Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


User avatar
Grunchis
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 7
Joined: Wed Dec 26, 2012 1:47 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Grunchis »

Sarunāju 1dien skatīties.
Cerams neaizbraukšu veltīgi :)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Kuzovs jau viens un tas pats. Tikai pirmsfeislifts. Cena ir laba, ņemot vērā gadu. Bet kā rada prakse - SSā visi izskatās smuki (Pat šis: https://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars ... ohldd.html. Bet īstenībā ir normāls donors) Tā kā bez apskates nav par ko runāt. Un vēl viena lietiņa - nu sakrāj vēl nedaudz un skaties 2008-to gadu. Jo paņemot šo 2007. gada pēc laiciņa būs liela škrobe, ka nav feislifts.
P.S. Fox, runājot par manis pieminēto - atceries, kad piedāvāji šim 5k - ko viņš teica :lol::lol: Nu jau 4500. Labi, ja šis pa 4 aizies. Ak jā, skatījamies šamo ar 6800€ praisu. Starp citu SSā parādījās vispār ar kosmiskiem 8800€ :lol::lol::lol:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Ainars »

Kas ir ar to aero?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Jākrāso 4as vai 5as detaļas, nav plastmasas rāmīša ap miglinieku. Super izsēdēts salons. Pat atzveltnē ir caurums. Parusējis no apakšas. Izskatās uz kādiem 460kkm, nevis 260. Tiesa auksts pieleca labi, nekādu dūmu un smaku nebija. Bet paliela vibrācija. Test draivu netaisīju, jo kā jau teicu, 6800 bija pilnīgi neadekvāta cena. Ja pa 4 atdos, tad jāsakrāso, jāpārmet salons no kāda angļa, kko vēl tehniski un būs Aero normāls TTiD :) Bet tāpat gan jau uz tiem pašiem ~7k salasīsies kopā. Labāk jau nenobružātu uzreiz skatītes..
Ā un vēl nekādas servisa vēstures nebija, nekā.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by foxtrot_kilo »

KoreFun wrote:Kuzovs jau viens un tas pats. Tikai pirmsfeislifts. Cena ir laba, ņemot vērā gadu. Bet kā rada prakse - SSā visi izskatās smuki (Pat šis: https://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars ... ohldd.html. Bet īstenībā ir normāls donors) Tā kā bez apskates nav par ko runāt. Un vēl viena lietiņa - nu sakrāj vēl nedaudz un skaties 2008-to gadu. Jo paņemot šo 2007. gada pēc laiciņa būs liela škrobe, ka nav feislifts.
P.S. Fox, runājot par manis pieminēto - atceries, kad piedāvāji šim 5k - ko viņš teica :lol::lol: Nu jau 4500. Labi, ja šis pa 4 aizies. Ak jā, skatījamies šamo ar 6800€ praisu. Starp citu SSā parādījās vispār ar kosmiskiem 8800€ :lol::lol::lol:
Nu kas attiecās uz kuzovu un prefacelift un facelift - man mans daudz labāk patīk nekā tas jaunais SID instrumentu panelī. Priekša arī nav tur vairs tās aero lūpas apakšā.. Tas ir gaumes jautājums, nav jau obligāti jāņem facelift tikai lai izskatītos modernāk. Pie tam ja ielikt LED numura apgaismojumā, faceliftam uzreiz met kļūdu SIDā katru reizi kā startē, bet vecajam to kļūdu var redzēt caur Tech2 bet sidā tādas muļķības nerāda.. Gaume katram sava un domāju ja cilvēkam patiks pats auto - tas arī ir galvenais faktors.Bet tas nabaga Aero TTiD kurš pa 4500 tagad - jā, ar viņu tur nekas lāgs nesanāks man liekas.. Jau 4500, :lol::lol::lol::whistle:
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Ainars »

