Tas neko nedod, ja benzīns aiziet prom tad tu to spiedienu ar aizdedzes ieslēgšanu uzstaisi no gaisa kas ir sistēmā!!! Pirms startēšanas apsties vai degvielas reikā ir spiediens, uz reikas ir nipelis, ja viņas tur nav, tad kautkas nenoslēdzas un viņš lēnām aiziet prom, parsvarā vaina pretvārstā pie bākas, bet ir bijis ari ka spiediena regulators tek vai ari ka sprausla tek...Mahmuds wrote:Esmu mēģinājis vairākas reizes no vietas pirms startēšanas ieslēgt uz vairākām sekundēm aizdedzi, lai, ja nav spiediens, sūknis to uzpumpētu, bet bez rezultātiem!maa wrote:Apsties vai pēc ilgas stāvēšanas degvielas reikā ir spiediens pirms startēšanas, ja nav tad problēma ka aiziet benzins atpakal uz bāku un sanāk ka ir jāstartē kamēr gaiss iziet!
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
pie vainas var būt gāzes iekārta,respektīvi reduktors. Pirms noslāpēšanas pabrauc uz bendža,ja pēc tam normāli lec,tad gāzes iekārta vainīga. Bija man tāda problēma,varēja aizdedzi slēgāt,lai uzszdzen spiedienu,bet jēga nekāda nebija.Mahmuds wrote:Ir gāze, un tad?hofmaks wrote:Gāze ir?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Paldies, rīt pamēģināšu!saabmats wrote: pie vainas var būt gāzes iekārta,respektīvi reduktors. Pirms noslāpēšanas pabrauc uz bendža,ja pēc tam normāli lec,tad gāzes iekārta vainīga. Bija man tāda problēma,varēja aizdedzi slēgāt,lai uzszdzen spiedienu,bet jēga nekāda nebija.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Šonedēļ nebūs laika ķimerēties, nākošnedēļ jāpalūr! Paldies par ideju!maa wrote: Tas neko nedod, ja benzīns aiziet prom tad tu to spiedienu ar aizdedzes ieslēgšanu uzstaisi no gaisa kas ir sistēmā!!! Pirms startēšanas apsties vai degvielas reikā ir spiediens, uz reikas ir nipelis, ja viņas tur nav, tad kautkas nenoslēdzas un viņš lēnām aiziet prom, parsvarā vaina pretvārstā pie bākas, bet ir bijis ari ka spiediena regulators tek vai ari ka sprausla tek...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Paldies, Arnij, par padomu. Šo pamēģināšu kā pēdējo variantu. Es nekad neizbraucu benzīnu tā, ka paliek mazāk par 1/4 bākas. Drošinātāja numuru no galvas nezini?Arnijs wrote: Ilgtermiņa adaptācijas...
Vari pamēģināt izraut ECU drošinātāju, lai nodzēšas adaptācijas un paskatīties, vai ir izmaiņas.
Vēl - bākā jātur vismaz 15-20l. Ar mazākiem daudzumiem arī ir novērota nelekšana no rītiem.
Nezinu, vai Liepājā ir Shell V-power. Ieteiktu, ja vien ir iespēja, pamēģināt.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
No pers. pieredzes: sākumā lekšana nedaudz uzlabojās uzreiz pēc degvielas uzpildes. Parasti izbraucu līdz iedegas lampiņa vai tuvu tam un tad pildīju pa kādām 20-25 naudām un tā visu laiku- pietiek aptuveni mēnesim.Mahmuds wrote:Ir gāze, un tad?hofmaks wrote:Gāze ir?
Kad situācija pasliktinājās, piegāzu STP sprauslu tīrītāju uz pus bāku un pabraukāju uz benzīna- tas līdzēja uz bez maz vai pus gadu, kad nelekšana no rītiem atkal sāka atgriezties un piedeva atkārtoti šādu efektu vairs nedeva.
Šobrīd, aptuveni kopš laika kad LV parādījas Shell, pildos tur un leju V-power degvielu, tas ir ļoti būtiski uzlabojis lekšanu un problēmas vairs nav novērotas. Pirms tam pildījos 99% neste.
Man gan pati nelekšana izpaudās mazliet savādāk kā Tu apraksti. Man bija ilgi jāgriež pirms parādījās kāda dzīvība un parasti ar pirmo reizi līdz galam nepieleca un pēc pasprauslāšanas noslāpa. Parasti pieleca ar otro mēģinājumu, reizēm trešo.
Degvielas spiediena celšana ar aizdedzes slēgāšanu nedeva nekādu efektu!
SAAB 9-5 AERO WAGON 2001 AT
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
es savam 9-5 esmu novērojis, ka tiklīdz kādu reizi ieleju NESTE degvielu tā starteris griež kādas 4 sek., taču pildot statoil šķiļās momentāli. nepatīk viņam tā neste. Būs jāpamēģina vēl tā shell raķešu degviela
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
- kristians_s
- Māk arī atbildēt
- Posts: 65
- Joined: Wed Apr 21, 2010 2:56 pm
- Location: daugavpils / rīga
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiki.
