Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

User avatar
emsiem
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 108
Joined: Sat Apr 02, 2016 7:02 pm
Location: Riga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by emsiem »

Ir kas zināms par šo ?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... dxidm.html
Draugs sev meklē traktoru
psss....
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Highlander »

emsiem wrote:Ir kas zināms par šo ?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... dxidm.html
Draugs sev meklē traktoru
Nezinu vai tas ir raditajs, bet shis autins jau kopsh aprila eseska stav :)
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
emsiem
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 108
Joined: Sat Apr 02, 2016 7:02 pm
Location: Riga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by emsiem »

Ar vienu un to pašu ciparu ?
psss....
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by defektivais »

emsiem wrote:Ar vienu un to pašu ciparu ?
Šķiet, ka pirms kādiem 2 mēnešiem bija 7.2. Tā jau izskatās labi aprīkots un stalts, bet tas alfamotors starp sābistiem nav pārāk augstā vērtē.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by mrpinkeyes »

Ja man būtu nepieciešams 9-3 dīzelis, tad šis būtu pirmais ko skatītos! Vienīgi pamēģini par tādu cenu, ar līdzvērtīgu nobraukumu un aprīkojumu, nopirkt 2008.g. SAAB Zviedrijā vai Vācijā. Domāju, tur vajag piemest klāt nobrauktos km... bet nu, kā jau teica, auto stāv placī ilgi un cena nokritusi. Jātestē, jāved uz Arteh.
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Henry »

mrpinkeyes wrote:jāved uz Arteh.
ja to vispār ļaus...
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
OSC
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 627
Joined: Wed Jul 29, 2015 11:20 am
Location: Planet Earth

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by OSC »

Vinam cena tiesam ir kritusi. Aprikojums ir loti labs. Man ir tiesi blakus ofiss, pusdienlaika varam kopa apskatit vismaz vizuali. Vaditaja benkim gan diezvai tadam jaizskatas pie 187 000
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM

Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 444
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by rzmzr »

Alfa, vismaz cik dzirdēts, un izbraukts ar viņu rāmīšu auto, tirgo vizuāli smukus auto ar maziem nobraukumiem, kas ļooooti reti ir īstie. Man C30 ex-īpašnieki pirka Alfā, salons un vizuālais konča, bet par motora stāvokli attiecībā pret odometra rādijumu varētu pastrīdēties, neliekas tik dzīvs, ka vajadzētu.
Bet, auto ir stingri, nav izļurkāti, bez graboņām un čīkstoņām. Diezvai kāds pirktu, ja rakstītu 250-300K noskrējienus.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
pepsis
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 38
Joined: Fri Aug 21, 2015 2:41 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by pepsis »

rzmzr wrote:Alfa, vismaz cik dzirdēts, un izbraukts ar viņu rāmīšu auto, tirgo vizuāli smukus auto ar maziem nobraukumiem, kas ļooooti reti ir īstie. Man C30 ex-īpašnieki pirka Alfā, salons un vizuālais konča, bet par motora stāvokli attiecībā pret odometra rādijumu varētu pastrīdēties, neliekas tik dzīvs, ka vajadzētu.
Bet, auto ir stingri, nav izļurkāti, bez graboņām un čīkstoņām. Diezvai kāds pirktu, ja rakstītu 250-300K noskrējienus.
Nu pie maziem nobraukumiem var jau būt kādi nesmukumi ar avārijām.
User avatar
fimbars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 807
Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
Location: Grobiņa
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by fimbars »

https://www.youtube.com/watch?v=2J5Db146mJA

Apspriestā kinozvaigzne laikam pārcēlusies uz manu pusi,šovakar lepni uz treilera stāvēja pie mana veikala. :)
User avatar
saab21
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 725
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by saab21 »

pepsis wrote:
rzmzr wrote:Alfa, vismaz cik dzirdēts, un izbraukts ar viņu rāmīšu auto, tirgo vizuāli smukus auto ar maziem nobraukumiem, kas ļooooti reti ir īstie. Man C30 ex-īpašnieki pirka Alfā, salons un vizuālais konča, bet par motora stāvokli attiecībā pret odometra rādijumu varētu pastrīdēties, neliekas tik dzīvs, ka vajadzētu.
Bet, auto ir stingri, nav izļurkāti, bez graboņām un čīkstoņām. Diezvai kāds pirktu, ja rakstītu 250-300K noskrējienus.
Nu pie maziem nobraukumiem var jau būt kādi nesmukumi ar avārijām.
Es nesaprotu ko te visi Latvijā uz to nobraukumu skatās un šausminās par 200K desmit gadīgām autiņiem. NU NAV NEVAR parasti BŪT MAZĀK 200K desmit gadīgai mašīnai no Vācijas (nu protams ka ir tādi, kas tur pensionāriem stāv garāžās, vai tikai pilsētās braukā, vai kā otras auto, un dažreiz vācieši tos auto pārdod, bet parasti, kāda mārutka pēc tos auto viņiem pārdot).