KoreFun wrote:Jākrāso 4as vai 5as detaļas, nav plastmasas rāmīša ap miglinieku. Super izsēdēts salons. Pat atzveltnē ir caurums. Parusējis no apakšas. Izskatās uz kādiem 460kkm, nevis 260. Tiesa auksts pieleca labi, nekādu dūmu un smaku nebija. Bet paliela vibrācija. Test draivu netaisīju, jo kā jau teicu, 6800 bija pilnīgi neadekvāta cena. Ja pa 4 atdos, tad jāsakrāso, jāpārmet salons no kāda angļa, kko vēl tehniski un būs Aero normāls TTiD :) Bet tāpat gan jau uz tiem pašiem ~7k salasīsies kopā. Labāk jau nenobružātu uzreiz skatītes..
Ā un vēl nekādas servisa vēstures nebija, nekā.
Izklausaas pec parastas lietotas mashiinas. Manejais viss jaakraso, tas tak nenozimee ka vinsh tagad pa 500eur jaaatdod..

Tas taa.. man vinju nevaig ari pa 3k
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Reinis_me
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 71
Joined: Tue Jul 28, 2015 8:23 am
Location: LV-5012

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Reinis_me »

Sveiciens!

2005 9-3 2.0t ir beigusies izpūtēja gofra. Šodien palīdu apakšā ar domu papētīt kā to trubu dabūt nost, un konstatēju, ka tā ir pieskrūvēta ar iditotiski mazām skrūvītēm - uzgriežņi, šķiet, 11, pati vītne laikam M6 vai kaut kas tikpat pazemojošs.

Shēma: http://i.imgur.com/QXGWvzO.png

Protams, tas viss tur pa 12 gadiem ir bišķi parūsējis, tā viegli uzsitot to 11 muciņu, viņa samērā vienkārši apraujas. Varētu būt ka uzgriežņi īstenībā ir uz 10, gan jau varētu kaut kā uzmocīt, bet es baidos, ka tādā veidā es vienkārši novērpšu tā skrūves un tad gan sāksies problēmas, jo no augšas tam visam klāt tikt nevar un ej nu saproti, kā tur jaunas skrūves iemocīt vietā.

Varbūt kāds ir veicis līdzīgu procedūru un var padalīties pieredzē - kā tika galā ar šo situāciju.

Skatoties tajā shēmā šķiet, ka varbūt jāmēģina dabūt vaļā savilcējs Nr. 4?

Paldies!
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P

Image
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Uzgriežņi tur dzīvē ir uz 12 galvu un m8 vītne. Viņi tev ir labi nodeguši. Faktiskais risinājums ir griezties servisā kur ar gāzes/skābekļa degļa palīdzību uzgriežņus atskrūvēs.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
Reinis_me
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 71
Joined: Tue Jul 28, 2015 8:23 am
Location: LV-5012

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Reinis_me »

hofmaks wrote:Uzgriežņi tur dzīvē ir uz 12 galvu un m8 vītne. Viņi tev ir labi nodeguši. Faktiskais risinājums ir griezties servisā kur ar gāzes/skābekļa degļa palīdzību uzgriežņus atskrūvēs.
Kaut kāds deglis man pašam ir, bet 12 manā gadījumā tur tiešām nav, tā uziet brīvi un ir brīvkustība pat ar pirkstiem bišķi paļurinot...

Bet tad Tu saki, ka ir jēga karsēt un mēģināt dabūt vaļā tieši tos uzgriežņus, ja?
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P

Image
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by hofmaks »

