Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


User avatar
Silver
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 724
Joined: Fri Mar 15, 2013 12:22 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Silver »

Aigars wrote:
Ainars wrote:Uzsit pa konsoles labo pusi pie blakussedetaja kaajaam... ja aiziet, taatad ventilators beigts.. driiz buus beigts
Ainār, tev bija taisnība - ACC atkal nepūta gaisu un es uzsitu tur, kur tu teici - sāka pūst. Bet, kas tas ir par ventilatoru? Kāds man jāsāk meklēt? Tas taču nav salona ventilators, tas taču kaut kur tur pa vidu zem slotiņām...
Tas arī ir tas, no motora puses zem vējstikla, pa vidu. Visdrīzāk, ka būs tikai jānomaina oglītes, bet zināsi tad, kad izņemsi.
Jānoņem stikla tīrītāji, lielā aizsargplastmasa, nenolaužot ķepiņas, un pašu stikla tīrītāju mehānismu. Pārējais sīkums.:)
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Aigars »

Silver wrote:
Aigars wrote:
Ainars wrote:Uzsit pa konsoles labo pusi pie blakussedetaja kaajaam... ja aiziet, taatad ventilators beigts.. driiz buus beigts
Ainār, tev bija taisnība - ACC atkal nepūta gaisu un es uzsitu tur, kur tu teici - sāka pūst. Bet, kas tas ir par ventilatoru? Kāds man jāsāk meklēt? Tas taču nav salona ventilators, tas taču kaut kur tur pa vidu zem slotiņām...
Tas arī ir tas, no motora puses zem vējstikla, pa vidu. Visdrīzāk, ka būs tikai jānomaina oglītes, bet zināsi tad, kad izņemsi.
Jānoņem stikla tīrītāji, lielā aizsargplastmasa, nenolaužot ķepiņas, un pašu stikla tīrītāju mehānismu. Pārējais sīkums.:)
Es jau vienreiz esmu viņu ņēmis ārā, tāpēc procedūra ir zināma, vienīgi man nav skaidrs vai Jēkabpilī vispār kāds var nomainīt tās oglītes, jo labu autoelektriķi dabūt te diezgan grūti... Tāpēc laikam būs jāmeklē vesels lietots ventilators, jo kā par nelaimi, man tagad nākas diezgan bieži braukt uz Rīgu, bet aukstā salonā tas varētu būt diezgan nepatīkami. Brand, tu savus ventilatorus jau notirgoji?
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ainars »

Oglishu mainja var ari nepalidzet ja izdilis tas kaa vinju tur sauc.. reduktors laikam... tas kapara suuds pie kaa skaras klaat ogliites... ja perc lietotu, skaties vai nav nodilis tapat kaa tavs.
Es ar dauzishanas metodi vel kadu pusgadu nobraukaaju, lidz pasutiju ebajaa citu labu lietotu ventilatoru
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Aigars »

Man pašam mājās ir kaut kāds viens, bet ar izlauztām redelēm, tāpēc meklēšu citu. Ja ar dauzīšanu strādās, tad var pagaidīt un pameklēt tiešām labu, bet pagaidām cerēšu uz veiksmi :)
Night panel
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 118
Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm

Re: SAAB 9-5 2007.g 1.9 TID problema

Post by Night panel »

Sveiki. Lieta tāda ,ka silta laikā kad ber grīdā izmetas check engine un pazud jauda. Noslāpējot un piedarbinot viss ok var braukt tālāk. Kādam ir bijušas līdzīgas problēmas un kur varētu būt vaina. Degvielas patēriņš arī ir pieaudzis.
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: SAAB 9-5 2007.g 1.9 TID problema

Post by Henry »

Night panel wrote:Sveiki. Lieta tāda ,ka silta laikā kad ber grīdā izmetas check engine un pazud jauda. Noslāpējot un piedarbinot viss ok var braukt tālāk. Kādam ir bijušas līdzīgas problēmas un kur varētu būt vaina. Degvielas patēriņš arī ir pieaudzis.
jaasleedz pie kompja un jaaskataas kas par kljuudu
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: SAAB 9-5 2007.g 1.9 TID problema

Post by hofmaks »

Night panel wrote:Sveiki. Lieta tāda ,ka silta laikā kad ber grīdā izmetas check engine un pazud jauda. Noslāpējot un piedarbinot viss ok var braukt tālāk. Kādam ir bijušas līdzīgas problēmas un kur varētu būt vaina. Degvielas patēriņš arī ir pieaudzis.
Swirl flaps,egr!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
marta
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 4
Joined: Fri May 13, 2016 2:49 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by marta »

Labvakar,
Saab 9-5 3.0 v6, Griffin, automāts.

Gribēju noskaidrot, kas kaiš manam Saab.