Un kas tur slikts ka vairāk pa 200k, 250k vai pat 300k. Ja autiņs tos 200K 80% ir noripojis pa bāni tas pat ir ļoti labi, motors smuki iestrādājis (kārtīga DE apkatka :) ). Jo tā nav mazā Latvija ar sliktajiem ceļiem, jo nu pēc pieredzes saku, labāk 300k no Vācijas, kā 200K Latvijā pirkts jauns.
Reāli manam 9-3 (nācis no Holandes) ir 9 gadi un kad pirku nobraukums bija 230k, saimnieks teica, ka ir tikai notīti 20k, bet nu vajadzēja paiet vismaz pus gadam un ~30k, kad es tam sāku kaut cik ticēt, jo nu tiešām braucu un priecājos pa stāvokli, gan hadenē (nu labi hadenes stāvoklis jau vairāk liecina par to kā saimnieks attiecies nevis cik km nobraukti), gan motorā, gan salonā. ( re es pat pa mazo tēvzemi braucot esmu pa pusgadu kādus ~25K noripojis. Ja neizbraucu no Rīgas, tad darbs, mājas, treniņi, un citi sīkumi ir kā min. 1,5-2K mēnesī, kas ir ~ 20K gadā, kas ir ~200K 10gados, un tas kā minimums tikai braukājot 10 gadus pa Rīgu, nerunājot pa Latviju, un kur nu vēl pa Vāczemi).

Manuprāt ticēt ka auto virs 10 gadiem ir zem 200k nobraukums no Vācijas ir tas pats kas ticēt prostitūtai pēc 9 aborta, ka viņa ir nevainīga.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4

Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Arnijs »

Un gribi teikt, ka tādi auto nepastāv? Pastāv un pat salīdzinoši bieži. Mani pēdējie 3 (protams - neskaitot Latvijā pirktos pagaidu auto) ir bijuši ar 78tk, 131tk un 152tk noskrējieniem
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Gac »

Pastāv. Bet ne dīzeļi no Vācijas.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by mrpinkeyes »

Pastāv! Nopirku 2006.g. 9-5 Aero no Stokholmas ar 130k noskrējienu, bet auto arī attiecīgi maksāja! Skaidrs, ka 300k dīzelim pa nesālītu Vācijas bāni nebūs ne vainas, bet nu nevajag norādīt pārdodot 2x mazāku nobraukumu. Par to runa!
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
saab21
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 725
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by saab21 »

Pastāv, bet nu tiešām ne dīzeļi no Vācijas.
Nu varbūt man tā ir tikai trauma, bet pēc visa kas ir piedzīvots auto tirgū, pat no paziņām (par sūda perikupiem pat nerunājot) ir jābūt ļoti lieliem pierādījumiem un argumentiem lai es ticētu auto nobraukuma. Pusei jau Vācijā viņš tiek nodzīts.
Man vispār ir radies iespaids, ka 100% tīri odometri Latvijā ir kādiem 5-15 % auto.

Labi nav jēga cepties pa to visu (parāvās man te kaut kādas jūtīgās stīgas :D ) Vnk. gribēju teikt, ka nav ko baidīties no milzīgiem nobraukumiem, ja auto tehniskais stāvoklis ir labs un auto patīk, tad jāņem. Ja iepriekšējais saimnieks ir pa auto rūpējies tad liels nobraukums var spēlēt pat par labu, t.i. ka nebūs pašam vēl pēc auto iegādes jāmaina kaut kādi lieli mezgli, kurus parasti jāmiana pie 100k, 200k vai 300k nobraukuma, jo tie parasti nav tie lētākie prieki (piemēram tie, kas ir nopirkuši 9-5 benzīnus itkā "top zustan" stāvoklī pa 1000-1500 eur gan jau to ļoti labi zina :D )
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4

Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Post Reply