Mirst arī..ja pec 10 000 maina ...svece knapi uzsilusi no 10 000....Arnijs wrote:Un kā Tu domā.... No kā kasetes mirst?sandisgg33 wrote:....sveces nav mainitas 6gadi....nesen gan sāka klepot...tipa kā Tev cilindrs neiet....vainiga man viena DI kasete..spole...pārmetu spoli no otra griffina un murrā tālāk...
93 2.0T cilindrs
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 66
- Joined: Wed Nov 02, 2016 7:08 pm
Re: 93 2.0T cilindrs
Re: 93 2.0T cilindrs
Auto knapi piebraukts pēc 1 000 000sandisgg33 wrote:Mirst arī..ja pec 10 000 maina ...svece knapi uzsilusi no 10 000....Arnijs wrote:Un kā Tu domā.... No kā kasetes mirst?sandisgg33 wrote:....sveces nav mainitas 6gadi....nesen gan sāka klepot...tipa kā Tev cilindrs neiet....vainiga man viena DI kasete..spole...pārmetu spoli no otra griffina un murrā tālāk...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: 93 2.0T cilindrs
Sandi, a pēc cik km Tu eļļu maini?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Māk arī atbildēt
- Posts: 66
- Joined: Wed Nov 02, 2016 7:08 pm
Re: 93 2.0T cilindrs
Nu kaut kā tā....Arnijs wrote:Auto knapi piebraukts pēc 1 000 000sandisgg33 wrote:Mirst arī..ja pec 10 000 maina ...svece knapi uzsilusi no 10 000....Arnijs wrote: Un kā Tu domā.... No kā kasetes mirst?
Re: 93 2.0T cilindrs
Kasetes mirst arī tad, ja brauc ar NGK svecēm un maina ik pēc 5-10k kilometriem.Arnijs wrote: Un kā Tu domā.... No kā kasetes mirst?
Re: 93 2.0T cilindrs
Nenoliedzu. Sveces nav vienīgais faktors, bet "viens no" gan (nemaz nerunājot par ilglaicīgi pārbrauktām). Elementāra fizika saka, ka dzirksteļspraugai palielinoties (izdegot), pieaug sprieguma līkne, lai caursistu šo spraugu. Mainot sveces laicīgi, mēs vismaz neveicinām kasešu priekšlaicīgu izbeigšanos, bet gan esam kaut ko darījuši, lai to paildzinātu. Var jau nepiekrist teorijai par laicīgu sveču maiņas vajadzību, bet "ietaupītie" 20Eur sen ir izkūpējuši caur skursteni papildus benzīna patēriņā, kas rodas nemainot sveces.elmo wrote:Kasetes mirst arī tad, ja brauc ar NGK svecēm un maina ik pēc 5-10k kilometriem.Arnijs wrote: Un kā Tu domā.... No kā kasetes mirst?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: 93 2.0T cilindrs
Kāda sagadīšanās, es savam arī vakar kratoties pa izlijušu granteni nenormālā lietū, pakāsu vienu cilindru. Auto dati parakstā, motors arī 2.0t.
Sāka mirgot dzinēja lampiņa (pirms tam nedega, man viss ok tur ir), biju tuvu pie mājām, tāpēc aizbraucu līdz galam, tur klausos, ka skan pēc Subāra.
Šodien jau veicu ciešāku izpēti un konstatēju, ka neiet 2. cilindrs (skaitot no dzinēja brīvā gala), tāpat konstatēju, ka spole (te, paldies Budam, ir četras atsevišķas spoles), nav vainīga, jo samainot vietām divas, turpina neiet tas pats cilindrs. Vēl konstēju, ka dzirkstele kā tāda no tajā spolē esošas sveces ir. Svece tāda pati kā citas, normālā krāsā, ne slapja, ne ko.
Auto ir laukos un aizbraukt uz Arteh nav opcija šobrīd. Mēģināšu kaut kur tuvumā sadzīt rokā kādu ar OBDII, jo mans lētais bluetooth adapteris nerāda nevienu kļūdu.
Tad nu jautājumi:
- Vai varetu būt tā, ka dzirkstele vienkārši ir nelaikā? (man izklausās maz ticams)
- Vai varētu būt, ka vaina ir degvielas padevē? Neiet gan uz benzīnu, gan gāzi, tāpēc varbūt sprauslai nav signāla. Šo kaut kā mājas apstākļos ir iespējams pārbaudīt?
Jau iepriekš paldies!
Sāka mirgot dzinēja lampiņa (pirms tam nedega, man viss ok tur ir), biju tuvu pie mājām, tāpēc aizbraucu līdz galam, tur klausos, ka skan pēc Subāra.
Šodien jau veicu ciešāku izpēti un konstatēju, ka neiet 2. cilindrs (skaitot no dzinēja brīvā gala), tāpat konstatēju, ka spole (te, paldies Budam, ir četras atsevišķas spoles), nav vainīga, jo samainot vietām divas, turpina neiet tas pats cilindrs. Vēl konstēju, ka dzirkstele kā tāda no tajā spolē esošas sveces ir. Svece tāda pati kā citas, normālā krāsā, ne slapja, ne ko.
Auto ir laukos un aizbraukt uz Arteh nav opcija šobrīd. Mēģināšu kaut kur tuvumā sadzīt rokā kādu ar OBDII, jo mans lētais bluetooth adapteris nerāda nevienu kļūdu.
Tad nu jautājumi:
- Vai varetu būt tā, ka dzirkstele vienkārši ir nelaikā? (man izklausās maz ticams)
- Vai varētu būt, ka vaina ir degvielas padevē? Neiet gan uz benzīnu, gan gāzi, tāpēc varbūt sprauslai nav signāla. Šo kaut kā mājas apstākļos ir iespējams pārbaudīt?
Jau iepriekš paldies!
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: 93 2.0T cilindrs
Ok, tiku nedaudz tālāk izpētē un konstatēju, ka ar gāzi tomēr visi katli iet. Tā kā signāls sprauslās ir, un laikam tad nekas cits neatliek kā benzīna sprausla. Bet nu vismaz tad šādā režīmā kaut kur pārvietoties varu.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: 93 2.0T cilindrs
Tad nu rekur saabs salabots.. Izrādās pie vainas bija aizdedzes spole un pie reizes sveces samainīja. Tagad viss stīgā
Paldies ArTeh! Pārsteidzoši ātri saveda kārtībā.
Paldies ArTeh! Pārsteidzoši ātri saveda kārtībā.