Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Apgriezienu problēmu es saprotu , bet kāds sakars reāli fiziskiem sitieniem ar egr. Kārbā eļļa mainīta pirms 25tk , ja būtu nepareiza eļļa nevajadzēja jau ātrāk tām problēmām līst ārā?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
sitieni ir tāpēc ka dzinējs noraustās . Domāju ka Arteh jau zin kas par "slimību" šādiem simptomiem....
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
laba diena.
sodien savu saabu iedzinu pie gaazinieka,sis zvana prasa vai nezinu kur ir gaazes bloks,nevarot atrast.
iekarta arteha likta varbut ir zinams kur parasti paslepj artehs so bloku?
sodien savu saabu iedzinu pie gaazinieka,sis zvana prasa vai nezinu kur ir gaazes bloks,nevarot atrast.
iekarta arteha likta varbut ir zinams kur parasti paslepj artehs so bloku?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Viens jautājums - cik sarežģīti ir pārtaisīt mehānisko vadītāja beņķi par elektrisko ar atmiņu. Vai tur viss krēsls jāmaina, vai arī pietiek, ja no cita beņķa paņem pogas un kaut kā pieliek klāt, un savieno? Iespējams, stulbs jautājums, bet, nu, tomēr?
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ar Tech 2 var. Tur ķeksītis jāieliek pie ElectricGac wrote:Viens jautājums - cik sarežģīti ir pārtaisīt mehānisko vadītāja beņķi par elektrisko ar atmiņu. Vai tur viss krēsls jāmaina, vai arī pietiek, ja no cita beņķa paņem pogas un kaut kā pieliek klāt, un savieno? Iespējams, stulbs jautājums, bet, nu, tomēr?
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Bet māc dziļas aizdomas, ka ar to netiks cauri
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
9-5 Silver Griffin
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
nebūt nav tik vienkārši.... jāmaina beņķis + jāvelk visi vadi, jo parastajiem beņķiem nav ievilkti vadi, pats ar to saskāros un atmetu tam pasākumam ar roku...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tikko nesen izveicu šādu operāciju uz 9-3OG. bij jāpieliek 5us vadus. Kā ir uz 9-5 nezinu, bet domāju, ka būs tāpat.
Par pašiem beņķiem runājot - jāliek uzreiz elektro beņķus. Jo mehānisko pārtaisīt par elektro - ir nopietns uzdevums.
Par pašiem beņķiem runājot - jāliek uzreiz elektro beņķus. Jo mehānisko pārtaisīt par elektro - ir nopietns uzdevums.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Un tagad , kad dzinējs darbojas , bet auto nevienā robā nekustās arī ir egr vaina?skirem wrote:sitieni ir tāpēc ka dzinējs noraustās . Domāju ka Arteh jau zin kas par "slimību" šādiem simptomiem....
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu skaidrs. Tad jau tai domai laikam būs jāmet miers, jo atrast divkrāsu (pelēks+melns) elektrisko Aero beņķi laikam varētu būt mišen imposibl ... 2 lietas, kas man tomēr mazliet kacina - ka nav elektro sēdekļa un ka nav lietus sensora. Par lietus sensoru runājot tādā gadījumā - vai tur tikai vējstikls jāmaina vai vēl kas?KoreFun wrote:Tikko nesen izveicu šādu operāciju uz 9-3OG. bij jāpieliek 5us vadus. Kā ir uz 9-5 nezinu, bet domāju, ka būs tāpat.
Par pašiem beņķiem runājot - jāliek uzreiz elektro beņķus. Jo mehānisko pārtaisīt par elektro - ir nopietns uzdevums.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Viss atkarīgs no roku taisnuma ja dari pats vai maciņa biezuma, ja vēlies lai to izdara kāds...
Beņķa rāmji ir vienādi, neskatotoes uz krāsu un formu.
Ja dabūn donora el sēdekli, to var pārtaisīt par sev noderīgu objektu...
Bet ņem vērā, ka arī auto ir jāsavelk visi trūkstošie vadi...
Beņķa rāmji ir vienādi, neskatotoes uz krāsu un formu.
Ja dabūn donora el sēdekli, to var pārtaisīt par sev noderīgu objektu...
Bet ņem vērā, ka arī auto ir jāsavelk visi trūkstošie vadi...
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vēl viens jautājums - kā nomainīt klimtas iestatījumus, tb., lai, darbinot mašīnu, man uzreiz nepūš uz logiem, kā ir tagad, bet, teiksim, paliek tādā stāvoklī, kādā bija, kad auto izslēdzu?
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Cik grūti ir nomainīt blīvi starp motoru un ātrumkārbu? Jāņem nost tikai ātrumkārba vai arī motors? Eļļu laiž garām.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tu domaa bliivsleegu?
Man te vienudien pateica 160eur
Kaarba janem nost
Man te vienudien pateica 160eur
Kaarba janem nost
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...