71
Joined: Mon Nov 02, 2015 3:26 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by richijs »

intervall wrote:
richijs wrote:
richijs wrote:https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/s ... bcemi.html
Kas zināms par šo wanabe vems viggenu?
Esmu atgriezies atpakaļ pie saabiem (nezinu vai pareiz lēmums :D ). Auto ir bez VEMSa, bet nu redzēsim kas notiks ar viņu manās rokās. Katrā ziņā jauda attaisno cerības, jo ne 2008 gada opel astra, ne audi c4 quattro dīzelis neattaisnoja manas liktās cerības. Drīzumā ielikšu bildes kas un kā.
Kāpēc nav VEMS? Kaulējies ļoti stipri? :D
Ja par tēmu, kāds kuzavs? Baganā abšivkas rāvi nost? Pr. glāzes vēl ir?
Cik esmu skatījies 9-3 OG, visi kas ilgāk par pieciem gadiem LV, ir pavisam bēdīgi.
Vems vienkārši nebija. Ja būtu atslēgas līdzi, tad apskatītu, bet nav arī liela bēda.
Kuzavs pagaidām liekas, ka ir pat cerīgs. Tik cik arkas jāapstrā, lai neveidojas nekas. Pr.glāzes ir vēl, bet aizmuguri nedīrāju nost. To laika gaitā. Katrā ziņā ir mazie defekti, bet līdz vasarai ir ko darīt, ieskaitot wanabe ķekava restes maiņa :doh:
User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by intervall »

Ja priekšā ir ok, aizmugurē nekam trakākam par maliņu pārmetināšanu nevajadzētu būt.
Man gan tā reste pat patīk, tas tāpat kā ar puķēm - na ļubiteļa :D
User avatar
Kabrio
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 454
Joined: Wed Jan 16, 2008 12:29 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Kabrio »

richijs wrote:
richijs wrote:https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/s ... bcemi.html
Kas zināms par šo wanabe vems viggenu?
Esmu atgriezies atpakaļ pie saabiem (nezinu vai pareiz lēmums :D ). Auto ir bez VEMSa, bet nu redzēsim kas notiks ar viņu manās rokās. Katrā ziņā jauda attaisno cerības, jo ne 2008 gada opel astra, ne audi c4 quattro dīzelis neattaisnoja manas liktās cerības. Drīzumā ielikšu bildes kas un kā.
paņēmi no Artūra vai bija jau pie kāda cita?
richijs
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 71
Joined: Mon Nov 02, 2015 3:26 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by richijs »

Kabrio wrote:
richijs wrote:
richijs wrote:https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/s ... bcemi.html
Kas zināms par šo wanabe vems viggenu?
Esmu atgriezies atpakaļ pie saabiem (nezinu vai pareiz lēmums :D ). Auto ir bez VEMSa, bet nu redzēsim kas notiks ar viņu manās rokās. Katrā ziņā jauda attaisno cerības, jo ne 2008 gada opel astra, ne audi c4 quattro dīzelis neattaisnoja manas liktās cerības. Drīzumā ielikšu bildes kas un kā.
paņēmi no Artūra vai bija jau pie kāda cita?
Bija cits - Rihards
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Nauris_t16 »

edijs wrote:Ir vispār liela jēga no VEMS vai Megasquirt, ja ir Trionic? Tur kaut ko jūtami vairāk var sakonfigurēt? Vai vienkāršāk?
Paskaties, cik lieljaudas projektiem stāv aftermarket ecu un izdari secinājumus.
User avatar
Uasis
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 57
Joined: Tue Mar 22, 2016 11:13 am
Location: Rīga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Uasis »

Druvis wrote:Neesmu vēl intresējies, bet vai jaunus uzrakstus uz bagāžnieka vāka var dabūt! :wink:
Jo man r burts pazudis :doh:
Un gribas jaunus :pray:
Man mētājas pilns burtu komplekts no sedana (95 Aero) bagūža vāka.

Atrodos Teikā, atdošu par brīvu vakaros pēc 18:00, tikai laicīgi vajag pazvanīt, numurs 2544.2552
2002. 9-5 Aero - Vairs nav, braucu ar Volvo, bet šeit esmu intereses pēc.

Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by edijs »

Nauris_t16 wrote:
edijs wrote:Ir vispār liela jēga no VEMS vai Megasquirt, ja ir Trionic? Tur kaut ko jūtami vairāk var sakonfigurēt? Vai vienkāršāk?
Paskaties, cik lieljaudas projektiem stāv aftermarket ecu un izdari secinājumus.
Par lieljaudas skaidrs, bet jautājums tieši par šiem vs Trionic uz Saab, jo īpaši, ja tas tiek darbināts uz salīdzinoši pieticīgiem dzelžiem, t.i. stock vai nelieli uzlabojumi kā tuklāka izplūde, niknākas sprauslas, utml. Ar šo taču Trionic arī gana labi spēj tikt galā, ne? Ok, šim zilajam drotam vēl t28 ļurba uzkrāmēta.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by KoreFun »

Priekš T28 gaisa kartes arī ir uzzīmētas jau.
User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 444
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by rzmzr »

Es pieņemu, ka ir nianses, kas VEMS padara par rentablu alternatīvu, bet Trionic ir diezgan advancēta menedžmenta sistēma, uz sitiena, es īsti nevaru iedomāties, kāpēc vajadzētu mainīt, ja vien netaisa dragreisa drotu. Teorētiski, ar VEMS'u DI kasetes vietā varētu iegaterizēt parastus koilus (es pieņemu, ka ar softa pārrakstīšanu tas ir izdarāms arī ar Trionic), bet tad atkal jādomā, kā, pēc tam, piešķilsi auto, un kā neuzraut gaisā motoru ar knocku, jo atsevišķa sensora tam nav.

*
pa lielam, tas viss ir samērā bezjēdzīgi, ja vien tiešām DI kasetes dzīvē ir ko ļaunu nodarījušas :mrgreen:
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
User avatar
Kabrio
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 454
Joined: Wed Jan 16, 2008 12:29 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Kabrio »

Night panel
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 118
Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Night panel »

Tas saab ir skriveros. Cik manits tad brauka pensionars un vismaz gadus 15
ZaZZ99
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 136
Joined: Fri Jan 27, 2017 5:06 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by ZaZZ99 »

9-5 hirsch, 2.3T, 2005
Post Reply