Ir radusies iespēja tikt pie ventilējamiem beņķiem un vēdināt sēžamvietu, bet uzreiz rodas jautājums - vai tas ir tā vērts un cik tehniski realizējama ir iespēja tos ievietot auto, kurā tādi vēl nav bijuši? Barošanas vadi ir jāvelk pašam vai arī tik vien kā ielikt pareizo štekeri?
Ir radusies iespēja tikt pie ventilējamiem beņķiem un vēdināt sēžamvietu, bet uzreiz rodas jautājums - vai tas ir tā vērts un cik tehniski realizējama ir iespēja tos ievietot auto, kurā tādi vēl nav bijuši? Barošanas vadi ir jāvelk pašam vai arī tik vien kā ielikt pareizo štekeri?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
vecajiem saabiem vadi varētu jau būt aizvilkti, bet nu tur jāskatās case by case.kristians_s wrote:Sveiki.
Ir radusies iespēja tikt pie ventilējamiem beņķiem un vēdināt sēžamvietu, bet uzreiz rodas jautājums - vai tas ir tā vērts un cik tehniski realizējama ir iespēja tos ievietot auto, kurā tādi vēl nav bijuši? Barošanas vadi ir jāvelk pašam vai arī tik vien kā ielikt pareizo štekeri?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
- kristians_s
- Māk arī atbildēt
- Posts: 65
- Joined: Wed Apr 21, 2010 2:56 pm
- Location: daugavpils / rīga
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
It kā abi aero, abi '03 gada, pat abi ziliHenry wrote:vecajiem saabiem vadi varētu jau būt aizvilkti, bet nu tur jāskatās case by case.kristians_s wrote:Sveiki.
Ir radusies iespēja tikt pie ventilējamiem beņķiem un vēdināt sēžamvietu, bet uzreiz rodas jautājums - vai tas ir tā vērts un cik tehniski realizējama ir iespēja tos ievietot auto, kurā tādi vēl nav bijuši? Barošanas vadi ir jāvelk pašam vai arī tik vien kā ielikt pareizo štekeri?
bet tā ventilēšana ir tā vērta? Vai arī tik vien cik apziņa, ka jā, ventilējas?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
viena tante teica, ka karstaa vasaras dienaa esot baigais kaifs... pašam gan man nav ventilējami.kristians_s wrote:It kā abi aero, abi '03 gada, pat abi ziliHenry wrote:vecajiem saabiem vadi varētu jau būt aizvilkti, bet nu tur jāskatās case by case.kristians_s wrote:Sveiki.
Ir radusies iespēja tikt pie ventilējamiem beņķiem un vēdināt sēžamvietu, bet uzreiz rodas jautājums - vai tas ir tā vērts un cik tehniski realizējama ir iespēja tos ievietot auto, kurā tādi vēl nav bijuši? Barošanas vadi ir jāvelk pašam vai arī tik vien kā ielikt pareizo štekeri?
bet tā ventilēšana ir tā vērta? Vai arī tik vien cik apziņa, ka jā, ventilējas?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
- kristians_s
- Māk arī atbildēt
- Posts: 65
- Joined: Wed Apr 21, 2010 2:56 pm
- Location: daugavpils / rīga
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja tante nebrauc ar trolejbusu, tad tante gan jau arī nemelo.Henry wrote:viena tante teica, ka karstaa vasaras dienaa esot baigais kaifs... pašam gan man nav ventilējami.kristians_s wrote:It kā abi aero, abi '03 gada, pat abi ziliHenry wrote:
vecajiem saabiem vadi varētu jau būt aizvilkti, bet nu tur jāskatās case by case.
bet tā ventilēšana ir tā vērta? Vai arī tik vien cik apziņa, ka jā, ventilējas?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
tā tante brauc ar saabu, kam ventilējami beņķikristians_s wrote:Ja tante nebrauc ar trolejbusu, tad tante gan jau arī nemelo.Henry wrote:viena tante teica, ka karstaa vasaras dienaa esot baigais kaifs... pašam gan man nav ventilējami.kristians_s wrote:
It kā abi aero, abi '03 gada, pat abi zili
bet tā ventilēšana ir tā vērta? Vai arī tik vien cik apziņa, ka jā, ventilējas?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man ir ventilējamās taburetes,nekādu baigo kaifu nejūtu,tik tā sajūta, ka muguru var sapūst, plus lieks troksnis. Bet viens plusi ir arī, ka manuprāt ventilējamie izskatās smukāk un var palielīties - redz man ir ventilējami
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Par to nelekšanu
1) izbrauc veco benzīnu nafig un ielej jaunu, 98-to.
2) Ja iespējams, turi bākā mazāk benzīna (uz lampiņas robežas)
Empīriska pieredze braucot 5 gadus ar gāzi.
Šī arī ir tā problēma, 98. benzīns 1/2 gadu šļankājoties pa bāku pārvēršas par 76...Es nekad neizbraucu benzīnu tā, ka paliek mazāk par 1/4 bākas....
1) izbrauc veco benzīnu nafig un ielej jaunu, 98-to.
2) Ja iespējams, turi bākā mazāk benzīna (uz lampiņas robežas)
Empīriska pieredze braucot 5 gadus ar gāzi.