Uzkarsē uzgriezni līdz sarkanam un uzsit 10to muciņu. Griežot vaļā centies neļurkāt muciņu ar pagarinātāju- aplauzīsi
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Henry »

andritis wrote: Wed Aug 23, 2017 12:53 am Iedarbinot aukstu motoru, pēc kādām 10s iedegas "check engine". Uz braukšanas kvalitāti gan 'itkā" iespaida nav. Bet braukšanas laikā "check" nodziest, toties dzinējs tā kā zaudē "asumu", sāk dūmot. Tas ilgst kādas sekundes 15-20, tad iedegas "check engine" un mašīna atkal atdzīvojas. Pirms pāris nedēļām konstatēju, ka gļuko MAF. Bet to notīrīju, un viss aizgāja gandrīz kā jauns. Vai tas varētu būt atkal MAF recidīvs?
nav obligāti jātaisa jaunu topiku par katru check engine iedegšanos :shifty:

jāslēdz kompis klāt un jānolasa kļūdas, jo interneta diagnostika šai problēmai ir kā zīlēt kafijas biezumos.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
GTracer
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 7
Joined: Wed Dec 23, 2015 5:40 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by GTracer »

fixed wrote: Sat Sep 10, 2016 10:34 am Sveiki. Varbūt kāds ir saskāries vai vienkārši gudrs?! :D

Melnā bulta norāda uz iztvaicētāju (evap) no kura kondensāts tek lejā uz izvadu no auto, bet man 50% no kondensāta tek uz leju uz pečkas radiatoru un uz grīdas :D Nesen mainīts iztvaicētājs (valeo) ... Pirms tam nevarēju to novērot, jo kondicionieris vnk nestrādāja un neturēja spiedienu. Tur kaut ko zēni aizmirsuši uzlikt vai tā ir kāda no standarta slimībām?!

Untitled-2.png

Pirmās dienas bija nenormāli lielas peļķes zem auto, kas liecināja, ka iztvaicētājs tiešām labi strādā, bet kāda mēneša laikā saku novērot ūdeni pie kājām labajā pusē un nu jau ir zivju dīķis... un tas ir ūdens, tosols nezūd.

To izvadu arī iztīrīju un vēl izpūtu ar kompresoru

:think::think:
Fixed manam 9-3ss identiska problēma. Puse iztek zem auto puse salonā. Vai izdevās šo atrsināt?
Didzisk
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 14
Joined: Sun Jul 16, 2017 8:15 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Didzisk »

Vai kāds ir veicis 9-3 (my05) tuvo gaismu lēcas un reflektora maiņu? Man galīgi nepatīk kāda ir gaisma pat ar xenonu. Tāpēc ir ideja par lēcas un reflektora retrofitu. Nav itka ļoti dārgs pasākums, tik domāju, vai kāds jau it darījis
Reinis_me
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 71
Joined: Tue Jul 28, 2015 8:23 am
Location: LV-5012

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Reinis_me »

Ar kārtīgu karsēšanu izpūtēju vaļā dabūju. Jaunu gofru iemetināju, viss super. :dance:

Diemžēl ir vēl viena problēma - grozot stūri uz vietas vai lēnā kustībā (kaut kur parkojoties un tādā stilā) ir pārādījusies pretīga čīkstoņa... Pie tam, ne vienmēr, bet aptuveni pusē gadījumu. Neizklausās ne pēc klasiskās beigta paspriprinātāja sūkņa dziesmas, ne pēc kā cita iepriekš dzirdēta. Tāda sajūta, ka vispār čīkst kaut kas mehānismā un gandrīz salonā.

Kāds kaut ko tādu ir dzirdējis un risinājis? Auto dati parakstā.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P

Image
User avatar
Silver
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 724
Joined: Fri Mar 15, 2013 12:22 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Silver »

Reinis_me wrote: Thu Aug 31, 2017 11:09 pm Tāda sajūta, ka vispār čīkst kaut kas mehānismā un gandrīz salonā.

Kāds kaut ko tādu ir dzirdējis un risinājis? Auto dati parakstā.
Ne modelis, ne gads, ne krāsa, pat ne virsbūve mums nesakrīt, tik LPG.:)) Man arī laiku pa laikam sāk čīkstēt, bet braucot pa nelīdzenumiem, nevis griežot stūri. Un nevar saprast kur. It kā sēdeklis bet nē, drīzāk zem stūres kaut kur. Bet ar laiku pāriet. Nez.
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
Post Reply