alnislacis wrote:C'mon.. Esmu braucis ar 9000 un 9-5, 9ooOG tālāk par sēdēšanu netiku. Ar saviem 2m iekš 9k / 9-5 jūtos ērtāk kā plašajā voyager vai e-series MB. Un tas, ka 9ooOG ir šaurs ir fakts + viņam priekšējā sēdekļu rinda tik pat kā nesniedzas uz aizmuguri aiz vidusbalsta, kā tas ir nākamajiem Saab'iem.
Ja to sēdekli nav iespējams modificēt, lai viņš dodos dziļumā un uz aizmuguri bez neatļautas stiprinājumu transformācijas.
So be it.. "īstos" sab man nebaudīt; nāksies iztikt ar "neīstajiem".. sāks ar 9k
Paldies par uzmanību, topic closed.
Nuuu ...
Šitik viegli padoties ...?
Ja jau Tu tā īsti pat neesi mēģinājis pabraukt ar c900, tad neizdari pārsteidzīgus secinājumus. NEMET PLINTI KRŪMOS!
Mums ir vajadzīgi c900 uz ceļa un, ja reizi esi viens no tiem, kam tas auto patīk, tad ŅEM VIŅU CIET!!!
Un man ir diezgan liela pārliecība, ka to sēdekli ar nedaudz izdomas var pārtaisīt, lai viņš būtu zemāks, tuvāk grīdai.
Jo, sēdeklis visās pozīcijās ir kādu gabalu virs grīdas, t.i., lai aizmugurē sēdošiem būtu kur kājas likt. Attiecīgi, šos 10+ cm TU VARI IEGŪT.
Būs ļoti žēl, ja Tu atteiksies no c900 tikai dēļ sēdekļiem un pat bez nopienas padomāšanas kā viņus palaist zemāk.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7