Tu draudzeni nemīli?pepsis wrote:Kāds kaut ko var par šo eksemplāru pateikt! https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... anlbm.html
Bildes jau izskatās glīti! Draudzenei nepieciešams auto, izskatu kā variantu!
Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Labāk pameklē 9-3og, šim ir sajūgs ar trosi un pasīvā drošība daudz švakāka
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Es piedāvāju savu 9-5, tapēc nav tā kā nemīlu.elmo wrote:Tu draudzeni nemīli?pepsis wrote:Kāds kaut ko var par šo eksemplāru pateikt! https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... anlbm.html
Bildes jau izskatās glīti! Draudzenei nepieciešams auto, izskatu kā variantu!
Viņai patīk tādas vairāk oldskul auto. Vienu dienu teica ka patik 240 Volvo. Tad nu es skatos variantus tagad! 240 LV diez ko daudz nav.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
nu tas jau nu točna nav oldskūlīgs auto Tas ir riktīgs GM produkts , pie kam salīdzinot ar 9-3 un 9-5 arī vis opelīgākais Kā te jau rakstīja , vienīgais Saabs kam ir sajūga vadība ar trosi ar visām no tā izrietošajām sekām un ja tur nekas nav uzlabots , tad piekare ir pilnīgs
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Sajūgs ar trosi?! Jēziņ, kas tā par aizvēsturi?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Normāls, starp citu, sajūgs bija. Pašregulējošais.. Troses stiprinājumi gan mēdza dilt. Dāma vairākus gadus nobrauca un kāja nesāpēja, tas gan bija pirms 7-8 gadiem.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Pārdošu savu, 1.3 k. Sīkāk PM vai pa telefonu, atrodos Rīgā.
Īsumā -
Vizuāli ciešams, tehniski labs, sēdies un brauc, variants.
Saab 9-3 OG, 1998. gada.
230hp, t25, 2.0T, benzīns.
Īsumā -
Vizuāli ciešams, tehniski labs, sēdies un brauc, variants.
Saab 9-3 OG, 1998. gada.
230hp, t25, 2.0T, benzīns.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Iemet bildes, šāds sludinājums nevienu pircēju nepiesaistīs.rzmzr wrote:Pārdošu savu, 1.3 k. Sīkāk PM vai pa telefonu, atrodos Rīgā.
Īsumā -
Vizuāli ciešams, tehniski labs, sēdies un brauc, variants.
Saab 9-3 OG, 1998. gada.
230hp, t25, 2.0T, benzīns.
Glāzes labas, grīda? Arkas, paspārnes aizmugurē? Ne jau no riteņa puses, bet no bagana iekšpuses?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Man tirgošana īsti nedeg, tāpēc neiespringstu, bez tam, jebkurš auto jāskata dzīvē. Mans mērķis nav kādu apjāt un teikt, ka viss ir tip top runājot pa telefonu, un tad dzīvē grauzt nagus. Pastāstītu, kā ir. Pirkt, vai nepirkt - tā ir katra paša izvēle.
Priekšas glāzes ir metinātas/stiprinātas, kas tieši, grūti pateikt, bet acīmredzamas rūsas nav.
Par aizmuguri nepateikšu, ja ir interese, varu laukos brīvdienās paķidāt bagažnieka apšuvumu, pēc ziemas neesmu skatījies. Šomēnes gan lauku pusē neparādīšos, bet lokācija ir Aizkraukles rajons
No apakšas, veidojas viens caurums, ja nemaldos, pasažieru pusē.
Arkās ir pāris krāsas burbuļi, acīmredzama un sāpīga puve vēl nav manāma, bet šur tur roku jāpieliek.
Bagāžnieka vākam rūsē kante virs labā luktura, numurzīmes virzienā.
Priekšas lukturim stikls stāv garāžā, tik vien cik darīšanas jautājums.
Bet jebkurā gadījumā, šeit nu ir:
P.S. 165k, bez diršanas.
P.S.S. Līdzi nāk pilns bagažnieks un nolocīti aizmugurējie krēsli ar pribambasiem + Viggen 17" diski.
Priekšas glāzes ir metinātas/stiprinātas, kas tieši, grūti pateikt, bet acīmredzamas rūsas nav.
Par aizmuguri nepateikšu, ja ir interese, varu laukos brīvdienās paķidāt bagažnieka apšuvumu, pēc ziemas neesmu skatījies. Šomēnes gan lauku pusē neparādīšos, bet lokācija ir Aizkraukles rajons
No apakšas, veidojas viens caurums, ja nemaldos, pasažieru pusē.
Arkās ir pāris krāsas burbuļi, acīmredzama un sāpīga puve vēl nav manāma, bet šur tur roku jāpieliek.
Bagāžnieka vākam rūsē kante virs labā luktura, numurzīmes virzienā.
Priekšas lukturim stikls stāv garāžā, tik vien cik darīšanas jautājums.
Bet jebkurā gadījumā, šeit nu ir:
P.S. 165k, bez diršanas.
P.S.S. Līdzi nāk pilns bagažnieks un nolocīti aizmugurējie krēsli ar pribambasiem + Viggen 17" diski.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Baigi prasās pusvijumu nofleksēt.. varbūt pat veselu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ar 17" nav tik traki, flexpower ražojumus neatbalstu, labāk kārtīgu afterīti
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
pepsis wrote:Kāds kaut ko var par šo eksemplāru pateikt! https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... anlbm.html
Bildes jau izskatās glīti! Draudzenei nepieciešams auto, izskatu kā variantu!
Jā, GM900 ir Oldskūls. Bet tikai salīdzinot ar jaunākiem 9-3 un 9-5. Mārim ir taisnība- j agrib tiešām OldSchool, tad, Saab ražojuma verķi, tikai līdz '92. gadam.
Par sludinājumu skeptiski:
Prasīt par GM900 950€ - reāli padaudz, pat ņemot vērā, ka virsbūve ir ideālā. Nu nav vērtības tam auto. Esmu gatavs derēt, ka pēc pusgada sludinājumos tas 900-ais maksās 600. Ok, piekrītu, bildēs virsbūve izskatās braši (kas principā nav reāli priekš 900-tā 20-mit gadu vecumā). Gan jau, ka bildes nav no šī pavasara un apskatoties uz vietas viss būs stipri savādāk. Arī komplektācija ir nekāda, nav ne ādas beņķu, nemaz nerunājot par elektriskiem ādas beņķiem, pat klimata nav, nu un atmosfēriskais "motors" tas ir vispār šedevrs. Vienīgais pluss kuru saskatu - skate uz gadu. Bet tā cena...
Pat ja tās bildes ir aktuālās, tas nabaga 900-ais sapūs nākamga, vai aiznākamgad.
P.S. Es dotu 500, 580€ tikai un vienīgi, ja tā virsbūve ir reāli tāda, ka bildēs. Pie nosacījuma, ka esi gatavs rēķināties ar patēriņu 12-13 litri pilsētā ar paātrinājumu ~tika pat sekundes līdz simtam.
P.P.S. Ne jau es izdomāju faktu, ka jaunie "stūrētāji" gūstot pieredzi tāpat nokļūs avārijā, tāpēc esi saudzīgs pret draudzeni - sktaies 9000.
P.P.P.S. Ak jā, šis 900-ais ir tik pat "Zviedru auto", cik ir Opel Vectra.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
OK paldies visiem, pārliecinājāt mani ka šadu nevajag! Bet laikam arī šis sludinājums nederētu, izrādās interesē arī tomāts, lai būtu, to biju palaidis garām.KoreFun wrote:pepsis wrote:Kāds kaut ko var par šo eksemplāru pateikt! https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... anlbm.html
Bildes jau izskatās glīti! Draudzenei nepieciešams auto, izskatu kā variantu!
Jā, GM900 ir Oldskūls. Bet tikai salīdzinot ar jaunākiem 9-3 un 9-5. Mārim ir taisnība- j agrib tiešām OldSchool, tad, Saab ražojuma verķi, tikai līdz '92. gadam.