1) Siltam motoram, pieņemsim pēc iziešanas no veikala atkārtoti darbinot slāpst nost. Reizēm tas atkārtojas reizes 3-4, reizēm nomētajot apgriezienus nenoslāpst. Pamatā jāuzdod gāze, lai nenoslāpstu.

2) Sastrēgumos, atlaižot gāzes pedāli ir jūtama mašīnas purināšanās (vibrācija). Uz benzīna mazāk, uz gāzes ievērojami vairāk. Tāpat arī braucot pa pilsētu, kad atlaiž gāzes pedāli un ripinās.

Kas varētu būt pie vainas? Varbūt kāds ko līdzīgu pieredzējis? Jau iepriekš paldies?

M.
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by edijs »

Sveces? :think: DI kasete?

Savam 9k nesen ieskrūvēju jaunas sveces, darbība uz gāzes tūlīt jūtami labāka. Kopš iepriekšējās sveču maiņas bija nobraukti vien aptuveni 5k, ar benzīnu gāja itin labi. Man gan tur tukšgaitas problēmas ir vēl citu, pagaidām neatklātu problēmu dēļ, taču sveču maiņa, lai arī pēc kilometriem vēl it kā nebija vajadzīga, deva jūtamu uzlabojumu tukšgaitā. Kā arī.. pēc kilometriem vien vadīties uz sveču maiņu nevar, drošāk lieku reizi izskrūvēt un pārliecināties, ka ir kārtībā.

Vārdu sakot - cik sen sveces mainītas? :dance:

Kā man nesen Heinriha gāzes kantorī veikli diagnosticēja, kad biju turp aizdzinis viņu sagāzētu Hondu ar izteiktu slāpšanas problēmu tieši gāzes režīmā - aizdedze. Mana pirmā atbilde bija - nu nevar būt, ar benzīnu tak viss teju ideāli, varbūt retu reizīti kaut kā nevienmērīgi tukšgaitā uzsit. Bet, kā izrādās, gāzes katls ir krietni jūtīgāks pret aizdedzes problēmām. Dievojos, ka svečvadi nesen mainīti, sveces arī.. Beigu galā izrādījās, ka šiem taisnība - maķenīt par daudz spieda eļļu gar vārstu vāka blīvi, kā reiz vienai svecei virsū sprauslāja, radot nekontaktu. Nomainīju blīvi, ieliku jaunas sveces, iet kā bitīte.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
marta
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 4
Joined: Fri May 13, 2016 2:49 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by marta »

edijs wrote:Sveces? :think: DI kasete?

Vārdu sakot - cik sen sveces mainītas? :dance:
Sveces pāris dienas atpakaļ mainītas, nav atrisinājušas problēmu.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by elmo »

marta wrote:Labvakar,
Saab 9-5 3.0 v6, Griffin, automāts.

Gribēju noskaidrot, kas kaiš manam Saab.

1) Siltam motoram, pieņemsim pēc iziešanas no veikala atkārtoti darbinot slāpst nost. Reizēm tas atkārtojas reizes 3-4, reizēm nomētajot apgriezienus nenoslāpst. Pamatā jāuzdod gāze, lai nenoslāpstu.

2) Sastrēgumos, atlaižot gāzes pedāli ir jūtama mašīnas purināšanās (vibrācija). Uz benzīna mazāk, uz gāzes ievērojami vairāk. Tāpat arī braucot pa pilsētu, kad atlaiž gāzes pedāli un ripinās.

Kas varētu būt pie vainas? Varbūt kāds ko līdzīgu pieredzējis? Jau iepriekš paldies?

M.
Bija kaut kas līdzīgs, kad pie zemiem apgriezieniem slāpa nost uz gāzes, bet ja riktīgi iedeva čībā un tad pēc nelielas purināšanās sāka rūkt normāli, vairs neslāpa. Viennozīmīgi vaina bija gāzes iekārtā un Arteh to diezgan ātri novērsa.
User avatar
Brand
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 690
Joined: Wed May 07, 2014 10:37 pm
Location: Ogre/Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Brand »

nav jau teikts, ka šim ir LPG virsū :)

es teiktu, ka MAP sensors gļučī (devējs ieplūdes kolektorā)

izskatās šitentā: http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?f=92&t=129158

der no 3.0 2.0 2.3 pencīnmotoriem, kam ir šāds skrūvējamā tipa devējs
SellParts
+37128710049


9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ainars »

A tu lidz galam lasiji?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
GuntisG
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 639
Joined: Tue Jan 15, 2008 5:20 am
Location: Roja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by GuntisG »

Vai 2. paaudzes (2002. - 2005. gada) universālim der bagāžnieka durvis arī no 1. paaudzes universāļa?
2003. 9-5 W 2,3 t
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Ainars »

Der.. tikai paris caurumi iespejams buus jaizurbina
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Post Reply