Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sakiet,saab 9-5 2000gada reguleejas aizdedze manuali?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nē.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kāds nav dzirdējis kādu labu servisu Tukumā?
Standarts, zili dūmi, rij eļļu.
Saab 9-5 Aero 2001, manuālis.
Standarts, zili dūmi, rij eļļu.
Saab 9-5 Aero 2001, manuālis.
Radiotehnika S-90
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveicināti! Man Saab 9-5 aero 2001 automāts, apmēram nedēļu atpakaļ pamanīju lūk šādu skaņu no dzinēja puses.
https://m.youtube.com/watch?v=BIYzhfZkv-o
Varbūt kāds zin kas tas var būt, vai ir bīstami braukt ar tādu dzineju un kur griezties šādos jautājumos Rīgā?
https://m.youtube.com/watch?v=BIYzhfZkv-o
Varbūt kāds zin kas tas var būt, vai ir bīstami braukt ar tādu dzineju un kur griezties šādos jautājumos Rīgā?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man bija lidziga skanja kad apravu shaales un salociju klokjeni...
Remonts pa daargo
Remonts pa daargo
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tas būs "вкладыши"?Ainars wrote:Man bija lidziga skanja kad apravu shaales un salociju klokjeni...
Remonts pa daargo
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Izklausās, ka vairs nav bīstami, tikai tālu prom no centra gan nebūtu prātīgi braukt Nu un derētu citu, ejošu motoru piemeklēt..amberman wrote:Sveicināti! Man Saab 9-5 aero 2001 automāts, apmēram nedēļu atpakaļ pamanīju lūk šādu skaņu no dzinēja puses.
https://m.youtube.com/watch?v=BIYzhfZkv-o
Varbūt kāds zin kas tas var būt, vai ir bīstami braukt ar tādu dzineju un kur griezties šādos jautājumos Rīgā?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Atrestaurēju turbīnu,jautājums tāds - pēc cik km vajag nomainīt eļļu?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ceru, ka kopā ar turbīnas maiņu, nomainīji arī eļļu un gaisa filtru.saabmats wrote:Atrestaurēju turbīnu,jautājums tāds - pēc cik km vajag nomainīt eļļu?
Pēc tam nekas speciāli turpmāk nav jāievēro. Tie paši standarta maiņas intervāli.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Eļla ,filtri nopirkti ar to viss ok,gribēju pārliecināties, citi man stāsta ka pēc 1000 km vajag mainīt. Ok tagad skaidrs.Arnijs wrote:Ceru, ka kopā ar turbīnas maiņu, nomainīji arī eļļu un gaisa filtru.saabmats wrote:Atrestaurēju turbīnu,jautājums tāds - pēc cik km vajag nomainīt eļļu?
Pēc tam nekas speciāli turpmāk nav jāievēro. Tie paši standarta maiņas intervāli.
Paldies!
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
vai kāds ir šajā dzinēja stiprinājumā presējis iekšā kādu buksi? un ja ir tad kāda tieši tika iepresēta un kāds ir rezultāts?
un vai ir iespējams iegādāties to buksi atsevišķi? ja ir, tad kur un pa kādām naudām aptuveni?
un vai ir iespējams iegādāties to buksi atsevišķi? ja ir, tad kur un pa kādām naudām aptuveni?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Plika bukse neatrisinās problēmu, viņa jauna ir no galerta taisitaHenry wrote:vai kāds ir šajā dzinēja stiprinājumā presējis iekšā kādu buksi? un ja ir tad kāda tieši tika iepresēta un kāds ir rezultāts?
un vai ir iespējams iegādāties to buksi atsevišķi? ja ir, tad kur un pa kādām naudām aptuveni?
Vajag Vilks edišen profesional risinājumu
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kādu gan uzdevumu jāatrisina šai buksei?Vilcins wrote:Plika bukse neatrisinās problēmu, viņa jauna ir no galerta taisitaHenry wrote:vai kāds ir šajā dzinēja stiprinājumā presējis iekšā kādu buksi? un ja ir tad kāda tieši tika iepresēta un kāds ir rezultāts?
un vai ir iespējams iegādāties to buksi atsevišķi? ja ir, tad kur un pa kādām naudām aptuveni?
Vajag Vilks edišen profesional risinājumu
Šī svira ir tikai un vienīgi ierobežotājs, lai pasargātu motora balstus no pārmērīgas slodzes. Un brīvkustībai oriģināli tur ir jābūt. Ja nav brīvkustības, tad tiek papildus pārnestas vibrācijas uz kuzovu. Jā - un šī bukse ir dabūjama un nomaināma atsevišķi.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Gaitā, atlaižot, piespiežot gāzes pedāli ir klikšķis motortelpa un tas ir no šīm galerta buksem, ta mēsla vieta ieliek puleritanu un dzinejs vairāk netirinas uz priekšu vai atpakaļ.