Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nu kaut kā tā: Palielināta eļļas noplūde no motora (transmisijas).
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vidēji cipars var sasniegt 250-300 evru. Pārsvarā serviss pasaka pamatsummu - kārbas noņemšana,uzlikšana,blīvslēga maiņa. Bet vienmēr jārēķinās ar papildus tēriņiem - eļļa dzinējam,kārbai,bremžu eļļa,tosols un sīkiem papildus darbiem
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Saab 9-5 Aero 2006.g., gāze/benzīns, kad dzinējs auksts negrib lekt ar pirmo reizi(pielec ar otro vai trešo, itkā sajūta, ka degviela pa īsu)! Gāzes iekārtas vaina šķiet nav- noslāpēju braucot uz benzīna- tāpat nelec kā nākas no rīta!
Sakiet lūdzu, kas par šaizi varētu būt?
Sakiet lūdzu, kas par šaizi varētu būt?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
DI kasete jeb aizdedzes bloks... izmaksas ap 350-400 euro. Labāk nomaini uzreiz, citādi kādu jauku dienu nepielaidīsi vairs vispār.janis81 wrote:Saab 9-5 Aero 2006.g., gāze/benzīns, kad dzinējs auksts negrib lekt ar pirmo reizi(pielec ar otro vai trešo, itkā sajūta, ka degviela pa īsu)! Gāzes iekārtas vaina šķiet nav- noslāpēju braucot uz benzīna- tāpat nelec kā nākas no rīta!
Sakiet lūdzu, kas par šaizi varētu būt?
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ganjau degviela aizplūst prom pa nakti no reikas un sanāk griest kamer gaisu izsit.janis81 wrote:Saab 9-5 Aero 2006.g., gāze/benzīns, kad dzinējs auksts negrib lekt ar pirmo reizi(pielec ar otro vai trešo, itkā sajūta, ka degviela pa īsu)! Gāzes iekārtas vaina šķiet nav- noslāpēju braucot uz benzīna- tāpat nelec kā nākas no rīta!
Sakiet lūdzu, kas par šaizi varētu būt?
Pārsvarā šitiem problēmas ar pretvārstu pie degvielas bākas. Man gan pija piloša degvielas sprausla pie vainas. Ir dzirdēts ka ar nobeidzies spiediena regulators var būt. pēc ilgas stāvēšanas jāmēra spiediens reikā.
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man tieši tāpati problēma ar manu toyotu... Esmu bijis pie 4 dažādiem meistariem. Tagad jau vairāk kā nedēļu stāv servisā un galu neredz šai problēmai: tīrīts gaisas masas mērītājs, tīrīts drosteļvārsts, mainītas sveces, AKB, pārbaudīts degvielas sūknis, benzīna sprauslas. Viens "meistars" teica, ka jāskatās uz lambdas zondi... bet jau vairs neko negribās, kā tikai pārdot to miskasti...janis81 wrote:Saab 9-5 Aero 2006.g., gāze/benzīns, kad dzinējs auksts negrib lekt ar pirmo reizi(pielec ar otro vai trešo, itkā sajūta, ka degviela pa īsu)! Gāzes iekārtas vaina šķiet nav- noslāpēju braucot uz benzīna- tāpat nelec kā nākas no rīta!
Sakiet lūdzu, kas par šaizi varētu būt?
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nodzesat adaptācija un tad pamejginat startēt
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man arī gazovijam līdzīga problēma. Nedēļās nogalē skatīšos spiediena regulētāja un sprauslu virzienā. Vēl tam visam klāt arī benzīna smaka un tādā diezgan pamatīga. Itkā braucu uz LPG bet pie krustojumiem apstājoties smird pēc benzīna.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jautājums speciem. Vai saab 2002g aero mainas cilindra čaula? Un ja nē vai var iemest neAero motoru atstajot manu galvu?
SAAB 9-5 2.3t Aero '02
VW Crafter dīzeļmopēds
VW Crafter dīzeļmopēds
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Čaula nemainās, bet ir iespējams arī nomainīt, izurbjot veco vietu un iepresējot jaunu gilzu. Var mainīt tikai bloku. Derēs jebkurš 2.0,2.3 bloks līdz 05g.armandsB wrote:Jautājums speciem. Vai saab 2002g aero mainas cilindra čaula? Un ja nē vai var iemest neAero motoru atstajot manu galvu?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nesmidzina vairs vagonam uz mugurējo logu, pa šļutenēm pienāk, neiet caur sprauslu ,mēģināju ar kompresoru,neiet cauri,mēģināju izbakstīt ,atduras un viss. Kā tur tākonstrukcija ir ?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Laikam te svarigi butu zinat kura gada tas vagons ir. Jo vecajiem (lidz 2001. gada) mazgasanas skidrums iet caur logu tiritaja mehanizmu. Jaunakiem iet caur sprauslu pie papildus bremzu signala... par jaunako neteiksu, bet vecajiem pie aprakstitiem simptomiem arstejas ar tirisanu (ja loti ilgi stavejis neizmantots, tad "ieaug" tas ar netirumiem, ruse no iekspuses utt.)saabmats wrote:Nesmidzina vairs vagonam uz mugurējo logu, pa šļutenēm pienāk, neiet caur sprauslu ,mēģināju ar kompresoru,neiet cauri,mēģināju izbakstīt ,atduras un viss. Kā tur tākonstrukcija ir ?
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Vel kadu 1.5 gadu atpakal man bija nodedzis tas wagona motorins. Iepirku no shrota stradajoshu...bet tam ta galvena caurule pa kuru iet shkidrums ari bija aizaugusi. No 2 izveidoju vienu. Tam ari gan ar drati meginajam tikt cauri, pectam pat ar urbi...bez rezultata. Bet ta-tam shkidrumam jaiet brivi cauri pa to videjo trubinu.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man ir 2002 gads,škidrumu šļāc caur logu mehānismu,vel pirms kādam
2 nedēļām,kaut ko pilināja. Jamēģina būs ar urbi. Izbakstīt neko tur nevarēju.
2 nedēļām,kaut ko pilināja. Jamēģina būs ar urbi. Izbakstīt neko tur nevarēju.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sakuma tikai nonem to visu mehanismu nost. Man ari 2002.gads FLsaabmats wrote:Man ir 2002 gads,škidrumu šļāc caur logu mehānismu,vel pirms kādam
2 nedēļām,kaut ko pilināja. Jamēģina būs ar urbi. Izbakstīt neko tur nevarēju.
Mosh kautkas iekritis ieksha. Tik atri nevajadzetu tur aizaugt
Nonemot motorinu, pamegini pachurinat caur vinu to shkidrumu, varbut vaina kada trubina lidz tam motorinam
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA