Ja es pareizi atceros, defektīvais pa lielam nemaz pat nav braucis ar to auto, visas problēmas ir saistītas ar darbošanos tukšgaitā jau.
Droseles stāvokļa devējs ir tikai slēdzis, potencometrs nāk uz 2.1 (Lh2.4.2) un lucas cu14. Vismaz Trionic5.5 visi šie devēji ir pilnīgi neko neiespaidojoši.
Ir viens tāds pelēks 1988.gada turbo kabriolets, kur ir līdzīgs gļuks, citreiz vienkārši noslāpst un viss. Es toreiz aizrakos līdz tam, ka kompis neieslēdz degvielas sūkni, bet vai tā bija ecu vaina, vai tas to darīja kāda devēja iespaidā, es tā arī neatradu. Teorētiski, toreiz varēja uztaisīt degvielas sūkņa releja ierosmi caur slēdzi un testēt tālāk.
Bet galu galā, kas es par padomdevēju, ar visu sr*no T5.5 es nevaru savu pielaist
:D:D iestumjot, ar starteri nelec. Ir nomainīts viss, ieskaitot starteri, ir uztaisīti visi iespējamie testi, utt. Mocos jau vairāk kā mēnesi un, galvenā problēma ir tā, ka es saprotu, ka neviens cits tak man nevar palīdzēt
Tur tak paies kāds laiks, kamēr es izskaidrošu uz kurieni iet kurš vads un kāpēc.