Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)


User avatar
maa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 255
Joined: Fri Jan 09, 2015 3:17 pm
Location: Ogre

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by maa »

Mahmuds wrote:
maa wrote:Apsties vai pēc ilgas stāvēšanas degvielas reikā ir spiediens pirms startēšanas, ja nav tad problēma ka aiziet benzins atpakal uz bāku un sanāk ka ir jāstartē kamēr gaiss iziet!
Esmu mēģinājis vairākas reizes no vietas pirms startēšanas ieslēgt uz vairākām sekundēm aizdedzi, lai, ja nav spiediens, sūknis to uzpumpētu, bet bez rezultātiem!
Tas neko nedod, ja benzīns aiziet prom tad tu to spiedienu ar aizdedzes ieslēgšanu uzstaisi no gaisa kas ir sistēmā!!! Pirms startēšanas apsties vai degvielas reikā ir spiediens, uz reikas ir nipelis, ja viņas tur nav, tad kautkas nenoslēdzas un viņš lēnām aiziet prom, parsvarā vaina pretvārstā pie bākas, bet ir bijis ari ka spiediena regulators tek vai ari ka sprausla tek...
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
User avatar
saabmats
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 249
Joined: Fri Feb 05, 2016 7:54 pm
Location: Liepāja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by saabmats »

Mahmuds wrote:
hofmaks wrote:Gāze ir?
Ir gāze, un tad?
pie vainas var būt gāzes iekārta,respektīvi reduktors. Pirms noslāpēšanas pabrauc uz bendža,ja pēc tam normāli lec,tad gāzes iekārta vainīga. Bija man tāda problēma,varēja aizdedzi slēgāt,lai uzszdzen spiedienu,bet jēga nekāda nebija.
User avatar
Mahmuds
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 305
Joined: Wed Sep 19, 2012 7:20 pm
Location: Latvija, Liepâja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Mahmuds »

saabmats wrote: pie vainas var būt gāzes iekārta,respektīvi reduktors. Pirms noslāpēšanas pabrauc uz bendža,ja pēc tam normāli lec,tad gāzes iekārta vainīga. Bija man tāda problēma,varēja aizdedzi slēgāt,lai uzszdzen spiedienu,bet jēga nekāda nebija.
Paldies, rīt pamēģināšu!
User avatar
Mahmuds
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 305
Joined: Wed Sep 19, 2012 7:20 pm
Location: Latvija, Liepâja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Mahmuds »

maa wrote: Tas neko nedod, ja benzīns aiziet prom tad tu to spiedienu ar aizdedzes ieslēgšanu uzstaisi no gaisa kas ir sistēmā!!! Pirms startēšanas apsties vai degvielas reikā ir spiediens, uz reikas ir nipelis, ja viņas tur nav, tad kautkas nenoslēdzas un viņš lēnām aiziet prom, parsvarā vaina pretvārstā pie bākas, bet ir bijis ari ka spiediena regulators tek vai ari ka sprausla tek...
Šonedēļ nebūs laika ķimerēties, nākošnedēļ jāpalūr! Paldies par ideju!
User avatar
Mahmuds
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 305
Joined: Wed Sep 19, 2012 7:20 pm
Location: Latvija, Liepâja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Mahmuds »

Arnijs wrote: Ilgtermiņa adaptācijas...
Vari pamēģināt izraut ECU drošinātāju, lai nodzēšas adaptācijas un paskatīties, vai ir izmaiņas.
Vēl - bākā jātur vismaz 15-20l. Ar mazākiem daudzumiem arī ir novērota nelekšana no rītiem.
Nezinu, vai Liepājā ir Shell V-power. Ieteiktu, ja vien ir iespēja, pamēģināt.
Paldies, Arnij, par padomu. Šo pamēģināšu kā pēdējo variantu. Es nekad neizbraucu benzīnu tā, ka paliek mazāk par 1/4 bākas. Drošinātāja numuru no galvas nezini?
User avatar
bio
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 445
Joined: Tue Aug 17, 2010 8:41 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by bio »

Mahmuds wrote:
hofmaks wrote:Gāze ir?
Ir gāze, un tad?
No pers. pieredzes: sākumā lekšana nedaudz uzlabojās uzreiz pēc degvielas uzpildes. Parasti izbraucu līdz iedegas lampiņa vai tuvu tam un tad pildīju pa kādām 20-25 naudām un tā visu laiku- pietiek aptuveni mēnesim.
Kad situācija pasliktinājās, piegāzu STP sprauslu tīrītāju uz pus bāku un pabraukāju uz benzīna- tas līdzēja uz bez maz vai pus gadu, kad nelekšana no rītiem atkal sāka atgriezties un piedeva atkārtoti šādu efektu vairs nedeva.
Šobrīd, aptuveni kopš laika kad LV parādījas Shell, pildos tur un leju V-power degvielu, tas ir ļoti būtiski uzlabojis lekšanu un problēmas vairs nav novērotas. Pirms tam pildījos 99% neste.

Man gan pati nelekšana izpaudās mazliet savādāk kā Tu apraksti. Man bija ilgi jāgriež pirms parādījās kāda dzīvība un parasti ar pirmo reizi līdz galam nepieleca un pēc pasprauslāšanas noslāpa. Parasti pieleca ar otro mēģinājumu, reizēm trešo.
Degvielas spiediena celšana ar aizdedzes slēgāšanu nedeva nekādu efektu!
SAAB 9-5 AERO WAGON 2001 AT
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Henry »

es savam 9-5 esmu novērojis, ka tiklīdz kādu reizi ieleju NESTE degvielu tā starteris griež kādas 4 sek., taču pildot statoil šķiļās momentāli. nepatīk viņam tā neste. Būs jāpamēģina vēl tā shell raķešu degviela :)
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
kristians_s
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 65
Joined: Wed Apr 21, 2010 2:56 pm
Location: daugavpils / rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by kristians_s »

Sveiki.

Ir radusies iespēja tikt pie ventilējamiem beņķiem un vēdināt sēžamvietu, bet uzreiz rodas jautājums - vai tas ir tā vērts un cik tehniski realizējama ir iespēja tos ievietot auto, kurā tādi vēl nav bijuši? Barošanas vadi ir jāvelk pašam vai arī tik vien kā ielikt pareizo štekeri?
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Henry »

kristians_s wrote:Sveiki.

Ir radusies iespēja tikt pie ventilējamiem beņķiem un vēdināt sēžamvietu, bet uzreiz rodas jautājums - vai tas ir tā vērts un cik tehniski realizējama ir iespēja tos ievietot auto, kurā tādi vēl nav bijuši? Barošanas vadi ir jāvelk pašam vai arī tik vien kā ielikt pareizo štekeri?
vecajiem saabiem vadi varētu jau būt aizvilkti, bet nu tur jāskatās case by case.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
kristians_s
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 65
Joined: Wed Apr 21, 2010 2:56 pm
Location: daugavpils / rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by kristians_s »

Henry wrote:
kristians_s wrote:Sveiki.

Ir radusies iespēja tikt pie ventilējamiem beņķiem un vēdināt sēžamvietu, bet uzreiz rodas jautājums - vai tas ir tā vērts un cik tehniski realizējama ir iespēja tos ievietot auto, kurā tādi vēl nav bijuši? Barošanas vadi ir jāvelk pašam vai arī tik vien kā ielikt pareizo štekeri?
vecajiem saabiem vadi varētu jau būt aizvilkti, bet nu tur jāskatās case by case.
It kā abi aero, abi '03 gada, pat abi zili :D

bet tā ventilēšana ir tā vērta? Vai arī tik vien cik apziņa, ka jā, ventilējas?
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Henry »

kristians_s wrote:
Henry wrote:
kristians_s wrote:Sveiki.

Ir radusies iespēja tikt pie ventilējamiem beņķiem un vēdināt sēžamvietu, bet uzreiz rodas jautājums - vai tas ir tā vērts un cik tehniski realizējama ir iespēja tos ievietot auto, kurā tādi vēl nav bijuši? Barošanas vadi ir jāvelk pašam vai arī tik vien kā ielikt pareizo štekeri?
vecajiem saabiem vadi varētu jau būt aizvilkti, bet nu tur jāskatās case by case.
It kā abi aero, abi '03 gada, pat abi zili :D

bet tā ventilēšana ir tā vērta? Vai arī tik vien cik apziņa, ka jā, ventilējas?
viena tante teica, ka karstaa vasaras dienaa esot baigais kaifs... pašam gan man nav ventilējami.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
kristians_s
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 65
Joined: Wed Apr 21, 2010 2:56 pm
Location: daugavpils / rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by kristians_s »

Henry wrote:
kristians_s wrote:
Henry wrote:
vecajiem saabiem vadi varētu jau būt aizvilkti, bet nu tur jāskatās case by case.
It kā abi aero, abi '03 gada, pat abi zili :D

bet tā ventilēšana ir tā vērta? Vai arī tik vien cik apziņa, ka jā, ventilējas?
viena tante teica, ka karstaa vasaras dienaa esot baigais kaifs... pašam gan man nav ventilējami.
Ja tante nebrauc ar trolejbusu, tad tante gan jau arī nemelo. :pray:
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by Henry »

kristians_s wrote:
Henry wrote:
kristians_s wrote:
It kā abi aero, abi '03 gada, pat abi zili :D

bet tā ventilēšana ir tā vērta? Vai arī tik vien cik apziņa, ka jā, ventilējas?
viena tante teica, ka karstaa vasaras dienaa esot baigais kaifs... pašam gan man nav ventilējami.
Ja tante nebrauc ar trolejbusu, tad tante gan jau arī nemelo. :pray:
tā tante brauc ar saabu, kam ventilējami beņķi 8)
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
User avatar
saabmats
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 249
Joined: Fri Feb 05, 2016 7:54 pm
Location: Liepāja

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by saabmats »

Man ir ventilējamās taburetes,nekādu baigo kaifu nejūtu,tik tā sajūta, ka muguru var sapūst, plus lieks troksnis. Bet viens plusi ir arī, ka manuprāt ventilējamie izskatās smukāk un var palielīties - redz man ir ventilējami :mrgreen:
User avatar
eriks1531
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 100
Joined: Wed Jul 06, 2011 12:05 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Post by eriks1531 »

Par to nelekšanu
...Es nekad neizbraucu benzīnu tā, ka paliek mazāk par 1/4 bākas....
Šī arī ir tā problēma, 98. benzīns 1/2 gadu šļankājoties pa bāku pārvēršas par 76

1) izbrauc veco benzīnu nafig un ielej jaunu, 98-to.
2) Ja iespējams, turi bākā mazāk benzīna (uz lampiņas robežas)

Empīriska pieredze braucot 5 gadus ar gāzi.
Post Reply