Kā ar karstumu izejā no tubīnas, nav nevienam bijušas problēmas ?
Paskatījos pēc gāšanas tur nenormāls karstums un fēnu plastmasi tur nav
diezko tālu..
Jūt labāk no kādiem mož 80, nēsu baigi pētijis, elpo noteikti vieglāk.
Jānoprogrammē zonde un jāuzliek FPR 3.5 bar un korekcijas softā, tad būtu jājūt starpību Cerams
300 ar standarta iekšām ir uz max robežas. Vai nu padzīvos,vai izjuks. Runājot par 3.5 bar degvielas spiedienu - tev jābūt 101 % pārliecinātam,ka sūknis spēs saražot nepieciešamo degvielas daudzumu.
hofmaks wrote:300 ar standarta iekšām ir uz max robežas. Vai nu padzīvos,vai izjuks. Runājot par 3.5 bar degvielas spiedienu - tev jābūt 101 % pārliecinātam,ka sūknis spēs saražot nepieciešamo degvielas daudzumu.
Domāju 290-300zs nav nekāds kosmoss priekš stock dzinēja un neredzu vajadzību pēc kaltām iekšām ja nav doma ko darīt tālāk. Varbūt kļūdos... tad redzēs..
bugaboo wrote:
Kā ar karstumu izejā no tubīnas, nav nevienam bijušas problēmas ?
Paskatījos pēc gāšanas tur nenormāls karstums un fēnu plastmasi tur nav
diezko tālu..
Tīri teorētiski takā truba tagat lielāka, palielinās caurplūdamība un karstumam no izplūdes gāzēm tieši mazākam jābūt
Pateicoties Jānim veikts neliels uzlabojums Saabam un pabūts Saab entuziastu Valmieras filiālē.
Par cik downpipes bez katalizatoriem amputēta zonde (fiziksi un softiski) un uzlikts degvielas spiediena regulators.
Kādam laikam prieku pietiks, laiks rādīs ko tālāk.