Par sludinājumu skeptiski:
Prasīt par GM900 950€ - reāli padaudz, pat ņemot vērā, ka virsbūve ir ideālā. Nu nav vērtības tam auto. Esmu gatavs derēt, ka pēc pusgada sludinājumos tas 900-ais maksās 600. Ok, piekrītu, bildēs virsbūve izskatās braši (kas principā nav reāli priekš 900-tā 20-mit gadu vecumā). Gan jau, ka bildes nav no šī pavasara un apskatoties uz vietas viss būs stipri savādāk. Arī komplektācija ir nekāda, nav ne ādas beņķu, nemaz nerunājot par elektriskiem ādas beņķiem, pat klimata nav, nu un atmosfēriskais "motors" tas ir vispār šedevrs. Vienīgais pluss kuru saskatu - skate uz gadu. Bet tā cena...
Pat ja tās bildes ir aktuālās, tas nabaga 900-ais sapūs nākamga, vai aiznākamgad.
P.S. Es dotu 500, 580€ tikai un vienīgi, ja tā virsbūve ir reāli tāda, ka bildēs. Pie nosacījuma, ka esi gatavs rēķināties ar patēriņu 12-13 litri pilsētā ar paātrinājumu ~tika pat sekundes līdz simtam.
P.P.S. Ne jau es izdomāju faktu, ka jaunie "stūrētāji" gūstot pieredzi tāpat nokļūs avārijā, tāpēc esi saudzīgs pret draudzeni - sktaies 9000.
P.P.P.S. Ak jā, šis 900-ais ir tik pat "Zviedru auto", cik ir Opel Vectra.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tu runā tā, it kā 9k būtu cerīgi nopirkt šādā budžetā.KoreFun wrote:tāpēc esi saudzīgs pret draudzeni - sktaies 9000.
Par tām cenām runājot - lielu lomu spēlē tas, kāds ir šībrīža tehniskais stāvoklis un cik nopietni ieguldījumi veikti pārskatāmā pagātnē. Ko zini, varbūt pat tas sajūgs ir svaigi pārtaisīts, bremžu kluči un diski nomainīti, rocenes trose, kaut kādas bukses, utt. utjp. - respektīvi, tiešām brauc un par to nedomā tuvākos pāris gadus. Ja tehniski viss ir teju perfektā kārtībā un arī rūsa ārā nespiežas, manuprāt, ~900 euro ir ok, neskatoties uz to, ka tas auto ir garlaicīgs, lēns, rijīgs, vārdu sakot, bez pievienotās vērtības. Tomēr, grozies kā gribi, jēdzīgāks braucamrīks par citiem tādā cenu kategorijā nopērkamiem. Diez vai nopuvis pasāts, žurka vai astoņdesmitais auģiks ir saprātīga alternatīva.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Mans piedāvājums vēljoprojām spēkā
Runājot par ieguldījumiem, Ziemas sākumā visi 4 jauni amortizatori, pirms ~5k eļļas maiņa, sveces, filtri.
Pārskatāmā nākotnē, līdz skatei vajadzētu pārtaisīt jaunu izplūdi, pārmetināt esošo/metināt jaunu DP. Šī procesa laikā arī varētu no garāžas izvilkt un uzlikt lielo IC, un pacelt līdz ~260
Līdz decembrim, visticamāk, arī bremzēm nāksies pielikt roku, rocenei.
Runājot par ieguldījumiem, Ziemas sākumā visi 4 jauni amortizatori, pirms ~5k eļļas maiņa, sveces, filtri.
Pārskatāmā nākotnē, līdz skatei vajadzētu pārtaisīt jaunu izplūdi, pārmetināt esošo/metināt jaunu DP. Šī procesa laikā arī varētu no garāžas izvilkt un uzlikt lielo IC, un pacelt līdz ~260
Līdz decembrim, visticamāk, arī bremzēm nāksies pielikt roku, rocenei.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā